1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Diesel merge intrerupt - trepideaza - nu se accelereaza - nu trage - se opreste la A4 B6

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de ziggo, 25 Feb 2008.

  1. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Procedura am vazut-o pe youtube , s-a facut semn pe fulia axei cu came , s-au destrans cele 3 suruburi m8 dupa care sa strans/destrans surubul pe care l-ai rupt tu. :))) Tu nu ai mai destrans M8'urile?

    Syn angle mie imi fluctueaza si la rece si la cald.. al tau e static?
     
  2. Steelman 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4,1.9 TDI AVB,2002
    La reglajul avansului normal că am destrâns cele 3 șuruburi M8,șurubul cel mare din fulie mi sa rupt când am reglat injectoarele deoarece trebuie sa aduci fiecare cama in pozitia de a apăsa pe rola de acționare a injectorului,cea ce înseamnă mai multe rotații complete a axului iar cum compresia este mare la diesel la un moment dat șurubul a cedat..Nici la mine syncro angle nu e fix,se mai duce de la -0,6 la 0,0.
     
  3. Tamirsi Razvan

    Tamirsi Razvan 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iun 2016
    Locație:
    Pforzheim Baden Wuttenberg
    Masina:
    Audi A3 8V Sportback - 2015 - 2.0 TDI ( AWJ) 110KW
    Sa traiti,
    Inainte de a schimba culbutori nu avea nici o problema. Am schimbat culbutori si cuzineti, axa cu came este ok nu prezinta uzura deloc. Tin sa precizez ca am schimbat totul foarte ok, distributia este ok la punct, totul este in regula, am relgat injectoarele la 180 de grade
    La cald merge foarte bine consuma putin, 0,6 L consum ralantiu, pornirea este buna doar ca se balbaie intre 900 si 1.100 vreo 5-6 secunde, scoate fum albastru si dupa, merge bine, dar in sarcina nu trage foarte bine are niste mici intreruperi.
    Vreau sa precizez ca am verificat injectoarele acum ceva timp si cine le-a verificat a spus ca sunt ca noi 0.01 plus minus maxim 0.05 cu fluctuatii aproape deloc.
    Acum m-am gandit ca e prea putin reglajul si l-am pus la 225 de grade cu minus injectoarele dar tot la fel face, aceeasi treaba.
    Am reglat din nou injectoarele la 250 de grade face mai putin la rece la cald cu fiecare reglaj nu face nimic porneste sfert de cheie.
    Repet, inainte de a umbla acolo nu facea asa, motoru are 240.000 km originali il am de la 140.000 km ulei a fost schimbat la maxim la 8.000 si nu mananca deloc de la schimb la schimb
    Cand am desfacut culbutori eram ok aveau putina uzura dar nu multa, doar un pic de falfait in admisie.
    Sper ca am fost destul de explicit. Sunt tare confuz, o fi posibil sa fie un injector ? In curand o sa fac o scanare cu VCDS-ul dar nu inteleg de se balbaie doar la rece cand masina sta mai mult de 8 ore nepornita iar cand motorul e cald se simte o balbaiala foarte subtila ca si cand s-ar misca/trepida motorul dar turometrul nu misca nici un mm. O parere ?
     
  4. Steelman 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4,1.9 TDI AVB,2002
    Și la mine aceași problema,tu ai schimbat bujiile incandescente?
     
  5. Tamirsi Razvan

    Tamirsi Razvan 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iun 2016
    Locație:
    Pforzheim Baden Wuttenberg
    Masina:
    Audi A3 8V Sportback - 2015 - 2.0 TDI ( AWJ) 110KW
    Bujiile sunt originale dar inainte sa umblu la axa nu a facut. Simptomele la injectoare sunt altele pornire grea trepideaza la plecare de pe loc asta doar la rece pentru ca la cald pe loc o turez in 3.500 de ture gram nu scoate si nu sunt probleme, nu scoate fum. In mers se aude perfect trage de mananca asfaltul.
    Am sa schimb bujiile doar e cam naspa ca sunt originale si au cam 13 ani :) sper sa nu fie problema cand le scot. Apropo reglaj injectoare in momentu asta il am la 300 de grade si porneste sfert. Cu toate reglajele 180, 225, 300. Ce ar mai putea fi ?
     
  6. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Reglajul injectoarelor e doar unul ,180.
    Problema e de unde ai umblat ,ceva nu ai montat bine
     
    mare_hotz apreciază asta.
  7. Steelman 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4,1.9 TDI AVB,2002
    Și la mine bâlbâiala la rece a apărut tot după schimbarea culbutorilor (pufăia in admisie).Bujiile nu le-am schimbat nici eu însă mă tentează sa incerc deoarece am observat că cu cât este mai frig afara bâlbâiala la pornirea la rece durează mai mult cea ce mă duce cu gândul la bujii,insa nu as vrea sa le schimb degeaba de aia eram curios daca tu le-ai schimbat.Ciudat că și la mine până nu s-au umblat la ax pornea la sfert indiferent cat de frig era afara fara nici o bâlbâiala.
     
  8. Tamirsi Razvan

    Tamirsi Razvan 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iun 2016
    Locație:
    Pforzheim Baden Wuttenberg
    Masina:
    Audi A3 8V Sportback - 2015 - 2.0 TDI ( AWJ) 110KW
    Steelman
    Exact treaba asta si in plus eu am facut schimbul de culbutori, stiu exact ce am facut. Oricum s-a schimbat mersul merge mai bine acum. Culbutori vechi erau buni doar ca aveau uzura normala fiind originali. M-am tot gandit ce ar putea fi.
     
  9. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Cand ai dat axa jos ai masirat cu sublerul camele ? Ce diferenta era intre ele ?
     
    mare_hotz apreciază asta.
  10. Tamirsi Razvan

    Tamirsi Razvan 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iun 2016
    Locație:
    Pforzheim Baden Wuttenberg
    Masina:
    Audi A3 8V Sportback - 2015 - 2.0 TDI ( AWJ) 110KW
    Nu, dar le-am montat bine. Pornire la rece si la cald este fara nici o problema. Sunt singur ca am pus totul corect.

    Camele sunt 100 la suta bune axa arata ca noua daca ar fi asa nu ar merge nici la cald dar merge foarte bine la cald. Am desfacut motorul cand mergea foarte bine nu avea absolut nici o problema, doar pufait in admisia de aer.
     
  11. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Am pus ax came nou, cuzineti, culbutori, reglaj, totul a pornit si mers perfect. Citind ultimele postari incep sa ma ingrijorez.. pana aseara n-am avut probleme, aseara am sesizat faptul ca e mai "puturoasa". Calc acceleratia si exista putin "lag" pana se tureaza, am dat pana la 130-140, daca las acceleratia scade viteza simtitor (daca o scot pe liber merge intins mult si bine). Distributia pusa la punct, absolut totul e reglat ca la carte. Niciun martor aprins la bord. Am verificat jantele, etrierii, discurile, nu se simt a fi calde (deci nu ramane vreun etrier blocat). Nu am avut limitare in turatii, sa-mi taie pedala la 3000 sau mai stiu eu ce (am schimbat trei trepte la 32-3300). Zilele acestea mai "sap" sa vad, eu suspectez debitmetrul de aer; eventual scot mufa sa vad daca trage putin mai bine. Porneste bine atat la cald cat si la rece. Nu merge intrerupt. Exact asa am simtit cand mi-a fost imbacsit filtrul de aer (am uitat sa-l curat), calcam si se accelera mai greu decat de obicei; insa acum n-are cum sa fie filtrul, nu de mult l-am curatat si nici praf nu a "supt".
     
  12. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    La tine se rezolva usor cu un log in mers pe turbina si maf decat sa tot scoti mufa si nici nu o sa stii cat de bine lucreaza turbina , maful.
     
  13. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
  14. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    AE, otel. Voi face verificari zilele acestea, n-am vcds :banghead: Trebuie sa-mi iau, sa nu mai ma rog de nimeni.
     
  15. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Slaba calitate ,posibil problema sa fie de la ea . De obicei creste si consumul la relanti
     
    mare_hotz apreciază asta.
  16. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Care e la zi cu problemele pe care le am scris in postarile anterioare tin sa precizez ca am aflat presupusa "buba" din cauza in care am un inj cu o valoare mai mare si porneste balbait la temperaturi negative.

    Un surub de reglaj este mai adanc cu aproape 3mm fata de celelalte suruburi iar pinul din injector e si el uzat. In cazul asta am observat dupa ce am incercat sa le reglez ca surubul de reglaj se aseza/lovea in injector.
    Am comandat set de suruburi si bolt cu cap sferit pt reglaj injector pe OEM. Le astept si va tin la curent dupa montaj.
     
  17. Andrei75 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Dec 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B7
    Asteptam un feedback dupa ce faci operatiunea asta. O problema similara o am si eu. Bolturile nu vin la set cu oringurile ? Ma gandesc daca ai schimbat oringurile nu ai schimbat si bolturile cu cap sferic ? ;)
     
  18. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Nu am luat set complet de oringuri deoarece masina porneste bine la cald si la rece pana in -5 grade. Adica la sfert. Deci nu ar scapa presiune pe langa oringuri. Le-am comandat pe original nu aftermarket si am putut sa iau doar surubul de reglaj ( 25 ron bucata ) si boltul cu cap sferic( 55 ron bucata ). Maine sper sa ajunga ca vin in 2-3 zile lucratoare.
    Motorul merge 3-4 secunde neregulat la prima pornire si eu cred ca din cauza bolturilor si a capului care au o dif de 3mm fata de celelalte repere nu ar apasa injectorul indeajuns ca sa deschida..
     
  19. Andrei75 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Dec 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B7
    Cosmin te referi la 3(surubul) si 6(boltul) din poza atasata ?
     
  20. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    La 5 si 6 ma refer. 6'le intra in 5 dar 5'ul fiind uzat si mai adanc cu 3-4mm ca celelelate repere imi bate in acel capac pe injector.
     

Distribuie pagina asta