1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Diesel merge intrerupt - trepideaza - nu se accelereaza - nu trage - se opreste la A4 B6

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de ziggo, 25 Feb 2008.

  1. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Cum a ajuns la concluzia ca turbina trebuie recondiționata facand un log cu vcds? Nu renunțați la turbinele originale asa ușor ca apoi e posibil sa dați peste chinezării și o sa plângeți. Dacă nu are jos și nu consuma ulei, restul se curata, înlocuiește.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  2. Vali Jipa 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Iun 2016
    Locație:
    Tulcea
    Masina:
    Audi A4 B6 TDI 1.9 2002
    arazvan2002 nu am idee. Dacă mă pricepeam nu mai postam aici. :) Cât despre problema mea se pare că e ceva electric. Acum nu mai face şi am realizat că în aceaşi perioadă şi radioul nu mai "ţinea minte" pe ce era, radio sau cd.
     
  3. alanb1

    alanb1 Bronze Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Petroșani - Hunedoara
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI AWX, 2001
    Salut,

    Pentru ca masina din semnatura scotea fum albastrui destul de mult si avea un tremurat dupa mers la ralanti mai mult de 5-10min, si pentru ca asa a spus mecanicul, am schimbat o-ringurile la toate injectoarele ( kit de reparatie Bosch ). Dupa operatiune, fumul a disparut, dar trepidatiile nu. Precizez ca un injector are valoare mare la ralanti, parca 2.99, dar in mers isi revine, sau chiar si la ralanti daca accelerez usor. Intrebarea mea este, se poate face ceva in cazul asta in afara de a cumpara altul (SH, despre care nu stiu cum e, deci loterie)?
    Multumesc!
    P.S: Am citit topicul, nu m-am regasit in cuprins.
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Injectorul ala este blocat, chiar daca pe VCDS iti apare ca isi revine, de fapt el tot mort este.
    Ori il repari, ori pui altul SH cu posibilitate de returnare.
     
  5. alanb1

    alanb1 Bronze Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Petroșani - Hunedoara
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI AWX, 2001
    Cu toate ca masina creste in turatii normal, zic eu, si trage bine? De reparat pe banc, sau exista alta metoda? ( la noi in oras nu cred ca repara cineva )

    Multumesc de raspuns!
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  7. alanb1

    alanb1 Bronze Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Petroșani - Hunedoara
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI AWX, 2001
    Si ultima intrebare: cat mai pot merge cu el asa? Momentan bugetul mi-a fost afectat de o reparatie de 2600 de ron.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pana iti face gaura in chiuloasa. :) Habar n-am ... iti dai seama ca daca este intr-adevar blocat si/sau curge ca la robinet in loc sa sprituiasca, nu as mai face multi km cu el in starea asta.
     
  9. dragonu89

    dragonu89 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2016
    Locație:
    Tecuci
    Masina:
    a4 b6,1.9tdi ,2003, AVB
    Salut eu am problema urmatoare mi se opreste din cand in cand in mers sau daca o las pornita pe loc ,dupa aceea nu mai porneste decat la a4a cheie si tinut mult la automat.
    Aceasi problema am avuto si cand am schimbat distributia,a montat senzorul si nu mai pornea era de la mufa de imbinare care mi-a taiato si mia legat firele.Totul bun si frumos pana acum cu problema asta.
    Este posibil sa fie din imbinarea aia facuta sau este posibil sa fie capul senzorului? pe tester imi apare ceva la g28 restul erorilor care apar in poza au fost sterse.
     
  10. LiviuB

    LiviuB 4th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2013
    Locație:
    Chiajna
    Masina:
    Audi A4 Quattro, 1.8 T BFB, 2003; GPL, turboback exhaust + decat, Stage 1 ECU Remap
    E posibil sa fie atat imbinarea, cat si senzorul in sine. Inlocuieste-l, nu mai sta cu firele alea legate asa, e o improvizatie ordinara care e conflictuala cu precizia in care trebuie sa functioneze senzorul asta. Nu costa foarte mult si vei rezolva problema cu pornirea.
    Mai multe detalii aici:

    http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16706/P0322/000802
     
  11. dragonu89

    dragonu89 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2016
    Locație:
    Tecuci
    Masina:
    a4 b6,1.9tdi ,2003, AVB
    pai acum mai e o chestie cu imbinarea aceaa , mi-a taiat mufa tata si mufa mama,eu daca iau senzorul imi vine cu mufa tata,cablul celalalt cu mufa mama se gaseste separat?
     
  12. LiviuB

    LiviuB 4th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2013
    Locație:
    Chiajna
    Masina:
    Audi A4 Quattro, 1.8 T BFB, 2003; GPL, turboback exhaust + decat, Stage 1 ECU Remap
    Din pacate deja e loterie ce ai tu acolo.
    Ipotetic, sa zicem ca as fi eu in locul tau: primul lucru pe care l-as face ar fi acela de a incerca sa lipesc firele sectionate cu un pistol de lipit, in loc sa le las legate cum sunt acum.
    Daca problema ar persista, as incerca sa inlocuiesc senzorul.
    Daca problema ar persista, as cumpara cablajul cu mufa mama, care probabil ca e tot cablajul compartiment motor si care banuiesc ca e o galagie de bani.
     
  13. dragonu89

    dragonu89 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2016
    Locație:
    Tecuci
    Masina:
    a4 b6,1.9tdi ,2003, AVB
    Multumesc pentru sfat,o sa lipesc mai intai cablajul acela cu pistolul de lipit si sa vedem ce mai zice,revin cu detalii !
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @dragonu89 In primul rand, trece-ti in profil codul motorului.
    In al 2-lea rand, mufa mama are 3 pini ? Daca da, asta e codul ei 1J0 973 723, nu trebuie sa cumperi tot cablajul. Costa 20 ron mufa aia, du-te la un electrician sa iti refaca pinii si sa iti puna mufa cum a fost din fabrica si schimba senzorul G28.
     
  15. dragonu89

    dragonu89 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2016
    Locație:
    Tecuci
    Masina:
    a4 b6,1.9tdi ,2003, AVB
    Salutari am dat comanda de senzor,maine merg la mecanic sa mi-l schimbe sper sa fie totul bine sau arunc un brat de lemne in masina si prajesc carne pe cupola :))
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai tu vrei sa mearga masina bine cu fire inadite la un senzor care are o mare influenta asupra mersului motorului ?
    Sper ca ai comandat si mufa, nu doar senzorul.
     
  17. dragonu89

    dragonu89 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2016
    Locație:
    Tecuci
    Masina:
    a4 b6,1.9tdi ,2003, AVB
    clar,am si mufato cu firele respective,ca mecanicu zicea ca e mai bine sa taiem mufa senzorului si le punem asa,si am schimbat mecanicul :))
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Bine ai facut.
    Ai pus mufa veche la loc ? Dupa ce inadesti firele, cositoreste-le putin. Cand iti vine senzorul, sa ai in vedere ca pinii sa faca contact bine intre ei.
     
  19. dragonu89

    dragonu89 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2016
    Locație:
    Tecuci
    Masina:
    a4 b6,1.9tdi ,2003, AVB
    Am schimbat senzorul l-am mufat aceasi problema moare motorulsi porneste greu,m-am saturat de hazul ei,am tras husa pe ea si acolo moare in curte nu mai bag un ban in ea.Nu gasesc rezolvare pe tester nu da nimic.
    Practic se opreste ca si cum i s-ar taia alimentarea.
     
  20. Pasat liviu

    Pasat liviu 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Dec 2016
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    Audi a4 1.9 tdi awx 130 cp,2002
    Salut,
    Am o problema destul de grava cred deoarece am bagat 1.600 euro in masina mea Audi A4 B6, 1.9 tdi cod motor AWX. Am schimbat ax came, tacheti si cuzineti, pompa rezervor noua originala, pompa tandem noua originala, debitmetru aer nou, EGR nou. Dupa un drum de de aproximativ 160 km si cu viteze destul de mari 160-180 km/h am oprit in statia de alimetare la o cafea. Dupa ce am plecat, masina a inceput sa intrerupa ori decate ori acceleram sa ma intind la drum. Daca merg batraneste nu are nimic, cum accelerez sa prind ceva viteza intrerupe intr-una tip ( dudududududum). Am schimbat tot ce este mentionat mai sus, dar face la fel. Nu stiu ce sa ii mai fac. Pe tester nu da nici un fel de eroare. Aveti vreo idee ? Multumesc anticipat.
     

Distribuie pagina asta