1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor diesel 2.0 TDI la A6 C7 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de kolosu, 31 Oct 2015.

  1. kolosu 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2015
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A6, 2.0, 2012
    Salut, sunt proaspăt posesor de Audi A6 C7, motor 2.0 TDI, am adus-o din Germania de cîteva zile, după ce i-am făcut plinul cu motorină românească de la MOL, cănd e motorul rece smucește și trebuie să accelerez de câteva ori până începe să funcționeze în parametrii. Trebuie să mă îngrijorez sau poate e doar de la motorină?
     
  2. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi A6 C7, 2.0 TDI, CGLD, multitronic
    Daca face doar la rece verifica un pic bujiile, poate una din ele nu mai lucreaza.....sau daca smunceste in mers, sa nu fie cave la cutie, daca e automata.....
    Da mai multe detalii despre masina, si incearca sa faci o diagnoza, din ce stiu, bujiile apar la diagnoza.
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ai raspuns unui mesaj scris acum 9 (noua) luni. :) Multumim oricum.
     
  4. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi A6 C7, 2.0 TDI, CGLD, multitronic
    Pfff.......ai dreptate......am comis-o......iar......nici prin gand nu mi-a trecut sa ma uit la data..... :)) Promit sa fiu mai atent.
     
  5. tpetru

    tpetru 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Aug 2014
    Locație:
    Oradea - Bihor
    Masina:
    Audi A6 C7,2.0 TDI 177CP MULTITRONIC (8+1), 06/2012
    Buna seara,
    De putin timp,masina da semne ciudate.. Detin un A6 C7 4G 2.0 TDI 177cp multitronic (8+1) 06/2012. Mi-am schimbat cauciucurile (aceleasi dimensiuni cu originalele) si mi-am facut unghiul de fuga (fata+spate), dupa 1 saptamana mi-a aparut : Stabilisation program: System fault , Parking brake fault , TPMS (tyre presure monitoring system) fault , auto-hold not available - apareau cand si cand , am facut un drum de Bulgaria fara probleme,fara sa apara, masina se comporta normal.. Dupa 3 zile ce m-am intors din concediu mai apare si gearbox malfunction: you can continue driving.. a 4-a zi , nu mai porneste masina doar dupa cateva incercari (cateva minute bune pana computeru de bord dezactiveaza erorile) Imi apar toate astea cand incerc sa o pornesc (se pune contactul doar cand apas pe START si nu invarte (odata a invartit dar nu a lasat-o sa porneasca calculatorul).
    Am uitat sa specific: ca sa porneasca trebuie sa incerc de cateva ori si sa o las cateva minute si fara sa fie contactul pus trebuie sa apas pe start sa porneasca. Am dus-o la tester si nu am erori permanente, doar temporare. Nu da nimic sa fie stricat. Nu mai stiu ce sa fac pt ca nimeni si nici reprezentanta nu stie. Nu sunt disperat dar ma oftica ciudateniile astea. Stie cineva, banuieste cineva, a mai patit cineva asta ? Va multumesc anticipat pentru ajutor.
    Cu respect.
     
  6. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Bateria in ce stare se afla ? Poate sa fie ea de vina.
     
    tpetru apreciază asta.
  7. tpetru

    tpetru 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Aug 2014
    Locație:
    Oradea - Bihor
    Masina:
    Audi A6 C7,2.0 TDI 177CP MULTITRONIC (8+1), 06/2012
    Salut,
    Bateria nu pare sa aiba probleme, e ca si cand am achizitionat-o.
     
  8. tpetru

    tpetru 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Aug 2014
    Locație:
    Oradea - Bihor
    Masina:
    Audi A6 C7,2.0 TDI 177CP MULTITRONIC (8+1), 06/2012
    Problema rezolvata!!!

    A fost problema un releu care se afla sub computerul motor. La tester nu se putea face o diagnoza pe motor si initial am s-a crezut ca e de vina computerul motor. Un mecanic/electrician a depistat bine problema. O sa pun si codul acelui releu .

    P.S.:

    Daca masina nu va mai porneste, o sa aveti directie pentru a o putea tracta/urca pe platforma. Grija insa cu tinutul pe contact daca aveti servodirectie activa pentru ca respectiva pompa electrica consuma destul de mult. Numai bine.
     
  9. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4 B8, 2.0d - CJCB, 2012
    Ca fapt divers asta
    am avut-o si eu o data, din senin si fara vreo interventie din partea mea, a trecut de la sine in cateva secunde :) in schimb pe cea cu
    inca o am si imi apare doar in bord cand ii dau o scanare, in rest prin log-uri nu apare nici o eroare. Nimeni nu a stiut sa-mi zica ce si de unde e, doar pe cateva forumuri prin afara am gasit ca ar fi un senzor ceva insa nu mi-am batut capu'
     
  10. lillejhon

    lillejhon 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    Hamburg
    Masina:
    Audi A6 4G 2.0 TDI CGLC 6+1 manuala
    Motoarele de 2.0 tdi CGLC din 2012-2013 sunt afectate de clasica problema la pompa de ulei?
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da. Este scris asta si in topicul dedicat chiar daca acel topic este inchis.
     
  12. lillejhon

    lillejhon 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    Hamburg
    Masina:
    Audi A6 4G 2.0 TDI CGLC 6+1 manuala
    Multumesc de raspuns, am citit tot topicul respectiv am inteles ca problema nu e remedia, dar de obicei de la cati km apare problema? 100-150 mii km?
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Poate aparea la oricati Km. Poti merge cu masina mult si bine (ipotetic vorbind pentru ca la un numar de km ai masinii chiar te risti inutil) dar la fel de bine maine poate sa-ti apara in bord martorul. Nu iti garanteza nimeni cati km mai poti merge cu masina fara sa repari pompa de ulei. Eu am reparat la masini care aveau 90.000 km reali si la altele care aveau peste 180.000 km reali. Incheiem aici discutia despre asta pentru ca ne repetam inutil si in plus exista topic dedicat pe forum. Multumesc.
     
  14. Andor Iulian 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Mar 2017
    Locație:
    Negrești
    Masina:
    Audi A6, 2litri TDI, 2011
    Despre pompa de ulei la motorul CGLC am înțeles ca s-a trecut la acționare pe curea în ulei. Tipul de motor l-am găsit pe net și este EA288. Totuși dacă e pe sistem vechi cum aș putea verifica vizual tipul de pompă ulei? Mulțumesc!

    Trimis de pe al meu ASUS_Z00UD folosind Tapatalk
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu ai pompa pe curea tu ai pompa cu imbus adica tot o mizerie prost pusa in aplicare. Am reparat o pompa la codul tau de motor.
    De abia de la codul de motor EA289 s-a trecut la pompa care ai mentionat-o adica cea pe curea.
    De ce nu citesti topicul dedicat unde am explicat si eu si alti colegi diferentele intre pompe si pe ce motoare s-a montat ? Daca acel topic este inchis inseamna ca nu mai are rost discutia si nici in alta parte nu mai are rost aceasta discutie. Citeste acel topic.
     
  16. robiauditrm 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 4G. 2.0, 2013
    Acum o saptamana s-a aprins in bord martor motor. Am fost cu ea la doctor, pe tester iese pompa de apa electrica. Am schimbat piesa, in 2 zile se aprinde iar martor motor. Merg iar la doctor cu ea, ii fac programare pentru un tester si de acolo imi spun sa merg fara griji ca sigur s-a busit siguranta de la pompa de apa schimbata in urma cu 2 zile. Maine am programare cu ea. Azi am fost la un drum de 500 km si la intoarcere sesizez un zgomot din motor, o tacaneala sa-i zic asa de la 1700-2300 ture (aproximativ). Am observat ca face asta si la ralanti si pe loc se simte si un tremurat. In schimb mi se pare ca trage destul de normal. Masina a fost achizitionata din Nemtia, adusa personal la 110.000 km. Acum are 213. 000 km. Toate schimburile facute in reprezentanta.. Aveti idei cam ce are masinuta mea ?
     
  17. M.Catalin

    M.Catalin 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Apr 2017
    Locație:
    Le Havre Fr/Giurgiu Ro
    Masina:
    Audi A6 C7 4G 2.0 TDI 177CP CGLC 2011, Manuala 6 + 1
    Salut!
    Am un zgomot la motor, masina din profil, Am dat o fuga pana la Audi si mi-au zis ca zgomotul este normal la aceste motoare CR, dar eu nu cred pentru ca am un prieten care are aceasi masina, cu acelasi motor, si la el nu e zgomotul asta, si nici nu am auzit discutii pe tema asta. A mai intalnit cineva acest zgomot?
    Aveti aici un filmulet :



    Astept pareri, multumesc
     
  18. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Suna ca ceva ce zornaie. Daca ti cu mana apasat pe capac, nu dispare? Nu suna ca ceva intern, mai degraba extern.
     
  19. M.Catalin

    M.Catalin 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Apr 2017
    Locație:
    Le Havre Fr/Giurgiu Ro
    Masina:
    Audi A6 C7 4G 2.0 TDI 177CP CGLC 2011, Manuala 6 + 1
    Nu nu este zgomot de pe linga el ci din el mai precis din zona pompei de inalta presiune, Audi a zis ca de la pompa este zgomotul si ca e normal.
    Astept parerile posesorilor de aceiasi motorizare ca a mea, sunt curios daca au si ei acesti zurgalai ca si mine la motor.
     
  20. biju2000

    biju2000 4th Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 8.5 Allroad, S-Tronic, 2.0 TDI 177CP, CGLC, 2014
    Tot motor CGLC am si eu iar acel zgomot vine de la pompa de inalta presiune. Probabil valva N290 (fuel metering) de pe pompa face asa pentru ca eu din zona ei aud rontaitul mai puternic, nu sunt sigur. Zgomotul este normal pentru pompele CP4, "toate face asa".
    Eu folosesc ulei 2T si nu-i nici o diferenta.
     

Distribuie pagina asta