1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor diesel 3.0 TDI la A6 C7 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de sel, 15 Iul 2016.

  1. Vasile A6 245PS

    Vasile A6 245PS 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Mar 2018
    Locație:
    Dublin
    Masina:
    Audi A6 245PS Automat S-tronic 06/2011
    Am ridicat-o, nu are scurgeri. Am programare aici in Dublin la Audi center pentru o verificare mai ampla. Atunci o sa mi-o verifice mai bine, doar intrebam si eu poate daca s-a mai intalnit careva cu asemenea problema. Merci mult si va multumesc pentru raspunsuri.
     
    Ionut1981 apreciază asta.
  2. Ionut1981 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Feb 2018
    Locație:
    Petrosani
    Masina:
    Audi a4, 1.9tdi, 2003
    Vasile ai facut verificarea de ziceai...ce rezultate ti.au dat?
     
  3. Ionut1981 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Feb 2018
    Locație:
    Petrosani
    Masina:
    Audi a4, 1.9tdi, 2003
    Va salut,
    Am un audi A6 C7 3.0 tdi quattro 245 cp, iar de vreo trei saptamani imi cam trepida motoru dimineata la pornire iar dupa ce se incalzea era ok. De 2 zile a inceput sa-mi trepideze in mers, la semafor, la rece si la cald, iar azi dimineata a pornit, am facut vrei 500 de metri si s-a oprit fara sa mai porneasca.
    Din discutiile anterioare de aici m-am gandit ca si la mine poate fi vorba de un injector sau doua, dar nu am apucat sa ajung la service iar acum m-a surprins oprindu-se de tot. Am nevoie de niste pareri, care ar fi cauza de nu mai porneste ? Oricum in seara asta o duc la doctor dar mai am nevoie si de alte pareri. Multumesc.
     
  4. Yoromica

    Yoromica Bronze Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Castelnuovo Scrivia-Italia
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 tdi 245 cp CDUC 2012 s-tronic
    Nu o sa iti de-a nimeni o parere, trebuie pus testerul pe ea și văzut ce are.
    Te duci la mecanic vezi ce are și postezi rezolvarea. Succes. Sper sa fie ceva minor.
     
  5. Ionut1981 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Feb 2018
    Locație:
    Petrosani
    Masina:
    Audi a4, 1.9tdi, 2003
    Am facut si treaba asta chiar ieri, insa am omis sa va spun. Cam astea trei erori le-a gasit.

    received_2275857772638148.jpeg
     
  6. Yoromica

    Yoromica Bronze Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Castelnuovo Scrivia-Italia
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 tdi 245 cp CDUC 2012 s-tronic
    P150A iti da daca ai contacte slabe la ECM centralina motor. Nu face contact vreo mufa , nu primește curent. Sper ca la cine te duci sa aiba un tester mai bun gen Vcds,Vas. Sa faca o diagnosticare pe modul motor.
     
    Ionut1981 apreciază asta.
  7. Ionut1981 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Feb 2018
    Locație:
    Petrosani
    Masina:
    Audi a4, 1.9tdi, 2003
    O sa vad in seara asta si o sa va spun aici ce si cum sper sa o rezolv cat mai repede ;(((
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu mai atasa pe acest forum alte diagnoze facute in afara de VCDS, ODIS, VAS-PC. Restul sunt niste chinezarii ieftine si /sau generaliste nu dedicate acestei marci.
     
  9. andreitulban

    andreitulban 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2014
    Locație:
    sibiu
    Masina:
    A6 C7 3.0 245hp 2012
    Ai rezolvat ceva cu mirosul de ulei? Si eu am aceeas problema
     
  10. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi A6 C7, 2.0 TDI, CGLD, multitronic
    Nu s-a intrebat nimeni daca cumva acel miros vine de la alte masini din trafic ? De regula cand stai la semafor stai fix in esapamentul celui din fata......iar pentru asta solutia este simpla: apasat butonul de recirculare de la clima.
    Pentru a fi siguri ca acel miros vine de la voi de la masina mergeti intr-o parcare unde nu mai sunt masini pornite, si stationati 5-10 minute cu motorul pornit. Daca miroase a fum ars vedeti daca miroase cand motorul e rece sau cald.....E posibil sa fie vreun racord de la evacuare, e posibil sa existe o scurgere de ulei sau motorina pe vreo componenta fierbinte a motorului....orice poate genera fum.... Banui ca e logic daca miroase numai la cald ca e o scurgere de ceva pe undeva...
     
  11. Ionut1981 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Feb 2018
    Locație:
    Petrosani
    Masina:
    Audi a4, 1.9tdi, 2003
    Salut,
    Am rezolvat problema mea. Doua injectoare respectiv 6 si 4 au fost duse din cauza ca incepusera sa-mi rasufle pe langa, datorita ca nu mai etansau bine pe chilasa.
    Injectoarele nu trebuie stranse cand vezi ca rasufla ci trebuiesc demontati si inlocuite acele saibe de bronz rosiatice si in prealabil curatati foarte bine locul acolo in interior sa etanseze bine noua saiba care o puneti. Aceste saibe cica sunt garantate undeva la 100 de mii de km, dupa care trebuiesc inlocuite preventiv pentru a nu risca sa patiti ce am patit eu. Multumesc mult pentru sfaturi tuturor. Salve.

    Am avut aceasta problema cu mirosul de combustibil sau ulei ars dupa care la vreo luna a inceput o trepidatie usoara dimineata la rece dupa care s-a accentuat se simtea si la rece si la cald si la semafor si in mers. Pana la urma mi s-a oprit in mers dupa ce am plecat de acasasa intr-o dimineata. Foarte nasol. Verifica cat de urgent injectoarele si vezi ca la unul sau doi rasufla pe langa ei iar gazele care ies pe langa intra o parte si la tine in interior.
    Foarte important este sa nu iti stranga cineva si sa zici ca, gata nu mai rasufla. Greseala, se vor duce si mai rau in scurt timp. Vestea buna este ca injectoarele inca nu sunt duse daca mergi cat mai urgent la meseriasi
    Trebuie scoase toate injectoarele curatate daca se poate si verificate pe un banc de presiune, dupa care trebuie curatat bine locul unde intra injectorul in chiulasa.
    Foarte important este locul unde se pupa injectorul cu chiulasa sa fie bine curatat de calamina ce se depune si la fel de importante sunt acele saibe din bronz sau cupru rosiatice care trebuie inlocuite si puse noi si cel mai bine ar fi daca le-ai cumpara de la reprezentanta Audi originale pentru ca cele aftermarket nu sunt chiar exacte pentru locul respectiv..
    Deci, cele mai importante sunt aceste saibe rosiatice si mai sus pe la jumatea injectorului mai sunt acele o-ringuri din cauciuc care trebuie de asemenea schimbate. Bafta.
     
    boditza și borsy apreciază asta.
  12. ioanaM 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2018
    Locație:
    pitesti
    Masina:
    Audi A6 Competion 2016
    Ma poate ajuta si pe mine cineva cu o sugestie ? Am un audi A6 C7 3.0 bi-tdi competion an 2016, 166.000 km. Cand e motorul rece miroase foarte intepator a noxe in jurul masinii si de multe ori si inauntru ceea ce este foarte deranjant. Pe tester nu da absolut nici o eroare. Ce ar trebui sa verific sa scap de aceasta problema ? Multumesc.
     
  13. Caprita Emanuel

    Caprita Emanuel Bronze Member

    Înscris:
    9 Ian 2018
    Locație:
    Rastatt De
    Masina:
    A 7 3000 TDI 2015 (CRTE)
    Salut,
    Poate să fie de la încălzirea staționara dacă ai așa ceva pe ea. Si la mine e la fel dar numai când e frig si pornește automat încălzirea staționara
     
  14. Ionut1981 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Feb 2018
    Locație:
    Petrosani
    Masina:
    Audi a4, 1.9tdi, 2003
    Verifica racordul flexibil dintre motor si evacuare. Daca nu, se poate sa ai aceeasi problema ca si mine cu injectoarele. In cateva zile ar trebui sa inceapa sa trepideze motorul pana se incalzeste si din ce in ce mai rau o sa trepideze. Sa urmaresti aceste semne si daca incepe sa trepideze sa mergi sa scoti injectorarele si sa le verifici. Citeste topicul asta integral.
     
  15. ioanaM 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2018
    Locație:
    pitesti
    Masina:
    Audi A6 Competion 2016
    Incalzire stationara nu are masina. La injectoare m-am gandit si eu dar pe tester sunt ok.
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Daca e din cauza injectoarelor, vinovat ar fi faptul ca unul sau mai multe sufla. Deci nu are cum sa iti apara pe tester.
    Le dai jos si schimbi setul de O-ring-uri.
     
  17. ioanaM 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2018
    Locație:
    pitesti
    Masina:
    Audi A6 Competion 2016
    Am verificat parametrii la injectoare dar pe tester apar valori normale de functionare. Am sa ma duc la reprezentanta Audi sa vad ce zic pentru ca intradevar, e posibil sa rasufle pe la O-ringuri si din cauza aia sa dea miros.
     
  18. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Pozele nu imi apartin, le-am gasit pe un forum extern.
    Verificati la injectoare saibele de foc care etanseaza pe chiulasa si oring-urile. Acestea duc la miros neplacut, iar in cazuri extreme pot duce la probleme mai grave. Personal am vazut situatia in care saiba de foc a fost efectiv consumata, s-a creat un spatiu intre injector si chiulasa, injectorul a prins joc sus-jos si a batut in furca ce il tine pana a retezat-o si a retezat si surubul care prinde furca in chiulasa, evident cu o bucata de surub ramasa in chiulasa care a fost extrem de greu de scos. Injectorul a fost proiectat in sus si a facut o mare indoitura in capota. Problema asta apare si la motor CR 2.0 tdi pentru ca injectoarele sunt exact la fel, acelasi principiu si pentru saibele de la baza.

    50301120_2217230821877136_7886850902366093312_n.jpg 49500049_2217230871877131_7941265758594531328_n.jpg 49505647_2217230891877129_6268369691790540800_n.jpg 49519688_2370771912952602_4504611706349027328_n.jpg
     
    Dumitru Ionut Madalin, cata181, MDU și alți 4 apreciază asta.
  19. ioanaM 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2018
    Locație:
    pitesti
    Masina:
    Audi A6 Competion 2016
    nu gaseste absolut nimic la reprezentanta...totul e in parametrii... au zis ca asa miros astea euro 6 cand e frig,de la adblue ...cica sa i dau tapla
     
  20. Vale17 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2019
    Locație:
    Oravita
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 tdi,cod motor CLAB
    Buna seara,

    Am o problema la motorul mașinii mele cod CLAB 3.0 TDI 204 cp: bate motorul in filtrul de aer la rece foarte tare si are un miros de gaze foarte puternic in partea stânga la șofer. Daca ma puteți ajuta cu un sfat va multumesc frumos. Precizez ca am fost la 4 service-uri in Germania si toți imi spun ca masina merge normal deși nu este asa. Motivul cred eu ca se datorează garanției care mai are 2 luni si expira. Multumesc
     

Distribuie pagina asta