1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor diesel 2.0 TDI la A6 C7 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de kolosu, 31 Oct 2015.

  1. Buboi George 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Iul 2017
    Locație:
    Carei
    Masina:
    Audi A6 C7 130 KW 177PS 2.0TDI Cod motor CGLC
    Si eu am aceeasi problema cu tacanitul. Tu ai rezolvat problema cu tacanitul sau a rezolvat cineva problema asta ? Multumesc
     
  2. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Zgomotul din acceleratie/decceleratie e de la pompa cp4 ,ceva normal
     
  3. fantasy 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2014
    Locație:
    Braila
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI 177CP 2012
    Salutare. Dețin un A6 2.0 177cp din 2013. De câteva zile egr-ul imi face probleme. Inițial clipea martorul de la bujie si imi baga mașina in limp mode. Se întâmpla acest lucru la mersul in oraș in aglomerație, si mașina nu se mai tura. Acum s-a aprins si check engine si bujia. Menționez ca la scanarea cu vcds apare eroare pe egr MIL ON ceea ce ar indica faptul ca a ramas blocat pe deschis.
    Oprirea motorului cand mașina este in limp mode este foarte zgomotoasa, tremura si se aude si un zgomot metalic.
    Întrebarea ar fi următoarea: m-ar bate gândul sa anulez egr din soft, oare ar afecta DPF sau alte componente ale mașinii? Acea oprire zgomotoasă ar rămâne si dupa anulare?
    A mai avut cineva probleme cu EGR, sa ii bage mașina in limp mode? Si daca da, la fel era oprirea ciudata?
    Mulțumesc
     
  4. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Anuland EGR-ul vor creste mai mult gazele la evacuare, deci DPF-ul se va infunda mai repede. Cand se defecteaza piese, se inlocuiesc obligatoriu cu altele de preferinta noi, nu se arunca la gunoi!
     
    quattro2001 apreciază asta.
  5. fantasy 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2014
    Locație:
    Braila
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI 177CP 2012
    Mulțumesc Marian
    Legat de oprirea zgomotoasă ai idee? Cu bujia aprinsa si mașina in limp mode, la oprirea motorului se întâmpla ceva ciudat. Ma gândeam la anulare in condițiile in care cei mai multi km ii fac in oraș, evident luând in calcul sa anulez si DPF in caz ca il va afecta/imi va face probleme.
    Cel mai mult m-ar interesa daca este vreun coleg care a facut anulare la EGR si DPF si daca dupa anulare a constatat la oprirea motorului ceva diferit. (zgomot,tremurat, etc)
     
  6. fantasy 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2014
    Locație:
    Braila
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI 177CP 2012
    Astazi am iesit in exterior cu ea pe manual treapta 4, 3000rpm distanta 40km. ca sa isi faca regenerare dpf. m-am intors acasa am pus vcds si nu a mai aparut eroare egr..nu mai inteleg nimic.

    vreo idee ?
     
  7. unrealist

    unrealist 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 2.0 tdi CGLC
    @Cristi Salutare,

    Am luat un CGLC de 2012 la 152mii din Germania si vreau sa rezolv total problema cu pompa de ulei. Inainte am avut un BLB si am rezolvat-o cu conversie de pompa de ALH.
    Cand am intrat in tara, fix la vama si am lasat masina la relantiu mi-a aparut mesajul de low oil pressure, am oprit repede motorul, am lasat sa se raceasca uleiul(are 29mii uleiul este long life trebuie schimbat neaparat), dupa care am pornit si nu am mai primit mesaj de low pressure.

    Vreau sa o rezolv sa nu stric si turbo si altele. Spune-mi te rog unde sa vin sa vedeti masina si cam cate zile ar dura?
    Multumesc,
     
  8. biju2000

    biju2000 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 8.5 Allroad, S-Tronic, 2.0 TDI 177CP, CGLC, 2014
    Nu rezolvi problema definitiv schimband doar axul balansier. Faci bine sa-l schimbi dar problema va ramane.
    Mai bine investeste cercetand partea de chiulasa, canale de ungere infundate, uzura lagare la palierele axelor cu came, etc.
    Pana la chiulasa am verificat/schimbat eu tot. Este scris in amanunt pe sectiunea A4 B8.
    PS: si nu mai tineti uleiurile alea zeci de mii de km, max. 15.000 recomandat 10.000 daca-i masina de oras.
     
  9. seftaka

    seftaka Silver Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Ex: Audi A6 2.0 TDI CGLD 2012 & Porsche Cayenne 3.0d 2016
    Eu am vazut mai multe A6, A4, 2.0 tdi, ce aveau in jur de 400.000 km reali, cu revizii la 30.000 km, cu aceeasi pompa de ulei. Culmea, mergeau si perfect. Totusi cineva realizeaza ca 50% sau mai mult din masinile de prin Romania, mai ales premium, trec cu mult de 200-300.000 km reali.
     
  10. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Eu cred ca un motor intretinut corect, cu un combustibil decent(si avem asa ceva la noi) face probleme. Bine, dupa un anumit rulaj se uzeaza, e un aspect normal...dar ne asumam ceasta uzura cand avem masini cu 150200k km.
     
  11. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Ma ajuta un coleg cu un cod la injectoare pentru masina din semnatura, WAUZZZ4G8DN094241 ?
    La nr 3 am o pata usoara de ulei pe capul injectorului(mai jos spre motor nu mai e pata). Am inteles ca exista kituri cu setul complet de garnituri. Ma gandesc sa iau acel kit cand merg la service sa si rezolv problema. Foloseste la ceva sa iau kitul pentru toate injectoarele sau numai pentru cel cu scurgerea ?
    Eventual daca stie cineva sa imi recomande un asemenea kit sunt recunoscator.
     
  12. Coșofreț Lucian

    Coșofreț Lucian 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2018
    Locație:
    Targu Neamt
    Masina:
    A6 C7, 2.0 TDI,CGLC 177 cai, 2013
    Salutare. Am un a6 c7 2.0 CGLC 177 cai AUTOMATA 150000 km. Acum vreo luna am ramas fara motorina...culmea in fata pompei. Mai aveam pentru 30 km dar s-a oprit motorul. Am alimentat am plecat...toate bune. De atunci, nu tot timpul...dimineata pun in D merge bine daca nu o fortez. Daca o fortez putin incepe sa aiba un clancanit la motor si sa dea suturi. Asta o distanta de 500 m apoi revine la normal. Toata ziua merge ca si cum nu ar fi nimic. Pe tester nu da nimic. Nici cutie nici motor, totul curat. A mai intampinat cineva asa ceva? Sa fie de la pompa de alimentare? Ceva sugestii???
     
  13. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    O fi tras ceva mizerii din rezervor cat ai mers cu el aproape gol. Vezi cum evolueaza. Eventual incearca un aditiv de motina.
     
  14. lillejhon

    lillejhon 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    Hamburg
    Masina:
    Audi A6 4G 2.0 TDI CGLC 6+1 manuala
    Verifica de span la senzorul pompei de inalte.
     
  15. Chriss83

    Chriss83 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2016
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A6 2.0 tdi an 2011 tip motor CGLC 177 cp
    Salut
    Am o problema la masina din semnatura.
    Se manifesta cam asa:
    Porneste relativ un pic mai greu adica ca si cum ar invarti de 3-4 ori motorul(la rece,la cald un pic mai repede).
    Distributie schimbata acum 6000 km.(dupa pornea ok)+ulei filtre(revizie).
    Fenomenul a inceput dupa ce am schimbat kitul de ambreaj si volanta.
    Nu intrerupe la relantiu.
    In mers in turatii mai mari pe la 3000-3000+ se simnte ca si cum intrerupe un injector si simnt ca merge galopat destul de tare plus ca se aude zgomot de absortie aer cred destul de rau ca si cum ar avea toba sparta.pe liber nu se simnte nimic.
    Diagnoza pe motor nici o eroare.
    Valori injectoare ok.Egr+clapeta pare a nu se fi umbat dupa cum arata suruburile.
    Stiti cumva ce ar putea fi sau va-ti mai lovit de asa ceva.La voi tot asa tare se aude zgomotul de absortie aer?
    Multumesc anticipat.
     
  16. Crasnaru 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2016
    Locație:
    Gorj
    Masina:
    Audi a4 2.0 ALT 2005
    Chriss83
    Ai rezolvat problema ?
     
  17. Chriss83

    Chriss83 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2016
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A6 2.0 tdi an 2011 tip motor CGLC 177 cp
  18. Andreyhot

    Andreyhot 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Iun 2016
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi a 6 2.0 diesel
    Salut! Am si eu o problema la motor . Din cate vedeti in poza imi scapa ca un fel de ulei de la turbina . Ce poate sa fi , ati intalnit asa ceva ? Dimineata cand pornesc masina si ma duc sa ascult motorul se aude frumos dupa ce plec cu masina si opresc undeva si iar il ascult . Se aude la turbina un zgomot constant . Am fost la un mecanic si mi-a spus in felul urmator ca turbina da sa se strice si nu prea cred acest lucru . masina are 50.000 mii km . Un prieten deal meu are aceasi masina si am fost sa vad cum se aude motorul si la el are aceasi simptoma . (ulei si zgomot)
     
    Ultima editare: 7 Noi 2018
  19. Danyelnr1

    Danyelnr1 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A6, 2.0 Tdi, 190 cp, CNHA, S-tronic 7, QLX, 2014
    Salut! La fel am si eu. Din ce am aflat eu, scapa motorina cand intra in regenerare. La fel am văzut si la masini noi cu 1000 km. Ma speriasem si eu cand am vazut stropii aceia, la mine era totul negru, dar am aproape 165000km. Alte zgomote nu am auzit. Totusi nu mi se pare normal sa fie, dar asta e...
     
  20. Andreyhot

    Andreyhot 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Iun 2016
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi a 6 2.0 diesel
    Multumesc ! Deci nu are nimic turbina. Are vreo garnitura acolo care se strica și când o forțezi iese pe acolo . M-as duce pana la reprezentanta dar și aia sunt prosti ca noaptea.....
     

Distribuie pagina asta