1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor diesel 2.0 TDI la A6 C7 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de kolosu, 31 Oct 2015.

  1. M.Catalin

    M.Catalin 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Apr 2017
    Locație:
    Le Havre Fr/Giurgiu Ro
    Masina:
    Audi A6 C7 4G 2.0 TDI 177CP CGLC 2011, Manuala 6 + 1
    Multumesc! m-am linistit acum, dar totusi este deranjant rontaitul asta si nu sunt sigur daca a facut asa si de noua sau a aparut pe parcurs acest zgomot. Daca a facut asa si de noua atunci nu mai e nimic de facut dar daca nu atunci trebue sa aflam cauza si sa remediem. Am vazut pe Ebay pompe de inalta presiune noi de vinzare si e pina intr-o mie de euro, dar daca o schimbi si face la fel atunci .....
    Asteptam pareri in continuare, pina acum suntem doi cu problema asta. Am vazut pe youtube unul de 1.6 Tdi CR (Golf 6) care facea exact ca al meu (ca ale noastre) acelasi zgomot.
     
    Edy13 apreciază asta.
  2. Boghisan 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Aug 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi 2.0 2012
    La mine face acelasi zgomot si tot mi s-a zis ca e normal. Ai mai aflat ceva despre asta?
     
  3. M.Catalin

    M.Catalin 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Apr 2017
    Locație:
    Le Havre Fr/Giurgiu Ro
    Masina:
    Audi A6 C7 4G 2.0 TDI 177CP CGLC 2011, Manuala 6 + 1
    Nu, nimic
    Nu ne ramane decat sa ne obisnuim cu el. Motorul merge normal deci sa nu ne anchetam.
     
    Tatita apreciază asta.
  4. rulou75

    rulou75 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2016
    Locație:
    vatra dornei
    Masina:
    audi q5,2.0 tdi,177 cp,CGLC,automata
    Buna seara,
    Dupa aprinderea martorului din bord am scanat cu vcds. Rog sa imi spuna cineva unde se afla pozitionata aceasta pompa si un cod la piesa. Multumesc

    IMG_4007.JPG
     
  5. Sergiu Catrici 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2016
    Locație:
    Neufahrn bei Freising, Germania
    Masina:
    A6 C7 2.0TDI 2012 177cp
    Același tacanit il am si eu la motor, dar nu cred ca il aveam de când am luat masina, eu il aud de vreo 3-4 luni. La mine câteodată (rareori) merge bine pt scurt timp.
     
  6. ORF _eins

    ORF _eins 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2017
    Locație:
    Austria
    Masina:
    Audi ,A6 ..2.0 TDI ..2012
    Alternatorul este pe ducă ,defapt rulmenții fac așa ..și eu am pățit la fel și l-am schimbat ,,acum merge perfect !!
    Multă bafta !!
     
  7. florinctvn 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Iul 2013
    Locație:
    suceava
    Masina:
    audi a6 c7 avant 2013 2.0 tdi cglc manual full op :) audi a6 c6 2010 2.0 CAHA manual
    ORF _eins Ai schimbat alternatorul sau doar rulmentii? Multumesc
     
  8. ORF _eins

    ORF _eins 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2017
    Locație:
    Austria
    Masina:
    Audi ,A6 ..2.0 TDI ..2012
    florinctvn Salut,
    Am schimbat alternatorul, pentru ca mecanicul meu mi-a spus: daca îl desfaci trebuie schimbați rulmenții, poate sunt și cărbunii duși, poate trebuie și acel ambreiaj cu rola ce vine cureaua pe el, etc., etc. și atunci mai bine alt alternator care are 2 ani garanție, etc., etc si nou este nou. Multa bafta.
     
  9. florinctvn 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Iul 2013
    Locație:
    suceava
    Masina:
    audi a6 c7 avant 2013 2.0 tdi cglc manual full op :) audi a6 c6 2010 2.0 CAHA manual
    ORF _eins Multumesc pentru raspuns. Prin schimbarea alternatrorului ai scapat total de acel zgomot deoarce unii mai spuneau ca poate proveni si de la pompa de inalte ? Proba ai facut-o prin pornirea motorului avand cureaua de la alternator (accesorii) scoasa ? Merci
     
  10. ORF _eins

    ORF _eins 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2017
    Locație:
    Austria
    Masina:
    Audi ,A6 ..2.0 TDI ..2012
    Buna!!
    Da, eu am scăpat definitiv de acel zgomot prin schimbarea alternatorului ,dar ar fi bine sa faci o proba cu alt alternator sau chiar sa dai jos cureaua și să-l pornești sa vezi ,mai face zgomot sau nu!!
    Chiar am auzit acel zgomot in postarea pe care ai făcut-o ,dar eu zic și după părerea mea ca nu este acea pompa de înaltă ,,,mai degrabă dacă nu este alternatorul poate sa fie tacheții ..dar oricum la suprafața se aude acel zgomot...dar eu prima data a-și merge pe alternator .vreau sa mentionez faptul ca,masina mea are 215.000 km și motorul merge perfect,și mai am prieteni care au acest model și niciodată nu sau plâns de motor sau sa specifice de aceasta pompa de înaltă .daca mașina din 2012 are probleme ,ce sa mai zicem de altele mai vechi!
    Eu zic sa vezi și sa controlezi pe la suprafața ,alternator ,role ,tacheții ..logic vorbim .imagineaza-ți sa au probleme la pompa de ulei sau altele înăuntru motorului cum ar face zgomot sau câte beculețe prin bord s-ar aprinde !!
    Multa,multa bafta și sper ca ți-am fost de folos..!
    Postezi te rog după ce ai remediat acest zgomot .chiar sunt curios sa văd de la ce a fost ,multumesc!!
     
  11. florinctvn 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Iul 2013
    Locație:
    suceava
    Masina:
    audi a6 c7 avant 2013 2.0 tdi cglc manual full op :) audi a6 c6 2010 2.0 CAHA manual
    ORF _eins multumesc. In afara de acest zgomot motorul functioneaza perfect si nu am erori. Sa vad ce rezolv si daca remediez revin cu noutati.
     
  12. seftaka

    seftaka Silver Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Ex: Audi A6 2.0 TDI CGLD 2012 & Porsche Cayenne 3.0d 2016
    Si la mine se aude la fel, acel bazait ce merge in ritm cu motorul, il aud chiar si inauntru cand conduc in oras. Am mai ascultat si alte motoare si se aud la fel..
     
  13. biju2000

    biju2000 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 8.5 Allroad, S-Tronic, 2.0 TDI 177CP, CGLC, 2014
    ORF _eins daca iti permite timpul te rog sa faci un mic video (ca cel precedent) in situatia actuala, dupa ce ai schimbat rulmentii de la alternator. Cu reprize de motor la 2000 - 2500 rpm.
     
    florinctvn apreciază asta.
  14. seftaka

    seftaka Silver Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Ex: Audi A6 2.0 TDI CGLD 2012 & Porsche Cayenne 3.0d 2016
    Un mic update! Dupa schimbarea kitului de accesorii, mi-a disparut complet acel bazait.
     
    florinctvn apreciază asta.
  15. florinctvn 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Iul 2013
    Locație:
    suceava
    Masina:
    audi a6 c7 avant 2013 2.0 tdi cglc manual full op :) audi a6 c6 2010 2.0 CAHA manual
    S-a verificat si la mine astazi iar sunetul vine de la pompa de inalte. Pompa lucreaza in parametrii normali si nu are niciun fel de urma de pilitura in interior. Sunetul a venit (sau a devenit mai pronuntat) odata cu schimbarea motorinei petrom/standard cu mol/diesel evo.Cand termin plinul asta o sa alimentez din nou cu standard sa vad dace apare vreo diferenta.
     
  16. seftaka

    seftaka Silver Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Ex: Audi A6 2.0 TDI CGLD 2012 & Porsche Cayenne 3.0d 2016
    Mi se pare cea mai mare prostie asta cu motorina! Am detint vreo 20 de masini, am pus motorina de la toate benzinariile cunoscute, niciodata nici o problema pe treaba asta. Macar stii ca MOL nu detine rafinare la noi si cumpara motorina/benzina tot de la Petrom/OMV..
     
  17. Oliver24 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Apr 2012
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A6 2.0 TDI 177 CP- CGCL-
    Mi s-a aprins și mie de câteva zile martorul de motor. Mecanicul mi-a spus după scanare că este vorba despre pompa de apă auxiliară. Am achiziționat piesa și urmează să o monteze. Voi reveni cu detalii...
     
    Chriss83 și Zaurak apreciază asta.
  18. Oliver24 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Apr 2012
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A6 2.0 TDI 177 CP- CGCL-
    S-a remediat problema. De vină a fost pompa auxiliară nr. 2. Prima pompă comandată a fost Pierburg și culmea... nu s-a potrivit, astfel că am fost nevoit să comand una OE. Prețul a fost undeva la 850 de lei și am scăpat cu 1.150 de lei cu tot cu manoperă. Mi s-a spus că de motorul din semnătură ar avea două pompe de apă electrice și una mecanică (cea care se schimbă odată cu cureaua). De asemenea, mi s-a atras atenția că și cealaltă este pe ducă și nu mai are mult de mers...
     
  19. Dum3 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2017
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    A6 2.0 TDI 177CP CGLC 2014
    E foarte posibil sa fiu orb sau chior dar am cautat toate cele 4 pagini din aria A6 C7 si nu gasesc acel topic specificat, poti sa pui un link? Posesor de code motor CGLC, sunt foarte interesat de rezolvarea acelei probleme si as vrea sa o rezolv preventiv.
     
    Zaurak apreciază asta.
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Gasesti topicul, in alta arie pe forum, adica in aria Motoare si transmisii. Rasfosieste forumul si toate ariile pentru ca ai multe de invatat. Bafta.
     
    unrealist apreciază asta.

Distribuie pagina asta