1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor diesel 1.6 - discutii diverse - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Modele clasice' creată de maximus_watz, 22 Iul 2008.

  1. maximus_watz

    maximus_watz 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Ian 2008
    Locație:
    si iasi si suceava
    Masina:
    audi 80 cc TD
    sal,la toata,lumea,am si eu un audi 80,cc td,si am o problema,nu mai trage,si imi scoate mult fum negru,tin sa va spun ca nu am probleme cu turbo suflanta,am gasit filtrul de aer ud si ma gindesc daca nu cumva mi-a ajuns apa in motor,daca a intilnit careva o asemenea problema, va rog sa ma ajutati:crying:
     
  2. RALLYMAN

    RALLYMAN Bronze Member

    Înscris:
    9 Mar 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Volkswagen Passat variant 1,9TDI 1Z 1994
    Pentru inceput fa o scanare cu Vag-com -ul si ne spui ce erori iti da ...
     
  3. cata26bcn

    cata26bcn Silver Member

    Înscris:
    27 Dec 2007
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A4B8 motor CAGA 2010 , ex :A4 B6 2005 8E2,1,9TDI 160cp,motor BKE
    posibil sa nu ai destul aer pentru a arde motorina si de aia fum negru.asta e semnul unui amestec sarac de aer.
     
  4. Sini

    Sini Silver Member

    Înscris:
    17 Iul 2008
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    A4 B6 / A3 8L
    Aer fals

    Cred ca ai si tu un furtun fisurat,mergi la un mecanic sa iti verifice furtunele care fac legatura intre turbina si intercooler,cand unul din ele este crapat motorul nu trage deloc si cand accelerezi se aude un fasait puternic de la turbina,fum mult si consum mare de combustibil.Daca nu e problema de la furtun verifica turbo.Succes!
     
  5. Bogdan.IS

    Bogdan.IS Audi Expert

    Înscris:
    6 Sep 2007
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A6 C5 1.9 TDi , Audi 80 B3 1.6 D
    Same problem la un audi 80 B3 , doar cu o mica diferenta , la mine cand trage scoate fum , la tine e suspecta treaba . Eu reglam debitul de la pompa si masina tragea mai tare ( dar scotea mai mult fum ) , dar esential e ca tragea , nu ca faceam nori pe strada :P
     
  6. sparco 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2009
    Locație:
    piatra-neamt
    Masina:
    audi 80 1989
    sal.sunt nou si am si eu o eu o mica mare problema cu un audi 80 1.6d din 1989 motor jk.problema asta se manifesta numai iarna iar acum vad k sa agravat.porneste si se se opreste.si iarna trecuta mi a facut asa dar dupa ce o porneam mergea 30sec un minut si apoi se oprea.si iarna asta la fel.insa aveam solutia;scoteam furtunul care vine din rezervor in filtru de motorina si suflam apoi era ok mergea.insa acum porneste si merge doar 3-4 sec si moare.pe furtunul dl return se vede k are aer kteodata nu are chiar deloc motorina.totusi are monente knd merge isi revine singura si tot de kpu ei nu mai merge.ce e de facut??????????!!!:wacko::wacko.ms mult
     
  7. alex.petrariu

    alex.petrariu Gold Member

    Înscris:
    17 Noi 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A8 4.2 quattro 2004 / Audi A4 2.0i 2001
    sparco Nu stiu daca ai observat dar dimineata daca nu se aprinde becul din plafon la deschiderea portierelor poti sa te astepti sa porneasca si sa opreasca instant din cauza bateriei descarcate ! Incearca sa circuli mai mult in perioada iernii sa se incarce bateria ! Eventual poti schimba bateria daca are vechime ! Multa bafta !
     
  8. Romeo_79

    Romeo_79 Gold Member

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A4 Allroad 2.0 TDI 177 CP CGLC 2013
    sparco Iti trage aer fals.Verifica instalatia de alimentare cu combustibil. Ia un filtru de motorina nou,coliere noi si schimba racordurile care vin si pleaca din filtru.Cumpara racord special pt combustibil si nu pune un furtun oarecare.
     
  9. FloRio

    FloRio Platinum Member

    Înscris:
    30 Aug 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 110hp~AFN 1998
    probabil ai ceva mizerie pe tur
     
  10. panti

    panti Silver Member

    Înscris:
    13 Noi 2008
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    audia3 1.9 TDI ALH,seat toledo 1.9 TDI
    mizerie in rezervor sai pote motorina proasta.a fost din fabrica diesel sau a fost schimbat motorul?daca a fost benzinar are conductele mai subtiri un pic si poate fi si asta o cauza
     
  11. mario_m 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Noi 2008
    Locație:
    ARAD
    Masina:
    AUDI 80 B4 td
    salut am un audi b4 19 td si porneste ff greu la cald pt ca nu mai cupleaza releul de bujii dar daca scot mufa de la sonda de apa cea cu 4 pini releul cupleaza si porneste ff usor, cear putea sa aiba ? va rog sa ma ajutati poate stie cineva ce are
     
  12. marius 22 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Feb 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi 80 tdi 1990
    maximus_watz schimba filtrul de aer
    fum negru =aer insuficient sau debit mare de motorina, normal scoate fum negru an demaraj mai puternic atunci se supra alimenteaza. Sau ai tubulatura de admisie sparta
     
  13. Romeo_79

    Romeo_79 Gold Member

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A4 Allroad 2.0 TDI 177 CP CGLC 2013
    mario_m Porneste foarte greu la cald sau vroiai sa spui la rece ? ECU nu da comanda bujiilor,cand motorul e cald.
    Daca temperatura apei e de 0 grade,sau mai mica,ECU comanda bujiile la punerea contactului si mentine comanda pentru o perioada si dupa ce motorul a pornit.
    Daca temperatura apei e intre 1-9 grade,ECU comanda bujiile dupa pornirea motorului. E posibil ca schimbarea senzorului de temperatura,sa rezolve problema.
    Daca motorul porneste greu la cald, intram in alta "arie".
     
  14. alex.petrariu

    alex.petrariu Gold Member

    Înscris:
    17 Noi 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A8 4.2 quattro 2004 / Audi A4 2.0i 2001
    La cald ? Nu am auzit asa ceva !
     
  15. ManiAcuV6 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    IASI sau BOTOSANI
    Masina:
    Audi A4 B6 2001 AWX
    maximus_watz Verifica presiunea de supraalimentare cu un manometru montat cu furtunul in galeria de admisie.


    mario_m Incalzeste motorul , incearca sa-l pornesti. Apoi toarna apa RECEEE de afara pe pompa de injectie. Daca porneste atunci e uzat capul la pompa de injectie. Nu vad ce legatura ar avea sonda de temperatura motor. Aia cupleaza releul de bujii incandescente doar cand motorul e rece.
     
  16. domi 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Feb 2009
    Locație:
    sfantu gheorghe
    Masina:
    audi80
    domnu maniacu are dreptate asa am avut si eu dar eu am scimbat pompa ca aveam una de rezerva:readit:
     
  17. zak2005

    zak2005 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Dec 2007
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A4 Avant 1.9 tdi 2003
    nu cumva fenomenul apare doar pana se incalzeste ca lumea la 90 de grade ?
    Adica pornesti la rece, motorul se incalzeste putin (pana pe la 70 ) , opresti si cand vrei sa pornesti nu mai vrea. In cazul asta ar fi o explicatie de la senzorul de temperatura - pune vag-com-ul si vezi cum evolueaza temperatura motorului pana se incalzeste. E posibil sa fie de la sonda de temperatura. Motorul e inca rece si are nevoie de bujii dar sonda ii spune ca e cald si nu are nevoie de bujii deci invarte mult mai mult pana porneste.
     
  18. panti

    panti Silver Member

    Înscris:
    13 Noi 2008
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    audia3 1.9 TDI ALH,seat toledo 1.9 TDI
    salutare.in primul rand noi(am si eu acelasi tip de motor)nu avem calculator de bord,nu putem face nici o diagnoza.maniacu cred ca are dreptate,ar putea fi pompa uzata.cati km are masina?si al meu porneste un pic si repet un pic mai greu cand e cald motorul si nu merg bujiile,dar nu pot sa ma plang.la tine poate e uzata pompa si de aici problema.tipu asta de motor e simplu,turbo diesel clasic de 1.9,nu are ECU sau intercooler sau alte electronice. :)
     
  19. Romeo_79

    Romeo_79 Gold Member

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A4 Allroad 2.0 TDI 177 CP CGLC 2013
    Motorul 1.9 TDI 1Z de pe Audi 80 B4,are ECU.
    Sistemul de injectie directa e electronic.
    Se poate face diagnoza.
     
  20. panti

    panti Silver Member

    Înscris:
    13 Noi 2008
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    audia3 1.9 TDI ALH,seat toledo 1.9 TDI
    da.1z are injectie electronica,dar prietenul nostru are motor ca si mine de tipul AAZ care este clasic doat TD
     

Distribuie pagina asta