Motor Diesel 2.0 TDI la Audi Q5 -

Discuție în 'Audi Q5' creată de ciuca_marius, 23 Iun 2014.

  1. ciuca_marius 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2013
    Locație:
    växjo sweden
    Masina:
    audi q5, 2.0tdi, 2014
    Salut!
    Prima postate pe forum. Am 7n audi a6 2.0 tfsi si l-am facut cadou nevestei. In schimb mi-am achiziționat un q5 2.0 tdi clean disel model 2014 cu 190 cai.
    Caut pareri si sugestii de întreținere. Sau daca știe cineva care e diferența dintre 2.0 tdi (177 cai cred) model 2013 si noul model 2.0 tdi (190 cai) 2014?
    Mulțumesc anticipat.
     
  2. iulian_1976

    iulian_1976 Moderator Staff Member

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Sunt putini posesori de aceasta motorizare,va trebui sa astepti pana vei primi un raspuns.
     
  3. mihaid2003 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2014
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Q5,2.0TDI,2011
    salut, acum am citit aici despre amorsarea pompei cu VAG(altfel produce pilitura), ceea ce nu am facut la ultimele 3 revizii (desi am vag-com), masina are acum 148.000km (2.0TDI,2011,143cp).

    Acum intrebarea e, ce simptom e cu daca s-a facut pilitura? intreb pt ca la rece trepideaza motorul si se simte si in schimbator, se audi si un sunet metalic ca un tacanit... isi revine dupa aprox 2-3 minute de mers, dupa care nu se mai simte nimic.

    E posibil sa se fi facut pilitura? de fiecare data eu am pus pornit motorul dupa schimbul filtrului....nu am cum sa pun doar contact de mai multe ori pt amorsare deoarece are star/stop si aprox in 30-40 sec pornea (intr-adevar se chinuia in secundele astea) :(

    multumesc
     
  4. andyzaharia

    andyzaharia Platinum Member

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chisinau
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Pai, probabil poti da filtrul existent jos, si il poti desface sa vezi daca ai pilitura in el.

    Simptomele pe care le ai pot avea multe cauze...
     
  5. mihaid2003 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2014
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Q5,2.0TDI,2011
    l-am schimbat deja o data de cand se simte problema asta, la urmatoarea revizie ma uit, trebuie sa-l tai deoarece e incapsulat, dar vorbim despre pilitura asa mare? incat se vede cu ochiul??? eu ma gandeam la niste particule fine.....
     
  6. andyzaharia

    andyzaharia Platinum Member

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chisinau
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Da, trebuie sa il desfaci, eu personal nu stiu cum arata pilitura aia, probabil e vizibila odata ce se stringe acolo destula... La urmatoarea revizie o sa ma uit si eu la mine sa vad care e treaba.
     
  7. Cristi Moderator Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ultima editare: 25 Sep 2014
  8. iulian_1976

    iulian_1976 Moderator Staff Member

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Cam asa arata.
     

    Fișiere atașate:

  9. Cristi Moderator Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Mihai de urgenta schimbi:

    - tot traseul de combustibil cu altul nou nu second-hand
    injectoarele tot noi nu second-hand
    rezervorul (incearca sa-l speli) si cumperi obligatoriu alta pompa de inalte noua nu second.

    Toata treaba asta o sa te coste cam 5.000 Euro La reprezentanta ca si reparatie piese + manopera. Citeste topicul in care ai mai scris (adica pe vwforum) si acolo ai toate explicatiile pentru reparatie. Mare ghinion ai avut. Bafta.
     
  10. C Alex

    C Alex 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2016
    Locație:
    iasi
    Masina:
    Audi Q5 2010 2.0TDI 177HP
    Mi s a aprins in bord elicopterul martorul galben ce reprezinta motorul.

    am pus un tester si e eroarea asta :

    p200900 intake manifold runner control circuit low (bank 1)

    permanent

    Stie careva ce e ?si daca dauneaza grav daca merg fara reparatie?!Multumesc.
     
  11. Cristi Moderator Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
  12. Daniel Marques 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2016
    Locație:
    pitesti
    Masina:
    Audi Q5 2.0 TDI . 2012
    Buna ziua, de aproximativ o saptamana am probleme cu pornirea la un audi q 5 cutie automata 2.0 tdi,, pun cheia in contact si incerc sa pornesc si nu face nimic dupa aproximativ 3 secunde incep erorile in bord ( cutie viteze nu se sincronizeaza cu motorul , farurile nu se regleaza, frana de mana nu decupleaza etc). Daca scot cheia din contact si o introduc din nou iar nu porneste dar dupa cateva manevre de genul porneste in parametrii normali. Acest lucru nu se intampla doar dimineata si in cursul zilei dar numai dupa o stationare de minim 30 minute.
    Am fost de doua ori la Reprezentanta insa acolo pornea fara probleme (ghinion :( ) au zis ca nu apare nici un fel de eroare, am schimbat si bateria desi cea veche avea 70% capacitate am sincronizat bateria noua cu calc masinii.
    Va rog mult daca cineva are idee ce se intampla chiar am nevoie de ajutor.
    Cu consideratie,
    Daniel.
     

    Fișiere atașate:

Distribuie pagina asta