Motor Diesel 3.0 TDI la Audi Q7 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi Q7' creată de RomanMalin, 7 Aug 2012.

  1. ASebastian

    ASebastian 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mai 2017
    Locație:
    barlad
    Masina:
    audi Q7 3.0tdi 2006
    Fara suparare...dar de unde scoateti preturile astea la clapete???
    In Elvetia pretul clapetei cu motoras e 650CHF(la reprezentanta Audi) iar din Germania am cumparat ambele clapete fara motoras cu 210CHF/buc...si is pe original..
    am uitat sa specific ceva...la inceputul verii trecute am schimbat doar clapeta propriu zisa(un kit ce contine tija si ceva garnituri de chinezareala luat de pe e*ay) care a tinut doar 15.000km..ce am scris mai sus e de tubulatura complete pe original
     
    Ultima editare: 17 Apr 2018
  2. VLL_ul

    VLL_ul 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2017
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi Q7 3.0 TDI 2008
    Posteaza un link cu piesa sa vedem si noi...poate va fi de folos
     
  3. ASebastian

    ASebastian 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mai 2017
    Locație:
    barlad
    Masina:
    audi Q7 3.0tdi 2006
  4. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
  5. ASebastian

    ASebastian 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mai 2017
    Locație:
    barlad
    Masina:
    audi Q7 3.0tdi 2006
    Este produs nou complet fara motoras si nu vorba de ebay unde kitul care l-am luat eu a mers maxim 15.000 km in conditiile in care pe original duce 200.000 km
     
  6. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    De asta am intrebat daca este nou si OEM. La pretul acesta, sigur ca se merita in locul celor reconditionate.
     
  7. VLL_ul

    VLL_ul 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2017
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi Q7 3.0 TDI 2008
  8. ASebastian

    ASebastian 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mai 2017
    Locație:
    barlad
    Masina:
    audi Q7 3.0tdi 2006
    VLL daca nu ma crezi pe cuvant ca e complet, asta e. Iar daca insisti, lasa adresa de mail si iti trimit vreo doua sute de poze.
    Kit-ul ala din link-ul mentionat de tine l-am montat vara trecuta si tine cam 15.000 km, pe probate iar finisajele sunt de calitate indoelnica si acum ca am vazut si pe original cum arata ...
     
  9. XCATale

    XCATale 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2013
    Locație:
    UK
    Masina:
    Q7 3.0 V6 TDI S line Multi CAS 240 CP 2008
    Salutare prieteni,cam de vreo două luni am o problemă defapt două la Q7-le meu. Să vă povestesc:
    Acum două luni când au început problemele a fost așa.
    O porneam mergem până în locul X sau Y făceam ce aveam de făcut si cand vroiam să o pornesc invartea în gol.Mi s-a întâmplat așa cam de 3 ori și când îi dădeam curent pornea. Atunci am zis că e bateria pe ducă.Am cumpărat altă bateria de la Bosch puternică și două săptămâni a fost totul ok.
    După două săptămâni a început iarăși doar ca de data asta nu mai pornește nici măcar cu curent. Dacă o las sa 5 10 pornește daca incerc mai repede cu atât durează sa astept sa pornească.
    Iar a doua problemă care a apărut acum o saptamana si incepe sa fie cât mai frecventă ,mi se oprește motorul în trafic.
    Stau la semafor și bumm se oprește motorul vreau să-l pornesc nu mai pornește ,și trebuie să aștept 5 minute în intersecție în timp ce lumea trece pe lângă mine și mă înjură că-i blochez,după 5 10 minute pornește. Mai nou de 3 zile se oprește motorul în timpul mersului dar pentru că sunt în mers și cu piciorul pe accelerație pornește imediat dar văd cum aprinde "sârma" în bord și se stinge și simt un șut că atunci când pornești o mașină cand o împingi.
    Aveți idee cam ce ar fi?Lucrez până târziu și nu reușesc să mă duc la un garaj.
    Vă mulțumesc
     
  10. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Faci o diagnoza sa vezi ce erori apar, dupa care se trece la reparatie. Asa din descriere nu poti sa cunosti motivele.
     
  11. XCATale

    XCATale 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2013
    Locație:
    UK
    Masina:
    Q7 3.0 V6 TDI S line Multi CAS 240 CP 2008
    Nu mai am VCDC-ul dar în schimb am Delphi o să văd ce o să găsesc cu el.
     
  12. XCATale

    XCATale 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2013
    Locație:
    UK
    Masina:
    Q7 3.0 V6 TDI S line Multi CAS 240 CP 2008
    Am pus tester-ul în seara asta și am găsit următoarea eroarea legata de motor. Mai erau si alte erori dar nu au legatura cu motorul si cu problema mea privind ce am mentionat anterior
     

    Fișiere atașate:

  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Inlocuieste senzorul de turatie, are cod 077 905 381 K.
    Il cumperi OE sau Bosch 0 261 210 261.

    upload_2018-7-4_2-13-33.png
     
  14. XCATale

    XCATale 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2013
    Locație:
    UK
    Masina:
    Q7 3.0 V6 TDI S line Multi CAS 240 CP 2008
    Ok am găsit senzorul pe AUTODOC. Am făcut comanda și am luat și sonda lambda (sper să fie cea bună )
    Multumesc
     
    Ultima editare: 4 Iul 2018
  15. XCATale

    XCATale 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2013
    Locație:
    UK
    Masina:
    Q7 3.0 V6 TDI S line Multi CAS 240 CP 2008
    Am văzut schița și văd că senzorul e în spatele motorului. Cum pot să ajung la el?
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Evident, cu masina pe elevator.
     
  17. XCATale

    XCATale 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2013
    Locație:
    UK
    Masina:
    Q7 3.0 V6 TDI S line Multi CAS 240 CP 2008
    Update:
    Am schimbat senzorul și s-a remediat problemă. L-am dat jos destul de ușor dar la pus înapoi a fost destul de dificil datorită spațiului dintre piese.
    Multumesc încă odată pentru codul de produs.
    P.S noul senzor de la Bosch e produs în România
     

    Fișiere atașate:

  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Inca facem piese de calitate. :)
    N-ai pentru ce.
     
  19. iacob.cristian 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Dec 2016
    Locație:
    hirlau
    Masina:
    Audi A6 2007
    Salutare colegi !
    Făcând o diagnoza la injectoare am observat valori foarte mari la injectoare !

    Injection quantity deviation cylinder 1
    0.88mg/stroke
    Injection quantity deviation cylinder 2
    655.23mg/stroke
    Injection quantity deviation cylinder 3
    655.24mg/stroke
    Injection quantity deviation cylinder 4
    655.26mg/stroke
    Injection quantity deviation cylinder 5
    0.06mg/stroke
    Injection quantity deviation cylinder 6
    655.06mg/stroke
    Main injetion activatoon duration 534.80 us
    Mașina merge perfect.
     
  20. Cristi Staff member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cristian ti-am mai spus odata si acum este ultima oara penttru ca altfel o sa-ti fie sterse mesajele direct si fara alte explicatii: te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina ce o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi, cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.

    Iar data viitoare nu mai deschide topicuri noi aiurea si inutil. Multumesc.
     

Distribuie pagina asta