1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Common Rail 2.0 TDI la Audi A4 B8 - probleme diverse

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de iulian_1976, 25 Feb 2012.

  1. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Daca stii ce faci cu ea, chiar daca e clona :)
     
    brasoveandan și MRR apreciază asta.
  2. MDU

    MDU Gold Member

    Înscris:
    30 Oct 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 quattro, 2.0 TDI CGLC, 2014
    A mai schimbat cineva filtrul epurator la motorizarea 2.0 tdi? Cand se recomanda a fi schimbat?
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    La care filtru faci tu referire ? De ce nu va exprimati, pentru a intelege si altii ce vreti ? Daca te referi la cel din capacul de la motor (culbutori) ala nu se schimba niciodata decat daca ai mal in motor, nu ai schimbat uleiul la timp sau este infundat cu gaze din carter. Se cumpara obligatoriu capac nou original impreuna cu garnitura capac noua si originala. Oricum despre ce ai intrebat si ce ti-am raspuns s-a mai scris pe forum de zeci de ori pana acum in mai multe arii.
     
  4. MDU

    MDU Gold Member

    Înscris:
    30 Oct 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 quattro, 2.0 TDI CGLC, 2014
    Da, asa este, la cel din capacul de la motor ma refeream si care daca se schimba atunci se schimba cu tot cu capacul. Multumesc pentru lamuriri.
     
  5. Kirov

    Kirov 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2013
    Locație:
    Preston, UK
    Masina:
    A4 B8 , CAHA Quattro , 2009
    Imi cer scuze in avans daca s-a mai discutat, am dat un search dar nu am gasit nimic. E normal la A4 B8, motor cod CAHA cutie manuala, sa nu se tureze pe liber peste 2500 rpm ? Am tras azi o sperietura zdravana vizavi de lucrul asta, dar in mers (in orice treapta de viteza), se tureaza si merge perfect normal.
     
  6. BatDenis 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2017
    Locație:
    Tulcea
    Masina:
    AUDI A4 2.0 2013
    Este normal sa nu se tureze peste 2500 rpm cu motorul la ralantiu si cutia debraiata (pe liber).
     
    rosu_ghe apreciază asta.
  7. rosu_ghe Bronze Member

    Înscris:
    2 Aug 2009
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi a4 b5 avant ajm 2000, Audi a4 b8 avant CAGA 2010
    Perfect normal, stai linistit !
     
  8. Bandog

    Bandog 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2018
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 CAHA 2009
    Si la mine s-a oprit din mers si nu a mai pornit de atunci.
    Pe VCDS nu am nici o eroare legata de presiune scazuta sau prea mare. doar o eroare de bujie incandescenta cilndrul 2.

    valori.jpg

    Merita sa dau jos regulatorul de pe pompa sa verific de span sau mai intai sa o mai chinui si sa citesc niste valori de presiune de pe rampa /injectoare si apoi sa desfac ?
    Din ce am mai auzit mai sunt situatii cand dupa desfacere nu au mai reusit sa amorseze.
    Dupa ce da la demaror vreo cateva secunde bune apare eroarea cu "Switch off engine and check oil level"
    Multumesc.
     
  9. Bandog

    Bandog 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2018
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 CAHA 2009
    Mi-a fost de mare ajutor postarea ta.
    Acelasi lucru patisem si eu si am rezolvat prin amorsarea pompei de transfer cu vcds. Am amorsat de 3 ori a cate 10 sec. Span nu am gasit.
    Urmaresc comportamentul si am sa mai verific valori sa vad daca totul este in parametri.
    Toate cele bune!
     
    AudiA4B8 apreciază asta.
  10. Vlad1968 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Oct 2019
    Locație:
    Bârlad
    Masina:
    Audi a4
    Salutare colegi.Vin cu următoarea problema și mai exact in treptele 4, 5 și 6,daca calc pedala la maxim dintr-o dată primele secunde tremura destul de tare masina si daca accelerez ușor nu se simte nimic doar la calcarea pedalei la maxim face asa. Aveti idee care este cauza?

    Am avut șurubul de la cele doua injectoare slăbit și m am decis sa schimb garnitura și oringurile, însă din păcate nu am reușit sa scot unul din injectoare.Acum umezește deasupra capacului.
    2.0 CJCB 2012, cv manuala

    Multumesc frumos!
     
  11. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Injectorul 1 e pe duca.
    NU te apuci sa scoti injectoarele daca NU ai extractorul specific.
    Daca nu ai pus surub nou si strans la cuplu ...posibil sa smulga filetul din chiuloasa ...si sa vezi “distractie”
     
  12. Vlad1968 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Oct 2019
    Locație:
    Bârlad
    Masina:
    Audi a4
    Ideea este ca injectorul 1 sufla din cauza ca a fost singurul care a ieșit. Inainte a și tacanit cât a fost slăbit. Cel mai probabil s-a dus garnitura de bronz. Ideea este ca mai apoi a scăzut la 1.14. Din ce observ celălalt e cu minus si ma gândesc ca îl compensează pe 2. O sa cumpăr un extractor. Injectorul care nu iese, se învârte. Nu văd de ce s-a dus nr.1. Apropo: cand o țin accelerata valorile sunt foarte aproape de 0.
     
  13. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Vorbim despre injectorul incercuit cu rosu ? Ala e 4
     
  14. Vlad1968 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Oct 2019
    Locație:
    Bârlad
    Masina:
    Audi a4
    Este o poza informativa. Injectorul 1 și 2 sunt celelalte, de lângă ventilatoare. Deci, când am achiziționat mașina, valorile erau foarte aproape de 0. Anul acesta in Februarie m-am trezit cu o țăcăneală la motor. Dupa ce mi-am dat seama de unde e, am strâns la loc și am mers așa. Ideea fost ca mi se părea mie ca pornește mai ciudat fata de cum pornea inainte (la -5 grade pornea ca vara) plus ca valorile la injectoarele cu pricina s-au modificat.
    Mi s-a spus ca trebuie sa schimb oringurile. Precizez ca mașina mergea și trăgea cum trebuie. Am slăbit șurubul, am dat și puțin la automat ca romanul și injectorul nr. 1 și-a dar drumul, dar din cauza injectorului 2 care nu a ieșit, nu am putut sa-l scot pe 1. Acum îmi sufla pe la injectorul 1. Modificarile după aceasta intervenție sunt: mici trepidații de 4 secunde la pornire și după 20 de km au început acele trepidații la accelerări bruște. Am atasat valorile de din Februarie. Multumesc.
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Si ce speri sa rezolvi pe forum ?
    Te duci la un service unde au sculele necesare pentru extragerea injectorului, inlocuiesti toate O-ring-urile, suruburile de prindere (stranse la cuplul din ELSA) si vezi dupa ce si cum.
     
  16. Vlad1968 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Oct 2019
    Locație:
    Bârlad
    Masina:
    Audi a4
    Am inteles. O sa merg sa văd ce rezolv și revin cu un raspuns. Multumesc.
     
    MWW apreciază asta.
  17. Kosmyn

    Kosmyn 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2017
    Locație:
    Italia
    Masina:
    A4 Avant ,2.0 TDI CAGA , 2008,
    Salutare!
    Am o problema ciudata cu functionarea motorului la rece...DOAR in mers cand ajung intre 1800-2000 rpm incepe sa mareasca si sa scada turatiile destul de violent (da in nas). Cum depasesc 2000rpm revine la normal. Cu motorul cald sau cand e pe liber nu face.O duc in service saptamana viitoare dar sunt curios daca sa mai intamplat la careva si care a fost problema ca sa stiu la ce sa ma astept. Multumesc anticipat!

    Adaug si o poza cu valorile injectoarele.Eu nu inteleg daca sunt bune sau nu.
     
  18. Alexandru Nica 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Apr 2018
    Locație:
    Galati/Arges
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant 2.0
    Salutare colegi.
    Este prima mea postare aici si imi cer scuze anticipat pentru ca o sa fie una oarecum mai lunga :anbet:, am folosit search.ul si am cautat si pagina cu pagina si nu am gasit ceva care sa ma ajute.
    Detin un Audi A4 B8 CAGA din 2008 de putin peste 2 ani, doar ca masina a devenit masina personala abia anul trecut ( a fost masina folosita de firma si a avut mai multi soferi in primul an ) cand am luat masina in primire am aflat ca nu a avut schimburile facute de vreo 40k km, evident am facut o revizie totala la masina si am schimbat cam toate consumabilele ( ulei, filtre, antigel, volanta, distributie, bucse, bujii, etc ). La vreo 15k km dupa revizie mi.a facut bucuria pompa de inalte sa imi pice si am facut conversie de la cp4 la un cp3 bosh de 3.0 ( evident am curatat toata instalatia, rezervor, schimbat filtre, trimis injectoarele la reconditionat ) si tot atunci am facut anulare dpf, egr si catalizator plus soft stage 1.
    Eh de aici incepe buba, masina de cand am facut conversia a mai facut 20k km perfect fara probleme fara nimic, acum o luna imi dadea mici smucituri la relanti, iar mai tarziu in aceeasi zi masina a inceput sa scoata fum alb si sa mearga in 3 pistoane. Am fost la un mecanic si am schimbat regulatorul de presiune din rampa, problema s.a rezolvat oarecum dar dupa cand masina se afla in sarcina dadea sa moara ( daca o fortam prea tare chiar murea ) ajung iar la mecanic, injectorul 1 avea instalatia electrica moarta... l.am schimbat cu unul din dezmembrari care era ok pe valori, la recomandarile mecanicului am schimbat si placa de ardere ( parca asa a zis ca se numea, imi cer scuze daca nu am zis denumirea corecta ) si oringurile la toate injectoarele. Acum masina parea sa mearga ok pana cand am pornit ac-ul, a inceput sa trepideze si din cand in cand scuipta un norisor de fum alb si consuma incet, dar constant, uleiul. Am fost la 3 mecanici saptamana asta si toti se uita la mine si dau din umeri... Pe vcds, la relanti, ce am observat eu e ca presiunea in rampa variaza gen, specified este 250bari iar actual variaza intre 210 la 310, valorile la injectoare se afla intre 0.15 si 0.75, turbina am verificat deja, nu are joc, nu am ulei in intercooler ( cu gandul ca poate axul e bun si sa fie doar un simering ).
    Orice sugestie e binevenita, saptamana viitoare am vorbit cu cineva sa verific compresia motorului, dar macar poate pana atunci mai verific si altele...

    Multumesc.
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sugestia este sa readuci masina la setarile initiale adica sa ai activ EGR, DPF si revenire la softul original. Pentru ca problema ta este atat de complexa iti spun eu ca rezolvarea nu o sa o gasesti pe forum si o sa cheltui mii de lei fara sa rezolvi nimic. Asta din cauza ca totul este dat peste cap din cauza modificarilor facute la masina.
    Comportamnet normal si firesc in cazul masinii si modificarilor facute. Nu o sa te bage nimeni in seama si mai ales nu lucreza nimeni dupa cineva care a facut niste modificari poate aiurea si fara cap. Cand arunci piese de pe masina si se fac modificari aiurea, asta risti.
     
  20. Alexandru Nica 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Apr 2018
    Locație:
    Galati/Arges
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant 2.0
    Am adus masina la setarile din fabrica si tot nu m-a ajutat (luat piese de pe o masina donor de Anglia). Persoana care mi-a facut modificarile si soft-ul are aceeasi masina doar ca cu un an mai noua, aceleasi modificare le are pe a lui de mai bine de 50.000 km. Imi imaginez ca sunt sanse mari sa nu primesc un raspuns pe forum, dar cum e vorba aia "speranta moare ultima" :) In orice caz chiar daca nu gasesc rezolvarea aici, o sa revin oricum cu varianta care o sa o gasesc la un moment dat si poate o sa ajute pe altcineva pe viitor :beerchug:
    Mersi mult oricum de sfat, o sa mai incerc varianta asta iar saptamana asta in speranta ca s-a mai schimbat ceva.
     

Distribuie pagina asta