1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Diesel merge intrerupt - trepideaza - nu se accelereaza - nu trage - se opreste la A4 B6

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de ziggo, 25 Feb 2008.

  1. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Logul in mers se face respectand niste pasi care sunt descrisi pe forum. Ce ai facut tu nu e ok.
    Posteaza eroarea pe care o primesti exact asa cum apare ea pe VCDS.
     
  2. OxygeN094 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2017
    Locație:
    Tirgu-Jiu
    Masina:
    A4,1.9 TDI, 2002
    Acea eroare pentru electrovalva solenoid am primit-o la service, insa pe interfata mea VAG COM nu apare nimic. O sa incerc sa fac alt log in mers dupa acei pasi.
     
  3. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Pune logul direct aici!!
     
  4. OxygeN094 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2017
    Locație:
    Tirgu-Jiu
    Masina:
    A4,1.9 TDI, 2002
  5. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    In primul rand ala ce ai facut tu nu poate fi numit log. Primul. Al doilea e ok.
    In al doilea rand, turbina are iesiri insa nu cat sa simti tu ca nu trage. EGR-ul in schimb nu inchide destul.
     
    Ultima editare: 2 Aug 2017
  6. OxygeN094 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2017
    Locație:
    Tirgu-Jiu
    Masina:
    A4,1.9 TDI, 2002
    Sa curat EGR ar fi o solutie? Stiu, primul l-am facut fara sa citesc acei pasi care trebuie urmati. Pe langa EGR am gasit si urme de ulei la fel si in mufa de la electrovalva EGR.
     
  7. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    De curatat da, insa eu cred ca nici electrovalva nu iti lucreaza.
     
  8. OxygeN094 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2017
    Locație:
    Tirgu-Jiu
    Masina:
    A4,1.9 TDI, 2002
    Electrovalva cu capac gri este cea ASV? Sau pe cealalta trebuie sa o comand?
     
  9. Andrei1408

    Andrei1408 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Vălenii de Munte
    Masina:
    A4,B6,avant,1.9,2002
    Salut club! Vin si eu cu o problema! Acum 2 zile după un drum de 25 de km masina mergând cu a 4a la 2000 de ture cu accelerația abia apăsată a început sa meargă in suturi , daca acceleram trăgea fără probleme cum reveneam iar se bâlbâia toată treaba a durat putin,am ajuns acasa , a doua zi masina nu a avut nimic, apoi a 3 a zi a început usor sa facă iar din nou nu a durat mult. Am pus masina pe tester iar injectorul 1 avea valori între 0.80 si 0.75 injectoarele 2 3 si 4 între 0.45 si 0.50
     
  10. OxygeN094 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2017
    Locație:
    Tirgu-Jiu
    Masina:
    A4,1.9 TDI, 2002
    Am curatat EGR, am facut si un log in mers, se pare ca tot aceleasi simptome are, lipseste puterea de la 1800-3000 rpm. Puteti sugera care dintre cele doua electrovalve trebuie schimbata si unde e localizata in motor? https://ufile.io/5cpky
     
  11. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Si mai primeste eroarea? Din ce se vede in log turbina face presiunea ceruta, chiar foarte ok. Cum se manifesta lipsa de putere?
    N75 este cea din poza nr.2 atasata de tine si se gaseste in partea din fata a motorului, langa distributie.


    upload_2017-8-10_10-52-39.png
     
  12. OxygeN094 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2017
    Locație:
    Tirgu-Jiu
    Masina:
    A4,1.9 TDI, 2002
    Nu mai simti ca te baga in scaun, iar consumul este mai mare, ramane sa mai schimb si electrovalva la EGR sa vad ce rezultate imi da.
     
  13. Cristian Mino 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Apr 2017
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A4
    Salutare , sper ca postez unde trebuie . Am un b6 1,9 2002 si a inceput sa scoata fum negru la accelerari scurte ca in final sa nu mai pot pleca de pe loc iar motorul se opreste . Pe test totul e fara probleme . In cele din urma cumva mecanicul a scos mufa de la debitmetru si motorul merge normal dar nu mai am putere . Initial a zis ca sunt injectoarele ...am intrebat alt mecanic si spune ca nu poate fi de la debitmetru . Am probat cu alt debitmetru sh ...la fel face pun mufa scoate fum, trepideaza, oscileaza si moare in final . Ma poate ajuta cineva cu un sfat ? multumesc .
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu. Cauzele sunt cu zecile pentru problema ta. Trebuie sa faci diagnoza coroborat cu mai multe teste la sistemul de vacuum, injectie, aprindere si asa mai departe. Degeaba ai scris pe forum ca nu o sa-ti repari masina pe forum. Ca si sfaturi daca vei citit integral acest topic si altele, o sa ai in mare niste idei despre ce trebuie sa faci si cum sa procedezi.
     
  15. Cristian Mino 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Apr 2017
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A4
    Am sperat se fie ceva mai simplu ...mecanicul aproape sa ma faca sa schimb injectoare. :(
     
  16. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Si pe alea le poti vedea"informativ"cu o diagnoza!!
    Fa un log in mers pe grup 013 pt.injectoare apoi uita te in grup 018/023.
    Fa un log in mers pe 003/010/011 apoi poti lua o hotarare.
     
    Cristian Mino apreciază asta.
  17. Marius P. 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Ian 2017
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    A4 B6 8E5, 1.9 TDI AVB, 2003
    Salut, ma poate ajuta cineva cu interpretarea logului in mers pentru A4 B6 131 AWX? Are lag la accelerare, are putere doar cand ajunge la turatii mari, peste 2000, dar la turatii mici se accelereaza foarte greu. Multumesc.
    PS: ***singura eroare la motor: venitlatorul de la radiator; ***singura modificare la motor: adaptare functionare minima EGR (33768)
     
  18. Cristian Mino 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Apr 2017
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A4
    Am revenit dupa ce am mai inspecatat odata motorul si am avut un furtun de pe vaccum scos . Furtunul duce la capsula de pe turbina . Am pus mufa pe debitmetru si cu furtunul scos de pe capsula merge , cu el pus moare motorul si scoate fum . Cu degetul pe furtun nu se modifica nimic , vaccum are.
     
  19. Caracal

    Caracal Bronze Member

    Înscris:
    10 Mai 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, B6, AWX, 2002
    Salut, atasez si eu un log in mers. Se observa ceva gresit? :) Atasez fisierul, dar si un print screen pentru usurinta.
    Pe langa faptul ca am alt motor, turbina a fost reconditionata. Cand am luat masina, am observat ca nu are putere si scoate fum negru cand calc acceleratia la maxim, desi masina avea soft.
    Aseara s-a pus softul stock, iar azi s-au schimbat furtunele de vacuum. Acum trage mai bine, dar tot nesatisfacator...
    EGR-ul este scos, deci e o schimbare si pe la furtunele de vacuum (ASV/EGR).
     
  20. Caracal

    Caracal Bronze Member

    Înscris:
    10 Mai 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, B6, AWX, 2002
    Salut, atasez si eu un log in mers. Se observa ceva gresit? :) Atasez fisierul, dar si un printscreen pentru usurinta.
    Pe langa faptul ca am alt motor montat dar acelasi cod, turbina a fost reconditionata. Cand am luat masina, am observat ca nu are putere si scoate fum negru cand calc acceleratia la maxim, desi masina avea soft.
    S-a pus softul stock si s-au schimbat furtunele de vacuum. Acum trage mai bine, dar tot nesatisfacator.
    EGR-ul este scos, deci e o schimbare si pe la furtunele de vacuum (ASV/EGR)
    Pun si un clip cu basic settings pe canalul 11.

     

Distribuie pagina asta