1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Diesel 3.0 TDI la Audi A8 (D4) - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A8 D4 (2010 - 2017)' creată de Cain, 26 Aug 2018.

  1. Cain

    Cain 6th Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2018
    Locație:
    UK
    Masina:
    Audi A8 D5 55 TFSI 2020 ( CZSE )
    Salut. Sunt la al 3lea schimb de ulei la motor. La primul schimb, dupa vreo 3000 mile(4800) km mi-a scazut nivelul la ulei cam un sfert pe MMI. Imi spun eu, poate e ceva normal sa scada atat si posibil sa nu fi pus destul ulei cand l-au schimbat. Mai conduc inca 4000 de mile, imi apare notificare in bord ca trebuie sa bag 1 litru de ulei. Deja aveam 7000mile (11200 km ). Ma gandeam ca asa sunt motoarele de 3.0, consuma 1L de ulei la un schimb. Fac schimbul de ulei la maxim 12.000 mile

    La al 2lea schimb de ulei, le spun la mecanici, ba baieti vedeti ca mi s-a aprins becul de completare de ulei cu 1 litru dupa 7000 de mile . Ii intreb si prima data cat ulei au pus, mi-au zis ca 6.5 litri. Pentru siguranta mea, le spun la al 2lea schimb sa puna 7 litri. Dupa 6000 de mile, imi apare iarasi notificare de adaugare 1 litru de ulei. Deja imi era prea ciudata toata faza.

    La al 3lea schimb de ulei, ii spun toata povestea iarasi la mecanic. Verifica el online si se pare ca motorul de 3.0 are nevoie nu mai mult de 6.5 litri de ulei ( 5w30 full syntetic ). La fiecare schimb, puneam pe MMI sa vedem nivelul ,pana arata maxim si asteptam cam 10 minute in caz ca scade, sa mai adaugam. Miercuri fac schimbul de ulei, conduc 400 de mile, uleiul a scazut un sfert.


    E ceva normal ca sa consume atata ulei ? Saptamana asta am facut full service, toate filtrele ( ulei, motorina, aer si polen ) schimbul de ulei in cutie. Masina merge perfect, nu are scurgeri pe niciunde la motor, consumul de motorina nu a urcat sau a scazut. Dar ma pune pe ganduri consumul de ulei la motor. Ceva sfaturi/idei/ganduri ?

    Multumesc
     
    Ultima editare: 26 Aug 2018
  2. albinatrevel 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Aug 2010
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A6 Avant 2.0 TDI 140 cp BRE,multitronic, 2007
    Salut! Am avut si eu la un Touareg v6 tdi de 245 cp, un consum de ulei asemanator cu al tau, cca 700 ml la 10000 km. Toti cei pe care i-am intrebat au zis ca e normal, mai ales la mers turat constant pe autostrada, sa consume ulei. Masina a mers cu Castrol de reprezentanta pana la 90000 km, dar eu am vrut sa schimb marca la un moment dat si am folosit Vapsoil 507.00, 0w30. In primii 4000 km dupa schimb, majoritatea pe autostrada, masina a consumat cam la fel ca si cu castrol, adica am completat cca 300 ml sa aduc nivelul la max. Apoi, mirare, in urmatorii 2000 km nu a mai consumat deloc. Acum astept sa vad cum se comporta si in urmatorii 3000 km, pt ca am un drum lung de facut si pe urma o sa dau verdictul final, adica s-a redus semnificativ consumul de ulei sau nu.
    Ar fi bine sa schimbi si tu marca de ulei ca sa vezi daca mai consuma. Nu spun sa pui neaparat Vapsoil ca mine, dar in cazul meu chiar a fost o alegere buna, sper.
    Drumuri bune!
     
    Cain apreciază asta.
  3. Cain

    Cain 6th Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2018
    Locație:
    UK
    Masina:
    Audi A8 D5 55 TFSI 2020 ( CZSE )
    @albinatrevel merci de sfat. O sa incerc la schimbul urmator un alt brand de ulei. Eu ce folosesc e Mobile1. Merita incercata si varianta propusa de tine. Acum sunt mai usurat ca nu e ceva ce mi s-a intamplat doar mie si pare a fi ceva normal si la alte masini cu motor v6.

    Drumuri bune
     
  4. Emanoil 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2017
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Fabia 1.9 2001
    Salutare,
    Am observat niște scurgeri de ulei pe la motor. La un mecanic momentan nu pot ajunge. Mașina in cauza: Audi A8 3.0 TDI 4H 2014. Las doua poze. Va mulțumesc
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Momentan nici noua nu ne merge globul de cristal sa vedem de unde ai tu ulei pe scut.
    Uleiul ala poate sa fie din motor, din cutie, din pompa de servo, poate de la semering-ul de la vibrochen, poate din alta parte, etc..
    Ce naibii, macar de atata lucru puteai sa fii constient si sa iti dai seama ca nu se poate ghici din fata PC-ului pe unde iti curge tie ulei.
     
    cata181, z1daru și Emanoil apreciază asta.
  6. AndreiValentin

    AndreiValentin 4th Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI 2013
    vezi ca la modelul asta, curge uleiul pe la garnitura baie de ulei + garnituri ulei, problema comuna la motoarele astea
    Iei set si le inlocuiesti singura chestie este ca se da motorul jos pentru schimbare garnituri
     
    lucian190 apreciază asta.
  7. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    Emanoil daca este de la ce spune AndreiValentin nu este o problema majora. M-am interesat de problema deoarece am si eu aceasta scurgere de ulei pe la garnitura baii de ulei, care de fapt nu are garnitura si este "garnitura" din silicon rosu, negru, albastru sau cum o mai fi el.
    Am aflat ca responsabil de aceasta problema este un nenorocit de robotel care in perioada 2012 - 2014 NU a pus suficient silicon (posibil nici siliconul nu a fost de calitate superioara in aceasta perioada de timp).
    Evident ca problema a fost rezolvata dupa 2014. sigur ca noi platim intotdeauna greselile tuturor fara a putea face ceva pozitiv in acest sens. Daca nu pierde mult de la schimb la schimb lasa-l asa. Altfel costurile nu sunt mici in situatia data. Cand va trebui sa faci distributia sau altceva atunci vei remedia si aceasta problema. Pana atunci sa ai km cat mai multi. Succes.
     
    Cain apreciază asta.
  8. Ilie82

    Ilie82 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2018
    Locație:
    Uk
    Masina:
    A8 3.0 tdi Sport 2013
    Și eu am aceiași problema la mașina , am făcut un drum de România UK du și antors și mi-a consumat ulei , cam un sfert de linie de pe joja electronica. Oare este normal?
     
  9. Cain

    Cain 6th Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2018
    Locație:
    UK
    Masina:
    Audi A8 D5 55 TFSI 2020 ( CZSE )
    @Ilie82 e normal. Eu ce am facut la ultimele schimburi, am pus 7.5 litri de ulei. Nu are nimic ca e mai mult, dar asa vei fi scutit ca peste 5000 kilometrii sa iti spuna ca trebuie sa bagi 1L ulei. Eu fac schimbul lunar si de fiecare data fac asa, iar cand ma apropiu de 9000miles, vad ca imi indica 3 sferturi de ulei ramas in motor.
     
  10. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    WTF?
    La motoarele astea intra 6.40 litri. Cum sa nu aiba nimic daca pui cu un litru si ceva mai mult?
     
    lucian190 apreciază asta.
  11. Cain

    Cain 6th Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2018
    Locație:
    UK
    Masina:
    Audi A8 D5 55 TFSI 2020 ( CZSE )
    @cata181 este recomandat sa pui 6.5L de ulei. Interesant, eu fac chestia asta de mai bine de 5 luni de zile si tot timpul dupa 5000 mile imi spune ca uleiul e ok, nu trebuie sa mai reduc din el. Si dupa inca vreo 3500 deja se vede ca e scazut uleiul pe joja electronica. Acum, daca e sa fac o matematica scurta, masina mananca in general undeva la 1L la schimb iar ceea ce mie imi indica la aprox 9000 de mile, inseamna ca imi mananca un pic mai mult decat 1L de ulei.

    La 2 schimburi de ulei, am pus exact 6.5L si culmea e ca dupa cateva mii de mile, imi spunea ca sa adaug 1L de ulei. Nu vad absolut nicio problema, masina mea merge foarte bine si schimbul se face regulat cand ajunge la 9000 mile
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cain pune cantitatea mentionata de fabricant hai maxim 100-200 ml in plus dar in nici un caz 1 litru peste. Deja asta nu este in regula.
     
    lucian190 apreciază asta.
  13. Cain

    Cain 6th Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2018
    Locație:
    UK
    Masina:
    Audi A8 D5 55 TFSI 2020 ( CZSE )
    Atunci explica-mi, cum se face ca dupa 7000 de mile, joja arata ca a mancat ulei din cei 7.5 ? Il arunca afara ca e prea mult ? Am spus, de fiecare data cand puneam 6.5, trebuia sa mai adaug inca un litru la nici 5000 de mile facute. In bord, pe VAG nu apare niciu martor ca ar fi problema.
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Este normal ca un motor diesel sa consume ulei in functie de anumite conditii, nu le enumar aici. Si la motorul meu imi spune pe la 5000 km sa completez cu ulei fara sa il piarda si fara sa am motorul cu pierderi si/sau scurgeri de ulei. Asa face de la 0 km de cand am luat-o. Nu ma ingrijoreaza asta si nu ma intereseaza ca motorul consuma ulei atat timp cat nu am erori si motorul merge si functioneaza in parametrii. Se pune ulei la nivel si daca motorul cere, se completeaza. Asta este procedura de sute de ani de cand au aparut motoarele nu cum faci si procedezi tu. Incheiem aici discutia despre asta. Multumesc pentru intelegere.
     
    Lucian Dragan și Cain apreciază asta.
  15. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    salut. Cain eu am executat pina acum 3 schimburi de ulei cu filtre de cand am luat masina. dar: NU am pus niciodata in motor la un schimb mai mult ulei decat 6,2 litri !!! in cartea de service si nu numai, motoarele noastre atit permit: schimb ulei motor + filtru ulei = 6,4 litri. eu pun doar 6,2 litri deoarece a doua zi dupa incalzirea motorului verific din MMI daca mai este sau nu cazul unei mici completari. mai introduc 50 - 100 sau 150 grame pina cand joja electronica imi arata ca este full. nu stiu cum sau de ce introduci tu atita ulei in plus ???!!! nu faci bine nici la motor, nici la garnituri, nici la semeringuri, nici la nimic. daca faci un rulaj de km atit de mare precum susti poti sa-ti pui in portbagaj un litru de ulei de rezerva si sa completezi pe parcurs din el. curgerile, scurgerile, "mancatul" uleiului de catre motor sunt normale as zice dar, asta nu inseamna ca nu poti sa ti sub control nivelul uleiului de motor mai ales ca este o joja electronica, care este la indemana oricui. poate singurul inconvenient este ca trebuie sa se incalzeasca motorul ca sa-ti arate nivelul, in rest este comod. daca totul este perfect in rest lasa masina in pace si trateaza consumul de ulei ca atare. nu are rost sa-ti faci probleme de bani sau de altceva pentru 1 litru de ulei. tine nivelul sub control si atit. succes.
     
    Cain apreciază asta.
  16. Cain

    Cain 6th Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2018
    Locație:
    UK
    Masina:
    Audi A8 D5 55 TFSI 2020 ( CZSE )
    multumesc de sfat
     
    lucian190 apreciază asta.
  17. Ilie82

    Ilie82 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2018
    Locație:
    Uk
    Masina:
    A8 3.0 tdi Sport 2013
    Salut,
    Astăzi am făcut o diagnoza la mașina si mi-au ieșit 2 injectoare cam uzate. Precizez ca mașina are 37.000 de mile, aproximativ 57.000 km . Am făcut aceasta diagnoza deoarece intrerupe in mers și nu are putere. Este mai leneșă. Injectorului 1 și 3 sunt cu plus fata de celelalte care sunt cu minus. De multe ori in mers ba merge bine și are putere ba merge motorul intrerupt și nu mai are putere. Am uitat sa precizez ca nu am nici o eroare pe motor.
     
  18. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    Salut,
    Foarte ciudat. Ma uimeste acesta problema avand in vedere cei aproximativ 60.000 km asta in ideea ca sunt reali.
    Cand afli exact ce si cum sa ne spui si noua care a fost verdictul, ce ai facut in acest sens, etc. Daca afli si codul de injector (care ar trebui schimbat/schimbate) si la cele pe care le ai acum pe masina ar fi perfect. Asta, in ideea ca cineva dintre noi mai poate intalni aceasta problema sa stim cum se poate face remedierea, cat costa cu aproximatie si tot ce a mai fost necesar pentru rezolvarea situatiei. Nu stiu sa fi auzit de aceasta problema la un asa numar de km si la un A8. Masina are istoric la zi in sistem Audi ? Ma gandeam sa te fi luat cu ei putin in gura (daca istoricul de revizii este in sistem Audi-VW) poate iti fac macar o reducere ceva, asta in cazul in care vei ajunge sa schimbi acele injectoare defecte.
    Eu am schimbat toate cele 6 injectoarele la fosta masina A6 C6 dar numarul de km era de peste 200.000 km asa ca nu aveam prea mare pretentie mai ales ca nu am stiu chiar totul despre masina achizitionata atunci.
    Acum stiu tot dupa ce m-am ars. Cam asa. Cand ai timp si vrei intra in contul tau si mai completeaza pe acolo: cod motor, cp, etc. sa stim despre ce este vorba. Asteptam sa vedem cu ce ne ti la curent si cum ai rezolvat in final problema. Succes.
     
  19. Ilie82

    Ilie82 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2018
    Locație:
    Uk
    Masina:
    A8 3.0 tdi Sport 2013
    Ok . O da va tin la curent cu cea ce se antampla cu aceste injectoare .Eu am cumpărat mașina an Noiembrie anul trecut și nu știu prea multe despre mașina . Am luat-o de la un Trade auto aici an UK Mecanici de aici cam lasă de dorit . Și pe mine m-a surprins la 60000 de km sa cada 2 injectoare .Cum as putea sa verific dacă milele care le am pe mașina sunt reale la reprezentanta la audi? Cea ce nu mie foarte clar de ce trage an reprize . Ba merge bine 10 km după ai merge rău nu mai are putere este mai leneșă .
     
  20. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    Sincer sa-ti spun nu ai cum. au devenit acesti "baieti destepti" atat de avansati si de buni in ceeace fac incat nu se poate afla adevarul decat daca ai pe cineva care te poate ajuta din interiorul sistemului si sa verifice ce si cum de la A la Z nu doar asa se se uite si gata. iti dau un ex: era o cunostinta in tirg vanzari auto cu o masina superba. ma uit la masina dau vreo 2-3 ture pe linga ea si vine el si imi spune (eu fiind cu spatele) va intereseaza d-nul ? nu multumesc doar ma uit si ma intorc si am inceput sa radem amindoi. evident ca mi-a deschis masina, mi-a prezentat tot, mi-a pus contactul si ce sa vad 83-86.000 km la care eu ii spun bai daca asta are atitia km cati sunt pe bord eu cumpar aceasta masina acum. evident ca nu era asa si mi-a spus ca la costat exact 1500 euro sa treace atentie de cele 5 sisteme de protectie ale masini ca sa poata modifica km. asa ca ce sa mai vorbim.
     

Distribuie pagina asta