1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor diesel cod BKD la A3 8P - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de nebunu, 1 Noi 2012.

  1. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Injectoarele is schimbate, la relanti injectia e 5.2, asa in timp ce pornesc arata valori de 47.
     
  2. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Am dat avansul la 0, parca porneste mai usor umpic, ce am observat este ca daca dau o cheie scurta si fara sa iau contactu mai dau odata o ia mai usor umpic.
    Acum cu avansu la 0 daca inainte invartea de 16 ori pana o lua acum cu avansu la 0 invarte cam de vreo 10 ori iar daca fac treaba cu cheia ca dau de 2 ori la automat fara sa iau contactul porneste cam la a 5..6 ture.
    In schimb e mai brutala, adica trage mai nervoasa ca inainte, mai exact cand trece de 3000 de ture si sunt cu pedala la fund rupe aderenta si in treapta a3a.
     
  3. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Am mers la drum cu ea si asa de tras trage bine pana pe la 140...150 de acolo urca cam greu, care ar fi avansu cel mai bun, ma refer sa traga bine si la viteze mai mici si la viteze mari?
    Ultimele variante pentru pornisrea grea m-am gandit sa schimb senzorul de la axe cu came si electromotorul, desi electromotorul nu as tare crede ca ii de vine, pt ca invarte de zici ca isi ia zborul.
     
  4. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    :):):) DACA nu ai ce face cu banii schimba senzor!!
    DACA ai intelege cum functioneaza ECU(hartile de injectie)dupa unghiul de avans ar fi ok.
    PENTRU pornirea la cald singura solutie e rescrierea hartii.
    TU poti face cate experiente vrei pe banii/masina ta!!
     
  5. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Chiar acum am pornit-o, masina a stat de aseara pana acum, a pornit foarte greu.
    Deci cu avansu la 0 porneste si se opreste de cateva ori si abia dupa aia o ia.
    Cu senzorii am o cunostinta care imi da de proba.
    In legatura cu hartiile chiar as vrea sa invat, ma tenteaza aceasta meserie doar ca nustiu unde as putea invata cum se dace corect deoarwce multi o fac gresit.
     
  6. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Ai verificat de curiozitate cat de corect este pusa distributia??
    Dupa cate tin eu minte aveai un avans de 9° lucru care nu e ok.
    Daca ai dus acum avansul la 0°clar ca ecu nu reuseste sa compenseze restul pt.o.pornire usoara.
    DACA distributia era pusa corect iti garantez ca BLB/BKD cu avans 0° se comporta exemplar.
    Restul nu este simplu de invatat/nimeni nu o sa te invete ci trebuie sa fi autodidact.
     
  7. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    De verificat nu am verificat pt ca personal am schimbat distributia, inainte nu era pusa bine cauza din care a pornit greut, dupa ce am pus distributia la puncte si reglat avans la -2.5 a pornit foarte usor pana acum cand a inceput sa invarta de 2ori, dupa aia de 3.....pana cand a ajuns acum sa invarta de multe ori pana sa o ia.
    As vrea sa schimb senzorul de la axul cu came pt ca am observat pe vag ca imi da avans la 0 si daca am miscat 1mm sa zic avansu nu s-a schimbat nimic, adica tot la 0 a ramas si daca il duc mai mult gen pana spre capat imi indica 6.7 si daca l-am adus la mijloc acelasi rezultat.
     
  8. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Sa stii ca plaja in care citeste avansul este de -/+ 6°, DACA din greseala ai trecut de plaja asta iti va citii 0° pana cand o sa reintrii in grafic.
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sebi deja despici firul in patru si pe acest forum polologhia nesfarsita despre un subiect nu este admisa. Ti s-a spus ce sa faci si vad ca tot continui sa pui intrebari aiurea si care le repeti. Citeste incet si cu rabdare tot acest forum pentru ca motorul tau de 2.0 TDI este montat in zeci de modele de Audi care, chiar daca sub alta forma si cu alte coduri, este acelasi.
    Sunt niste "retete" care trebuie sa le respecti ca sa nu mai ai probleme si aceste "retete" sunt scrise pe forum. Tu ai intrat intr-o spirala din care nu mai iesi pentru ca ai nimerit niste mecanici prosti si care nu au habar de capul lor. Incheiem aici. Mai scrii aici dupa ce rezolvi pentru ca asa este normal sa si spui cum ai rezolvat nu numai sa pui intrebari.
     
  10. Seby dtm 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Oct 2015
    Locație:
    hamburg
    Masina:
    Audi a3 2l 2007
    Buna .detin un audi a3 2000 diesel 2008 170cp
    Problema e ca la rece porneste ok iar dupa ce imi ajunge apa la 90 nu mai vrea.
    Cateodata dau de 10 ori la automat si alteori de 5 sii pana la urma cum vrea ...ma poate ajuta cineva cu vreo inforrmatie
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eu unul as face o recondionare a electromotorului, asta insemnand o curatare si inlocuit platou de carbuni si bucsa de cupru (daca se toceste si axul rotorului isi face joc, intervin probleme de genul asta la cald). Este destul de ieftin si cu putina indemanare o poti face chiar tu.
    Daca problema nu se rezolva vei avea nevoie de o resoftare.
     
  12. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Eu as incepe cu verificarea temperaturilor afisate de senzori.
    Daca totul e ok faci cum a spus @audi66.
     
    abpostelnicu apreciază asta.
  13. Christy

    Christy 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Feb 2009
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi a6 C7 3.0 Bitdi 313ps
    Salutare tuturor. Am achizitionat un Audi a3 2.0 tdi 140cp cod motor BKD. Masina nu a circulat 2 luni, am dat prima cheie si am observat bateria slaba. I-am facut proba, mi-a placut, am cumparat-o. A doua zi. dimineata, mi-a pornit la sfert de cheie. dupa putina foiala, motorul cald, am observat o pornire putin greoaie. Am lasat muzica pornita si pozitia pornita pt a vedea daca e bateria cauza. Intr-adevar a pornit si mai greu, urmeaza sa pun alta baterie daca e asta cauza, dar intrebarea mea este : de ce dimineata porneste la sfert de cheie?!

    A mai intalnit cineva problema asta? Multumesc!
     
  14. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ai pornirea grea la cald. Varianta simpla: se rezolva cu o codare cu VCDS sau varianta complicata: rescrierea altui soft pe masina.
     
    Mariusdmx și Christy apreciază asta.
  15. Christy

    Christy 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Feb 2009
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi a6 C7 3.0 Bitdi 313ps
    Multumesc frumos !
     
  16. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Salut Christy,
    Cu pornirea greoi la cald, nu te panica. Absolut toate BKD-urile fac asa, atata timp cat nu s-a intervenit la masina. E poveste lunga sa scapi, unii au fost in reprezentanta si au rezolvat prin re-scrierea softului, altii au schimbat alternatoare + alte piese, s.a.m.d.
    Sfatul meu este sa o lasi asa, nu are niciun drac. :)

    Bafta!
     
  17. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    @AndreyPH
    Deci tie ti se pare normal sa porneasca greu la cald??
     
  18. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Daca prin greu intelegem ca mai invarte o data pana o ia, atunci da, mie mi se pare normal, si nu stau sa ii caut nod in papura. Nu au fost inregistrate cazuri sa pice motoarele pentru ca nu porneste la sfert.
     
  19. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Pornirea grea la cald se agraveaza pana in momentul in care nu porneste deloc.
    Nu este ok sa"omor"electromotor/baterie dar fiecare face ce vrea cu masina lui.
     
  20. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Aici gresesti. Pornirea grea la cald, specifica BKD nu se agraveaza in niciun fel.
    Cei care spun ca invart de 20 de ori pana s-o ia, aia nu e clasica "pornire grea la cald" de BKD, si dupa ce au fost sa schimbe electromotoare, alternatoare, baterii, re-scrieri de soft s.a.m.d, au imbunatatit doar un pic pornirea, problema persistand.
     

Distribuie pagina asta