1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor diesel 2.5 TDI cod AYM la A6 C5 - diverse probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de AVAMG, 8 Feb 2014.

  1. bobilson 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Apr 2015
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A6, 2.5TDI, 2002
    Salutare colegi,
    De doua luni am facut devenit conducator de Audi A6 C5, motor 2,5 TDI. O masina super, chiar daca are ceva ani in spate si aproape 300 de mii de km.
    Astazi dupa o stationare de vreo 10 ore, masina a inceput sa se compoerte ciudat, adica nu mai tragea. Nu mai avea putere, ca si cum ceva o tinea in loc. Am mers asa vreo 120km, iar acasa am pus diagnoza:
    01423 - Lateral Acceleration Sensor (G200)
    27-10-Implausible Signal - Intermittent.
    Poate cineva sa ma ajute cu o solutie sau cu un sfat?
    Va multumesc din suflet.
     
  2. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    E vorba despre un senzor care se afla sub sezutul banchetei spate(defapt sunt doi senzori intr-o singura carcasa). Inspecteaza putin mufa/cablajul, curata mufa cu spray de contacte si vezi daca eroarea apare din nou. Exista posibilitatea ca senzorul sa se fi defectat si atunci trebuie inlocuit.
     
  3. siroasd 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Noi 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A6, 2.5TDI AYM, 2002
    Am schimbat senzorul de temperatura antigel/motor si s-au rezolvat toate problemele de pornire, turatie ralanti, si ce am mai mentionat. Multumesc audi66 si Rodyca, si sper ca informatia asta sa ajute si pe altii.
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cu placere. Bine ca ai rezolvat-o. :)
     
  5. bocanet

    bocanet 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2016
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4B 2.5 AYM Multitronic(2004)
    Salut Dragi Colegi,
    Nu sunt singur daca este topicul corect unde scriu insa am zis sa incerc.
    Ceva zile in urma am facut o diagnoza masinii mele un Audi A6 C5 cod AYM multitronic dupa ce a inceput sa porneasca greu.
    Nu de mult am schimbat cutia si motorul, la inceput am crezut ca este din cauza bateriei pornirea grea. Am schimbat bateria dar nimic aceeasi pornire dimineata.
    De curand dupa vreo 15 km de mers incep sa mi se aprinda bujiile in bord si cred ca ar trebui sa le schimb insa vroiam sa ma asigur ca asta ar trebui schimbat.
    Am facut o diagnoza asa cum am mai spus si astea ar fii codurile care mi le-a dat vagcom-ul:

    Adress 01 Engine 4 Faults Found:
    01375-Vlaves for engine Mounting Stage 1
    31-10-Open or short to ground intermittent
    00741-Break pedal monitoring
    27-10-Implausibile signal-intermittent acesta cred ca ar fi de la switch-ul de la frana in momentul cand aprind farurile imi raman stopurile aprinse sau as avea o masa undeva?
    00553-Intake air temp sensor G70
    28-10-Short to plus intermittent
    Adress 02 Auto trans
    3 Faults Found
    17087-Brake Switch (F)
    P0703-35-00 Electrical Malfunction
    18226-Pressure Control Valve 2 (N216)
    P1818-33-10-Electrical Malfunction intermittent
    17114-Gear Ration Monitoring
    P0730-35-10-Incorrect gear ratio-intermittent
    adress03 abs brakes
    1 fault found
    00526-Brakes light switch F
    27-00 Implausible signal
    adress 08 auto Hvac
    3Faults Found
    00779-Outside air temp sensor (G17)
    30-00-open or short to plus
    01273-Fresh Air Blower(V2)
    17--00-Control Difference
    00819-high pressure sensore (G65)
    07-00-Signal too Low
    Adress 35 Centr Locks
    1Fault Found
    00668-Supply voltage terminal 30
    07-10-Signal too low -intermittent
    Adress 55 headlight range
    3 faults found
    00774 Level control system sensor rear left G76
    31-00 open or shrot to ground
    00776 Level control system sensor left front G78
    00532-Supply voltage B+
    07-10-Signal too Low intermittent

    Cam asta ar fi tot. Daca cineva ma poate ajuta astept informatiile voastre. Multumesc anticipat.
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Schimba switch-ul de la pedala de frana, cateva erori sunt generate de acesta.
     
  7. bocanet

    bocanet 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2016
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4B 2.5 AYM Multitronic(2004)
    Multumesc foarte mult asa am sa fac insa nu ai idee de celelalte coduri ?Ce ar putea fi ?
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ai o eroare pe cutie, senzorii de autoleveling, un motoras de la clima, senzorul de temperatura exteioara. Schimba switch-ul si mai fa o scanare.
     
  9. bocanet

    bocanet 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2016
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4B 2.5 AYM Multitronic(2004)
    Eroare de pe cutie are legatura cu switch-ul?sau ar trebui sa imi fac alte griji?
    Multumesc de raspuns!:-D
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu stiu, tocmai din cauza asta ti-am spus sa schimbi switch-ul si sa mai faci o scanare.
    Presupun ca ai sters toate erorile dupa scanarea efectuata.
     
  11. bocanet

    bocanet 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2016
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4B 2.5 AYM Multitronic(2004)
    audi66 Ai idee cum dau de switch sa il comand sau mai bine zis unde as gasi codul. :)
    Si apropo de schimbat: e vreun topic deschis unde as putea consulta operatiile. :) Multumesc
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Pentru cod mergi la reprezentanta in Brasov si il comanzi acolo, costa pana in 80 lei. Iar pentru cum se schimba consulta net-ul, este nemarginit. Mai precis cauti pe youtube.
     
  13. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    bocanet, sfatul meu e sa mergi la un atelier, dupa cum pui intrebarile...nu te apuca tu sa mesteresti:no:
    Switch-ul il gasesti dupa ce dai jos capacul/plasticul care acopera compartimentul cu relee de sub volan, la pedala de frana. Codul este in functie de seria de sasiu, daca o postezi iti zic codul pentru masina ta. Poti insa asculta si sfatul lui Cristi.
     
  14. bocanet

    bocanet 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2016
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4B 2.5 AYM Multitronic(2004)
    Da aveti dreptate doar ca eu nu sunt in Romania iar aici in nemarginita Italie daca esti strain e bine sa te duci cu tema facuta. De schimbat cu siguranta insa as fi vrut sa il cumpar eu de la magazinul de piese auto deoarece m-as fi simtit mai sigur. O sa scriu seria la sasiu daca ma poti ajuta iti sunt recunoscator.

    Wauzzz4B32N068437 motor 2,5 AYM
     
  15. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Dupa seria de sasiu, ai switch modelul vechi, cu patru pini rotunzi, mai grosi, modelul din prima poza.
    Insa pentru a fi 100% sigur, trebuie sa te uiti la al tau si apoi sa comanzi, deoarece mai este o varianta din poza 2, tot cu 4 pini dar are alta forma.
    Codul pentru cel din prima poza este 4A0945515A (22 euro) iar pentru cel din a doua poza codul este 1K2945511 RDW. (12,5 euro)
     
    bocanet apreciază asta.
  16. dyonys 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2012
    Locație:
    spania
    Masina:
    audi a6 2003
    Salut, de ceva timp va tot urmaresc postarile din interesul de a invata .dar acum am si eu o problema in legatura cu un audi a6 2,5 motor aym .problema mea consta in faptul ca un mecanic ia facut ceva de nu mai porneste .cine mi-ar putea da un sfat ce i-ar fi putut face incat sa nu porneasca nici macar cu spray de pornit .multumesc anticipat !
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai de unde sa stim noi ce i-a facut ? De ce nu il intrebi pe el sau de ce nu faci o scanare sa vezi ce erori ai ?
     
  18. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Posibil sa iti fi dat grav avansul peste cap.
    Oricum o scanare completa ajuta foarte mult.
     
  19. ***H2SO4***

    ***H2SO4*** 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A6 2,5 TDI 114 KW 2001 AYM Multitronic
    Salut !
    De ceva vreme stau cu masina pe dreapta,imi fac curaj sa o duc la service,cred ca este ceva legat de pompa de injectie.
    Stand la semafor s-a oprit parca a fost scoasa din priza si nu a mai pornit.
    am facut o scanare cu o interfata pe care o aveam si mi-a dat urmatoarele erori,atasez o poza cu ele
    am cautat pe net dar nu am reusit sa gasesc mare lucru...
     
  20. ***H2SO4***

    ***H2SO4*** 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A6 2,5 TDI 114 KW 2001 AYM Multitronic
    Salut tuturor!
    Am reparat masina.Pompa de injectie a fost reparata la Buzau,am schimbat si distributia daca tot am umblat pe acolo,termostatul ,ca nu ridica temperatura peste 70 de grade,vasul de expansiune,bujiile si bateria ,injectorul cu fir,antigelul si c-am atat.
    Acum totul este ca inainte,adica super..
    Drumuri bune tuturor
     

Distribuie pagina asta