1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor diesel cod BKD la A3 8P - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de nebunu, 1 Noi 2012.

  1. Sergiu Statache 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2016
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 8PA, 2.0 TDI BKD
    Am reusit sa fac log-ul. E in aria dedicata.
     
  2. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Mie imi dadea in gat in viteza a 2-a cand ii dadeam un kick down la pedala.
    Dupa scoaterea dpf-ului, catalizatorului si egr-ului, nu a mai facut, deci nu pot sa-ti zic de la ce a fost.
    Poate ai si tu catalizatorul infundat, nu stiu.
     
  3. Gabi0298 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Aug 2016
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi A3 2.0 2004
  4. Sergiu Statache 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2016
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 8PA, 2.0 TDI BKD
    Pare in zona turbinei... tracteaz-o de acolo si urc-o pe elvator repede sa vezi ce a cedat in zona aia.
     
  5. Gabi0298 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Aug 2016
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi A3 2.0 2004
    Am tracat o și am adus o in curte . Am un service fix lângă , o pot împinge pana acolo și sa i rog pe băieți sa se uite dacă e ... ma gândeam ca sa nu o desfacă de o suta de ori sa mai aștept pana am bani și sa o duc atunci sa vad exact ce are și sa o și repar
     
  6. deacnicu89 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2015
    Locație:
    ludus
    Masina:
    a3, 2.0tdi,2005
    Scuze daca postez in locul gresit...am un a3 2.0 tdi 140cp 2005 si in ultima vreme consuma exagerat de mult si scoate si fum negru...p tester nu.mi da nici o eroare...de la c ar putea sa fie???:((
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    De la mai multe. Fa o scanare cu VCDS nu cu alt tester, eventual si un log in mers.
     
  8. mjbmjb 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Oct 2016
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi A3 8P, 2.0TDI, 2005
    Salutare. Ma confrunt cu o problema care se prezinta de la rectificarea chiuloasei, masina porneste greu atat la rece, dar mai ales la cald, cu alte cuvinte, inaintea rectificarii, masina pornea normal, chiar daca pare ILOGIC. Mecanicul mi-a spus ca este problema de la baterie, dar s-a dovedit a nu fi asa. A mai intampinat cineva aceasta problema? Multumesc anticipat.
     
  9. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Nu ai niciun cod de eroare, nimic ? Ajuta mai mult decat simptomatica ei.
     
  10. as055b 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2016
    Locație:
    Targu Mures
    Masina:
    A3, 2.0 140 hp, BKD, 2005
    Salut oameni buni!
    Detin un A3 2.0 tdi 140 hp , BKD din 2005 de cateva luni. De cand e la mine pot sa spun ca am investit "putin" in ea dar inca mai sunt unele probleme si una dintre ele ar fi ca vibreza la ralanti. Motorul merge foarte bine dar la ralanti am o vibratie destul de puternica in habitaclu. Motorul nu se tureaza dar am parte de vibratie. Dupa utilizarea masinii o perioada mai lunga, vibratia parca e mai puternica. Ma puteti ajuta ?
     
  11. Adrian_Redmann

    Adrian_Redmann 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 Coupe, 2.0 BKD, 2004, 200+CP, 439NM
  12. as055b 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2016
    Locație:
    Targu Mures
    Masina:
    A3, 2.0 140 hp, BKD, 2005
    Multumesc de raspuns Adrian.
     
  13. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Buna ziua,
    Am si eu un A3 8P 2.0 tdi BKD si am o problema cu trepidatul. De fapt e mai mult decat un trepidat, incepe de pe la aproximativ 1600 - 1700 de ture cu un tremurat dupa care urmeaza smucituri destul de agresive. Daca continui sa o accelerez, continua sa smuceasca pana peste 2000 de ture. Mai nou am observat ca la rece continua uneori chiar pana pe la 2.500 - 2.600 de ture. Miciile trepidatii le-am mai avut dar s-au rezolvat prin scoaterea din functiune a EGR-lui. E posibil sa se fi adunat atata mizerie incat sa nu inchida cum trebuie EGR-ul ? Am circulat aproximativ 300 km cu EGR dupa care am scos din nou furtunasul.
    Initial trepidatiile nu ma deranjau chiar asa tare dar smuciturile acestea care le am acum sunt prea urate.
    A mai patit cineva, stie cineva care e problema ? Daca stiti, va rog sa ma ajutati. Multumesc
     
  14. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Azi am desfacut si curatat EGR, flap valve si m-am apucat sa curat si galeria de admisie iar rezultatul este ca tot mai am am putine trepidatii in mers. Ce am observat este ca un injector uneori urca la valoarea 2.98 - 2.99. E posibil sa fie infundat ? Am facut un log in mers iar acolo am presiune destul de mare la turbo. Oare chiar sa fie infundat sau influenteaza ceva ? Injectoarele au urcat recent la valorile acestea inainte nu depaseau 0.7 - 0.8 asta aproximativ acum 2 saptamani
     
  15. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Deocamdata problema a disparut motorul imi tremura, smucea, imi dadea injector cilindru 1, consum marit, etc deocamdata toate s-au rezolvat...daca apar alte probleme va anunt.
    Ceea ce am facut... a venit momentu schimbarii curelei de distributie...
    La ea problema era un dinte, nu era unde trebuie...le-am aliniat toate le-am sincronizat cum trebuie si acum motorul nu doar ca trage cu mult mai bine ci si merge mai rotund, smucituri de motor la relanti au disparut, nu am mers mult cu ea dar cat am mers am observat ca smucituriile de la 2000 de ture au disparut cand o sa pot o sa fac un log sa vad cum stau restul treburilor
     
  16. Ionut_212 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2017
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    Audi A3,2000 TDI,2005
    Salut!De curand am cumparat un Audi A3 2.0 tdi, luna 11,an 2004,cod motor BKD. Masina are 222000 km reali,vroiam sa stiu daca problema cu chiuloasa de tip A se aplica la toate masinile.adica sa ma astept ca o sa se fisureze?
     
  17. Sergiu Statache 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2016
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 8PA, 2.0 TDI BKD
    Depinde de ce noroc ai :) . Iti dai seama daca e fisurata chiuloasa dupa ce mergi cateva sute de km. Daca nu pierzi antigel atunci poate ai noroc. Daca a rezistat 220k km, cred ca te poti numi unul dintre norocosi.
    Vezi daca pierzi antigel, daca scoate fum alb, daca gasesti ulei in antigel sau invers...

    Curios e ca a mea e tot 2004, luna a 9-a, si are chiuloasa cu B. Ma intreb cum oare au construit astia motoarele de au pus in septembrie B si in noiembrie A :-?
     
  18. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Simplu, a ta fost schimbată ulterior . Îți dai seama că edițiile revizuite au apărut la ceva timp după ce au depistat problemele.
     
  19. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Exact, sa fiti siguri ca nu mai aveti chiuloasele originale, de fabrica. A mea e fabricatie 31.12.2004 si a venit din DE cu o chiuloasa terminatie C.
    Deci clar a fost schimbata in trecut.
    @Sergiu Statache , mergi cu masina si urmareste-o atent, vezi daca ai vreun simptom ciudat.
     
  20. Sergiu Statache 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2016
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 8PA, 2.0 TDI BKD
    E posibil sa fi fost schimbata... nici nu m-am gandit la asta. De un an de zile , de cand o am, nu am avut probleme ce tin de motor. Imi pierdea antigel intr-o perioada dar era o fisura la radiator care s-a infundat singura cateva saptamani mai tarziu.

    Sunt sanse sa fi fost schimbate chiar cat timp a fost in garantie, date la care nu am acces... doar la reprezentanta. In rest am toate facturile la tot ce a schimbat neamtul la ea.
     

Distribuie pagina asta