1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Diesel 3.0 TDI la Audi Q7 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi Q7' creată de RomanMalin, 7 Aug 2012.

  1. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Bine este sa faci o diagnoza, poate apare problema. Posibil sa nu iti alimenteze pompa din rezervor, o supapa sa nu deschida, etc.... este greu sa dai un raspuns. Mergi la cineva sau fa o diagnoza sa vedem ce erori apar.
     
  2. Dabuleni 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2015
    Locație:
    Dabuleni
    Masina:
    Q7, BUG, 2007
    Așa pare, mi s-a făcut o diagnoza s-ar părea ca e vorba de pompa. Problema în schimb a rămas la acumulator. Orice acumulator pun în câteva ore îl descarca și bordul e tot aprins. Mulțumesc, zi buna!
     
  3. ASebastian

    ASebastian 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mai 2017
    Locație:
    Zurich
    Masina:
    Audi Q7 3.0 TDI S-line 171kW BUG 2006 Audi Q7 3.0 TDI 200kW 2016
    saut. In seara asta am schimbat clapetele de pe partea soferului(cele cu joc mai mare) si ca rezultat a disparut pauza aia de accelerare. Mi se pare ca se misca cam greu clapetele noi cand le miscam la mana, sper sa faca fata motorasul... macar pana isi face pasuiala.
     
    VLL_ul apreciază asta.
  4. Dabuleni 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2015
    Locație:
    Dabuleni
    Masina:
    Q7, BUG, 2007
    Am rezolvat problema, dar nu știu care a fost cauza: a prins aer după ce s a descărcat bateria.
     
  5. VLL_ul

    VLL_ul 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2017
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi Q7 3.0 TDI 2008 (BUG) 232 CP
    Salut!
    Detin un Audi Q7 3.0 Tdi 2008 motor BUG.
    Acum vreo trei saptamani am facut plinul la rompetrol si indata ce am plecat din peco dupa vreo 2 min, mi s-a aprins martorul Check Engine in bord. Am fost si am facut un tester la care a iesit aceasta erroare P2008. Respectivul a spus ca nu este asa de grav, ca anumiti senzori mai fac figuri, dar se reseteaza singuri cand repornesc motorul, dar martorul ramane aprins. In fine, a sters erroarea iar martorul s-a stins. Pana acum o sapt.nu s-a mai aprins. Acum mi-am achizitionat si eu un tester OBD 2 BT de pe olx care functioneaza cu programul Torque. Astfel imi fac singur testele pe masina si pot sterge martorii aprinsi. Problema apare la fiecare 2 zile. Am fost si la doua serviceuri la care am constatat numai mecanicii lui peste. Unul a zis ca "am pus-o" e clapeta de acceleratie si ma costa 4200 lei..cam 1000€...la banii astia imi iau alte doua motoare :-) . Altul a zis ca nu stiu ce e prin admisie. Nu stiu ce sa fac. Daca ma poate lamuri cineva. Screenshot_2017-11-19-10-03-07.png
     
  6. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Test se face OBLIGATORIU cu VCDS original, nu cu toate gunoaiele de doi dolari din China. Ala la care ai fost e un mare biciclist, cum adica "mai fac figuri senzorii"? Masina nu inregistreaza erori pentru ca are chef sa se distreze cu tine, ci chiar e o problema acolo.
    Mergi la cineva cu VCDS original si posteaza ce erori ai pe 01.
     
    VLL_ul apreciază asta.
  7. VLL_ul

    VLL_ul 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2017
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi Q7 3.0 TDI 2008 (BUG) 232 CP
    Tot cu VCDS original mi-a facut. Din cate am inteles lucreaza la reprezentanta Skoda. Avia Motors. Deci, are scule bune.
    Voi merge si la altcineva. Si voi reveni cu raspunsuri
     
  8. VLL_ul

    VLL_ul 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2017
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi Q7 3.0 TDI 2008 (BUG) 232 CP
    Cat te-au costat?
     
  9. VLL_ul

    VLL_ul 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2017
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi Q7 3.0 TDI 2008 (BUG) 232 CP
    Gata! Problema s-a rezolvat. Tija de la acel motoras era sarita de pe nuca de jos. Cu greu, deoarece intra fortat dar mecanicul a reusit sa o puna la loc. Nedumerirea este: cum a sarit de acolo. Avand in vedere ca abia a reusit sa o bage la loc. A sters erroarea, am pornit si surpriza!! Masina este avion. Uitasem cum trebuie sa mearga. Acuma in D ma tine numai in scaun. Imi place. Tin sa mentionez ca am avut probleme cu electromotorul, era obosit, abia mai invartea. Cam in perioada aceea mi-a aparut si acest martor. Ma gandesc ca din cauza ca nu invartea regulat, dadea socuri. Asta sa fie cauza care a facut tija sa sara. Banuiesc. Acum am electromotor nou. Merge brici.
     
    cornel1970 apreciază asta.
  10. OvidiuPetre 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Q7 3.0tdi
    Buna seara si La multi ani dragi romani. :)
    Am si eu o problema a carei rezolvare nu reusesc sub nicio forma sa o deslusesc. Am un audi Q7 3.0 tdi motor cod CASA, 239 cp, fabricatie 2008, 99.000km. Masina este luata de noua din Romania, merge excelent, dar, am o problema cu consumul care in ultimele 6 luni a luat-o razna de tot.
    In mirobolanta noastra capitala, Bucuresti, merg numai la ore la care traficul este lejer, ce e drept, merg pe distante scurte dar nu prind niciodata un semafor de 2 ori, deci, trafic lejer, lejer. Consumul meu nu scade nici sa-l bat sub 21-22 calculat numai plin / plin la pompa.
    NU am erori nici pe tester nici in bord, dar, nu reusesc sa i dau de cap. Pana in primavara acestui an, masina mai mult de 18% nu manca indiferent de trafic.
    NU merg tare, nu accelerez brusc, am copil mic si maica-sa ma pocneste instant daca depasesc viteza legala. :)
    Poate cineva sa mi faca si mie un log in mers ? Ma poate ajuta cineva, va rog, cu o scanare a sondei lambda si a debitmetrului si la ce naiba mai poate crea acest consum de RABA ?

    Va multumesc anticipat.
     
    lucianmarius apreciază asta.
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sunt colegi in aria de prestari servicii, profesionisti, care te pot ajuta.
     
  12. valentinc 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A8 3.0tdi, 2007
    OvidiuPetre, din pacate asta este consumul la Q7, nu prea ai ce sa repari.
     
  13. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    @valentinc, te asigur ca nu este un consum normal, in plus are masina de noua... deci cred ca stie cat consuma "normal".
    @OvidiuPetre, incearca sa verifici clapetele de admisie. Uneori sunt vinovate pentru consumul excesiv.
     
  14. cornel1970

    cornel1970 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Dec 2011
    Locație:
    Lerida-spania / Titu , Dambovita
    Masina:
    Audi Q7, 3.0 Tdi, 2006 resoftat. cod motor BUN.
    Salutare ,:hi:
    Ca posesor de q7 pot sa vad spun ca am facut un consum oras .
    Un oras nu foarte aglomerat .
    Am mers aproximativ o ora si am scos un consum de 14.2%.
    Mers normal sa zic asa cu schimbari pana in 2800 ture.
    Consumul asta este ceea ce imi da pe bord. ( nu de la plin la plin )
    Mai mentionez ca am resoftare .( 300 cai si 590Nm )
     
  15. Marian-Mirel 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Feb 2018
    Locație:
    Tg Jiu
    Masina:
    Audi Q7 , BUG, 2007
    Puteti sa-mi ziceti si mie de valorile citite la injectoare mele?
    Valori
    72: - 24, 0, 0
    73: -26, -26, -16
    74: 2, -2, 0
    75: -2, -4, -2
    76: 2, -2, 0
    77: -10, -8, -8

    Care mai este bun si care nu mai este... Multumesc.
     
  16. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    72: - 24, 0, 0 - OK cu rezerve
    73: -26, -26, -16 - NOK
    74: 2, -2, 0 - OK
    75: -2, -4, -2 - OK
    76: 2, -2, 0 - OK
    77: -10, -8, -8 - OK, deocamdata...

    Marian-Mirel, sfatul meu este sa le dai jos si sa le duci la verificat pe stand specializat.
     
    Marian-Mirel apreciază asta.
  17. Marian-Mirel 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Feb 2018
    Locație:
    Tg Jiu
    Masina:
    Audi Q7 , BUG, 2007
    Multumesc!
     
  18. Moldovan Daniel

    Moldovan Daniel 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Feb 2018
    Locație:
    Dej
    Masina:
    Audi Q7 3.0 TDI 2008
    Salut,
    Am un Audi Q7 3.0 TDI din 2008 si dintr-o data apare martorul in bord check engine, semnul spiralei si nu se turează mai mult de 2000.
    Tin pedala in blana și la urcare scade încet viteza. Am dus-o la diagnoza și mi-a zis ca la clapeta de admisie bank1 nu funcționează tija. Poate fi din clapeta de admisie ? Vreau sa știu ce trebuie sa fac. Multumesc.
     
  19. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Ultima editare de un moderator: 19 Feb 2018
  20. claudiu1989 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2017
    Locație:
    Karlsruhe - Germania
    Masina:
    AUDI Q7 3.0TDI 2008
    Cam de o luna asa si mie a inceput sa mi se para unpic excesiv consumul. La 100 km de oras consuma cam 20 litri. Am probat de 2-3 ori, am lasat sa se aprinda becul la motorina si bagam imediat cate 20 de litri si pana se aprindea parcurgeam aproximativ 100 -110 km. Precizez ca programam si incalzirea stationara de 2 ori pe zi cand plecam la serviciu si cand veneam il programam cu 35 minute inainte sa ajung la masina. Poate ca si ala consuma ceva.
     

Distribuie pagina asta