1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Diesel cod ALH la A3 8L - inlocuire - schimbare motor diesel

Discuție în 'Audi A3 8L (1996 – 2003)' creată de samy, 5 Mar 2016.

  1. samy

    samy 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mar 2016
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A3. Alh,1.9TDI. 1998
    Buna ziua. Recent am schimbat kitul de distributie. masina pornea ok nu facea zgomot sau sa se auda ca bate ceva. Am plecat seara din arad pentru ca aveam nevoie sa ajung in gyor (ungaria) doar ca imediat ce am intrat pe M0 Budapesta motorul s-a oprit si n-a mai pornit. Am dus masina la un mecanic in gyor, mi-a gasit cateva supape lovite foarte rau,mi-a rectificat chiuloasa... Ma rog masina merge acuma doar ca mi-a spus ca am conpresie doar 13-14 in loc de 22-24. Intrebarea mea este urmatoarea. Pot sa am asa putina compresie si motorul sa functioneze foarte bine? Si daca da cat timp ma mai duce cu compresia asa slaba? De tras masina trage foarte bine,consuma foarte putin pe autostrada doar in oras am consum mai mare. Mentionez ca am facut aproximativ 1200km de cand am avut problema cu motorul
     
    Ultima editare: 5 Mar 2016
  2. lucardel27 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2023
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A3 8l 2003 1.9TDI 90CP
    Salut,
    Am si eu un Audi A3 8L 1.9 tdi cod motor ALH si as fi interesat de o inlocuire cu al t motor diesel cod ASZ tot 1.9 tdi. Am gasit motor special pentru Audi cu anexe si totul costa 2.000 lei. Dar acelasi motor montat pe un Seat Ibiza e 1.500 lei. Este vreo diferența ? In rest ce ar mai trebui pentru schimb ?
     
  3. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Fizic nu ar trebui sa fie nici o diferenta intre cel de A3 si Seat, fiecare cere cat vrea. Cred ca nici electric nu ar trebui sa fie probleme (majore) sa pui Ecu de ASZ. La pini ar trebui sa fie cam la fel catre instalatia masinii.

    Totusi, va trebui sa iei motorul complet, incluzand si valve, senzori, debitmetru, tubulaturi, tot. Nu se mai potriveste nimic(probabil ramai cu pompa servo si alternator) sub capota.
    Totusi, ar trebui sa ai o masina bine dotata si frumoasa sa iti faci atat de lucru.
     

Distribuie pagina asta