1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Diesel 2.5 TDI cod AKE / AYM / BAU / BCZ / BDG / BFC la Audi A4 B6

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de laz, 23 Mai 2013.

  1. AndreiCafelute 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Mar 2018
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 quattro , 2.5 AKE, 2001
    Salutare. Problema AKE, 2.5 tdi, 180 cp
    Am recondiționat pompă și am schimbat injectorul cu fir deoarece întrerupea în mers iar după un timp s-a oprit și a trebuit să o remorchez la service. După toate reparațiile masina ă mai mers cam 100 km și a început din nou să facă aceleași figuri. Eroarea care zice mecanicul ca apare pe VCDS : eroare comunicare dintre pompă și calculatorul mașinii.
    Pompa e recondiționată acum 3 saptamani si nu da nici o eroare, S-a mai confruntat cineva cu astfel de probleme.
     
  2. Pana stelian

    Pana stelian 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Sep 2016
    Locație:
    slatina
    Masina:
    A6 4 G2 , 3.0tdi S-tronic 245 cp
    Salut tuturor,
    Ma puteti ajuta va rog cu ceva coduri, poze, pentru tachetii hidraulici la motorul de 2.5 180 cp cod BDH cu axe titan ? Daca ajuta seria caroserie: WAUZZZ8E34A253442 an 2004.
    Am fost la mecanic si am descoperit cativa slabi, din cate am inteles trebuiesc inlocuiti toti
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    03L 109 521 A
     
  4. Pana stelian

    Pana stelian 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Sep 2016
    Locație:
    slatina
    Masina:
    A6 4 G2 , 3.0tdi S-tronic 245 cp
    Multumesc frumos, am identificat produsul. Cumpar INA sau OE ? Luni fac comanda. Multumesc inca o data
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cumpara linistit INA. Sunt in jur de 20-22 ron / buc.
     
  6. Radu gabriel

    Radu gabriel 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Iul 2017
    Locație:
    Suedia
    Masina:
    Audi a6 c7 2017 tdi 2.0 l
    Salutare prieteni,
    De curand am inceput sa am o problema asa ca am fost la cineva cu VCDS pentru un test si rezultatul este:
    eroare 01441 senzor nivel scazut combustibil -G 210 -27-00 semnal neplauzibil
    Cautand la pompa de transfer din rezervor a constatat ca acea siguranta de sticla este rupta.
    Se gaseste de schimbat sau inlocuit cu ceva asemanator ? Pentru ca nu stiu ce rol are. Masina porneste dar nu trage pentru cei 180 cp si martorul de spira la bujii se reaprinde dupa circa 10 secunde de la pornire.
    La sevice se tin de cap si spun ca aceasta "rezistenta" daca o pot numi asa este cauza acestor martori si probleme. Multumesc pentru orice sfat. Eu stau in Suedia iar aici nu prea stiu sa repare alte marci in afara de Volvo iar pe gama VAG clar sunt depasiti cei de service. Multa sanatate va doresc si drumuri bune.
     
  7. armin2390

    armin2390 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    AUDI A4 B7 2.5 TDI V6 ,cod motor BDG , an 2005;audi a4 2.0 TDI quattro an 2007 cod motor BRD
    Buna seara ,sper sa fii postat in sectiunea care trebuie dar am ajuns in pragul disperarii .
    Sunt posesorul unui audi a4 2.5 tdi cod motor BDG si de curand am avut o problema ,masina nu pornea decat cu spray ,in fine ...dupa multe verificari ,am dat pompa de injectie jos si am trimis-o la reparat (cod eroare 0550 -avans reglaj...) .a venit pompa inapoi reparata (tin sa precizez ca si partea electronica a fost verificata )
    A pus mecanicul pompa sus(conform VAG +distributie )si acum imi da eroare de senzor turatie vibrochen +eroare injector cu fir si mai nou martor bujie .
    A schimbat senzorul de turatie +verificat cablaje.dupa ce a pus pompa reparata sus ,masina porneste la sfert de cheie ,dar nu trage deloc ,urca pana in maxim 2500 de rotatii dar nu trage deloc ,adica in 5 km am reusit sa depasesc viteza sunetului 50km/h ... va rog daca a mai intalnit cineva problema asta sa imi dea un sfat . Va multumesc .

    Trimis de pe al meu SM-G930F folosind Tapatalk
     
  8. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Roaga mecanicul sa iti faca o scanare si un log in mers,dupa care posteaza aici sa vedem ce erori sunt si ce arata log-ul
     
  9. Mlu 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2018
    Locație:
    Cluj napoca
    Masina:
    Audi A4 2.5tdi 2004
    Salut,
    De curand am achizitionat un audi A4 B6 2.5 tdi an 2002 cod BFC cu axele stricate. Am schimbat axele, culbutorii, tacheti. Masina porneste la sfert se tureaza dar vibreaza (tremura toata) asa facea si inainte sa schimb piesele stricate. De o luna nu-i mai da nimeni de capat. Un sfat ceva ? Numai bine.
     
  10. ADRIAN2002 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2018
    Locație:
    Dambovita
    Masina:
    Audi A4 B6 2.5 TDI Quattro 2001
    Salut tuturor!
    Am o problema la motorul 2.5 tdi. Codul motor nu il stiu dar cred ca este AKE masina fiind din 2001
    In mers la 80 km/h motorul s-a oprit si nu mai vrea sa porneasca deloc...nu da nici un semn de viata...nici fum nici rateuri nimic.
    Cand dau la automat se invarte,am verificat cureaua de distributie e ok,am desfacut piulitele de la conductele injectoarelor si arunca motorina, am desfacut holenderul de la furtunul de motorina si pompa din rezervor baga.
    Am mai citit pe forum dar nu am vazut nimic asemanator. Motorul se balbaia dimineata cateva secunde apoi mergea rotund. Nu scotea fum nici cand o fortam nici la ralanti.
    Banuiesc o problema la electronica dar in bord nu afiseaza nici o eroare si nu sta nici un martor aprins. Ce poate fi?
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu ai citit nimic pe forum. Verifica pompa de injectie. Cum faci si ce trebuie sa faci este scris pe forum.
     
  12. ADRIAN2002 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2018
    Locație:
    Dambovita
    Masina:
    Audi A4 B6 2.5 TDI Quattro 2001
    Salut! Revin cu fisierul erorilor dupa ce am.pus testerul pe ea. Unele dintre ele s-au sters dar cea cu needle lift sensor a ramas. Din ce am citit este injectorul cu fir. Ce este ciudat insa e ca ar fi trebuit sa porneasca chiar daca are acel senzor stricat.
    Pompa de injectie a dat o eroare dar nu a ramas. Daca era stricata nu ar fi trebuit sa ramana eroarea?
     
  13. Pana stelian

    Pana stelian 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Sep 2016
    Locație:
    slatina
    Masina:
    A6 4 G2 , 3.0tdi S-tronic 245 cp
    La motorul meu (2,5 tdi cod BDH ) am inlocuit pompa de injectie insa mecanicul nu a reglat corect avansul (-3,48 ; linia galbena de avans statea undeva sub linia rosie). Dupa toata distractia masina porneste foarte greu la rece si scoate un fum de nu mai vezi. Am fost la un tester si astfel am vazut valoarea respectiva. Un reglaj corect poate remedia problema sau poate fi si altceva ? Astept parerea voastra. Multumesc.
     
  14. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Reglezi avansul cum scrie cartea, in parametri, iar dupa vezi daca s-a remediat.
     
  15. Rosuionut 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2018
    Locație:
    Campulung
    Masina:
    Audi a4 b6 an 2001 motor 2.5 tdi
    Salutare colegi !
    Detin si eu un audi a4 b6 cu motor 2.5 tdi de 180cp cod motor ake , iar de ceva timp imi cam face figuri in sensul ca :
    - motorul are o oscilatie mica la relanti cand ajunde la 90 de grade
    - daca turez masina usor are o intrerupere intre 1700 rpm si 2200 rpm iar daca o tin acceletata constant pe liber la 2000 rpm accelereaza si decelereaza singura
    - in mers motorul este foarte zgomotos cand este incins,iar daca bruschez acceleratia scoate un sunet ca de tractor, iar puterea masini este redusa
    Acum un an am schimbat chiulasele cu cele de pe BDG cu axe cu came de titan si tacheti pe role , iar pompa a fost si ia demontata , dar a fost pusa inapoi corespunzator atat mecanic cat si electronic (ca defect banuiesc pompa de injectie dar nu stiu ce ar putea fi dus la ea).
    Precizez ca masina a fost verificata cu vcds si nu are stocata decat o singura eroare legata de senzorul de impact airbag ,iar in momentul actual porneste foarte bine si la rece si la cald numai ca circul cu problemele enumerate mai sus .
    Va multumesc si astept sfaturile voastre cu nerabdare.
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Injectoarele cum sunt ?
     
  17. ADRIAN2002 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2018
    Locație:
    Dambovita
    Masina:
    Audi A4 B6 2.5 TDI Quattro 2001
    Salut tuturor...am rezolvat cu pornirea!:arco:
    Problema a fost la calculatorul pompei de injectie.
    Eu am verificat pompa dupa spusele lui Cristi dar daca nu stii unde sa te uiti degeaba...
    Am chemat o platforma si culmea si tipul care o conducea avusese aceeeasi problema la 2.5-ul lui.
    Intre modul si pompa sunt niste fire care din cauza temperaturilor mari se crapa imbracamintea si fac scurt-circuit intre ele si ard modulul.
    Am fost la service unde au demontat calculatorul de pe pompa si l-au reparat.
    Cost reparatie+demontat/montat 200 euro cu garantie 6 luni.

    Acum am alta problema :(
    La ralanti motorul tremura parca nu ar merge in toate pistoanele am facut un log cu vag com si sta undeva sub 800 rpm. si consum 6.6mg/ciclu cu valori de corectie intre -1.27 si 0.30
    in functie de injector
    Trepidatia se resimte intre 800-1200 rpm apoi merge ok,nu se simte cand merg cu ea pe drum decat la plecarea de pe loc pana ajung cu motorul la 1200 rpm
    Din ce am citit poate fi si din pompa dar poate fi si ambreiajul,tampoanele motor, unii spuneau si de turbina sau injectoarele.
    Sunt multe pareri si nu stii exact pe cine sa crezi.
    Mecanicii cand aud de motoarele astea fug ca din gura de sarpe...:wtf:
    Sunt putini care se incumeta sa repare asemenea exemplare.
    Cel mai probabil ar putea fi volanta care iar ar fi o problema comuna dar din ce am citit la mine nu ar avea aceleasi simptome...cand apas pe pedala de ambreiaj nu se simte nimic , iar la turatii mai mari nu trepideaza.
    Am tot cautat pe forumuri si nu stiu ce sa fac...sa ma duc la service sa desfac cutia de pe motor imi iau numai manopera 500 lei:rolleyes:
     
  18. ADRIAN2002 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2018
    Locație:
    Dambovita
    Masina:
    Audi A4 B6 2.5 TDI Quattro 2001
    Am facut si un log rapid cu Vag-com...
    Injectoarele sunt in limite cu execptia celui de la cilindrul 2...nu imi apare in program
    Se poate uita cineva dintre veterani sa imi spuna si mie o parere va rog?
    Multumesc!
     
  19. Rosuionut 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2018
    Locație:
    Campulung
    Masina:
    Audi a4 b6 an 2001 motor 2.5 tdi
    Injectoarele le-am verificat cu vcds si imi dau valori bunicele

    Ce ma deranjeaza foarte tare este sunetul produs de pompa de injectie. Din ce am citit pe forum are un sunet ca si cum as avea avansul dereglat
    Avansul l-am reglat cu vcds si pe grafic este corespunzator. Problema este ca este zgomotoasa doar cand motorul este foarte incins la relantii si in sarcina in orice turatie, iar cand este rece produce zgomotul dupa 2000 rpm
     
  20. Radu gabriel

    Radu gabriel 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Iul 2017
    Locație:
    Suedia
    Masina:
    Audi a6 c7 2017 tdi 2.0 l
    Salutare ma poate ajuta si pe mine cineva cu o informatie la motor AKE 2,5 v6 din 2001 tdi unde se afla pistonul 5 va multumesc
     

Distribuie pagina asta