1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor diesel cod BKD la A3 8P - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de nebunu, 1 Noi 2012.

  1. Ionut_212 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2017
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    Audi A3,2000 TDI,2005
    M-am uitat mai bine,si a mea e tot B.
    Probleme cu mașina chiar nu am,bine am făcut doar 1000 de km.
     
  2. Ionut_212 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2017
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    Audi A3,2000 TDI,2005
    Salut!Am schimbat ieri uleiul si mecanicul mi-a zis ca am probleme cu pompa de inalte sau tandem,a gasit pe capacul de la filtru de motorina pete de ulei.De la asta sa fie cauza?Pompa se schimba cu totul sai se pot inlocuii garniturile?
     
  3. broask 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iun 2014
    Locație:
    severin
    Masina:
    audi a4 b6 1.9 2003
    Va salut ! Am o problema cu audi a 3 2004 motor bkd .
    Cand o pornesc rece nu trece de 2000 de ture , dupa ce se incalzeste trece greu de 2000 pana la 3000 ture iar dupa 3000 tre se tureaza instant pana la 5000 ture . Daca pleccu ia de pe loc merg treapta 1 2 si dupa " cade acelaratia detoot " , adica nu se mai acelareaza deloc pana nu ii iau contactul si il pun iar.
    Asa am cumparat masina si din cate a zis fostul peoprietar ca ar fii 2 injectuare care nu sunt in serie cu celalalte 2 . Atasez cateva poze cu erorile ! Astept un sfat sa stiu de ce sa ma apuc mai intai .
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    O problema la un injector sau cablajul acestuia si probleme la turbina/furtune vacuum, senzor, etc.

    Limp-mode iei din cauza erorii de boost.
     
    broask apreciază asta.
  5. broask 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iun 2014
    Locație:
    severin
    Masina:
    audi a4 b6 1.9 2003
    Problema este ca si injectorul 3 si 4 au aceiasi eroare. Au raport de 2,99 dar injectorul 3 mai misca la raport iar 4 sta constant 2.99.
    Daca injectoarele nu sunt acelasi cod imi poate da eroarea asta si sa nu se acelareze din cauza lor ? Turbina a fost schimbata si cred ca nu au pus ceva bine acolo.
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Evident, daca pe masina ai injectoare incompatibile, VCDS-ul va citi valori aiurea.
     
  7. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Salut
    Am probleme cu audi a3 2.0 tdi bkd
    Dupa ce m-a lasat un injector, am mers la verificat cu toate iar rezultatul...injectorul 1 infundat iar injectorul 4 facea figuri la turatii.
    Am luat de la dezmembrari altele 2 le-am verificat.
    Azi am montat toate injectoarele cu orig-uri noi de la bosch am reusit sa o pornesc cu greu, in acel moment pe vagcom valrile la injectoare stateau destul de bine aproximativ +-0.6 dar cu relanti instabil.
    Acum masina porneste tot foarte greu, relanti cam instabil adica se aude pe motor ca nu merge rotund iar valorile la injectoare sunt ciudate ceva de -3,2; 2,99.
    Injectoarele mele au finalele BPT iar cei de la dezmembrari au verificat si mi-au dat BTC au spus ca sunt compatibile.
    Va rog sa imi spuneti ce sa fac?
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pune codul complet de la injectoarele tale si de la cele montate ulterior.
     
  9. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Ambele au aceleasi coduri ce e diferit ultimele 3 litere
    Ale mele 03G130073BPT
    De la dezmembrari 03G130073BTC

    Astea sunt ale mele
    Daca ati mai patit si stiti va rog sa imi spuneti si mie ce trebuie sa fac
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Fa-mi o poza la ele ca ai incurcat treburile.

    Injectorul are cod 03G 130 073 X

    Inscriptia BPT este langa sigla VW Audi, implicit sub codul injectorului, las-o deoparte.


    EDIT : Deci, codul injectoarelor este 03G 130 073 G. Nu ce ai scris tu mai sus.
    In poza este injectorul din dezmembrari sau cel al masinii ?
     
    Ultima editare: 25 Feb 2017
  11. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Cel din poza e al masinii
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Bun, si celelalte din dezmembrari sunt tot 03G 130 073 G sau G+ ?

    Eu nu inteleg cum de ai scris in primul post codul 03G 130 073, fara terminatie, si ai adaugat la el cele 3 litere de dedesubt.
     
    Ultima editare: 25 Feb 2017
  13. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Chiar acum am demontat capacul si ambele sunt cu terminatia G

    Deci eu in afara de schimbarea fizica a injectoarelor nu am facut nimic. Injectorul 2 si 3 le-am montat in acelasi loc iar celelalte din dezmembrari pe pozitia 1 respectiv 4.
    Poate am trecut peste ceva pasi nu trebuie adaptate injectoarele sau altceva?
    Daca da ca rog sa imi spuneti si daca se poate si procedurile deoarece poate am procedat gresit
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Injectoarele fiind acelasi cod, nu au nevoie de nici o adaptare. Trebuie doar reglate conform ELSA (vezi PDF-ul atasat).
    Treaba sta cam asa, odata ce ai umblat la injectoare trebuia sa pui O-ring-uri si suruburi de prindere noi si OE.

    Daca la rece aveai valori bune si la cald ai avut valorile de mai sus eu inclin spre cablajul injectoarelor.
    Este o problema des intalnita, dupa cum vezi cablajul sta in ulei.
     
  15. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Nustiu daca s-a mai intalnit dar la al meu se vad urme de fisura cum a scapat presiune intro parte a injectorului si la chiuloasa.

    De pornit porneste greu iar dupa ce porneste odata porneste usor si merge in 3 cilindri
     
  16. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Va rog ajutatima nu stiu ce sa ii mai fac porneste extrem de greu iar cand porneste motorul se tureaza foarte greu. Deci tin pedala la max si cam in 30secunde se tureaza cam 200de ture.
    Avansul initial era la 9.8grade iar acum l-am readus la -2.5 asa am inteles ca trebuie sa fie iar injectia ce in mg/str initial era la 51.2mg/str aceasta am inteles ca trebuie sa fie intre 4.8-5.2mg/str iar eu am readus-o pana la 12.2mg/str.
    Ar putea fi aceasta problema ne fiind la 4.8?
    Daca calc ambreajul se tureaza mai usor dar paana la 3000.
    Erori nu am decat de la ax cu came cand modific pozitia lui.
    Pana acum am mutat 3 dinti fulia de la injectie cea din spate si inca mai am 12mg/str.
    Ce sa mai fac?
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Este distributia pusa prost sau este sarita, mai mult ca sigur. Desfa la distributie, caleaza motorul si refa alinierea / punerea la punct la distributie. Dupa ce faci asta mai revii pe forum.
     
  18. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Sa fi fost din cauza injectoarelor stricate ca a mers inainte?
    Inainte motorul mergea asa cum a fost distributia

    Am pus toata distributia la puncte si tot nu porneste injectia in timp ce o pornesc e la 15mg/str iar in timp ce invarte urca pna la 51 ce sa ii mai fac?
    Am pus distributia toata unde trebuie si tot nu vrea
    Cum sa ajung la 4.8mg/str?
    Nu reusesc sa aduc injectia in parametri la 4.8-5.2
    Avansul am reusit
    Am uitat sa va spun ca injectoarele au valori sarite...
    Valorile suna asa -3.01 2.99 2.99 -3.01
    Injectoarele au fost verificate sunt bune, cele cu 2.99 ar fi injectoarele masinii iar cele cu -3.01 din dezmembrari
     
    Ultima editare de un moderator: 27 Feb 2017
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Intelege ca nu are cum sa arate toate injectoarele care le ai tu la masina in halul ala. Injectoarele tale nu se strica. Schimba mecanicul. Voi nu faceti ceva bine pe acolo. Si la cine mergi csi acre are VCDS sa faca ce trebuie pentru ca avansul se regleaza cu VCDS-ul si foarte fin din surubul axei.
     
  20. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Avansul e la -2.5 injectia nu reusesc sa o cobor la 4.8mg. Acum imi jongleaza intre 9 si 16mg.
    Masina porneste foarte greu si cand porneste daca accelerez brusc se ineaca motorul. Daca accelerez foarte atent se tureaza si pana la 5200 dar de exemplu daca sunt la 3000 de ture si accelerez la maxim se ineaca coboara pana la 2000 de ture si se tureaza foarte greu. Ar putea sa fie si pompa tandem ?
     

Distribuie pagina asta