1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Diesel merge intrerupt - trepideaza - nu se accelereaza - nu trage - se opreste la A4 B6

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de ziggo, 25 Feb 2008.

  1. z1daru

    z1daru Silver Member

    Înscris:
    6 Ian 2018
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B6 - (AVF) 2004
    Vorbeam si eu saptamanile trecut de un trepidat la relanti care il simt in masina. Astazi dupa un drum relativ scurt, aprox. 30 km, pana sa opresc motorul am ridicat capota si am observat ca motorul trepideaza destul de rau la relanti. Daca accelerez putin nu mai trepideaza deloc. Normal nu cred ca e, asa ca daca s-a mai confruntat cineva cu problema asta, l-as ruga sa imi zica ce sa verific, de la ce ar putea fi.
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Se vede ca nu ai mai avut diesel pana acum. :) Lasa masina in pace. Cauti probleme acolo unde nu sunt.
     
    z1daru apreciază asta.
  3. z1daru

    z1daru Silver Member

    Înscris:
    6 Ian 2018
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B6 - (AVF) 2004
    Receptionat :beerchug:
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Fa un efort si citeste toate topicurile, cu privire la motorul tau, existente pe forum. O sa inveti o groaza de chestii utile si mai ales cum sa incepi "sa simti" acest motor.
     
    z1daru apreciază asta.
  5. alanb1

    alanb1 Bronze Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Petroșani - Hunedoara
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI AWX, 2001
    Revin cu o problema. Daca s-a mai discutat mi se poate sterge post-ul, eu nu am gasit.
    Masina e la service, bine ca am ajuns pana acolo, abia abia, cu 1-2 si abia 3.
    Simptome:
    -plecare greoaie de pe loc, da sa moara motorul, dar nu din cauza ambreiajului, parca nu are vlaga in ea;
    -daca nu urc in tr1 pana la 3000rpm, cand dau in tr2 si debreiez, smuceste tot motorul;
    -daca o tin pe loc si o spritez scurt da sa moara motorul;
    Mecanicul nu a avut timp sa se uite, dar el zice ca nu are aer. Ceva pareri, sa imi fac si eu o idee pana sa incepe el sa imi dea?
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Diagnoza, LOG in mers, verifici tot vacuumul si altele. Sunt zeci de cauze pentru problema ta.
     
    alanb1 apreciază asta.
  7. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Vezi egr dacă a rămas deschis, instalație alimentare (filtru înfundat) și bineînțeles diagnoza ca să vezi dacă e și vreo eroare.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  8. Steelman 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4,1.9 TDI AVB,2002
    Eu am o problema cu vibrația motorului pe plaja de turație 1800-2000 rpm care apare și la turarea motorului in gol,scoasă din viteza.Motorul suna ca și când ar mere in 3 pe aceasta plaja de turație..Sa mai confruntat cineva cu aceasta problema?
     
  9. Th1nkPositive

    Th1nkPositive 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iul 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 Break
    Sa mai intamplat cuiva ca la rece motorul sa trepideze/tremure exagerat de tare, sa se aprinda in bord martorul de motor sau emisii si martorul de ESP? Iar dupa 10minute totul sa mearga perfect? Atunci cand tremura motorul si sunt in mers nu mai trage deloc cand o accelerezi, parca iti e si frica :)). Am programare miercuri la mecanic, data trecuta nu i a gasit nimic.
     
  10. Steelman 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4,1.9 TDI AVB,2002
    Contact imperfect intre mufa și injector,de obicei injectorul Nr. 1 cel de langa fulia axului cu came.
     
  11. Tirpitz

    Tirpitz 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2016
    Locație:
    Galați
    Masina:
    A4 Avant 1.9 t.d.i awx 2002
    Salut. De ceva timp,încerc să rezolv o problemă. La plecarea de pe loc,motorul dă să se oprească, și scoate fum atunci când dă să se oprească. E ca și cum ceva îl gâtuie pentru o secundă. Dacă vreau să plec puțin mai repede de pe loc, trebuie să nu debraiez prea repede, și să accelerez mai mult. Orice idee este bine venită. Multumesc frumos
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Idei ? Pai putem continua tot 2019 cu idei. De ce nu faci o scanare si un log in mers ?
     
  13. Tirpitz

    Tirpitz 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2016
    Locație:
    Galați
    Masina:
    A4 Avant 1.9 t.d.i awx 2002
    Salut Audi66. Log ce-i drept nu am făcut. În zona mea nu cunosc pe nimeni care să știe să interpreteze acele valori. În schimb, am celebrul cod de eroare 17965 P1557-35 10... Bunnn....Turbină recondițonată,furtunele vacuum schimbate,electrovalvele controlate(cu fire direct baterie) ....Nu înțeleg de ce dă să se oprească motorul la plecarea de pe loc. Dacă știți pe cineva din Galați, Brăila, Focșani, Buzău pentru un log contra cost, merg către el. M-am săturat! Mulțumesc frumos pentru timpul acordat!
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca furtunele sunt ok, mai ai 3 variante.

    N75-ul, geometria turbinei sau actuatorul.
     
  15. Tirpitz

    Tirpitz 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2016
    Locație:
    Galați
    Masina:
    A4 Avant 1.9 t.d.i awx 2002
    Salut Audi 66. Nu aș vrea să mă gândesc la turbină,pentru că a fost recondițonată. (sau chiar turbina să fie) Înclin să încerc cu un N-75 nou pe original. Furtunele sunt în regulă (le voi mai reverifica),N-18-le,a fost și el schimbat (acum un an) nou și pe original. Aș vrea să stăm puțin de vorbă, las un număr de telefon 0744283399.Mersi frumos pentru timpul acordat
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sunt trecut prin reconditionari de turbina "pe genunchi", actuator reglat cu Dremmel-ul, etc. Deci nu sari peste posibilitatile astea.
     
  17. Tirpitz

    Tirpitz 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2016
    Locație:
    Galați
    Masina:
    A4 Avant 1.9 t.d.i awx 2002
    Înnebunesc dacă este din turbină. Este recondițonată de turboserv.Mulțumesc frumos
     
  18. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Desfa actuatorul din suport si verifica cursa geometriei. Daca agata e clara treaba. Daca nu, continua cu ce a zis colegul @audi66
     
  19. Tirpitz

    Tirpitz 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2016
    Locație:
    Galați
    Masina:
    A4 Avant 1.9 t.d.i awx 2002
    Salut Sorin. Pe șuruburi este o vopsea ca și un sigiliu pus de firma de recondiționat.Crezi că aș putea să desfac acel actuator fără să se cunoască că am umblat la ea ?

    20181210_080618.jpg
     
  20. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Nu ai treaba acolo. Sub capsula ai un suport si 2 piulite. Pe alea le desfaci.
    Daca nu esti familiarizat cu domeniul asta, mai bine mergi la un mecanic si spune-i sa iti desfaca capsula de pe suport ca sa verifici cursa geometriei.
     

Distribuie pagina asta