1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Diesel 2.5 TDI cod AKE / AYM / BAU / BCZ / BDG / BFC la Audi A4 B6

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de laz, 23 Mai 2013.

  1. dhan67

    dhan67 Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2014
    Locație:
    LOGROÑO,LA RIOJA,ESPAÑA
    Masina:
    Audi A6/C7 Avant, 2.0 tdi 177 cp,multitronic, an fab. 2014,luna octombrie
    Sincer sa fiu, nu cred.Se gasesc pompe sh la 200-300 € asa ca la cit o sa te coste reparatia pompei nu vei recupera nimic.
    Sunt totusi curios care este motivul invocat de ei cind au zis ca pompa nu se mai poate repara.
    Eu cred ca sunt "schimba piese" ca mai peste tot din pacate.
    E imposibil sa nu poata fi reparata o pompa de injectie
     
  2. BrgGbr 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2016
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A4 2002 2,5 TDI quatro
    Eu am văzut cu ochi mei firul de argint de la un tranzistor care era dezlipit, si din câte am citit pe net poate fii reparat. Dacă la ei nu se poate asta este, trebuie sa plătesc cât cer ei ca sa ajung acasa.
     
  3. dhan67

    dhan67 Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2014
    Locație:
    LOGROÑO,LA RIOJA,ESPAÑA
    Masina:
    Audi A6/C7 Avant, 2.0 tdi 177 cp,multitronic, an fab. 2014,luna octombrie
    Daca e numai firul acela, ia pompa acasa.
    E o reparatie simpla pentru un atelier specializat, costa putin si asa poti sa mai recuperezi ceva din bani
    Cum spuneam, pentru reparatia ai nici macar nu se demonteaza pompa dar in fine, nu pot sau nu vor, nu mai conteaza acuma.
    Drum bun in continuare
     
  4. B131WAY 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Mar 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 2.5tdi 163hp
    Buna seara

    Masina mea: A4 B6 2.5tdi 2003, multitronic
    De aprox 2 saptam,ani am observat urmatoarea problema, sper sa nu fie ceva grav.
    De fiecare data cand pornesc masina , dupa primele 2-3 minute de condus, cand motorul tinde sa se incalzeasca si sa ajunga la 90 grade (doar atunci am aceasta problema) masina ince;le sa cresca singura in turatie ca si cum socul ar tine motorul turat, turatia crescand pana la 1600-1800 ture, asta se intampla in mers..
    E aiurea ca tu incerci sa franezi iar masina da sa accelereze..., daca franezi puternic intr-un final isi revine...
    Dupa ce motorul se incalzeste nu mai am deloc aceasta problema
    Ati mai patit asa ceva?

    Multumesc
     
  5. cRz99 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Mar 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a 4 combi, 2.5 diesel, 2001
    Salut,
    De cand am luat masina nu pornea la sfert de cheie ci se chinuia cateva secunde, iar la plecarea dupa loc, dupa ce atingeam o viteza constanta si nu mai acceleram se auzea un poc poc...nimic grav am spus eu care nu ma pricep :) Acum vreo luna acel sunet s-a transformat intr-un scartait puternic,de obicei cand luam stanga de volan si motorul trepida foarte tare cand porneam/opream. M-am gandit sa mai astept inca putin ca tot trebuie sa fac revizie si sa le fac pe toate odata ca un roman... Saptamana trecuta raman prins in spatele unui autobuz...virez stanga maxim de volan,prind momentul si dau blana. Am auzit un trosc puternic si acum masina vibreaza de parca vrea sa ma scuture din ea de fiecare data cand acceerez. Vibratia este mica daca accelerez cat mai usor. Totodata masina porneste fara nici un stres acum(nu se mai chinuie ca inainte chiar daca este frig).Nu am nici o idee de macanica si este prima mea masina.
    Am fost la un mecanic care mi-a zis ca trebuie schimbat motorul,unu chiuloasa si unul care mi-a spus ca sunt tampoanele de motor. Cum nu sunt cunoscator si am primit o gama larga de raspunsuri nu stiu ce sa cred....merita sa incerc sa o repar? Ce ar putea fi? Imi puteti recomanda un service care sa imi faca o constatare clara? Multumesc anticipat!

    **audi a4 b6 2.5 155cp diesel automata 2001
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Planetarele/tripodele au fost verificate sa nu aibe joc ?
     
  7. cRz99 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Mar 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a 4 combi, 2.5 diesel, 2001
    Nu mi-a verificat nimeni nimic. Toti la care am fost pun testerul si nici o eroare, deschid capota si dau cu presupusul. Pe weekend nu am umblat deloc cu ea si astazi cand mers am observat ca vibratia nu mai este asa puternica cand accelerez, dar se simte atunci cand masina este in P sau D (pe loc) si motorul accelereaza mai bine ca niciodata. Am vizitat inca un mecanic astazi, a pus testerul, nici o eroare. Asculta motorul si zice ca e motorul de vina si noi nu ne bagam. Pe partea dreapta la motor se aude un mic zanganit ca doua bucati de metal care se ciocnesc, dar nimic despre planetare sau ceva asemanator. Mai am o vizita saptamana asta sper sa aflu ce boala are si sa nu fie incurabila.
     
  8. alexandru16 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2013
    Locație:
    Franta
    Masina:
    audi a4 din 2001 2.5 tdi quatro 180 cp cod motor AKE
    Salut,
    Am si eu o problema cu masina mea A6 C5 2001 2.5 180 cp quattro: porneste greu dimineata si dupa ce porneste cu mult fum alb nu se tureaza mai mult de 3000 dar se duce foarte lent pina la 3000. De mers nu poti mai mult de 35 Km/h nu merge, scoate mult fum alb si mai licure si bujia.Va rog un sfat de unde sa incep. Deocamdata nu am posibilitatea sa o pun pe un tester. Va multumesc
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    O lasi parcata pana cand ai posibilitatea sa o pui pe tester. Pe ghicite nu o repari.
     
    mare_hotz apreciază asta.
  10. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Pune tester pe masina. Iti foarte banuiesc electronica pompei picata, sunt exact aceleasi simptome...deci:
    Te duci la un priceput cu un tester. Apoi la un mecanic bun care e in stare sa iti dea pompa de injectie jos
    Iei pompa si trimiti la reconditionat,sau incerci loteria celor SH (neaparat sa fie in cod cu a ta)
    Succes
     
  11. alexandru16 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2013
    Locație:
    Franta
    Masina:
    audi a4 din 2001 2.5 tdi quatro 180 cp cod motor AKE
    Tot am citit pe aici. Nu ar fi posibil sa prinda aer ?
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai si stam acum sa discutam toate cele 20 de posibilitati sau pui tester-ul pe ea ? :)) Doamne ...
     
    mare_hotz apreciază asta.
  13. dhan67

    dhan67 Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2014
    Locație:
    LOGROÑO,LA RIOJA,ESPAÑA
    Masina:
    Audi A6/C7 Avant, 2.0 tdi 177 cp,multitronic, an fab. 2014,luna octombrie
    Cind prinde aer nu iti da cu fum alb asa ca fa ce ti-au spus colegii mai sus si nu mai umbla pe ghicite.
    Obligatoriu vagcom inainte de toate

    Enviado desde mi SM-G935F mediante Tapatalk
     
    MH14HWK apreciază asta.
  14. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Cand e legat cu fum alb si spira in bord, e problema generata de injectie.
    Cand nu sare de 3000rpm si 20-30km in mers e generata de pompa de injectie care nu mai poate debita
     
    MH14HWK apreciază asta.
  15. alexandru16 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2013
    Locație:
    Franta
    Masina:
    audi a4 din 2001 2.5 tdi quatro 180 cp cod motor AKE
    Va multumesc. O sa fac diagnoza.
     
  16. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Ca sa stiti si sa constientizati.
    Motorul 2,5tdi are doua hibe dovedite de multe ori in timp:
    Picajul pompei de injectie Bosch Vp44
    Si arhicunoscuta belea a axelor cu came.
    Cum spuneam acum cateva luni,nu ai ce cauta sa iti iei un motor in V mai ales de Audi cand nu iti permiti sau nu ai de o parte minimul de buget pentru eventualele stricaciuni.
    De asta multi le luati sa va laudati si 3-6luni mai tarziu ajung vandute cu amanuntul.
    Sunt printre cele mai spectaculoase dar si costisitoare motoare....si desi masina a costat cca 3000€....tot cam atat te poate pagubi motorul.

    Nu am posibilitatea sa pun tester...nu prea exista,mai in orice oras al Romaniei este un priceput cu VCDS,iar service-uri fara testere nu prea mai exista,ca ar muri de foame, deci... solutii sunt.
     
    Ultima editare de un moderator: 6 Dec 2016
    decomarius și dhan67 apreciază asta.
  17. alexandru16 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2013
    Locație:
    Franta
    Masina:
    audi a4 din 2001 2.5 tdi quatro 180 cp cod motor AKE
    mare_hotz Sunt plecat din tara de aceea nu am posibilitatea


    alexandru16 Ma gindeam ca poate o repar eu cat de cat cu costuri minime. Diagnoza la garaj este 75 €uro si nu tot timpu iti da si solutia. Odata m-a costat 400 €uro doua diagnoze plus un turbo schimbat degeaba pentru ca problema a fost un furtunas de vacuum spart.
     
  18. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Bun...in ce tara esti?
    Si nu inteleg ai luat masina pentru preturile romanesti? si ce daca costa 75€....ai 2,5tdi quattro frate,asta sta intr-o legatura foarte stransa cu vcds chiar si cand nu are nimic.
    Legat de al doilea mesaj,exista mecanici si exista "patiseri".
    Pune tester,pozeaza eroarea fara a face ceva la masina si revin-o dupa raspunsuri.
    In poze trebuie sa exista poze cu eroarea gasita in modulul engine , valorile de corectie ale injectoarelor si avansul pompei de injectie.
     
  19. alexandru16 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2013
    Locație:
    Franta
    Masina:
    audi a4 din 2001 2.5 tdi quatro 180 cp cod motor AKE
    Ok, asa o sa fac. Va multumesc. O zi buna va doresc
     
  20. alexandru16 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2013
    Locație:
    Franta
    Masina:
    audi a4 din 2001 2.5 tdi quatro 180 cp cod motor AKE
    Am revenit,am pus testerul pe masina printre multe erori mia ramas,Cod 1126 si 1441,mentionez ca scanarea sa facut cu motorul oprit ca nu mai porneste adica porneste si se opreste.Ce ma sfatuiti si de unde sa incep.Va multumesc
     

Distribuie pagina asta