1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Diesel merge intrerupt - trepideaza - nu se accelereaza - nu trage - se opreste la A4 B6

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de ziggo, 25 Feb 2008.

  1. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Distributia la AVF e identica cu BRB/BKE. Doar la AWX difera intinzatorul. Tocmai ce am facut avansul la un AVF, -2.5 rece/cald, accelerat in gol
     
  2. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    AVF cu distribuția pusa corect are avansul 0. Asa e si normal sa stea la EDC15.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  3. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Pai si de ce -2,5°??
     
  4. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    @CosminSt verifica si vacumul care se duce de la clapeta shut off la carcasa filtrului de aer
    Shut off ul are corp comun cu EGR, iar acel furtun e posibil sa fie crapat, ceea ce va da vibratii si la rece o zornaiala metalica, de rezonanta
     
    CosminSt apreciază asta.
  5. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Din cate stiam eu si, parca, am vazut si aici, EDC 15 si 16 merg mai bine pe retard. Acum nu bag "mana in foc".....fiecare il seteaza cum ii "toarce" mai bine.
     
  6. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    AVF-ul meu de pe A6 C5 se simtea cel mai bine la +2,2.
    Acolo dadea cele mai bune rezultate si de consum si de tras.
    Eu cred ca fiecare motor are valoarea lui unde se simte cel mai bine, in limita specificatiilor, nu e o regula universal valabila.
     
  7. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Daca o distributie se caleaza la montare valorile avansului iasa la EDC 16 intre -1,5•/-2,5° iar la EDC 15 iasa in jurul valorii de 0°, acum cum spuneti voi ca va merg motoarele bine cu valori de +/- iesite din parametrii nu stiu.
    Singurul motor care l am gasit ca merge bine cu valori anormale(0° avans)este BLB.
     
  8. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Care valori anormale si iesite din parametrii ?? Ce ti se pare anormal ? Ca avansul e in specificatiile date de producator ?
     
  9. alecsdani

    alecsdani 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2013
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    AUDI A4 B6 ,1.9TDI, AWX, 2002
    Si eu am dat avansul la awx pe 0 motorul mergea rotund nu trepida dar aveam consum marit plus ca nu trage cum stiam eu.
    Acum este pe -1.20 si 0 asa imi arata nu stiu de ce variaza dar acum este cum trebuie. Masina trage consumul este scazut la drum lung la 90 merge pe 3.4 iar motorul tot rotund merge.
    Cum spunea cineva mai sus fiecare motor merge cum vrea el si cum se simte el bine nu neaparat pe 0 acolo mie unul imi manca mai mult si nici performantele nu sunt maxime. Eu unul cred ca cel mai bine este sa pui vag-ul si sa te joci putin cu el si atunci o sa ai un rezultat bun
     
  10. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Cam asa arata valorile pe masina mea, nu s-a umblat la injectoare/oringuri, nu s a facut reglajul lor niciodata, pe -2,5° masina se comporta exemplar.
    NU a fost nevoie de nici un compromis!!

    20170531_091719.jpg
     
  11. Audi a4 b6 1.9 TDI 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2010
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A4 1.9 tdi 2001
    Aceiasi problema a aparut si la mine la A4 b6 AWX 131 CP se aprinde ESP si merge in suturi masina , stie cineva despre ce este vorba ??
     
  12. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Faceti diagnoza pe motor si abs.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  13. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    De la swich de frana pana la probleme pe injectoare/motor ecu aprinde martorul ESP, diagnoza e sfanta si in acest caz!!
     
  14. ionutsss

    ionutsss 6th Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2010
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 - 1,9 TDI - 131 cp AWX 2002
    Salut,

    Problema mea este ca pornesc masina si la relanti incepe sa tremure foarte rau si scoate fum negru pe teava de esapament.
    Precizez ca in sarcina nu are probleme de genul, ci doar la relanti.
    Atunci cand apas ambreiajul, tot asa se manifesta, asta ca pentru problema cu volanta, din cate am inteles, tot asa se manifesta.
    Suportii motor au fost schimbati acum un an de zile, OE, noi.
    Puteti sa-mi dati un sfat pe la ce furtune sa ma uit daca sunt scoase sau daca exista vreo posibilitate sa fie pompa de motorina sau vreo alta piesa. Va multumesc!
     
  15. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Incepi cu o diagnoza/verifica injectoare/avans/ax came.
     
  16. ionutsss

    ionutsss 6th Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2010
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 - 1,9 TDI - 131 cp AWX 2002
    Am verificat acum cu VCDS, injectorul 3 are valoarea 2.99 si isi revine atunci cand ii dau un svac la pedala de acceleratie.
    Ce imi recomandati sa fac? Sa incep prin curatirea lor (toate) sau inlocuirea unui singur injector.
     
    romy.b apreciază asta.
  17. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Verifica toate injectoarele pe banc. Cel cu valoarea aia trebuie reconditionat sau altul. Poti incerca la Buzau. Apoi inlocuiesti toate oringurile si le reglezi la 225.
     
  18. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    180 ,la motoarele in 3 pistoane a mai ramas reglajul la 225
     
  19. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    AUDI prin ELSA spune ca AVF, AWX trebuie la 225
     
  20. OxygeN094 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2017
    Locație:
    Tirgu-Jiu
    Masina:
    A4,1.9 TDI, 2002
    Am facut un log in mers pentru a vedea ce probleme ar fi de nu mai trage masina la fel, intre 1900-3000 rpm se simte de parca turbina nu functioneaza cum trebuie, precizez ca am pus la un service VCDS, am primit eroare pentru electrovalva solenoid, am schimbat convertorul de presiune de la turbo, masina a inceput sa mearga mai bine si sa nu intre in limp mode, am pus VCDS iar tot aceeasi eroare, mai ramane electrovalva de la EGR de schimbat. Ideea e ca pe alt VCDS nu primeste erori la motor. Am facut un log in mers pe 03 si 011, sper sa fie ok si sa ma ajutati cu o parere.
    https://ufile.io/3efl0
     

Distribuie pagina asta