1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor diesel 3.0 TDI la A6 C7 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de sel, 15 Iul 2016.

  1. Heisu Bogdan

    Heisu Bogdan 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TDI 2012
    Revin cu inca o "informatie" ca sa imi impart supararile cu voi...abia luni am programare la porche timisoara pentru investigatii de azi intro saptamana. pana atunci voi fi nevoit sa nu mai circul cu ea, defapt asta e decizia mea care am luato in urma faptului ca problema sa agravat. Si anume: acum nu mai face doar la pornire, face si cand cand stau pe loc la semafor. Pe langa asta sau mai intamplat doua fenomene. Odata nu a mai vrut sa porneasca. Adica in felu urmator. Am zis sa folosesc start stopu macar sa nu mi se rupa inima cand o vad cum face cand stau pe loc. Si am avut surpriza ca la un semafor sa nu mai porneasca. Adica a pornit, dar nu a stat nici o secunda pornit. A murit dar imediat dupaia a pornit dinnou, si iarasi a murit. Doar ca acum nu a mai pornit singur. A trebuit sa apas pedala de frana din nou si sa o eliberez ca sa porneasca. Iar al doilea fenomen, la un semafor aproape ca nam putut sa o tin in loc. Vb serios. Efectiv vroia sa plece din loc si sa turat pentru vreo 3 secunde pana la aproape 2000 de ture. Abia am tinuto din frana...nu stiu ce se intampla cu ea. Cert e ca pana luni, adica de azi intro saptamana nu mai circul cu ea pt ca sincer mo luat si frica, dupa ce o vrut sa plece singura din loc....
     
  2. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Te paste un schimb de ambreiaje. Dupa sintome asta trebuie sa fie cauzele, nu cred ca este o problema electronica sau valve. Nu iti porneste deoarece nu ai ambreiajul decuplat, si da se plece tocmai ca ramane cuplat.
    Inteleapta decizia ta de a nu mai umbla asa cu masina. Pe langa faptul ca nu faci stricaciuni astronomice, risti sa provoci si un accident rutier.
     
  3. Heisu Bogdan

    Heisu Bogdan 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TDI 2012
    Nu mai știu ce sa spun..oricum apreciez și țin cont de părerile voastre, dar totuși. ..îmi vine greu sa cred ca pot apărea chiar asa de ușor doua probleme care aparent sunt grave. Inca sper ca totusi problemele au aceeasi sursa. ma refer la faptul ca de la injectoare am ajuns la cutie. apreciez părerea voastră dar totuși am un dubiu. despre ce ambreiaje e vorba? eu știam ca S-tronicul are doua ambreiaje, nu și multitronicul. în orice caz mașina nu va mai rula în primul rand pentru siguranța mea și în al doilea rand nu ma lasă inima sa îmi bat joc și sa o vad ca se chinuie. sunt foarte conștient ca orice problema nerezolvata cauzează altele.
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Topicul asta este dedicat motorului si atat. Despre cutia automata exista alt topic dedicat. Pana cand rezolvi sa lasam presupunerile ca pe ghicite nu stie nimeni si umplem paginile topicului de mesaje inutile. Cand rezolvi revii cu rezolvarea ca sa stie si altii pe viitor. Bafta.
     
    Sisu și Gabi BM apreciază asta.
  5. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Bogdan nu a spus nimeni ca sunt injectoarele. Acum problema poate fi clar din cutie, zgomotele și ce simțeai tu ca fiind în neregulă. Întrebarea mea ai reviziile făcute la fiecare 60.000 km parcurși pe cutia de viteze ? Masina este încă sub garanție?
    In caz ca sunt probleme iar reprezentanta pune diagnosticul clar și nu poți obține ceva prin culanta, trebuie făcută o constatare la cutie. Simptomele noi pe forum nu le putem simți, incercam sa te ajutam indirect fiecare după cum înțelegem problema. Însă dacă nu mai poți sta nici la relanti e clar.

    Sfatul meu este sa plătești o tractare nu are rost sa riști sa mergi cu ea pe roti. Succes

    P.S. discuția se poate muta pe topicul dedicat cutiilor după ce aflii mai multe informații din service; sa ne ți la curent

    Sent from my SM-G935V using Tapatalk
     
  6. Heisu Bogdan

    Heisu Bogdan 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TDI 2012
    Pentru toti colegii, revin cu depistarea problemei descrise de mine mai sus. Un injector defect. Nu este vb de absolut nici o alta problema, ambreiaje sau alte chestii despre care discutam mai sus. Sper sa fie de folos pt alti colegi daca doamne fereste va confruntati cu simptome asemanatoare, sa stiti ca la mone asta a foat problema. Un injector defect depistat la verificarea pe banc. Doamne ajuta la toata lumea.
     
    Mitiy apreciază asta.
  7. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    Trec peste modestie si spun: "iar am avut dreptate" :) Bine totusi ca s-a rezolvat
     
  8. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Si la modelul 3.0TDI bi-turbo, lanturile de la distributie, sunt la fel de galagioase la pornire ca la 3.0 normal sau este diferit ?
     
  9. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    La mine nu erau zgomotoase nici la fosta și nici la actualul BiTdi...
    In comparație cu un N47 sa zic este zgomot de benzinar 3.0 TDI ul
    Depinde mult @MarianMaxx cu ce compari insa nu iti fa griji problemele s-au mai rezolvat pe C7. Doar pierderile de ulei în zona aceea mai fac probleme, des întâlnite în ultima vreme.

    Sent from my SM-G935V using Tapatalk
     
  10. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Intrebam despre motorul de 3.0 TDI de pe C7, dupa 2013. Am vazut si auzit multi proprietari, acuzand zgomotul lanturilor la pornire, sau chiar la relantiu, pe motorul cu peste 150k. Eram curios daca la bi-turbo este aceeasi distribuite sau nu.
     
  11. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    E la fel, si pe bitdi zdrangane la pornire.
     
    MarianMaxx apreciază asta.
  12. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Zdranganitul asta e perceput de fiecare în parte altfel
    Eu unul aud zilnic zdranganituri pot sa spun ca este silențios
    Nu este motor în linie 6L este un V6 care prin construcție este mai zgomotos de fel



    Sent from my SM-G935V using Tapatalk
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu s-a rezolvat nimic la noul motor de 3.0 TDI montat pe A6 C7. La un moment dat va trebui sa schimbati lanturile si restul pe acolo.
     
    MarianMaxx apreciază asta.
  14. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    E normal Cristi nimic nu e făcut sa meargă o viata
    Ideea e ca tine la fel ca și o curea nimic mai mult

    Sent from my SM-G935V using Tapatalk
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu e normal sa schimbi lantul ala mai devreme de 300.000 Km dar la cum incepe sa zdrangane, sigur esti obligat sa faci asta mai devreme, ceea ce nu este normal. Adica face galagie de nou, nu tare sau foarte pronuntat, dar face. Asta am vrut sa spun. Adica nu au remediat nimic.
     
  16. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Pai eu daca imi iau un motor de 3.0 TDI, il aleg in primul rand pentru distributie. Acum, Catalin, daca imi spui ca trebuie sa o inlocuiesti ca pe una ce are curea, atunci nu se merita aceasta motorizare. Pe "antichitatile" precedente au facut peste 500.000 Km, si merg ceas.
     
  17. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Ok Cristi am înțeles acum ce ai vrut sa spui
    Sti bine ca o curea cu teflon ( Dayco ) duce între 180.000 și 210.000 pe modelele noi asa ca un lant va duce și el lejer 200.000

    Gândiți-vă long life service ul cu schimburile la 30.000 km, crezi ca ii fac bine? Un ulei contaminat și subțiat clar va duce la probleme în timp.
    Cunosc multe 3.0 trecute bine de 250.000 care nu au avut absolut nicio intervenție luate de noi, îngrijite etc
    @MarianMaxx cum vrei tu in 2017 sa mai ai pretentia de fiabilitate...
    Niciun producător nu se mai gândește la ea, e voit câștiga mai bine din vânzări de piese, motoare, cutii decât din filtre și mărunțișuri

    Nu putem decât sa le îngrijim mai des, uleiuri bune schimbate des și în rest... Sa cumpărăm mașini întreținute


    Sent from my SM-G935V using Tapatalk
     
  18. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Acum am inteles. Intr-un cuvant: - este "loterie". :):banghead:
     
  19. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Loterie clar :) putem sa ii spunem si asa
     
  20. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Second hand intodeauna a fost loterie , in legatura cu zgomotul la pornire, la mine ca are 330k km si e din 2004 il aud numai la pornire 2-3 pe luna . Si ce am observat daca o parchez cu "botul" la deal. In timp ce lucreaza motorul relant/mers NICIODATA nu am auzit sa zornaie lanturile.
     

Distribuie pagina asta