1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor diesel cod BKD la A3 8P - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de nebunu, 1 Noi 2012.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Una este completa si cealalta cheala.
     
  2. Adrian_Redmann

    Adrian_Redmann 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 Coupe, 2.0 BKD, 2004, 200+CP, 439NM
    In afara de treaba asta...credeam ca sunt si alte detalii legate de arhitectura ei, dar sunt identice. Am optat pentru versiunea 718k cu supape noi, montate la un atelier specializat + test de presiune. Maine seara ar trebui sa fie gata.

    Sunt curios de cum o sa se comporte motorul cu chiulasa noua, garnituri noi si toate cele. O sa-i pun un ulei proaspat cu care o sa mearga aprox. o ora, pentru reglaje si toate cele. Dupa ii pun un oil flush, golesc sistemul si pun alt ulei+filtre. Am zis sa trec de pe Castrol pe LiquiMoly.

    Merci pentru informatii.
     
    Ultima editare: 16 Mai 2017
  3. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Buna ziua, cam de o luna ma confrunt cu pornirea la cald.
    Am motorul de 2.0 bkd, la rece porneste ok, dar cand motorul este cald nu mai vrea sa porneasca la fel, porneste extrem de greu cam la a 16-a cheie...
    O treaba ciudata este ca daca dau la automat, las cheia si dau dinnou o ia putin mai usor, daca as fi dat o cheie lunga cam la a16-a tura o ia.
    Mentionez ca am reglat avansul la -2.5, injectia la 5.2, valori citite pe vagcom.
    Ce recomandati sa fac? Sa incerc cu alte valori la avans?
     
  4. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Cauzele sunt multe, verifica turatie electromotor/senzor temperatura G62/stare baterie.
    DACA astea sunt in regula trebuie sa ti rescrii harta de injectie.

    In prima faza scoate mufa de la G62 si vezi cum porneste.
     
  5. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Turatia electromotorului e intre 400-600 de ture la pornire, bateria e ok, in sensul ca e capabila sa invarta cam un minut intruna zic eu...
    G62 fiin senzorul de temperatura a motorinei? Ala ar trebui sa fie cu 2 fire si cu o rezistenta as putea sa il pacalesc ca e rece motorina ca sa vad daca merge...
    O sa verific astea, eu am avut de gand sa dereglez avansul inainte imi era la -9,7 cred, nu sunt sigur dar ceva de genu si totusi pornea destul de ok, probla cu pornitul greu la cald e cam de cand am reglat avansul cum ar trebui la -2.5, atunci cam o jumate de luna a pornit foarte ok pana a inceput sa porneasca tot mai greu pana acum invarte de vreo 16 ori ca sa porneasca
     
  6. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    G62 e senzor de temperatura a lichidului de racire.
    De ce avansul era -9,7??
    Incearca cu mufa scoasa intai!!
     
  7. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Asa am cumparat-o cu acel reglaj al avansului, acum cateva luni a sosit timpul sa schimb distributia si m-am uitat peste valori inainte si am gasit aici ca ar trebui sa fie -2.5.
     
  8. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    BLB/BKD merg bine zi cu avans 0 cu conditia ca distributia sa fie pusa bine.
     
  9. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Am incercat cu senzorul de temperatura lichid scos si porneste normal, deci problema ar fi de la soft?
     
  10. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Intai schimba senzorul cu unul Hella/daca problema persista singura solutie e rescrierea softului.
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Romy parca ziceai ca nu are treaba G62-ul pe vremea asta. :)
     
  12. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Acum intrebarea mea e ca daca pornesc masina asa greu si merg asa cu ea, deranjeaza cu ceva, adica se poate strica ceva sau nu?
    As poate pacali acest senzor cateva secunde de ex 5 secunde pana porneste si dupa aia sa se reconecteze senzorul la loc.
    In legatura cu resoftarile la ce pret e o resoftare buna? Eu sunt din satu mare si aici pe la noi din cate m-am informat nu este unde sa se faca resoftare buna, am gasit altundeva de la 400.
     
  13. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Pot sa te indrept la un prieten la Sighet.

    Pai incet o sa distrugi electromotorul/bateria si nu stiu daca iti place sa dai la automat mult si bine, ca sa nu spun ca la un moment nu o sa porneasxa deloc.

    Poti cauta pe cineva sa ti copie softul de pe masina apoi sa l modifici(tu/altcineva)si sa l rescrii apoi.

    Cu pacaleala..eu am o vorba"tiganeala".


    @audi66

    Acolo era vorba de functionarea bujiilor pe vremea asta/pornirea la rece si nu de pornirea la cald/sunt 2 lucruri diferite:):)
     
    Ultima editare: 21 Mai 2017
  14. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    No sa amai porneasca deloc in cauza softului sau ca o sa se strice bateria sau electromotorul?
     
  15. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    O sa strici demarorul/bateria/din cauza softului actual nu o sa porneasca.

    E simplu, schimba G62 in prima faza si daca nu se rezolva scrii soft.
    Restul sunt discutii inutile!!
     
  16. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Tocmai mi-a ajuns senzorul de temperatura, azi am sa incerc sa vad daca scap doar cu el
     
    Flr.c apreciază asta.
  17. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Am schimbat senzorul de temperatura, rezultatul insa...e putin mai bun ca inainte.
    Daca inainte invartea aproximativ 16 ture sa porneasca acum invarte vreo 6 ture.
    Sa incerc cu avansu la 0?
     
  18. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Poti incerca dar..
    Ce cantitate de injectie ai la pornire??
     
  19. abpostelnicu 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 2.0 TDi
    Avansul -2 sau -2.5 e optim la bkd aducându-l la 0 nu te va ajuta deloc. Verifica electromotorul si injectoarele.
     
  20. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Teoretic, practica spune altceva!!
    Sincer NU am gasit ca injectoarele sa fie cauza pt.pornirea grea la cald, cum nici avansul.
     

Distribuie pagina asta