1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Diesel 2.5 TDI cod AKE / AYM / BAU / BCZ / BDG / BFC la Audi A4 B6

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de laz, 23 Mai 2013.

  1. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Motorul asta merge bine/rotund/fara fum/trepidatii/etc??
     
  2. Jony87

    Jony87 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 2.5 tdi 2004 Euro 4 BDG
    masina trepideaza in ralanti nu are putere si are consum mare. Nu scoate gram de fum doar putin la prima pornire dimineata.
    Se poate sa fie injectoarele decalibrate ? Le-am dus la unu si a umblat in ele.
     
  3. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Pai cum a spus si @nucugheri doua sunt moarte, trebuie duse la verificat toate.
     
  4. Dublin 3rd Gear Member

    Înscris:
    8 Noi 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B6
    Iti garantez ca daca s-a umblat in injectoare sansele sa mai mearga ok sunt mici. Stiu doua cazuri, inclusiv la fosta mea masina.
    Eu am schimbat un set dupa ce cele originale au fost "verificate si curatate" la un atelier chiar renumit.
    Masina mergea ok, nu scotea fum, mergea rotund dar nu mai tragea deloc.
     
  5. Jony87

    Jony87 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 2.5 tdi 2004 Euro 4 BDG
    La mine masina de cand am cumparat-o din Germania trepida in relanti si avea intarziere pedala de acceleratie, doar de la 2800 turati atunci avea putere. Consumul era ok la 100 km/h 5.9 iar la 140 pe autobanda pe tempomat 7.3. Am mai citit la cineva pe forum aici ca si-a schimbat oringurile si masina nu mai avea putere. Exact asa am patit si eu am pus saibele alea de cupru noi si a inceput sa nu mai traga de loc. Nu pot sa scap de trepidatile astea la relanti nici de cum. O fi de la volanta ? in turatie nu trepideaza se comporta ok. Are cineva vreun sfat ce pot sa mai fac cu masina asta sa mearga ok nu as vrea so vand ca imi place foarte mult. Multumesc anticipat.
     
  6. Valvali

    Valvali 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Apr 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a6 allroad ,2.5 tdi v6 AKE, 2002
    E posibil sa fie de la volanta! Am pățit și eu înainte sa schimb axele cu came , am crezut ca e de la axe. Când leam montat pe mașină din nou aceiași trepidatii la relanti. Am dat motorul complet jos de pe mașină și surpriza rulmentul la volanta + ambreiaj praf . Nici mie în mers nu îmi trepida doar în relanti, cu trepidatii în caroserie și la tobe se vedea cel mai tare
     
  7. Jony87

    Jony87 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 2.5 tdi 2004 Euro 4 BDG
    se auzea vreun zgomot sau doar trepidatiile? multumesc !!
     
  8. Valvali

    Valvali 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Apr 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a6 allroad ,2.5 tdi v6 AKE, 2002
    Jony87 Doar trepidatii fără zgomote șI îmi tremura toată masina și tobele le vedeam clar ca trepidau. Păcat ca nu am făcut poze sa le expun aici sa vei și tu

    Cine mă ajuta și pe mine cu niște interpretari la mașina mea atașez niște poze cu valori la injectoare și EGR ON/OFF. Injectoarele au fost verificate pe banc la Bosch service și mi s-a zis ca 3 injectoare nu ar fi în parametri, am zis ok. Am luat alt set de pe alta mașină înapoi la ei la verificat același răspuns mi l-au dat. Mi-a zis ca dacă vreau sa le repar m-ar costa undeva în jur de 350 lei bucata și ei nu se complica cu 3 injectoare, sa le recondiționez pe toate, dacă vreau. Am ajuns acasă și mi le-am montat pe ale mele inapoi și am aceste valori pe ele

    20170520_152646.jpg 20170520_152623.jpg
    20170520_152128.jpg 20170520_152118.jpg

    Acus m-a cam pus pe gânduri. Dimineața pornește bine la rece cu puțin fum miros de motorina 1-2 secunde la cald o ia un pic mai greu. Avansul reglat după vag-com e ok, de tras nu prea trage cât ar trebui sa tragă. Axele au fost schimbate cu tot cu chiulase fum după mine nu am deloc chiar acum aud un sunet ascuțit ca și cum s-ar lovi doua ciocane dar ascuțit sunet care doar la relanti se manifesta nu e tare sesizabil doar dacă ești atent al auzi pe partea injectorului cu fir și bănuiesc sa nu fie injectoarele ca as vrea sa caut un set sa le verific pe banc și sa le montez. La ralanti am și o oscilație foarte mica dar dacă ești atent de turometru. Când aceclerez pedala dacă o apăs pana la fund nu trage deloc parcă s-ar îneca dar dacă o țin intr-un anume punct și anume dacă o apăs puțin trage mai bine și când intra turbo trage
    Vă mulțumesc!
     
  9. Jony87

    Jony87 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 2.5 tdi 2004 Euro 4 BDG
    ai valori bune doar pe 5 putin cam mari..sar putea din cauza lui(la valoare cu + este infundat,gatuit)...exact asa am si eu problema cu acceleratia daca ii dau din prima pana jos zici ca ii mort daca o apas cate un pic merge mai binisor !! EU zic sa nu umbli la injectoare sa le dereglezi cum am facut eu. incearca sa bagi soluitie de curatat injectoare poate isi da drumu. Am avut si eu probleme cu oscilatia la semafor de la 800 pana la 1000 se tura singura(am rezolvat cu schimbarea unui injector). O seara faina !!

    Si mai o problema care o ai, ai valori doar cu + si nu cred ca e bine !!
     
    Ultima editare: 23 Mai 2017
  10. Valvali

    Valvali 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Apr 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a6 allroad ,2.5 tdi v6 AKE, 2002
    Sunt aproape de 0 doar pe cilindrul 5 cred ca e mare. Oscilațiile sunt foarte mici trebuie sa te uiți atent la turometru cum am mai zis. O sa îmi fac un set de injectoare sa le duc la banc la verificat și le montez. Nici gazele nu ies curate se simt la miros. Numai bine !
     
  11. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    In vdcs sunt corectii bune, in banc se schimba situatia cand sunt verificate.

    Noi vedem ce incearca ecu sa compenseze pt.a merge motorul rotund.

    De multe ori am patit ca in vdcs sa fie super ok iar in banc sa fie defecte.

    Am avut ultima oara un BLB cu, corectii pana in 0.15 dar masina nu tragea iar in 1800 ture avea un trepidat.
    Solutia...toate cele 4 inj.schimbate.
     
    Valvali apreciază asta.
  12. Valvali

    Valvali 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Apr 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a6 allroad ,2.5 tdi v6 AKE, 2002
    Ms mult romy, după Cum am mai spus au fost verificate și mia comfirmat ca 2 pisa și unul nu deschide la presiunea normala, dar când am mers cuba doilea set de injectoare la fel mia zis și mă gandit sa nu fie vreo teapa ceva sa imi ia banii degeaba ca nu mia dat nici foaie la mana care injector ai bun care nu ai bun mia zis doar ata ca 3 injectoare nu as în parametrii
    Ms numai bine
     
  13. Jony87

    Jony87 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 2.5 tdi 2004 Euro 4 BDG
    Salut baieti vreau sa va zic ca am rezolvat problema cu motoru am schimb toate injectoarele si merge foarte bn.. O singura problema mai am , cand ii rece motoru nu trage cum trebuie si pe vag com imi arata avansu putin mare iar cand se incalzeste motoru avansu e exact pe grafic cum trebuie sa fie si masina trage perfect. credeti ca este ceva neregula? recent am schimbat distributia! daca ma poate ajuta cineva cu vreun sfat multumesc foarte mult !!
     
    Valvali apreciază asta.
  14. Valvali

    Valvali 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Apr 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a6 allroad ,2.5 tdi v6 AKE, 2002
    Jony la mine e la fel avansul și când e rece motorul nu trage chiar bine de aceea eu nu il accelerez mai mult de 2000 pana se încălzește apa, după, ii dau talpa. Azi mă duc sa mă interesez și eu de un set de injectoare. Tu le-ai luat noi ?
     
  15. Jony87

    Jony87 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 2.5 tdi 2004 Euro 4 BDG
    le-am luat second hand
     
  16. Valvali

    Valvali 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Apr 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a6 allroad ,2.5 tdi v6 AKE, 2002
    Am și eu un set dar nu știu dacă se potrivesc la modelul meu sunt cu F în coada și cel de comanda e cu E oare se potrivesc ?
     
  17. Jony87

    Jony87 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 2.5 tdi 2004 Euro 4 BDG
    trebuie sa fie toate la fel mi-a spus un mecanic ca sunt diferite diusele (cred ca gaurile pe unde iasa motorina)
     
  18. Jony87

    Jony87 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 2.5 tdi 2004 Euro 4 BDG
    Ma Ajuta cineva ce ar putea fi defect aici in poza? multumesc !!
     
  19. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Exact ce iti spune eroarea. Motoras clapeta admisie in scurt. Probleme la mufa, cablaj sau piesa defecta.
     
    Jony87 apreciază asta.
  20. Pana stelian

    Pana stelian 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Sep 2016
    Locație:
    slatina
    Masina:
    A6 4 G2 , 3.0tdi S-tronic 245 cp
    Salut,
    Cu aceeasi problema la injectorul 6 care are valoare cu -3,56 ma confrunt si eu. Mecanicul zice ca da prea mult pe retur. Mentionez ca masina nu are nici o eroare, functioneaza relativ bine dar cu un singur amendament: daca o tin constant turata la 2200-2300 turatii are momente cand tinde sa intrerupa. Ce trebuie facut ?
     

Distribuie pagina asta