1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Diesel 2.5 TDI la Audi A4 B5 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de andy69, 26 Mai 2014.

  1. andy69 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Mai 2014
    Locație:
    Viena
    Masina:
    a4 avant, 2.0, 120 CP, diesel, 2012
    Am un Audi A4 din 2000, B5, 150 CP, 2494 cm...... sunt cam duda in privinta masinilor...vis a vis de mecanica. In Viena un mecanic mi-a aratat ceva la masina de care mi-a zis ca tre sa scap (schimb). Problema masinii era ca tura mult fara a avea si putere. mai multi mi-au zis ca e turbina infundata si ca trebuie ori curatata ori schimbata. asta in Viena zice ca se numeste "turbo". atasez un link cu poza poate ma lamureste si pe mine cineva ce piesa este aceea incercuita de mine in poza. si daca chiar trebuie schimbata sau merge reconditionata.
    va multumesc anticipat.
    [​IMG]
     
  2. S_bitza

    S_bitza 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mai 2011
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    audi A4 an '99, 2.5TDI quattro
    Salut,
    de curand masina mea a inceput sa-mi faca figuri ocazional. Cand accelerez, cateodata nu vrea sa treaca de 3000 de ture, chiar daca apas la maxim acceleratia, ceva nu-i mai da voie sa se duca...imi scade chiar, asta pana schimb viteza intr-o treapta superioara, unde am cuplu pana in 3000. Daca continui sa merg, ii "trece" si merge normal. Problema e ca nu face tot timpul...pana acum n-am facut drumuri mai lungi de o ora, aprox. 50km. Deobicei face asa de cateva ori la inceput de drum apoi nu mai face.
    Precizez ca de vreun an masina nu a fost prea mult folosita, mai mult in oras unde trec putin peste 3000 de ture si sunt zile in care nu are deloc simtomele descrise.
    Aveti idee ce-ar putea fi ?
    Voi merge la tester cu ea insa vreau sa fac un drum mai lung perioada asta si nu stiu daca sa ma incumet cu ea asa.
    Multumesc !
     
  3. f l o r i n

    f l o r i n Bronze Member

    Înscris:
    9 Apr 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Passat,2.0TDI, 2010
    mai bine fa tu diagnoza, inainte sa pleci la drum.....

    altfel - daca mergi linistit, posibil sa nu ai probleme - nu putem garanta, fara sa vedem despre ce e vb.... grav nu este.
     
  4. mikaela4

    mikaela4 Platinum Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    Barcelona
    Masina:
    Audi A4b5 AFN1,9 TDI feb.1999 Audi A4B5 AFN1,9TDI quattro, august1999
    Debitmetru, mufe, contact cheie...sunt mai multe cauze posibile. In orice caz, ai cautat bine pe forum inainte se deschizi subiectul ?
     
  5. cfn. florin 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2014
    Locație:
    buzau
    Masina:
    audi a4 b5,2.5 v6 tdi, 1998
    prolema A4 2.5 v6 tdi

    Salutare,
    Am un A4 B5 2.5 V6 tdi, cutie automata tiptronica, am luat-o din Germania unde mi-au schimbat pompa de injectie, pus distributia la punct, etc. Am plecat cu ea din parcul auto si pe drum, mai mult de 140 km/h nu fugea. Am ajuns cu ea in tara, am dus-o la service, mi-au facut diagnoza, au spus ca este vinovat debitmetru. L-am schimbat, am facut diagnoza cu un KTS (Bosch), nu le-a aparut nimic, masina facand tot la fel. I-am facut o diagnoza VCDS si mi-a dat "inceput pulverizare pompa". Am fost cu ea la service, mi-au spus ca este pompa devansata, mi-au facut pompa si surpriza, tot asa face.
     
    Ultima editare de un moderator: 18 Dec 2014
  6. coco_catalin

    coco_catalin Gold Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    Audi A4 B5 / 1.6 ADP / 101 CP / 1997
    Nu ma pricep prea bine dar, dau si eu o parere.... Nu te-ai gandit ca poate are limitator setat doar pana la viteza aia? fiind cutie automata tiptronic ? Poate gresesc ... :friends:
     
    Ultima editare de un moderator: 18 Dec 2014
  7. ovisx 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2015
    Locație:
    germania
    Masina:
    audi A4 2.5 tdi v6
    Bună ziua,
    Hai sa o luam cu începutul: am un Audi A4 B5 an de fabricație 2000 motor 2.5 V6 tdi. A fost defect turbo la mașină, am schimbat-o și mașina a mers perfect o vreme, la un moment dat nu se mai tura mai mult de 2000 de ture și nu trăgea deloc.
    Am pus-o pe tester și mi-a dat un senzor sau electrovalva de pe pompa de injecție vedeți în poza afișată, dacă șterg eroarea de pe tester își revine o opresc și din nou nu se treaza mai mult de 2000. Nu i-am schimbat nimic am mers cu ea asa doua zile și deordata a fugit de sub mine adica si-a revenit singura.
    Acum când o calc ușor are o întrerupere de 2 secunde, tinde sa dea în nas și după, rupe asfaltul. Iar de ceva vreme scoate foarte mult fum negru când o calc. Adică nu se mai vede nimic în spatele meu.
    Valva aceia din partea de jos a pompei cea cu doua șuruburi, îmi zice pe tester ca ar fi defecta. Ce credeți ca ar putea fi ? Va mulțumesc și o zi minunata v-a doresc.
     
    Ultima editare de un moderator: 2 Ian 2015
  8. coco_catalin

    coco_catalin Gold Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    Audi A4 B5 / 1.6 ADP / 101 CP / 1997
    Turbina din nou.
    Inainte sa deschizi un topic nou, citeste regulamentul, apoi dai cautare ca este topic deschis de altii cu probleme ca a tale.
    O sa ai mesajul mai mult ca sigur sters sau mutat in cel mai bun caz cand va intra un moderator
     
  9. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    ovisx, citeste acest topic despre motorul AKN, mai sunt si altele, trebuie doar sa cauti putin, ca sa iti faci o idee despre ce se intampla la motorul tau.
     
  10. ovisx 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2015
    Locație:
    germania
    Masina:
    audi A4 2.5 tdi v6
    Am uitat sa pun în detaliu ca mașină are cip de putere, nu știu exact cât are, în certificat scrie 150 kw. Mașină are 315.000 km și ajunge/se accelereaza la o viteza foarte mare destul de repede.
     
    Ultima editare de un moderator: 2 Ian 2015
  11. cfn. florin 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2014
    Locație:
    buzau
    Masina:
    audi a4 b5,2.5 v6 tdi, 1998
    Am rezolvat-o pana la urma,sa spun asa..am pompa avanstata..chestia e..ca nu am gasit pe careva in buzau,sa se priceapa sa mi-o regleze..Este un tip,dar la care am fost cu 3 masini dif la el,si de fecare data,ne-a pus de am schimb calc la pompa,etc..si nu era de acolo...in fine,mersi oricum!
     
  12. ViRaveNuS 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2015
    Locație:
    iasi
    Masina:
    a4 afb 1999
    distributie a4 b5 motor 2.5

    Buna ziua! Detin un audi a4 motor afb 2.5 v6 m-am hotarat sa bag ceva banuti in el incepand de la distributie la bujii discuri noi filtre etc. In legatura cu distributia cand ma apuc sa o schimb vreau sa o fac eu ar trebui sa fiu atent la ceva mai special anume?daca a mai facut cineva asa ceva in garajul propriu daca poate sa-mi povesteasca cum a facut i-as fi recunoscator! mersi!
     
  13. mikaela4

    mikaela4 Platinum Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    Barcelona
    Masina:
    Audi A4b5 AFN1,9 TDI feb.1999 Audi A4B5 AFN1,9TDI quattro, august1999
    Trebuie doar sa fii atent la alinierea tuturor elementelor, in rest, se schimba cam la fel ca orice alta distributie !
     
  14. ViRaveNuS 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2015
    Locație:
    iasi
    Masina:
    a4 afb 1999
    La intinzator sau la rulment trebuie sa le mai fac ceva? La pompa de apa se mai pune silicon rosu daca are garnitura?
     
  15. ViRaveNuS 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2015
    Locație:
    iasi
    Masina:
    a4 afb 1999
    Am schimbat cu succes cureaua de distributie. E mai mult de demontat si pus la loc in ordine decat cureaua in sine. Nu am mai pus silicon pe garnitura la pompa apa. Celelalte role si rulmenti de pe curelele de accesorii la mine aveau joc toate mai mergeau dar am dat comanda si de toate patru ce sunt pe suportul ala de metal din fata curelei distributie. Pentru cine are un minim de scule se poate face acasa. Eu fiind in Italia la service magnetti marelli mi-a cerut 1.500 euro sa-mi faca toate curelele deci... Multa bafta
     
    Ultima editare de un moderator: 29 Mar 2015
  16. breitner

    breitner Gold Member

    Înscris:
    10 Aug 2010
    Locație:
    Comarnic, München
    Masina:
    A4 B5, 1.8 Quattro, Passat B5 1.9 TDI AVF 4Motion
    Nu le-ai spus la "mafioti" ca iti iei alta masina cu banii astia? De aceea nu au clienti si o duc asa de "bine"!
     
  17. ViRaveNuS 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2015
    Locație:
    iasi
    Masina:
    a4 afb 1999
    Nu le-am spus dar mi se pare exagerat pe piese am dat 700euro toate curelele toate rolele si manopera 800 euro?wtf
     
  18. csaba1982 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Mar 2016
    Locație:
    kitzingen
    Masina:
    audi a4 b5 2.5tdi
    Salut,
    Am un A4 B5 din 1998 de 2.5 tdi 150 cp. O pornesc si dupa 1-2 secunde se opreste. Stie cineva cauza ?
     
  19. dhan67

    dhan67 Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2014
    Locație:
    LOGROÑO,LA RIOJA,ESPAÑA
    Masina:
    Audi A6/C7 Avant, 2.0 tdi 177 cp,multitronic, an fab. 2014,luna octombrie
    Csaba1982 problema ta se rezolva foarte usor schimbind 3 garnituri la pompa de injectie.Cost garnituri 4€ si schimbatul lor iti ia o jumatate de ora demontat-montat fara sa dai pompa jos.Acelasi lucru l-am patit si eu si asa sa rezolvat.
    Cauta in aria pompa de injectie a6 c5 ca vei gasii exact seriile garniturilor si ce trebuie facut.
    E un comentariu pus de Mare-Hotz.
    Daca ai nelamuriri contacteaza-ma pe pm si iti spun tot ce trebuie facut
     
  20. Monica Orbuletu 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 2.5 2000
    Imi puteti spune daca pompa cu seria 059130106b este compatibila cu alta serie?Masina este Audi A4,motor de 2.5 AKN 150 cp
     

Distribuie pagina asta