1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Diesel merge intrerupt - trepideaza - nu se accelereaza - nu trage - se opreste la A4 B6

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de ziggo, 25 Feb 2008.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Tu citesti pe sarite ? N ai vazut poza de mai sus ?
     
  2. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Daca la mine te referi..te rog sa mi arati unde e cantitatea injectata??
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Apare destul de clar avansul.
     
  4. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Nu din avans sunt trepidatiile!!

    Cantitatea injectata/reglajul injectoarelor chiar si inj.in sine, sunt in 90% motivele trepidatiilor, la care pot adauga ax cu came cu probleme/filtru de motorina si uneori oringurile.
     
  5. ovidelis

    ovidelis 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Iun 2015
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A 6 CAGB,2010; A 4 AWX 2002
    Salut,
    Revin cu date noi cu ralantiul reglat de fabrica.Astea sunt valorile. reglat la 924 rotations nu am avut trepidatii deloc azi.Eu cred ca sunt de la volanta, trepidatiile astea nenorocite, desi nu bate si nu se simte nimic in ambreiaj.

    17862470_10210127904007245_1713863784272534434_n.jpg 17862470_10210127904407255_2717221304553537452_n.jpg
     
    Ultima editare: 10 Apr 2017
  6. unhaiduc 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2010
    Locație:
    Tg-jiu
    Masina:
    A4, B6, 131 CP, 2002
    Salut, am si eu o mica problema si nu-i dau de cap. Sunt posesorul unui B6 131cp. Dupa aproximativ 8-9 ore de la oprire (si nu tot timpul) cand vreau sa plec cu masina si daca nu o las 4-5 minute sa se incalzeasca dupa 5-10m motorul merge ciudat, trepideaza si uneori se opreste. Am pacalit-o uneori scotand-o pe liber si accelerand-o de cateva ori si si-a revenit din trepidatii si a mers ok; daca incerc sa o accelerez in treapata intai cu ambreiajul calcat nu-si revine tot timpul. Tin sa specific la relanti motorul merge rotund, nu trepideaza, porneste la sfert de cheie. Pe tester nu da nicio eroare. Am incercat cu testerul pus pe ea sa reproduc defectul dar de fiecare data nu am reusit.
     
  7. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Fa un print screen/poza la rece dimineata pe grup 007/004/013/015/018/023(atunci cand tremura).
     
  8. alanb1

    alanb1 Bronze Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Petroșani - Hunedoara
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI AWX, 2001
    Revin, ce-i drept tarziu, cu valorile de pe canalele 4,13,23. ( nu am gasit pe nimeni sa ma ajute si cu un log, asa ca mi-am luat si eu o interfata )
    Prima poza e fara consumatori, iar a doua e cu cativa consumatori.
     
  9. alanb1

    alanb1 Bronze Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Petroșani - Hunedoara
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI AWX, 2001
    @arazvan2002 Ma poti ajuta cu o interpretare a log-ului si a valorilor?
    Mie mi se par cam mari valorile tinand cont ca injectoarele sunt noi.
     
  10. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Injectoarele au valori cam mari pentru un set presupus nou (reconditionat la Buzau), dar e posibil sa fie alta cauza, nu injectoarele in sine. In privinta reglajului la 225, nu cred ca afecteaza in rau sprintul, poate dimpotriva. E posibil sa ai uzura pe axa sau altceva prin aceeasi zona.

    La turbina cineva a umblat la reglaj ca sa nu mai iei limp mode, insa a lasat bratul actuatorului prea lung. Probabil trebuie strans cel putin o tura si refacut logul.
    De ex la 4000 rpm cu pedala la maxim trebuie sa fie putin mai sus N75, ceva de genul 65%. De aici vine si lipsa de "vana" la sprint, ai turbo lag.
    Logul pentru turbina trebuie facut de la 1500-1600 ture, nu 1900.
     
  11. CosminSt

    CosminSt 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0 Tdi Quattro Avant 190cp E6 S-tronic 2015
    Colegii, dupa ce am citit topicul, inca nu am dat de o rezolvare a problemei mele: trepidatii ritmice la relanti cu motorul cald (foarte cald, dupa drum lung sau forja. La rece sau doar apa la 90, se simte ca un benzinar). Am schimbat tot kitul de oringuri si suruburi la injectoare, reglate la 225 de grade, am verificat axa cu came (vizual si măsurată, aparand o f mica uzura la injectorul 4, in rest totul in regula ), am verificat avansul (variaza 0-0.6 uneori 1.1 și rapid inapoi 0), am scos egr-ul, mufa la maf (valorile lui se incadreaza in normal pe vcds), dar la fel s-a comportat. Valorile injectoarelor sunt f bune (f mici variatii fata de poza, in momentul cand incepe tremuratul pe 1 aparand un -0.xx si 2 scazand in jur de 0.35), am facut revizia, schimbat tampoanele la motor, volanta si ambreiajul au cateva luni (face la fel si cu pedala de ambreiaj calcata). Tremuratul dispare instantaneu cand ii dau un spritz scurt, dar apare iarasi dupa 20-30 de secunde. Am crescut relantiul la 924 constant si nu se mai simt asa rau, insa problema e acolo. Masina trage f bine, nu intrerupe, nu sughite, pornește impecabil in orice situație, fara fum sau scandal, consumul la relanti e 0.6, nu sunt diferente la consum in mers. Va rog spuneti-mi ce si cum as mai putea verifica? Mulțumesc!
     
    Ultima editare: 29 Mai 2017
  12. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Avansul trebuie sa fie stabil la relanti, indiferent ca motorul este rece sau cald. El variaza doar in mers. Verifica intinzatorul sau cureaua.
    La AVF ar trebuie sa fie cat mai aproape de 0.
     
  13. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Orice avans fluctuiaza intre 0°/0,6° la EDC 15 din cauza intinzatorului(hidraulic/mecanic).
    La EDC 16 DACA totul este in regula sta pe valoare fixa.
     
  14. CosminSt

    CosminSt 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0 Tdi Quattro Avant 190cp E6 S-tronic 2015
    Distribuția are cam 30000km. Deci pana la urma sa las avansul in pace. Ce as mai putea totusi testa/verifica?
     
  15. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Cand"dai spritz"egr se inchide si nu mai ai recilculare/banuiesc recilculare mare de gaze(fa un BS pe grup 003/engine), DACA in timpul BS motorul se balbaie atunci e ce am spus eu vizavi de gazele recilculate.
     
  16. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Poti face si proba scoțând furtunul de vacuum de la EGR. Il infunzi cu un surub.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
    Ultima editare: 29 Mai 2017
  17. CosminSt

    CosminSt 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0 Tdi Quattro Avant 190cp E6 S-tronic 2015
    Am scris si in postul initial ca am scos egr ul, exact asa, infundat cu un surub. Nu s-a simtit nici o diferenta nici la mers, nici la relanti sau alte valori. O sa ii fac si reinitializare sa vad cum se comporta.
     
  18. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Aici nu te cred/daca ai anulat EGR valorile in vdcs se modifica!!
     
  19. CosminSt

    CosminSt 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0 Tdi Quattro Avant 190cp E6 S-tronic 2015
    Valorile ptr el, da. Eu ma refer la injectoare si avans.
     
  20. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Pai astea nu se modifica daca anulezi EGR ul.
    Fa un BS asa cum ti am spus.
     

Distribuie pagina asta