Salutare, De ceva vreme mi s-a aprins si mie acel martor de bujii in bord si s-a oprit masina in mers (asta dupa 3 ore de mers). Cand am incercat sa pornesc, se auzea ca invarte electromotorul, dar nu a mai pornit. Am dus masina la un service (nu ft meserias) unde mi-au zis ca bateria e moarta, asa ca am pus una nou nouta. S-a verificat incarcarea si totul e OK. Dupa schimbul bateriei si verificarea incarcarii masina pornea si am facut vreo 10-15 km, dupa care aceeasi problema, masina s-a oprit dupa ce s-a aprins iar martorul de bujii. Am mai oprit din consumatori si a pornit si am facut cateva sute de metri pana cand s-a oprit de tot si nu a mai pornit. Pe tester dadea ceva cod de eroare cu ceva electric la injectoare / valva (nu mai stiu exact codul din pacate). Am dus-o la un alt service unde dupa cateva zile cand s-au uitat nu s-a mai reprodus. Am luat masina din service si dupa cateva zeci / sute de km a facut aceeasi figura, dar acum mai pornea dupa ce se oprea. Am dus-o inapoi, au verificat cablajul la injectoare, au pus si 6 injectoare noi si masina tot se opreste. Acum mi-au spus ca e calculatorul ECU. Am cateva intrebari: 1. A mai patit cineva ceva de genul si sa fie de la ECU? 2. Care ar fi un pret corect pentru ECU nou? Ce au gasit cei de la service e ~6500 RON 3. Merita sa caut un ECU second si sa il pun? Oare unde as putea gasi? Cod: 4L0910401K Masina: Audi Q7 S-Line, 2007, 3.0 TDI (BUG)
Cu 500€ il iei second-hand, in stare "virgina" de pe eBay. Sau cu aceeasi suma, il repari pe al tau cu garantie, in Germania.
Salutare, Referitor la problema opririi motorului 3.0. Am avut aceeași problema, se oprea motorul la ralanti când vroia el, precizez, doar când vroia el. Motor identic 3.0 Phaeton. Am înlocuit senzorul de pe rampa de injectoare, se afla pe partea pasagerului pentru că spuneau meseriașii că este de acolo. Ce sa vezi, a mers o perioadă și s-au oprit iar. Fiecare mecanic facea diagnoza și își dădea cu părerea, după ei ar fi trebuit sa schimb toate piesele de pe acel motor. Din păcate pentru ei m-am chinuit așa multă vreme. Avea perioade și perioade, a mers așa cam 30000 km, nimeni nu-i dădea de cap, eram gata să schimb și pompele de motorina din rezervor. Până la urmă un mecanic mai deștept mi-a spus sa schimb un senzor asemănător dar de pe pompa de înalte. Vreau sa precizez că motoarele acestea sunt identice pe Q7 și Phaeton. După ce am schimbat piesa aia nu s-a mai oprit. Așa că îți doresc succes in rezolvarea problemei. P.S.: Avea motor BMK 2005, 224 CP.
Problemele si rezolvarile pot fi identice, dar motorizarea sigur nu este la fel ca pe Phaeton. Motorul BUG a fost cu puterea cea mai mica montat pe Q7, si avea 232 CP.
Sunt motoare complexe iar noi nu avem oameni pregătiți să le repare. Cei care se pricep cu adevărat au preturi exorbitante, nu mai vorbesc de reprezentanta. Au niste preturi la manopera de zică că trăim în Germania. Dar obrazul subțire cu cheltuială se ține! Trimis de pe al meu K10000 Pro folosind Tapatalk