1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Diesel 2.5 TDI cod AKE / AYM / BAU / BCZ / BDG / BFC la Audi A4 B6

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de laz, 23 Mai 2013.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    01126 - Engine Speed Sensor
    01441 - Low Fuel Level Sensor (G210)

    Astea ? Sau ?
    Pune omule erorile intregi.
     
    MH14HWK apreciază asta.
  2. alexandru16 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2013
    Locație:
    Franta
    Masina:
    audi a4 din 2001 2.5 tdi quatro 180 cp cod motor AKE
    Da astea sunt, inca nu mi-a trimis e-mail cu toate erorile.
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cand il primesti posteaza-l aici si le luam pe rand.
     
    MH14HWK apreciază asta.
  4. alexandru16 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2013
    Locație:
    Franta
    Masina:
    audi a4 din 2001 2.5 tdi quatro 180 cp cod motor AKE
    Celelalte s-au sters. Astea doua raman.
     
  5. alexandru16 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2013
    Locație:
    Franta
    Masina:
    audi a4 din 2001 2.5 tdi quatro 180 cp cod motor AKE
    Am fisierul. Este atasat.
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eroarea 01441 - Low Fuel Level Sensor (G210) apare din cauza pompei de motorina din rezervor.
    Cealalta eroarea 01126 - Engine Speed Sensor e foarte posibil sa apara din cauza ca iti porneste greu (evident din cauza pompei de motorina).
     
  7. alexandru16 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2013
    Locație:
    Franta
    Masina:
    audi a4 din 2001 2.5 tdi quatro 180 cp cod motor AKE
    Precizez ca masina ieri a pornit dar scotea foarte mult fum si azi cind porneste pentru o secunda doua scoate mult fum. Pompa din rezervor trebuie sa bage cu presiune ? Mai are si vreun releu in afara de siguranta ? Cand dau la automat am scos furtunul la filtru si vine motorina. Ieri cind mergea nu se accelera si scotea mult fum.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Degeaba baga pompa cu presiune daca senzorul citeste valori gresite.
     
  9. alexandru16 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2013
    Locație:
    Franta
    Masina:
    audi a4 din 2001 2.5 tdi quatro 180 cp cod motor AKE
    Ok si care ar fi solutia ce trebuie sa fac?o pot tezolva eu cumva?
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ti-am atasat un PDF cu procedura de verificare a senzorului G210.
    De obicei, intai verificam piesele si dupa aia schimbam.

    Senzorul "Engine Speed Sensor" este senzorul de pozitie al arborelui cotit. De obicei ori e dus, ori indica faptul ca distributia nu este bine pusa la punct.
    Evident, sunt sanse sa ai eroarea respectiva deoarece iti porneste masina greu.
    Ai umblat recent la distributie ? Avansul este reglat corect ?
     
  11. alexandru16 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2013
    Locație:
    Franta
    Masina:
    audi a4 din 2001 2.5 tdi quatro 180 cp cod motor AKE
    Masina am cumparato recent nu cunosc istoricul ei,mia zis ca are totul facut am tras capacul de la distributie si cureaua de la pompa pare noua se vede scrisul pe ea,cea de la distributie nu arata asa.Pompa care este in rezervor trebuie sa bage cu presiune?a mea da motorina cind dau la automat.Poate sa fie pompa de injectie?Citesc de 3 zile pe aici de m am timpit
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eu vorbesc singur ?

    Du-te la un bun mecanic sa iti verifice avansul si senzorul G210.
     
  13. alexandru16 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2013
    Locație:
    Franta
    Masina:
    audi a4 din 2001 2.5 tdi quatro 180 cp cod motor AKE
    Invata-ma pe mine ce trebuie sa fac. Aici unde sunt este doar un mecanic pe care il cunosc si a zis ca nu se baga la 2.5. Daca o duc la un garaj ma rup astia in doua.Nu am dat pe masina cat imi cer astia.
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai ti-am atasat un PDF in care ai procedura de verificare a senzorului de pe pompa de motorina din rezervor.
    Ca sa il verifici tu iti trebuie un multimetru si cunostinte minime in a il folosi.

    Ca sa verifici avansul iti trebuie VCDS. Sa verifici daca este distributia pusa la punct ... ne amagim unul pe celalalt. :)
     
  15. aalex67

    aalex67 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2012
    Locație:
    strasbourg
    Masina:
    Audi A4 2.5 tdi quatro 180 cp
    Salut am vazut azi dupa zile de cautari ca imi curge motorina pe la doua injectoare cind dau la automat pe la surubelele ce intra in injector si au doua saibi de cupru.Este posibil ca din cauza asta sa nu porneasca?audi a4 2.5 tdi cod AKE.Multumesc
     
  16. Gaby23 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2016
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a4 b6 , 2.5 v6, 2003
    Bună tuturor,
    Revin și eu cu o problema A4 B6 2.5 BFC
    Nu de mult timp am făcut conversia de la automată la manual. Ce sa zic fără probleme totul ok. După aproximativ 5000 de km are o problemă cu accelerația. Practic îmi afișează martorul în spirala și nu se mai accelerează deloc, creste un pic turația motorului cu puțin peste 1000 de turații și nu se mai accelerează deloc oricât as mângâiao eu pornesc opresc .
    Presupun ca e o problema cu pedala de accelerație pentru ca am mângâiato un pic la mufa, am oprit motorul și pentru scurt timp își revenise. Ma poate ajuta cineva cu problema mea. Incă nu am reușit să o scanez cu VCDS ca nu prea am la cine. Multumesc.
     
  17. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nu are legatura cu schimbul cutiei. Spirala aia se aprinde din 1000 cauze.
    Trebuie sa faci o scanare cu VCDS ca sa ai un punct de plecare concret, fara presupuneri.
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Si switch-ul defect de la pedala de ambreiaj da aceleasi simptome. Dar, cum ti-a zis si Nucugheri, trebuie sa faci o scanare.
     
  19. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Si ca sa stii, si-a revenit pe moment, nu pentru ca ai mangaiat-o ci pentru ca ai oprit motorul.
    Oprirea motorului reseteaza restictiile ECU de a accelera, restrictii care exista pentru ca exista o problema. Problema care se cauta cu diagnoza.
     
  20. Afigbg 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2016
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 .2500 tdi.AKE.180 CP 2003
    Salut,
    Poti sa-mi dai si mie pentru Audi A4 B6 2.5 TDI codice AKE pentru distributie ?
    Multumesc.
     

Distribuie pagina asta