1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Diesel merge intrerupt - trepideaza - nu se accelereaza - nu trage - se opreste la A4 B6

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de ziggo, 25 Feb 2008.

  1. Andrei75 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Dec 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B7
    Multumesc.Astept feedback-ul tau dupa schimb.
     
    TalosCosmin apreciază asta.
  2. Tamirsi Razvan

    Tamirsi Razvan 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iun 2016
    Locație:
    Pforzheim Baden Wuttenberg
    Masina:
    Audi A3 8V Sportback - 2015 - 2.0 TDI ( AWJ) 110KW
    Eu am schimbat bujiile am reglat la 180 pornirea la rece e ok acum nu a fost foarte frig dar in urmatoarele zile o sa vad 100 la suta daca de acolo a fost problema. problema balbaiala la rece cateva secunde la cald absolut deloc cu toate reglajele corecte si incorecte . de la -180 pana la -300
     
  3. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Nu vreau sa ma repet , dar am scris la inceput ca am bujii noi , tacheti noi , garnitura chiulasa noua si plan la chiulasa. Problema evidenta la ochi e de la surub. Cristi spunea ca nu se repara aceste injectoare , deci sa fie cu noroc. Dupa reglaj si surub nou si pin nou..
     
  4. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Revin cu niste concluzii vagi. Am schimbat suruburile si bolturile la injectoare pe OE (300 ron) le-am reglat la 180* . Pus totul la loc , facut 30km totul fiind in regula. Pe cand dau sa opresc iar am aceea vibratie de injector, DAR am scapat de ce ma toca pe mine la creieri , bataia de injector, surubul care lovea in injector fiind uzat..

    Am scapat de bataie( clicănit ) dar tot mai am aceea vibratie random din cand in cand ,nu tot timpul!!! Aici inca mai caut. Ma bate gandul sa schimb si garniturile dar masina porneste la sfert.

    Ps: Surubul care era uzat si lovea injector era pe cl 3.. in log aveti afisat valorile dinainte de schimb iar in poza de pe ch 13 dupa schimb de surub/bolț.
     
    Ultima editare: 5 Feb 2018
  5. Tamirsi Razvan

    Tamirsi Razvan 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iun 2016
    Locație:
    Pforzheim Baden Wuttenberg
    Masina:
    Audi A3 8V Sportback - 2015 - 2.0 TDI ( AWJ) 110KW
    Am gasit problema. Nu era din bujii. Cand am pus distributia nu am mai verificat o data axa cu came. La punct sus suruburile de reglaj din axa erau prea mult intr-o parte. Am miscat rotita 1 milimetru si gata, nu mai face. Am desfacut cele 3 suruburi am rotit cu o cheie de 18 axa putin si aia a fost. Sper ca poate te ajuta si pe tine. Asta a iesit:

     
  6. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Razvan pe cat ai avut avansul inainte si dupa? Eu am avansul pe 1.1 cv in genul pt ca fluectueaza si zilele astea mai astept sa vedem cum se manifesta masina cu pornirile la rece. Ce am constatat dupa reglaj ca desii masina nu a fost pornita 5 zile a pornit la sfert , si nu s-a balbait deloc desii erau 0* si pana acum se balbaia cateva secunde dar de tremuratul(a aparut dupa ce am facut cativa km) imai studiem.. valoarea de pe inj 4 nu imi place deloc. Daca tot se balbaie motorul la pornire o sa reglez si eu avansul pe 0 sa vad ce imbunatatiri aduce.
     
  7. Tamirsi Razvan

    Tamirsi Razvan 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iun 2016
    Locație:
    Pforzheim Baden Wuttenberg
    Masina:
    Audi A3 8V Sportback - 2015 - 2.0 TDI ( AWJ) 110KW
    Eu aveam 0 inainte. Dupa ce am umblat nu am mai controlat dar cei drept pune la punct distibutia in axa sus si dupa misc-o putin, 1 milimetru in sensul acelor de ceasornic, strange suruburile si vezi ce zice
    Mie pe VCDS valorile la injectoare sunt de 0,05 cu plus minus iar cand o accelerez tind spre 0
    Altceva nu are ce sa fie. Ai schimbat si tu cam tot ce puteai schimba acolo. Sa faci un video la rece sa vad cum face, daca poti, poate poate-i dam de cap.

    Apropo eu am injectoarele pe 230 de grade si crede-ma ca le-am pus pe 180 si merge mai prost decat reglate la 230
    Pune-le pe 230 si dai un pic axa spre dreapta 1-2 milimetri maxim. Eu cand am desfacut motorul le-am gasit la 245 de grade si crede-ma ca acolo nu s-a mai umblat. Asa or fi fost reglate de fabrica. Am masina de la 140.000 km. Bafta.
     
  8. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Gresit, au fost 245° din cauza uzurii boltului si a surubului de reglaj inj.!
     
    TalosCosmin apreciază asta.
  9. Tamirsi Razvan

    Tamirsi Razvan 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iun 2016
    Locație:
    Pforzheim Baden Wuttenberg
    Masina:
    Audi A3 8V Sportback - 2015 - 2.0 TDI ( AWJ) 110KW
    Posibil sa ai dreptate, dar erau aproximativ toate egale cu 5 grade maxim diferenta puls minus..
     
  10. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    De obicei nu prea gresesc!:)
     
  11. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Reglarea avansului la ochi nu este o solutie!Nu cred ca este o idee buna sa te apuci sa dai axa 1mm in sensul acelor si sa speri ca masina o sa mearga mai bine fara sa masori cu un Vcds.
    Legat de 140k km si injectoare reglate la 245 grade, mi-e teama ca ceva nu pupa.Fabrica a facut un singur reglaj :180 grade si pe asta l-a trecut in documentatii.Daca tu crezi ca masina ta a fost reglata diferit, eu zic sa cauti alta explicatie.
    Ca principiu eu am 250k km in bord si nu am umblat inca la injectoare si nu am sunete suspecte in partea superioara a motorului.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  12. Tamirsi Razvan

    Tamirsi Razvan 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iun 2016
    Locație:
    Pforzheim Baden Wuttenberg
    Masina:
    Audi A3 8V Sportback - 2015 - 2.0 TDI ( AWJ) 110KW
    Eu am schimbat culbutori preventiv si cuzineti in axa nu aveau probleme doar pufaia putin in admisie. In legatura cu ce am zis sa probeze daca este vreo diferenta eu am pus-o la punct deoarece prima data nu era ok pusa in reglaj. Oricum daca e prea mult nu porneste daca e prea putin porneste aiurea la relantiu. Baiatul a explicat, eu am avut o parere si fiecare face cum crede ca este bine, nu contrazic pe nimeni
    In ELSA scrie clar de la 180 la 225 si eu cred ca modelele dupa 2007 sunt la 180 cel putin toate de 2.0 tdi mie imi merge mai bine cu 225 trage mai bine si nu scoate fum deloc pe loc, o tin in 4 mii si gram nu arunca...

     
  13. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    In Elsa doar un motor are reglaj la 225° in rest toate sunt la 180°.
     
  14. bogdan77 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Dec 2017
    Locație:
    oravita
    Masina:
    audi a4 1.9 pd 2001
    Salut,
    Lla audi a4 1.9 motor awx, am postat mai demult, am avut probleme, imi intrerupea in sarcina intre 1800-2500 de ture. Am trimis injectoarele la Buzau la reconditionat si problema a disparut, trage de rupe dar acum am probleme ca imi galopeaza la ralanti. Merge parca in trei sau in doua pistoane. Ma poate ajuta cineva ?
     
  15. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Ai facut test? Ce da? Masina scoate fum? Sti regula, verifici toate variantele, dupa aceea postezi pe forum, nu invers..
     
  16. Tamirsi Razvan

    Tamirsi Razvan 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iun 2016
    Locație:
    Pforzheim Baden Wuttenberg
    Masina:
    Audi A3 8V Sportback - 2015 - 2.0 TDI ( AWJ) 110KW
    romy.b
    Ok oricum e vreo diferenta ? eu nu prea vad diferenta la a mea dar injectoarele sunt foarte bune pe VCDS adica au corectii maxime 0.05 urca, coboara cand accelerez se duc pe 0.01 cateodata stau pe 0
     
  17. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Ce vezi in vdcs sunt doar niste compensari, realitatea o vezi cand dai inj.jos si le verifici pe un banc de proba!
     
  18. Tamirsi Razvan

    Tamirsi Razvan 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iun 2016
    Locație:
    Pforzheim Baden Wuttenberg
    Masina:
    Audi A3 8V Sportback - 2015 - 2.0 TDI ( AWJ) 110KW
    Ok am sa le verific sa vad de curios ce sunt de ele. Daca nu am probleme cu etanseitatea sa le dau jos sau mai bine sa nu umblu acolo ? Ce parere ai ?
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    La cum spui ca sunt pe VCDS le lasi asa si nu umbli nicaieri. Bafta.
     
  20. Tamirsi Razvan

    Tamirsi Razvan 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iun 2016
    Locație:
    Pforzheim Baden Wuttenberg
    Masina:
    Audi A3 8V Sportback - 2015 - 2.0 TDI ( AWJ) 110KW
    Ok am inteles
     

Distribuie pagina asta