1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Diesel 2.0 TDI la Audi Q5 -

Discuție în 'Audi Q5' creată de ciuca_marius, 23 Iun 2014.

  1. ciuca_marius 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2013
    Locație:
    växjo sweden
    Masina:
    audi q5, 2.0tdi, 2014
    Salut!
    Prima postate pe forum. Mi-am achiziționat un Q5 2.0 tdi clean disel model 2014 cu 190 cai.
    Caut pareri si sugestii de întreținere. Sau daca știe cineva care e diferența dintre 2.0 tdi (177 cp cred) model 2013 si noul model 2.0 tdi (190 cp) 2014 ?
    Mulțumesc anticipat.
     
    STEFANESCU apreciază asta.
  2. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Sunt putini posesori de aceasta motorizare,va trebui sa astepti pana vei primi un raspuns.
     
  3. mihaid2003 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Q5,2.0TDI,2011
    salut, acum am citit aici despre amorsarea pompei cu VAG(altfel produce pilitura), ceea ce nu am facut la ultimele 3 revizii (desi am vag-com), masina are acum 148.000km (2.0TDI,2011,143cp).

    Acum intrebarea e, ce simptom e cu daca s-a facut pilitura? intreb pt ca la rece trepideaza motorul si se simte si in schimbator, se audi si un sunet metalic ca un tacanit... isi revine dupa aprox 2-3 minute de mers, dupa care nu se mai simte nimic.

    E posibil sa se fi facut pilitura? de fiecare data eu am pus pornit motorul dupa schimbul filtrului....nu am cum sa pun doar contact de mai multe ori pt amorsare deoarece are star/stop si aprox in 30-40 sec pornea (intr-adevar se chinuia in secundele astea) :(

    multumesc
     
  4. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Pai, probabil poti da filtrul existent jos, si il poti desface sa vezi daca ai pilitura in el.

    Simptomele pe care le ai pot avea multe cauze...
     
  5. mihaid2003 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Q5,2.0TDI,2011
    l-am schimbat deja o data de cand se simte problema asta, la urmatoarea revizie ma uit, trebuie sa-l tai deoarece e incapsulat, dar vorbim despre pilitura asa mare? incat se vede cu ochiul??? eu ma gandeam la niste particule fine.....
     
  6. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Da, trebuie sa il desfaci, eu personal nu stiu cum arata pilitura aia, probabil e vizibila odata ce se stringe acolo destula... La urmatoarea revizie o sa ma uit si eu la mine sa vad care e treaba.
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ultima editare: 25 Sep 2014
  8. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Cam asa arata.
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Mihai de urgenta schimbi:

    - tot traseul de combustibil cu altul nou nu second-hand
    injectoarele tot noi nu second-hand
    rezervorul (incearca sa-l speli) si cumperi obligatoriu alta pompa de inalte noua nu second.

    Toata treaba asta o sa te coste cam 5.000 Euro La reprezentanta ca si reparatie piese + manopera. Citeste topicul in care ai mai scris (adica pe vwforum) si acolo ai toate explicatiile pentru reparatie. Mare ghinion ai avut. Bafta.
     
  10. C Alex

    C Alex 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2016
    Locație:
    iasi
    Masina:
    Audi Q5 2010 2.0TDI 177HP
    Mi s a aprins in bord elicopterul martorul galben ce reprezinta motorul.

    am pus un tester si e eroarea asta :

    p200900 intake manifold runner control circuit low (bank 1)

    permanent

    Stie careva ce e ?si daca dauneaza grav daca merg fara reparatie?!Multumesc.
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
  12. Daniel Marques 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2016
    Locație:
    pitesti
    Masina:
    Audi Q5 2.0 TDI . 2012
    Buna ziua, de aproximativ o saptamana am probleme cu pornirea la un audi q 5 cutie automata 2.0 tdi,, pun cheia in contact si incerc sa pornesc si nu face nimic dupa aproximativ 3 secunde incep erorile in bord ( cutie viteze nu se sincronizeaza cu motorul , farurile nu se regleaza, frana de mana nu decupleaza etc). Daca scot cheia din contact si o introduc din nou iar nu porneste dar dupa cateva manevre de genul porneste in parametrii normali. Acest lucru nu se intampla doar dimineata si in cursul zilei dar numai dupa o stationare de minim 30 minute.
    Am fost de doua ori la Reprezentanta insa acolo pornea fara probleme (ghinion :( ) au zis ca nu apare nici un fel de eroare, am schimbat si bateria desi cea veche avea 70% capacitate am sincronizat bateria noua cu calc masinii.
    Va rog mult daca cineva are idee ce se intampla chiar am nevoie de ajutor.
    Cu consideratie,
    Daniel.
     
  13. bran vasile 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2017
    Locație:
    Sebiș
    Masina:
    audi q5
    Buna ziua,

    Am un Audi q5 TDI de 2.0 L, 100 kw, din 2012, la care a aparut o problema, constanad in faptul ca la rece, desi porneste foarte usor, merge usor balbait si nu trage in treptele inferioare (1, 2, 3) cum trebuie. Dupa ce lichidul de racire ajunge la 40 - 50 grade trage foarte bine si in treptele inferioare mentionate. Precizez ca porneste foarte usor, iar la mersul in gol merge, de asemenea, foarte bine. La bord si la diagnoza nu apare eroare.
    Daca ma poate cineva ajuta cu un sfat, as fi recunoscator.

    Vasile
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Posibil injectoarele. Un log in mers ai facut ?
     
  15. bran vasile 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2017
    Locație:
    Sebiș
    Masina:
    audi q5
    Nu am facut log in mers, dar voi face. Multumesc!

    Vasile
     
  16. robertosandu 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2018
    Locație:
    Austria
    Masina:
    audi q5, 2.0 tdi quattro, 177 cp, motor CGLC
    Salut,
    Sunt posesor de audi Q5 de circa doi ani. Intampin din cand in cand aceasta problema: martor rosu in bord cu presiune ulei scazuta. In acesti doi ani am circulat 30.000 km si mentionez ca am schimbat: senzor presiune ulei, senzor nivel ulei, senzor capota motor, ulei si filtre la timp. Mentionez ca martorul rosu se aprinde numai cand franez in aglomeratie, la relanti cand stationez la semafor, cand urc o distanta mai mare, cu alte cuvinte cand este foarte incalzit motorul. Pe autobanda ruleaza normal (masina are 210.000 km). Multumesc anticipat pentru fiecare raspuns, Teo
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
  18. Cosmin790

    Cosmin790 5th Gear Member

    Înscris:
    16 Iul 2016
    Locație:
    Bruxell
    Masina:
    Audi a6 2,7 tdi 2011
    De curiozitate... vorba aceea.. ce ulei folosesti si de unde il cumperi? Am un prieten care avea aceeasi problema si problema era chiar uleiul de proasta calitate cumparat dupa niste siteuri dubioase si evident cu preturi ,, promotionale’’. Cam dupa 6-8000 km gata i se aprindea senzorul de presiune. A schimbat tot ce era de schimbat si pina la urma un mecanic bun a descoperit cauza.....
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu este cauza uleiul, la aceasta problema. Nu are nici o legatura. Cauza este una necunoscuta momentan si iti spun eu asta in foarte cunostinta de cauza pentru ca multe masini cu aceasta problema mi-au trecut prin mana si acele motoare aveau in motor ulei de foarte buna calitate cumparat de unde trebuie si certificat. Am putut ameliora aceasta problema asa cum s-a mentionat in acele topicuri indicate de mine.
    Vezi ca la prietenul tau nu s-a rezolvat nimic daca are acelasi cod de motor despre care discutam aici. Daca are alt cod de motor nu are nici o legatura cu aceasta problema si ai facut o comparatie inutila.
    Nu discutam depre ulei la motoare diesel ca nu punem pacura in motoare :) si nu are nici o legatura vascozitatea uleiului cu aceasta problema. Daca nu stapaniti niste cunostinte elementare va rog eu sa nu mai aduceti in discutie elemente care pentru unii useri care nu se pricep creeaza confuzii inutile. Multumesc foarte mult pentru intelegere.
     
  20. Cosmin790

    Cosmin790 5th Gear Member

    Înscris:
    16 Iul 2016
    Locație:
    Bruxell
    Masina:
    Audi a6 2,7 tdi 2011
    Nu stiu exact codul de motor al prietenului meu. Dar daca uleiul este prost ... iti pot spune sigur ca si presiunea la ulei este afectata.
     

Distribuie pagina asta