1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor diesel 3.0 TDI la A6 C7 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de sel, 15 Iul 2016.

  1. sel

    sel Silver Member

    Înscris:
    17 Iun 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 TDI (2O12) CDUC
    Va salut,
    Vreau sa va impartasesc pe scurt cele intamplate la A6 C7 meu 3.0 tdi 245 (CDUC), in urma cu aprox. 1 luna si jumatate. Am constatat mai precis mi-au aparut ceva scurgeri de ulei in zona racitorului de ulei al cutiei, care mai recent se pare ca au aparut si pe baia de ului a motorului si alte componente pe acolo. Acum, dupa ce a fost curatat tot pe acolo cu spray si altele si dupa parcurgerea a unui numar de aprox. 2500 km, am fost sa verific din nou starea scurgerilor de ulei constatate anterior. Acum mai marii destepti de la reprezentanta spun ca: "este ceva binecunoscut la acest tip de motor de 3.0 tdi", si ca ar exista ceva pierderi de ulei intre motor si cutia de viteze, fapt explicat si listat de ei din program cica. Atasez si datele lor din program cu posibila remediere a pierderilor de ulei.
    Acum va intreb si pe voi care ati mai intampinat aceasta problema, este posibil sa fie ceea ce zic ei sau se poate datora altui fapt?
     
  2. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Nu am mai intalnit insa am mai auzit si da probabil se datoreaza problemei mai sus mentionate insa trebuie verificat ( ei au facut asta in prealabil )
    Cerut deviz de reparatie inainte
    Sa ne ti la curent
    P.S. cati km are masina ta ?
     
  3. puiu B 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Iun 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6,3.0 TDI Quattro,2012
    salut,
    am luat un A6 3.0 TDI, Quattro,s-tronic245 cai. An 2012.Am mers cu ea 2000 km (am forjat-o putin)..am observat ca nivelul uleiului a scazut de la jumatatea intervalului min-max. la aproape de minim...poate cineva sa-mi spuna daca e normal? Masina are 102.000 km.Exista posibilitatea de a verifica uzura motorului? Va multumesc anticipat.
     
  4. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Nu este nimic grav
    Mai completeaza nivelul cu aproximativ 5-700 ml si observa mai apoi ce se intampla
    De regula dupa o revizie ( inlocuit uleiul si filtrul ) poti verifica consumul de ulei notand km si mai apoi cand completezi si cu ce cantitate
    In rest starea motorului o poti verifica printr-un test de compresie insa stai linistit nu e cazul

    Sent from my SM-G935V using Tapatalk
     
  5. Claitman Dan Adrian

    Claitman Dan Adrian 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A8 4.2 TDI quattro 2011
    Salut Sel. Si eu am aceeasi problema ca si tine, sunt tot din Timisoara si am o masina identica ca a ta, in caz ca nr tau de innmatriculare e XSX. Daca ai aflat te rog de unde provin aceste scurgeri de ulei anunta-ma si pe mine, s-ar putea sa am aceeasi problema. Mersi
     
  6. sel

    sel Silver Member

    Înscris:
    17 Iun 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 TDI (2O12) CDUC
    Da, am aflat de unde provine scurgerea, este intre motor si cutia de viteze un simering care trebuie inlocuit, operațiune care de altfel necesita demontarea cutiei. Eu nu m-am îngăduit sa o fac inca, ma sperie acest gând de a demonta tot pe acolo.
    Si da, eu sunt acela :)
     
  7. Claitman Dan Adrian

    Claitman Dan Adrian 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A8 4.2 TDI quattro 2011
    La mine pot spune ca e destul de deranjant, pierd in jur de 1 Litru la 3000 km, probabil e o alta problema.
     
  8. sel

    sel Silver Member

    Înscris:
    17 Iun 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 TDI (2O12) CDUC
    Posibil sa fie ceva mai mult la tine, eu de ex.am completat cu 600 g in 10000km. Ai facut vreo constatare ceva la service pana acum?
     
  9. Claitman Dan Adrian

    Claitman Dan Adrian 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A8 4.2 TDI quattro 2011
    Chiar acum am lasat-o in service. Se pare ca e garnitura de la baia superioara de ulei, sper ca de data asta sa nu se mai insele, cu o luna in urma au constatat ca e de la etansarea baii mici de ulei, cea de jos dar nu aia era cauza. Mersi de raspuns.
     
  10. Claitman Dan Adrian

    Claitman Dan Adrian 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A8 4.2 TDI quattro 2011
    S-a rezolvat. Garnitura de la baia superioara de ulei. Garnitura 270 lei, Manopera 1600 lei
     
    AndreiMav și Cata_ADC apreciază asta.
  11. Rares Miu

    Rares Miu 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8
    Aceste motoare au aceasta pierdere vestita si e un defect întâlnit la toate masinile peste 200mii...
    Recomandat este sa faceti ,dacă tot dati jos tot , distribuția ,care la fel ,este un defect si se aude cum agata la prima cheie si după ,dacă mașina sta cca 30 minute -1 ora.
     
    Ultima editare: 17 Aug 2016
    Znstefan și lowlife apreciază asta.
  12. Claitman Dan Adrian

    Claitman Dan Adrian 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A8 4.2 TDI quattro 2011
    Masina mea are 165.000 reali, pana la 200.000 nu ma ating de distributie.
     
    semaka1978 apreciază asta.
  13. Rares Miu

    Rares Miu 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8
    Merge si pana la 300 mii,multi nu o schimba nici atunci..depinde cum o exploatează ...dacă merg fără sa oprească motorul si fac 5000 pe săptămână tine si 500 mii..
     
  14. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    @Rares Miu distributia mea a fost schimbata la 91.657 km , am verificat acum factura si printre reparatii a fost si pierderea de ulei de care vorbiti voi mai sus inclusa
    Simptomul aparut : zgomot lant la pornire ( motorul rece ) si o usoara pierdere de ulei de care vorbeste @sel
    nu se poate generaliza in functie de kilometraj
    La fel pot fi si masini cu + 200.000 km care sa nu aibe nevoie de interventie
    Insa da e recomandata inlocuirea distributiei daca tot se intervine acolo

    Ca si costuri in cazul meu la reprezentanta masina fiind atunci inca sub garantie 8.000 ron pret final cu tva inclus

    Devizul număra următoarele
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Ultima editare: 18 Aug 2016
    Rares Miu apreciază asta.
  15. Benilika 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2013
    Locație:
    Reșița
    Masina:
    Audi A3 2.0 TFSI 200++HP an 2005 cod motor AXX
    aceste probleme sunt la C7 sau sunt si la C6 ? Ma sperie cand citesc aici pe forum toate minunatiile legate de aceasta motorizare.
    Zic pentru ca acuma sunt in cautarea unui A6 C7 si parca ma dezumflu usor usor cu cat mai citesc printre randuri ... Eu am avut un C6 de 3.0 si nu am avut la motor nici un fel de problema ... cu toate ca la pornirea la rece incepea sa se auda un injector ( cel putin asa auzea mecanicul meu )
     
  16. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Probabil suntem noi ghinioniști
    Majoritatea au probleme indiferent de brand insa ce ma nemulțumește la Audi e ca acestea apar destul de devreme și sunt marea majoritate extrem de costisitoare. Da este un brand de lux dar unde l este respectul pentru clienți...
    Per total 3.0 este cel mai reușit motor al lor, au remediat defectele pe injecție, la fel a fost îmbunătățit consumul de carburant și este foarte silențios
    Eu după ce am trecut de 100.000 de km am început sa ma bucur de ea fără a mai cheltui, excepție fiind draga Mecatronica care se vrea mereu a fi schimbata


    Sent from my SM-G935V using Tapatalk
     
  17. Rares Miu

    Rares Miu 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8
    Si eu am avut un c6,tot de 3.0 si pana la 400mii de la 100 ,nu a avut nici un defect.
    După nu mai stiu, l-am dat.
    Dar modelul nou, C7 este mai pretențios ,vrea la doctor mai des.
    Distribuția si mechatronicul sunt singurele lor probleme majore ,în special după 100.000 km.Mergi la o reprezentanta si întreabă ,aspect confirmat si aici .
    Bagi 5000 euro le faci pe ambele si încă 100.000km nu ai treaba .

    Toate au aceleași defecte indiferent de modul de utilizare si exploatare ,acestea fac diferența doar la nr de km când apar aceste defectiuni.

    Producătorul a găsit o soluție pt a rotunji veniturile mai scăzute din perioada crizei:)))
    Toate au

    La alte branduri treaba e mult mai groasa ,deci sa fim mândrii ca am ales Audi
     
    Ultima editare de un moderator: 25 Aug 2016
    lowlife apreciază asta.
  18. Benilika 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2013
    Locație:
    Reșița
    Masina:
    Audi A3 2.0 TFSI 200++HP an 2005 cod motor AXX
    Acum fac putin OFFtopic...
    Eu cand am dat C6`le impreuna cu sotia am inceput sa ne gandim la ce masina vrem sa achizitionam ( momentan am achizitionat un Hyundai pentru ca ea numai ce a luat permisul ) si variantele erau intre A6 C7 ( ea ) si BMW 530 ( F10 cred ca e doream/doresc eu )
    Am un prieten ce are cont facut pe un site de piese auto si poate vedea cererea de pe, piata la orice masina ... Noi zicem ca C7 e cu probleme dar acum 1-2 saptamani cand am vb cu el pentru C7 3.0 diesel era o cerere de 4 sau 5 motoare , vre-o 4 cutii S-Tronic ( ciudat ca nici o cutie Multitronic/Tip-tronic nu era pe cerere ) si mai chestii minore.
    La BMW ... nu vreau sa defaimez sau sa zic ca e o masina mai stricacioasa dar era o cerere imensa la motoare si cutii ...
    Pe scurt am exclus usor BMW`ul din lista de cautare ... cu toate ca e mai aspectuos la exterior ( strict parerea mea )
     
  19. bet

    bet Gold Member

    Înscris:
    1 Apr 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 4G 2O12
    La C7 bate lantul la pornire, cateva secunde, din cauza intinzatoarelor care se dezmorseaza, la BMW crapa motorul din cauza materialului din care e fabricat lantul.
    Cam toate modelele noi au hibele lor, unele mai costistoare, altele mai putin.
    Minimizarea riscului implica cumpararea unei masini cinstite.
     
    Ultima editare: 25 Aug 2016
  20. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Repet 3.0 TDI -ul de pe C7 nu are nicio treaba cu 3.0 de pe C6
    Fiabilitatea este undeva la mijloc insa din grup este cel mai reusit motor au recunoscut-o si ei
    Eu unul am cautam benzinar 3.0 TFSI si ca tot ai adus vorba de alt brand 535 si interesandu-ma de hibe si defecte ambele erau asemanatoare

    Nu transformati va rog subiectul in arie VERSUS nu avem voie este specificat in regulament !

    @bet problema e doar la codul N47 cel mai dezastru motor din grupul lor inse dieselul 6 in linie este foarte echilibrat si bine gandit chiar mai fiabil decat VAG
     

Distribuie pagina asta