1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor diesel cod 1Z la audi 80 - 90 - 100 (B3 - B4) - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Modele clasice' creată de bugus, 9 Mar 2014.

  1. sorinel21

    sorinel21 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mai 2018
    Locație:
    Alba iulia
    Masina:
    Audi 80 b4 ABK
    Salut ..dețin un audi 80 b4 TDI 1Z și azi dimineața am întâmpinat o problema am pornit am fost pana undeva ..când m-am întors am observat ca motorul și-a schimbat sunetul și a început sa trepideze diferit fata de cum mergea ...Menționez ca am depășit cu 8000 de Km de când trebuia schimbată distribuția ..are cineva o idee ce ar putea fi ? Mulțumesc
     
  2. Piglet80Avant 5th Gear Member

    Înscris:
    13 Sep 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    audi 80 avant ABK
    8000 de km nu este un capat de tara , mai multe detalii .
    A facut doar o singura data ?
    Mai face si acum ?
    Ai schimbat ceva , combustibil , ulei ?
    Ai verificat sa nu ai pierderi de motorina ?
    Da fum ?
    Are pierderi de putere ?
    Fara mai multe delatii si raspunsul va fi unul pe masura . Mai detaliat .
    Spor .
     
  3. sorinel21

    sorinel21 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mai 2018
    Locație:
    Alba iulia
    Masina:
    Audi 80 b4 ABK
    Fum a început sa dea mai mult fata de când am luat-o și este prima data când face de când am luat-o. Am schimbat uleiul acum o luna dar pana acum nu a făcut asa, doar acum s-a manifestat asa. Multumesc.
     
  4. Piglet80Avant 5th Gear Member

    Înscris:
    13 Sep 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    audi 80 avant ABK
    Mai multe detalii . Sa te poata ajuta cineva , raspunde la tot ce am intrebat eu .
    Poate este un tampon motor . Masina are tampoane hidraulice , asta daca nu a pus cineva mai ieftine normale .
    Trepidatii , la accelerare , la relatii ... ?!
    Schimbare de sunet , mai gros , mai subtire , se aude un suflat / suierat ... ?!
    Mai face ... nu mai face ?!
    Cand schimbi din treapta 2 in treapta 3 ... la 3000 de ture ...
    Nu te pot ajuta , daca tu nu vrei sa te ajuti . Scuze ca intreb ... ai ridicat capota . Nu stiu ce sa te intreb . Vreau au sa te ajut si tu nu vrei ...
    Spor .
     
  5. Dracard 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Noi 2018
    Locație:
    Nasaud
    Masina:
    Audi 80 b4 1.9 Tdi 1994
    Buna ziua,
    Am masina de vreo 3 ani adica un audi 80 b4 si din cand in cand imi făcea probleme mufa de la pompa de injecție pana cand i-am gasit o poziție în care masina mi-a funcționat bine. De două săptămâni însă nu mi-a mai mers de loc ok si am inceput sa verific injectoarele (cu cheia de 17 le-am desfăcut si mi s-au parut ok) alimentarea ( am pus motorina într-o sticlă și masina mergea la fel)
    Am facut o diagnoza si mi-a dat regulatorul de pe pompa de injecție. Am luat alta pompa, am schimbat-o cu tot cu distributie si masina merge la fel adica scoate fum alb, miroase a motorina nearsa, nu se tureaza cum trebuie, nu trage ca înainte.
    Ultima dată când a mers ok a fost in urma cu doua saptamani cand am verificat niște sigurante, după ce am pornit-o atunci nu a mai mers ok. Nu stiu ce sa fac cu ea si mi se pare ca suna si motorul mai tare, nu numai din alimentare. Va rog care stiti sa imi dati ceva sfaturi, va multumesc.
     
  6. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Postează fix eroarea de pe diagnoza. E posibil sa ai foarte mare avansul static (așezarea pompei) și eroarea o da ca nu poate sa îl corecteze.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Dracard ai pe forum solutia dar nu ai citit unde trebuia. Mai sapa. :)
     
  8. Dracard 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Noi 2018
    Locație:
    Nasaud
    Masina:
    Audi 80 b4 1.9 Tdi 1994
    Eroarea e 00550 pe diagnoza si am cautat pe net si cel mai plauzibil mi se pare ca nu au injectoarele timingul corect, dar la b4 se face doar cu distribuția si tind sa cred ca acolo poate fi o problema (chiar dacă au schimbat-o de câteva zile).
     
  9. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Reglajul avansului se face fără sa umbli la întinderea curelei. Nu trebuie sa umbli la distribuție. Se slăbesc suruburile de prindere ale pompei și se mișcă pompa. E documentat mai mult la B5 AFN. Ai nevoie de un vcds ca să vezi ce ai făcut.
    Nu cred ca 0550 e eroarea completa.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  10. Dracard 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Noi 2018
    Locație:
    Nasaud
    Masina:
    Audi 80 b4 1.9 Tdi 1994
    Eroarea e 00550, asa mi-a dat VCDS. Oare se poate defecta avansul ? Adica eu am oprit masina cand mergea ok si următoarea dată a început să troncane si sa meargă rău, la fel după ce am schimbat pompa. Poate sa fie pana de la pinionul de la vibrochen problema?
     
  11. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Eu am pățit asta cu pinionul și am schimbat motorul din cauza asta. Apoi am aflat cum se rezolva. (cu 2 bolțuri prin pinion și vibrochen).
    Uită-te cu VCDS și la avans, pe graficul ala sa vezi pe unde e.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Dracard in loc sa ne bombardezi cu intrebari nu mai bine citesti si te ajuti singur ? Motorul tau are peste 30 ani de cand s-a fabricat. Chiar crezi ca nu sunt documentate toate problemele lui ?
    Aici: http://www.clubaudi.ro/threads/pomp...paratii-reglare-avans-probleme-diverse.24627/ ai citit integral topicul ? Iti spun eu ca nu ai citit nimic.

    Sau asta: http://www.clubaudi.ro/threads/desp...p-110cp-discutii-probleme-si-rezolvari.13110/ l-ai citit integral ? Se pare ca nu.

    Sau asta: http://www.clubaudi.ro/threads/motorul-1-9-tdi-cod-1z-probleme-diverse-cauze-si-rezolvari.9230/

    Mai vrei sa-ti arat topicuri care nu le-ai citit ? Te-ai inscris astazi pe forum si ai inceput cu intrebarile. Iti spun eu ca ai inceput prost activitatea pe acest forum.
     
  13. Dracard 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Noi 2018
    Locație:
    Nasaud
    Masina:
    Audi 80 b4 1.9 Tdi 1994
    Nu stiu exact cum zici cu bolturile dar o sa vad si avansul cumva (nu am mufa cu doua fire pentru diagnoza dar sper sa fac rost ) si daca nu, as vrea sa se uite cineva la pinion pent ca nu renunț la masina. Am investit recent 2.000 de lei în ea și am fost foarte multumit pana acum de ea. Mersi mult de informații, sper sa o rezolv.

    Cristi
    Mersi, dar nu intenționez să mă fac mecanic sau ceva, vreau doar sa imi repar masina, dar toti mecanicii își dau cu părerea și fac experimente. De accea incerc sa ma documentez si eu cat de cat si sa rezolv ce pot. Scuze daca am deranjat forumul.
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca vrei sa te documentezi intai citesti fara sa intrebi nimic. Nu ai deranjat forumul pentru ca forumul nu se deranjeaza. Mesajele scrise aiurea care se repeta in mod inutil si abuziv sunt sterse direct si fara alte explicati. Foarte simplu.
     
  15. Xtremer

    Xtremer Bronze Member

    Înscris:
    15 Noi 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    80, 1.9 TDI, 1993
    Salut, am facut astazi o scanare si am urmatorul cod:

    516d077d-6f03-479b-a38a-03b6db4f90ec.jpg

    Ma poate ajuta cineva cu o interpretare ? Poate fi problema de senzor ? Daca nu, din ce cauza ar putea aparea ? A revenit dupa stergere
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Fa diagnoza cu VCDS. Nu mai atasati pe forum diagnoze facute cu alte softuri pentru diagnoza in afara de VCDS.
     
  17. Xtremer

    Xtremer Bronze Member

    Înscris:
    15 Noi 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    80, 1.9 TDI, 1993
    Am incercat cel putin 5 VCDS-uri pana acum si nici unul nu identifica motorul.
    Mereu port status e ok, interface found. Cand dau la Engine/Motor, primesc eroare "can't sync baud rate" sau "no response from controller". Am schimbat si porturile COM si Start Baud. Nimic n-a functionat. O singura data a reusit un mecanic mai in varsta cu o clona in rusa sa vada cativa parametri. Dar codurile de eroare nu, TDI timing nu.
    Nici interfata de aici nu a mers "in intregime". Dintre toti parametrii mi-a citit doar avansul.

    LE : asta e http://wiki.ross-tech.com/wiki/inde...sWC-R-ZJBKwY1kRvZeokQyOkHC8Y7WIc21PXqxGxQkMxg

    Pe vwvortex, cineva intreba daca a fost pornita masina cu maf-u (vaf in cazul meu cred) decuplat, dar nu. Masina merge ok, trage, consumul e foarte bun, pornirea e impecabila. Nici log in mers n-am gasit cu ce sa fac, ca l-as fi verificat.
     
    bobalex18 apreciază asta.
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca ai identificat, conform ross-tech, interpretarea de ce nu faci tot ce s-a mentionat acolo ? Adica sa verifici tot si la final sa schimbi senzorul ? Dupa aia veneai cu intrebarile. Intai faceti tot ce trebuie fara sa intrebati iar daca nu s-a rezolvat cereti ajutor. Tu ai procedat invers. Crezi ca din fata tastaturii rezolvi problema ?
    Poftim: http://the-corrado.net/showthread.php?56206-VAG-COM-Error-00527
    sau https://workshop-manuals.com/volksw...vice/fault_table_fault_codes_00281_..._00527/

    Nu stiu cum ai cautat tu dar eu te sfatuiesc sa schimbi acel senzor de temperatura. Este vorba de senzorul G72. Il gasesti acolo unde este mentionat in primul link de mai sus.
    Nu ai ce LOG in mers sa faci si nu se face LOG in mers pentru un senzor de temperatura defect.

    Nici macar de internetul asta infinit nu stiti sau nu vreti sa va ajutati dar stiti sa dati replica, sa luati lumea la misto (atentie mare pe viitor pentru ca am trecut cu vederea acum caterinca proasta la adresa mea si doar ti-am editat mesajul) si sa comentati prosteste, aiurea si inutil in loc sa va puneti capul la contributie si sa va ajutati singuri.

    Este vorba despre senzorul de temperatura din galeria de admisie = G72. Esti de 9 ani pe forum dar nu vrei sa inveti nimic.
     
  19. Xtremer

    Xtremer Bronze Member

    Înscris:
    15 Noi 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    80, 1.9 TDI, 1993
    Pentru ca am vrut sa apelez la experienta altor useri. Care sunt cauzele cele mai intalnite, care sunt consecintele etc. Cum nici n-am gasit postat, daca ma duceam maine la masina si aveam un simplu fir intrerupt nu mai ajungea informatia/discutia pe forum si pentru altii. In fine, umplem topicul.

    Un sincer multumesc! Daca ii dau de cap revin.
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ba ajungea daca aveai putina bunavointa sa descrii problema / cauza si ulterior, in cateva randuri succinte, rezolvarea. Asa se construieste un forum, nu prin intrebari ci, prin mesaje in care mentionam cum am rezolvat problemele aparute la masinile noastre.
     

Distribuie pagina asta