Motor diesel cod 1Z la audi 80 - 90 - 100 (B3 - B4) - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Modele clasice' creată de bugus, 9 Mar 2014.

  1. Piglet80Avant 3rd Gear Member

    Înscris:
    13 Sep 2013
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi 80 avant ABK
    Merci frumos dar nevii au cedat . Nu a luat foc sau ceva de genu . Cam din aprilie ma chinui cu treaba asta si nici un rezultat . Cand zic ma chinui , am incercat variante de toate felurile , cu pompa , cu injectoare , cu cale la distributie , cu senzori de pe masina functionala , cei drept fara verificari amanuntite la cablaje , tocmai de aceea ma gandeam la calculator .
    Acuma nu mai conteaza , am rezolvat problema cu inlocuirea masini ( nu ma laud dar am trecut la ceva mai nou , ca masina de zi cu zi) . Raman doar cu V6-le ( tot 80 B4 ) .
    Merci oricum .
     
  2. vladtudor 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iul 2016
    Locație:
    tg. mures
    Masina:
    audi 80 b4 1.9tdi
    Buna ziua.
    Ma poate ajuta cineva cu interpretarea log-ului pe canalul 000 la un audi 80 B4 1993 1.9TDI 1Z ...mentionez ca masina nu trege cum trebuie si scoate mult fum gri la accelerari.
    am atasat si un log in mers de la 0-3500 rpm.
     

    Fișiere atașate:

  3. DraQuTzU

    DraQuTzU 6th Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2009
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi b4
    Nu pe 000 trebuie sa faci logul. Sau cel putin nu pentru modelul cu ecu 68 pin.
     
  4. jonny 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2016
    Locație:
    bihor
    Masina:
    audi 80,b4 avant tdi 90cp 1993
    Buna seara. As avea si eu nevoie de un sfat,vreau sa imi schimb garnitura de la baia de ulei,am gasit de hartie,cauciuc,cauciuc cu insertie metalica....,care e mai buna?si de la care producator?masina mea e un b4 din 93 avant cod motor 1z (90cp)
     
  5. Piglet80Avant 3rd Gear Member

    Înscris:
    13 Sep 2013
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi 80 avant ABK
    Cauciuc cu insertie metalica de la Elring sau de la Victor Reintz . (cred ca asa se scrie)
     
    jonny apreciază asta.
  6. jonny 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2016
    Locație:
    bihor
    Masina:
    audi 80,b4 avant tdi 90cp 1993
    Piglet80Avant merci.
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    Audi A6 C6 2.7 TDI 180 hp BPP 2005
  8. Xtremer

    Xtremer 5th Gear Member

    Înscris:
    15 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    80, 1.9 TDI, 1993
    Problema pe scurt : 1z, motorul scoate fum excesiv peste 3200-3300 ture, gasesc ulei la turbina (intre compresor/evacuare), unde intra conducta aia metalica, miroase puternic daca dau drumul la ventilatie si se simte consumul de ulei. Am mers o perioada mai domol prin oras cu ea si nu am mai avut pierdere de ulei asa mare, desi tot se umezise acolo dupa ce am curatat. Am schimbat o garnitura de cupru de-acolo, aparent fara nici un efect.
    Intrebarea e : ce e de facut? Ce se poate intampla daca merg cu ea asa?

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  9. Xtremer

    Xtremer 5th Gear Member

    Înscris:
    15 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    80, 1.9 TDI, 1993
    Cred ca am gasit raspunsul si pt lipsa de putere si pt uleiul in acea zona, mai ales ca e si pe scutu ala metalic de deasupra.
    [​IMG]

    Dar nu inteleg de ce apare fumul albastru ....mentionez ca apare in cantitate moderata, doar cand accelerez puternic si in cantitate mare cand trec de 3200-3400rpm. La mers constant nu pufaie deloc, la porniri la cald/rece la fel, 0.
     
  10. Xtremer

    Xtremer 5th Gear Member

    Înscris:
    15 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    80, 1.9 TDI, 1993
    Primele impresii dupa ce am schimbat furtunul : masina reactioneaza mai bine la ture mici, nu mai scoate fumul albastru in ture mari, se aude mai bine. Inainte cand treceam de 3000rpm huruia urat tare. In schimb imi scoate fum negru in ture mai mari, dar in cantitati....semidecente sa zicem (nu e gros de sa nu vezi prin el, dar il observi in oglinda), dar asta stiu sigur ca e din cauza ca i-am zis unui pompagiu sa-mi regleze din capac. Am sa verific zilele/saptamana urmatoare si intercooleru sa vad daca am urme de ulei sau de orice prin el si cu ocazia asta sa verific si celelalte furtune.
     
    arazvan2002 apreciază asta.
  11. Xtremer

    Xtremer 5th Gear Member

    Înscris:
    15 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    80, 1.9 TDI, 1993
    Am curatat azi tot traseul de la turbo la intercooler/filtru pana la intrarea in admisie. Surprinzator de curat tot. Era ceva mizerie in intercooler dar nu exagerata si avea noroi imbacsit pe suprafata :\, le-am curatat pe toate si le-am remontat. Spre admisie la fel, depunerile sunt infime din fericire. Nu ma asteptam sa fie asa curat avand in vedere ca merg 90% in oras. Astept sa prind o ocazie sa vad 'rezultatul'. Cand am dat jos furtunul de la turbo, am verificat axul sa vad daca am joc. Inainte/inapoi nu am, dar este un pic stanga/dreapta. Cat ar fi considerat normal?

    P.S : pentru a nu polua topicul cu 100 de postari, ar putea un admin sa le comaseze, in ordine cronologica si cu un spatiu intre ele ca sa se inteleaga ce si cum ?
     
    Ultima editare: 10 Iun 2017

Distribuie pagina asta