1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Diesel 2.5 TDI la Audi A4 B5 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de andy69, 26 Mai 2014.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca ai cutie manuala aia este singura pompa compatibila cu AKN.
    Codul a fost eliminat in 2005 si inlocuit cu acelasi cod dar terminatia BX.
     
  2. CiufuMadalin 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    1decembrie
    Masina:
    Audi A4 B5 2.5 Tdi 1999
    Salut, am si eu o problema cu al meu audi a4 b5 2.5 diesel din 1999 pornește greu la rece, bujiile sunt bune, problema este la pompă de motorina ca nu pornește am verificat si nici curent nu ajunge am verificat siguranță pentru pompa dar este ok există pe undeva vre- un releu care comanda pompa? Ca relee pot vedea 267, 381, 214, 373, 202 , 377 car nu am găsit nicăieri care pentru ce este, google nu mă ajută. Multumesc anticipat!
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Vezi fisierul atasat, din pacate sunt in italiana dar poti folosi Google Translate.
    Ca idee, releul pompei de combustibil este #6 de sub volan.
     
  4. CiufuMadalin 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    1decembrie
    Masina:
    Audi A4 B5 2.5 Tdi 1999
    Problema este ca nu îmi dau seama care cum sunt ca sunt așezate prca au fost puse la nimereala si mai văd acolo o punte de minus de la minusul releului 267 la caroserie.[​IMG]
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ultima editare: 7 Noi 2016
  6. CiufuMadalin 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    1decembrie
    Masina:
    Audi A4 B5 2.5 Tdi 1999
    audi66 am cod motor AFB si din poza cu releele pare că lipsește unul. Am schimbat releul 373 dar tot nimic, nici nu cuplează când pun contactul. Multumesc
     
  7. CiufuMadalin 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    1decembrie
    Masina:
    Audi A4 B5 2.5 Tdi 1999
    În portbagaj la pompă intra 2 mufe una cu 2 fire care au si cu si fara contact pus 5v continu si a doua cu 4 fire pe care pe două din ele ajunge aproximativ 1.5 volt si pe celelalte două nu ajunge nimic (negativ luat si de pe caroserie si de pe firul negativ)
     
  8. CiufuMadalin 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    1decembrie
    Masina:
    Audi A4 B5 2.5 Tdi 1999
    Problema rezolvata, de când a venit frigul a pornit si pompa, nu stiu de la ce a fost dar funcționează, a pornit acum 2 zile când am rămas în "până prostului" multumesc colegilor pentru ajutor
     
  9. Baloi Daniel

    Baloi Daniel 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Dec 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi a4 b5 avant 2.5 tdi
    Salutare,
    Am un audi A4 B5 avant din anul 2000 motor 2.5 tdi AKN cu 290.000 km. Cand rezervorul de motorina ajunge la jumate porneste greu. Nu se vede nicio pierdere de motorina. Am fost la un prieten, a bagat-o pe tester, nu apare nimic. Posibil este o defectiune mecanica ? Multumesc mult
     
  10. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    V.a trebui verificat traseul motorinei sa nu cumva sa tragi aer fals, incepe prin a te uita la furtunul transparent de admisie motorina daca vin bule de aer
     
    Baloi Daniel apreciază asta.
  11. Baloi Daniel

    Baloi Daniel 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Dec 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi a4 b5 avant 2.5 tdi
    Am verificat, nu vine cu bule de aer. Numai la prima pornire pornește greu, în timpul zilei pornește bine. Azi am fost toată ziua cu ea am oprit, pornit nici o problemă. Maine de dimineață înainte de pornire o sa verific dacă are aer pe tubul transparent. Cand fac plinul de motorină nu am treabă, pornește la prima cheie.
     
  12. CiufuMadalin 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    1decembrie
    Masina:
    Audi A4 B5 2.5 Tdi 1999
    Si la mine acelasi 2.5 tdi dar AFB porneste greu ( doar prima pornire din zi) dupa 2-3 runde de dat la automat cate 20-25 de secunde. Problema persista dinainte sa vina frigul. Am verificat sigurante/relee sunt ok, schimbat pompa motorina din rezervor degeab, montat supapa sens inainte de filtrul de motorina degeaba, verificat bujii incandescente toate ok, verificat instalatie alimentare curent pentru bujii incandescente tot ok dar aceeasi problema. Nu se vede nici o bula de aer pe furtunul transparent. Pus tester si in mers si cu motorul oprit nici macar o eroare. Imi scoate peri albi, mai aveti idei ? Multumesc anticipat!
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pompa de injectie.
     
  14. CiufuMadalin 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    1decembrie
    Masina:
    Audi A4 B5 2.5 Tdi 1999
    De ea imi este frica, incerc toate variantele ocolind pompa, multumesc pentru raspuns
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai din ce ai relatat mai sus, ai cam eliminat toate variantele.
    Vezi ca exista un kit de reparatie pentru pompa. La fel, pe undeva pe aici un coleg a avut aceeasi problema si cauza a fost senzorul de temperatura motorina din pompa.
     
  16. CiufuMadalin 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    1decembrie
    Masina:
    Audi A4 B5 2.5 Tdi 1999
    Voi cauta, multumesc frumos.
    Am cautat dar voi mai continua, functia search nu a gasit nimic si nici " cel mai bun prieten google".
     
    Ultima editare: 24 Ian 2017
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Vezi ce valori ai la injectoare, la modelul asta mai face figuri injectorul cu fir.
    Avansul la cat il ai reglat ?
     
  18. CiufuMadalin 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    1decembrie
    Masina:
    Audi A4 B5 2.5 Tdi 1999
    La capitolul asta mă depășește, tester-ul l-am pus la 2 service-uri, nu am tester personal și nici nu m-am gândit să întreb, ieri la ultimul tester pus adică a treia oară mi-au ieșit doua erori una pentru senzorul de temperatura și a doua inca nu știu ce este încă nu caut pe net dar nu prea înțeleg la ce de referă
    [​IMG]
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Diagnoza se face cu VCDS-ul. Nu cu alte testere. Revin-o dupa ce faci un test cu VCDS si scrii aici exact erorile legate de motor si atat care apar in engleza. Bafta.
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Schima de urgenta senzorul G62 (senzor temperatura antigel) cu unul nou si OE.

    A 2-a eroare este de la suportul motor.
     

Distribuie pagina asta