1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Diesel merge intrerupt - trepideaza - nu se accelereaza - nu trage - se opreste la A4 B6

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de ziggo, 25 Feb 2008.

  1. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Pune un log complet.. ai pus doar partea cu turbina in care iti intra in limp mode ( overboost) de la 3.000 rpm. Parerea mea ca geometria agata. Nustiu cum a fost reconditionata..
     
    Caracal apreciază asta.
  2. Caracal

    Caracal Bronze Member

    Înscris:
    10 Mai 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, B6, AWX, 2002
    In limp mode nu intra, la modul ca nu trebuie sa opresc motorul si sa o repornesc ca sa isi revina. Erori nu apar. Masina trage, dar nu cum trebuie. Cu viteza 1 parca abia urca in ture, abia trage...
    O sa fac maine un log complet si il pun aici.
     
  3. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Nu ti-a intrat inca limp mode-ul ca nu ai avut de 3x 4x 94.4 la n75 dar ai avut 90 adica 0.6mbari sau ce sunt aia mai mult peste cat cere turbina.. e f mult. Iar masina nu iti trage pt ca tu nu ai nici un gram de spike la 2.000 rpm ci esti sub limita ceruta.. deci face si greu presiune , dupa ce face ai overboost .. un bs pe turbina ar ajuta.
     
    Caracal apreciază asta.
  4. Caracal

    Caracal Bronze Member

    Înscris:
    10 Mai 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, B6, AWX, 2002
    Revin in seara asta cu logul. Ce e "bs pe turbina"?! :)

    Turbina a fost reconditionata si "este IMPOSIBIL sa aiba ceva turbina!". Acum nu zic ca asa e sau nu, dar maine voi schimba N75 cu una de proba. Daca tot asa face, voi pune alta turbina de proba. Vedem...
     
  5. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Basic settings channel 11. Sa nu poluam topicul cu loguri iti trm pe privat cele 2 loguri ale mele cu turbina curățată perfect dar miezul are joc.
     
  6. Caracal

    Caracal Bronze Member

    Înscris:
    10 Mai 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, B6, AWX, 2002
    Atasat log complet. Parca sunt cam putine linii... :))
     
  7. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Doar la 2.450rpm ai ajuns la valoarea cerita de turbina ( deci clar ca nu simti ca trage ) dupa aceea ai 3 randuri de overboost. Iar dupa aceea e ok. Maf bun. N75 lucreaza..
     
    Caracal apreciază asta.
  8. Caracal

    Caracal Bronze Member

    Înscris:
    10 Mai 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, B6, AWX, 2002
    Revin cu un log, dupa schimbarea valvei N75. A fost pusa una de pe un Golf 4, cu 3 stuturi, dar s-au folosit doar 2, cel negru ramanand "in aer". Este vorba de cel care la Golf intra in filtrul de aer.
    Acum pare OK! :)
     
  9. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Este ok. Deci n75 desii lucra , era in pauza de masa..permananta.
     
  10. ionutluca 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Feb 2017
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4 B6 AVANT
    Salutare tuturor! Am un audi a4 b6, 1.9 TDI, 131 cp. As fi recunoscator daca m-ati ajuta cu interpretarea acestui log. Se pare ca e presiune prea mare in turbina. Va multumesc!
     
  11. Steelman 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4,1.9 TDI AVB,2002
    După o înlocuire a garniturii de chiulasa+făcut planul chiulasei,schimbat o-ringuri injectoare,motorul la prima pornire dimineața sau după mai multe ore de stat timp de aproximativ 15-30 de secunde nu merge rotund,se bâlbâie + un fum alb-albastrui pe toba de eșapament după care se stabilizează și nu mai scoate nici fum.Am pus vag-comul pe mașină dimineața la pornire pe grupul 13 și am observat că atunci când pornesc motorul in primele 15-30 de secunde in care apar simptomele descrise mai sus injectoarele au corecții destul de mari in acest timp apoi ele încep să scadă la valori de sub 0,5 iar motorul merge frumos.Care ar putea fi cauza? Reglaj incorect injectoare? O-ringuri ciupite?
     
  12. xstefan10

    xstefan10 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2012
    Locație:
    Târgu Jiu / București
    Masina:
    Audi A4 B6, 1.9 tdi AVF, 2003
    Aceeasi problema o am si eu doar ca la mine problema asta dureaza doar 3-5 secunde. Daca afara sunt sub 0 grade mai si porneste putin greu. Am schimbat o-ringuri, suruburi fixare injectoare si suruburi reglaj+reglajul aferent la 180 dar nu s-a schimbat nimic doar pare putin mai vioaie (poate e doar placebo), iar valorile de compensare pe injectoare au scazut putin (se incadreaza toate sub 0.6 maxim). Bujiile sunt noi, probleme la axa/tacheti nu sunt (doar doi pareau semi-moi dar nimic de speriat). Cand mi se vor pune piticii pe creier o sa le dau jos sa fac si o curatare/verificare pe banc... :3sadwalk:. Bafta!
     
    Ultima editare: 1 Ian 2018
  13. Steelman 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4,1.9 TDI AVB,2002
    Am refăcut și eu recent reglajul injectoarelor la 180 pentru a elimina o posibilă cauză,nici o schimbare.Am observat ca atunci când e mai frig durata in care motorul se bâlbâie la pornire e mai mare și mai pronunțată.Poate sa fie vreo bujie defecta? Sau supapa unisens din filtrul de motorina?
     
  14. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Exact problema aceasta o am si eu la masina din profil. Teoretic motorul e cam acelasi. Sunt curios cum o rezolvati.. si eu am bujii noi , garnitura chiulasa noua tacheti noi.. erori pe motor nu am..

    Ionutluca schinba n75 cu unu de proba daca ai acelasi comportament curata turbina.
     
  15. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Aveti probleme pe injectoare, din pacate nu o sa stiti care din ele pana nu o sa le probati pe un banc. Compensarile vazute cu vdcs nu sunt relevante!
     
  16. LiviuMoise 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iul 2017
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi A4, 2001, 96 KW, 130 CP
    Daca schimbati doar oringuri, uzura injectorului este interna, injectoarele sunt practic niste agregate electro-mecanice, uzura este in interiorul injectorului, ori nu mai creaza presiune, ori piesele din interior, element, supapa, duza, probabil au uzuri.Din acest motiv ele incep sa intrerupa la turatii mici sau in sarcina dupa 1800 rpm.
    Injectoarele se pot testa doar pe banc, aici puteti verifica injectorul de la A-Z, cantitate injectata, timp de reactie al bobinei, supapa retur, etc
    Nu se rezolva problema daca schimbi doar oringurile.
     
    Andrei75 apreciază asta.
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Pe cuvantul tau ca trebuie eu sa desfac injectorul daca el pulverizeaza corect ? Pe cuvantul tau ca nu se rezolva problema daca eu schimb doar o-ringurile, suruburile care se lungesc la propriu si le reglez asa cum au fost ele din fabrica ?
    Te rog sa lasi reclama mascata care o tot faci pentru cei care repara injectoare la Buzau mai precis la EDS asta ca sa nu iti fie inchis contul definitiv si irevocabil.
    Mai lasa mesajele apocaliptice privind injectoarele, ca pe acest forum nu sunt numai papa lapte in ale mecanicii si cine nu se price ia de bune explicatiile poate uneori prostesti si gresite asta din necunoastere si fara intentie.

    Ai scris in peste 5 topicuri care privesc discutia cu referire la injectoare si doar acolo. Multumim dar este indeajuns cu explicatiile privind obligativitatea desfacerii si probarii injectoarelor pe banc de probe.
    Daca vrei sa ajuti comunitatea si te pricepi la mecanica vino cu argumente si in alte topicuri privind problemele ridicate de diferiti userii.
    Asa cum ai procedat pana acum, adica doar sa ne spui ca trebuie sa desfacem injectoarele sa stii ca stim si noi asta si unii chiar mai mult.
    Opreste-te aici cu restul comentariilor privind reparatia injectoarelor si in special a le face reclama celor care se ocupa cu asta. Multumesc.
     
    Tirpitz, alanb1, TalosCosmin și încă o persoană apreciază asta.
  18. Steelman 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4,1.9 TDI AVB,2002
    Compensările mari pe injectoare le am doar la pornirea la rece sau după o perioada mai lunga de staționare in special in sezonul rece,după aproximativ 30 de secunde ele revin in limite normale sub 0,5 fiecare.Motorul nu întrerupe in sarcina,nu scoate fum,trage foarte bine,problema apare doare in primele secunde la pornirea la rece când motorul se bâlbâie și scoate un fum alb-albastrui.
     
  19. Steelman 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4,1.9 TDI AVB,2002
    Mai jos este un link cu un video la pornirea la rece:

     
  20. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Precum am banuit ai 2 inj.care se blocheaza la rece(2/4)apoi odata cu incalzirea motorinei incep sa si revina).
    Ai varianta sa schimbi inj.intre ele sa vezi daca se pastreaza aceleasi valori pe inj.2/4 sau se muta.
     
    Ultima editare: 7 Ian 2018
    TalosCosmin apreciază asta.

Distribuie pagina asta