1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Diesel 3.0 TDI la Audi A8 (D4) - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A8 D4 (2010 - 2017)' creată de Cain, 26 Aug 2018.

  1. Cain

    Cain 6th Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2018
    Locație:
    UK
    Masina:
    Audi A8 D5 55 TFSI 2020 ( CZSE )
    @Ilie82 cum esti in anglia, da click aici contracost vei optine mai multe informatii. La amandoua audi care le-am achizitionat, mi-au dat HPI CHECK de pe site-ul mentionat. In linii mari, vei avea mai multe informatii printre care si milele, asta daca majoritatea service-urilor, milele au fost updatate. Sper sa te ajute. Bafta
     
  2. Ilie82

    Ilie82 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2018
    Locație:
    Uk
    Masina:
    A8 3.0 tdi Sport 2013
    Mersi de sfat. Am verificat și și zice ca milele sunt reale, am și full service history la mașina. .
     
  3. Ilie82

    Ilie82 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2018
    Locație:
    Uk
    Masina:
    A8 3.0 tdi Sport 2013
    Salut . Știe cineva este normal când oprești motorul la mașina sa se audă sub galeria de admisie un barit și sa se audă ca o clapeta care se anchide . Mașina este A8 3.0 TDI 2013 Executive sport .
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Posibil ca ce auzi tu sa fie EGR-ul. Acorda mai multa atentie in acea zona.
     
  5. Soare98 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Iun 2023
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI 2012
    Salutare,

    La masina mea din profil un Audi A8 3.0 TDI 2012 in urma cu o luna am schimbat distributia, accesoriile si altele. Dupa ce am scos masina din service a aparut o problema: pierderi de ulei.

    In fata-jos unde vine garnitura de la vibrochen/arbore cotit am ulei. Am schimbat garnitura de 2 ori si degeaba. Ca si “variante” de defect am auzit urmatoarele:
    - Turbo e pe duca (sau garnitura de la turbo)
    - Ax ul de la vibrochen/arbore cotit dus (sau garnitura de metal din el)
    - Capacul din spate de la distributie nu a fost inchis corect si s-ar putea sa se prelinga pana in fata

    Ceva sfaturi va rog. Multumesc.
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai si intoarce-te la cei care ti-au facut distributia.
     
  7. Soare98 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Iun 2023
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI 2012
    M-am intors la ei de 2 ori, ei au zis de primele doua variante.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai, au cam vrut sa scape de tine si au inventat lucruri, cred ca ar trebui sa ii ameninti cu o plangere la ANPC.

    Dupa o interventie de genul, problema ta poate avea foarte multe cauze.
    Dar cred ca tu ai facut distributia in cine stie ce baraca de service, deoarece, pe langa distributie, orice demontezi in acest proces la montaj va fi urmat de garnituri noi (ceea ce service-ul respectiv probabil nu a facut).
    Unele garnituri/O-ring-uri sunt de unica folosinta.

    Spala motorul, mergi 50-100 km si du-te la un service capabil sa iti depisteze pierderea.
     
  9. Soare98 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Iun 2023
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI 2012
    Am fost la service partener cu reprezentanta, am factura de 4.400 Euro pe tot ce s-a facut la masina.

    Nu ramane decat sa ma duc in reprezentanta pentru constatare detaliata.
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca un service partener cu reprezentanta iti spune ca din cauza unui turbo pe duca de pe 3.0TDI ai motorul plin de ulei, e de-a rasu’ plansu’.
     
    Ionut Stancu apreciază asta.
  11. Soare98 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Iun 2023
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI 2012
    De schimbat am schimbat urmatoarele(in poza atasata) si au fost si altele inlocuite doar ca nu le-am notat.
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    E irelevant ce ai schimbat daca nu aveai problema inainte si a aparut dupa intrarea in service.

    Ei au generat-o, ei sa o repare.

    Dar, din cate se vede sunt atat de incapabili incat nu sunt in stare nici sa o depisteze, ce sa mai vorbim de remediat.
     

Distribuie pagina asta