1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor diesel 3.0 TDI la A6 C7 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de sel, 15 Iul 2016.

  1. Heisu Bogdan

    Heisu Bogdan 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TDI 2012
    Salut baieti...tot am citit pe aici micile probleme legate de distributie. In urma a ce am citit am fost umpic mai atent si la masina mea sa vad daca cumva observ vreun simptom din cele descrise mai sus...si intradevar, exista un mic sunet ciudatel la pornire care dureaza maxim o secunda. Pentru ca nu am inteles foarte bine intrebarea mea e urmatoare...este normal sa faca asa sau este o problema de fabrica remediabila?
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Este normal, ca "asa face toate". :) Citeste topicul dedicat despre zgomot la intinzatoarele motorului 3.0 TDI din aria A6 C6. Ce scrie acolo se aplica si la tine.
    Problema este remediabila, dar depinde cat te deranjeaza pe tine. Problema este cunoscuta si la modelul anterior, C6. Eu merg cu acel sunet de peste 250.000 km fara probleme.
     
  3. Heisu Bogdan

    Heisu Bogdan 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TDI 2012
    Am inteles...multumesc pt informatie.
     
  4. Donca Andrei

    Donca Andrei 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2016
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    A6 C7 , 3.0 TDI (245), 2013
    Se pare ca si eu am problema asta ... la mine apare in cartea service la 160.000 o reentasare distributie/ motor ... eu am luat masina la 162.000 . In ciuda acestei interventii curge si acum , putin indradevar dar sesisabil ... nu mai inteleg nimic :) adica ei au facut o reetansare fara rezutate ?
     
  5. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Orice este posibil . Unde a fost efectuata ?
    Se vede umlbat acolo ?
    La mine nu sunt probleme dupa reparatii
     
  6. Donca Andrei

    Donca Andrei 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2016
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    A6 C7 , 3.0 TDI (245), 2013
    Da se vede umblat, atat la baie cat si la diferential. Lucrarea apare efectuata la reprezentanta audi unde s-au facut si reviziile. S-a pregatit masina inainte de vanzare, deoarece erau niste curgeri. Pe deviz apar multe piese de la semeringuri pana la suruburi. Asta stiam dinainte sa o cumpar de aceea am fost destul de fericit, eram sigur ca au remediat problema. Incerc acum sa vorbesc cu handlerul sa vedem daca este in garantie lucrarea asta.
    Normal ar trebui sa fie, mai mult eu am facut doar 2.000 km de atunci. Sper sa iasa cumva daca nu , costul e undeva la 1.500 lei la un service al unui tovaras bun, respectiv cam 5.000 lei la reprezentant audi :)
    De ce mi-e frica insa e sa nu gasesc ceva mai serios, desi nu stiu ce ar putea fi ? Sunt chiar indragostit de masina asta desi sunt la al doilea A6 C7 2013 nu as vrea sa-l dau din nou. La celalalt, a inceput sa-mi faca figuri S-tronicul si nu am mai asteptat sa apara eroarea. :)
     
    Claitman Dan Adrian apreciază asta.
  7. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Andrei clar nu a fost făcută lucrarea cu simț de răspundere, treaba e simpla trebuie lucrat cu grija și curat
    Acum cu garanția e poveste
    Slabe șanse sa iti repare ție gratis, factura a fost emisa pe fostul proprietar, masina avea alte numere de înmatriculare etc scuzele le vor găsi
    Nu te mai complica, fă-o tu în alta parte sa fie treaba buna

    Sent from my SM-G935V using Tapatalk
     
  8. clauuualc

    clauuualc Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2015
    Locație:
    Graz-AT/ Deva-RO
    Masina:
    A6 4G 3.0 BiTDI 2013, Allroad 4G 3.0 BiTDI 2013, TT 8S 2.0TFSI Quattro 2015.
    Am si eu o mica problema la 3.0BiTDI. Este astazi a doua oara cand patesc asta.
    Masina pierde puterea instant si incepe sa se comporte ca si una de 150cp. Merge dar foarte greu. Ultima data a durat asta aproximativ 5 minute. Dupa am parcat undeva si in 10 minute a pornit si totul a revenit la normal.
    Astazi mi-a facut asta pe drum spre lucru. Sunt curios cand plec daca totul o sa fie in regula dar presimt ca da.

    Este foarte ciudata senzatia. Prima data cand s-a intamplat am crezut ca am pierdut un turbo.
     
  9. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Pai e bitdi de aia au mai pus unul :)
    Claudiu astfel de probleme fără coduri de defect memorate le vei verifica cu log în mers
    Văzut exact atunci ce se întâmplă

    Sent from my SM-G935V using Tapatalk
     
  10. Benilika 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2013
    Locație:
    Reșița
    Masina:
    Audi A3 2.0 TFSI 200++HP an 2005 cod motor AXX
    @clauuualc toate bune ? A mai facut figuri ?
    Pe mine personal m-ai facut curios ... ce avea ? ai pus testerul pe ea?
     
    dsmihail apreciază asta.
  11. clauuualc

    clauuualc Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2015
    Locație:
    Graz-AT/ Deva-RO
    Masina:
    A6 4G 3.0 BiTDI 2013, Allroad 4G 3.0 BiTDI 2013, TT 8S 2.0TFSI Quattro 2015.
    Benilika - Toate bune. Dupamasa am urcat din nou in masina si tot asa facea. Am tras pe dreapta si am scos mufa de la senzorul MAF si am bagato la loc dupa 30 secunde. De atunci nu am mai avut nici o problema. Mentionez ca eu am carcasa filtrului si filtrul de RS6 montat pe masina. Probabil citeste niste valori gresite si atunci nu o lasa sa se mai accelereze. De atunci am facut aproape 5000 km fara nici un alt semn.
     
    Benilika apreciază asta.
  12. Heisu Bogdan

    Heisu Bogdan 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TDI 2012
    Salut băieți,
    Vreau sa va împărtășesc o problema apărută azi la mașina mea A6 C7 3.0 TDI 204 cp multitronic. Simptomul este următorul: azi după-amiaza la pornire, am simțit ca mi-a vibrat caroseria aproximativ 5 secunde după pornire (atenție, vibrate simțită în caroserie, nicidecum vreun rateu al motorului sau chestii asemanatoare). Am băgat imeditat de seama ca ceva nu e în regula. Am mers pana la destinație, restul funcționa absolut normal. Următoarea pornire la fe, menționez ca nu vibra de fiecare data la fel ca și timp, câteodată mai puține secunde câteodată mai multe. Am observat asta pe drum la întoarcere folosind start-stopul, pentru ca de obicei îl dezactivez de fiecare data pentru ca urăsc "dotarea" aceasta.
    Am ajuns acasă, am oprit, am repornit și ce sa vezi, vibrația nu mai dispare. Cobor, deschid capota și observ într-adevăr ca vibrează și motorul la fel cum se simte și în habitaclu. Nu este o vibrație mare dar totuși exista și nu e normala. Simptomul a început prin a face doar cateva secunde iar acum nu se mai oprește vibrația. In rest, totul funcționează absolut normal. Mai menționez ca am și turat mașină pe loc și am trecut și cu schimbătorul prin P.R.N.D iar vibrația se simte la fel în caroserie.
    Urmează sa îmi fac programare la Porsche Timișoara, (ma bucur ca am un prieten mecanic care lucrează acolo și voi spune sa aibă în vedere mașină mea când o voi duce acolo, pentru ca programarea mi-o vor face cei de la Autoglobus, pentru ca mașină e luata de la ei și e inca în garanție. Va voi tine la curent cu pașii spre rezolvare. Intre timp dacă mi-ați spune și voi o părere vas fi recunoscâtor. O seara plăcută.
     
  13. bUzZ1 4th Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0tdi
    Vreun tampon la motor.... Poate, e greu de diagnosticat asa...
     
  14. Heisu Bogdan

    Heisu Bogdan 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TDI 2012
    Azi am puso pe tester....exact cum ma asteptam, absolut nicio problema, totul lucreaza in parametri. Dar am mai descoperit ceva. Am pierdut lichid de racire, aproximativ aproape un litru peste noapte. Baiatul ce mia facut diagnoza este de parere ca nu au nicio legatura problemele intre ele, si parerea lui a fost ca e posibil sa trebuiasca resoftat ecu-ul. A zis ca a intalnit cazuri cand cutia facea figuri si sa rezolvat cu o resoftare. Si inca un aspect care lam observat azi. Nu am avut trepidatiile acelea doar la pornire, mi sa intamplat odata si la semafor, stateam pe loc si am simtit ca incepe sa tremure. Dar sia revenit imediat ce am plecat de pe loc. Astept cu nerabdare programarea la reprezentanta, altceva nu am ce sa fac...sper sa nu fie nimic grav.
     
  15. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    Sa fie 1 injector care nu lucreaza?
     
  16. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    E greu ca cineva sa iti dea un diagnostic de pe forum fără sa vadă live masina. Aproape imposibil as spune...
    Un injector ce nu lucrează în parametrii iti poate creea o problemă asemănătoare cu ce descrii tu.
    Asta cu resoftarea e poveste, adică din moment ce totul funcționa fără sa faci vreo intervenție, cum ar putea un simplu soft sa rezolve??
    Trebuie diagnosticată cu atenție

    Sent from my SM-G935V using Tapatalk
     
  17. Heisu Bogdan

    Heisu Bogdan 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TDI 2012
    barladi nu știu ce sa spun. Având în vedere ca problema exista în special la pornire, o singura data sa întâmplat și la semafor, iar în turații totul este perfect. Recunosc ca nu ma pricep foarte bine, dar intreb: dacă nu lucra un injector, nu trebuia sa iasa pe tester avand in vedere ca s-a pus testerul in momentul in care vibratia era prezenta ? oricum mulțumesc de păreri și va voi tine la curent cu ce urmează

    Cata
    sunt foarte conștient de chestia asta, și sunt conștient ca nu asa voi găsi rezolvarea. Am vrut doar sa postez problema pentru a avea cat mai multe păreri pentru ca sincer mie frica de un aspect. Fiind totuși în România nu vrea sa ma lovesc de răspunsul "nare domle nimic masina" fiind în garanție, doar ca sa nu ți-o facă. Ca știu ca asa fac aproape toți. Si când nu e mașina în garanție, dacă te duci la ei sa îți schimbi un bec, îți zice ca trebe schimbat tot motorul. Cred ca înțelegeți despre ce vorbesc.
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu, nu trebuia sa iasa injectorul defect pe tester.
    Asta il vezi daca faci un log in mers sau daca le verifici pe banc.
    Eventual poti citi valorile injectoarelor pe VCDS, dar nu sunt 100% corecte de fiecare data, cum am zis, verificarea pe banc este sfanta.
     
  19. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Tester ul iti va verifica corecția nicidecum valorile reale ale injectoarelor
    Doar în banc ul de proba cum spune și @audi66 vei vedea valorile exacte

    Si daca ei nu vor vrea sa găsească ceva, crede-mă te vei lovi de "n-are domne nimic"
    Sunt și anumite probleme pe care nu le poți rezolva
    Dar cel mai bine trebuie verificat cu un log în mers și văzut exact ce se întâmplă, mai ales ca nu ai găsit cod de eroare memorat în ECU

    Sent from my SM-G935V using Tapatalk
     
    cata181 apreciază asta.
  20. Heisu Bogdan

    Heisu Bogdan 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TDI 2012
    Am inteles si multumesc. Exact de asta am vrut si o parere de la voi, pentru ca in cazul in care "le va fi greu" sa gaseasca problema sa le spun unde sa insiste. Va multumesc pentru ajutor.
     

Distribuie pagina asta