Bine este sa faci o diagnoza, poate apare problema. Posibil sa nu iti alimenteze pompa din rezervor, o supapa sa nu deschida, etc.... este greu sa dai un raspuns. Mergi la cineva sau fa o diagnoza sa vedem ce erori apar.
Așa pare, mi s-a făcut o diagnoza s-ar părea ca e vorba de pompa. Problema în schimb a rămas la acumulator. Orice acumulator pun în câteva ore îl descarca și bordul e tot aprins. Mulțumesc, zi buna!
saut. In seara asta am schimbat clapetele de pe partea soferului(cele cu joc mai mare) si ca rezultat a disparut pauza aia de accelerare. Mi se pare ca se misca cam greu clapetele noi cand le miscam la mana, sper sa faca fata motorasul... macar pana isi face pasuiala.
Salut! Detin un Audi Q7 3.0 Tdi 2008 motor BUG. Acum vreo trei saptamani am facut plinul la rompetrol si indata ce am plecat din peco dupa vreo 2 min, mi s-a aprins martorul Check Engine in bord. Am fost si am facut un tester la care a iesit aceasta erroare P2008. Respectivul a spus ca nu este asa de grav, ca anumiti senzori mai fac figuri, dar se reseteaza singuri cand repornesc motorul, dar martorul ramane aprins. In fine, a sters erroarea iar martorul s-a stins. Pana acum o sapt.nu s-a mai aprins. Acum mi-am achizitionat si eu un tester OBD 2 BT de pe olx care functioneaza cu programul Torque. Astfel imi fac singur testele pe masina si pot sterge martorii aprinsi. Problema apare la fiecare 2 zile. Am fost si la doua serviceuri la care am constatat numai mecanicii lui peste. Unul a zis ca "am pus-o" e clapeta de acceleratie si ma costa 4200 lei..cam 1000€...la banii astia imi iau alte doua motoare :-) . Altul a zis ca nu stiu ce e prin admisie. Nu stiu ce sa fac. Daca ma poate lamuri cineva.
Test se face OBLIGATORIU cu VCDS original, nu cu toate gunoaiele de doi dolari din China. Ala la care ai fost e un mare biciclist, cum adica "mai fac figuri senzorii"? Masina nu inregistreaza erori pentru ca are chef sa se distreze cu tine, ci chiar e o problema acolo. Mergi la cineva cu VCDS original si posteaza ce erori ai pe 01.
Tot cu VCDS original mi-a facut. Din cate am inteles lucreaza la reprezentanta Skoda. Avia Motors. Deci, are scule bune. Voi merge si la altcineva. Si voi reveni cu raspunsuri
Gata! Problema s-a rezolvat. Tija de la acel motoras era sarita de pe nuca de jos. Cu greu, deoarece intra fortat dar mecanicul a reusit sa o puna la loc. Nedumerirea este: cum a sarit de acolo. Avand in vedere ca abia a reusit sa o bage la loc. A sters erroarea, am pornit si surpriza!! Masina este avion. Uitasem cum trebuie sa mearga. Acuma in D ma tine numai in scaun. Imi place. Tin sa mentionez ca am avut probleme cu electromotorul, era obosit, abia mai invartea. Cam in perioada aceea mi-a aparut si acest martor. Ma gandesc ca din cauza ca nu invartea regulat, dadea socuri. Asta sa fie cauza care a facut tija sa sara. Banuiesc. Acum am electromotor nou. Merge brici.
Buna seara si La multi ani dragi romani. Am si eu o problema a carei rezolvare nu reusesc sub nicio forma sa o deslusesc. Am un audi Q7 3.0 tdi motor cod CASA, 239 cp, fabricatie 2008, 99.000km. Masina este luata de noua din Romania, merge excelent, dar, am o problema cu consumul care in ultimele 6 luni a luat-o razna de tot. In mirobolanta noastra capitala, Bucuresti, merg numai la ore la care traficul este lejer, ce e drept, merg pe distante scurte dar nu prind niciodata un semafor de 2 ori, deci, trafic lejer, lejer. Consumul meu nu scade nici sa-l bat sub 21-22 calculat numai plin / plin la pompa. NU am erori nici pe tester nici in bord, dar, nu reusesc sa i dau de cap. Pana in primavara acestui an, masina mai mult de 18% nu manca indiferent de trafic. NU merg tare, nu accelerez brusc, am copil mic si maica-sa ma pocneste instant daca depasesc viteza legala. Poate cineva sa mi faca si mie un log in mers ? Ma poate ajuta cineva, va rog, cu o scanare a sondei lambda si a debitmetrului si la ce naiba mai poate crea acest consum de RABA ? Va multumesc anticipat.
@valentinc, te asigur ca nu este un consum normal, in plus are masina de noua... deci cred ca stie cat consuma "normal". @OvidiuPetre, incearca sa verifici clapetele de admisie. Uneori sunt vinovate pentru consumul excesiv.
Salutare , Ca posesor de q7 pot sa vad spun ca am facut un consum oras . Un oras nu foarte aglomerat . Am mers aproximativ o ora si am scos un consum de 14.2%. Mers normal sa zic asa cu schimbari pana in 2800 ture. Consumul asta este ceea ce imi da pe bord. ( nu de la plin la plin ) Mai mentionez ca am resoftare .( 300 cai si 590Nm )
Puteti sa-mi ziceti si mie de valorile citite la injectoare mele? Valori 72: - 24, 0, 0 73: -26, -26, -16 74: 2, -2, 0 75: -2, -4, -2 76: 2, -2, 0 77: -10, -8, -8 Care mai este bun si care nu mai este... Multumesc.
72: - 24, 0, 0 - OK cu rezerve 73: -26, -26, -16 - NOK 74: 2, -2, 0 - OK 75: -2, -4, -2 - OK 76: 2, -2, 0 - OK 77: -10, -8, -8 - OK, deocamdata... Marian-Mirel, sfatul meu este sa le dai jos si sa le duci la verificat pe stand specializat.
Salut, Am un Audi Q7 3.0 TDI din 2008 si dintr-o data apare martorul in bord check engine, semnul spiralei si nu se turează mai mult de 2000. Tin pedala in blana și la urcare scade încet viteza. Am dus-o la diagnoza și mi-a zis ca la clapeta de admisie bank1 nu funcționează tija. Poate fi din clapeta de admisie ? Vreau sa știu ce trebuie sa fac. Multumesc.
Citeste acest topic. Ce scrie acolo se aplica si la tine. http://www.clubaudi.ro/threads/clap...si-3-0-tdi-probleme-cauze-si-rezolvari.26641/ Ai ori motorasul defect, ori tija interna blocata. Faci un BS cu VCDS-ul sa vezi daca motorasul merge, asta dupa ce ai deconectat tija din spate dintr-o parte.
Cam de o luna asa si mie a inceput sa mi se para unpic excesiv consumul. La 100 km de oras consuma cam 20 litri. Am probat de 2-3 ori, am lasat sa se aprinda becul la motorina si bagam imediat cate 20 de litri si pana se aprindea parcurgeam aproximativ 100 -110 km. Precizez ca programam si incalzirea stationara de 2 ori pe zi cand plecam la serviciu si cand veneam il programam cu 35 minute inainte sa ajung la masina. Poate ca si ala consuma ceva.