1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Diesel merge intrerupt - trepideaza - nu se accelereaza - nu trage - se opreste la A4 B6

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de ziggo, 25 Feb 2008.

  1. Tirpitz

    Tirpitz 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2016
    Locație:
    Galați
    Masina:
    A4 Avant 1.9 t.d.i awx 2002
    Am priceput Sorin. Mă descurc. Dar,să nu fie și acolo urme de vopsea. Mersi frumos pentru timpul acordat, și de îndrumare. Revin cu detalii
     
  2. Tirpitz

    Tirpitz 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2016
    Locație:
    Galați
    Masina:
    A4 Avant 1.9 t.d.i awx 2002
    Salutare.Am comandat valva N-75, dar nu este același cod cu ce am eu pe mașină. Îmi poate spune cineva, dacă este ce trebuie pentru mașina mea ?

    Asta este pe masina

    20181201_124018.jpg

    Iar asta, este cea nouă

    20181217_175515.jpg

    Mulțumesc frumos
     
  3. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Da.
     
  4. Tirpitz

    Tirpitz 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2016
    Locație:
    Galați
    Masina:
    A4 Avant 1.9 t.d.i awx 2002
    Mulțumesc pentru îndrumare. Înseamnă că acele electrovalve sunt aceleași și pentru EGR și turbo. Preventiv, am luat și senzor suprapresiune. În poză, este valva pentru EGR.

    20181217_204115.jpg
     
  5. Tirpitz

    Tirpitz 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2016
    Locație:
    Galați
    Masina:
    A4 Avant 1.9 t.d.i awx 2002
    Salutare. Încerc să schimb această valvă,dar mă confrunt cu o problemă. Nu pot conecta mufa pe valvă, pentru că are acea preeminență.Se poate polița,șlefuit pentru a intra? Mulțumesc 20181229_091649.jpg
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Dar tu nu vezi faptul ca, cea noua, are alt cod ? Adica nu ai cumparat ce trebuie pentru masina ta. N18 si N75 par la fel dar nu sunt.

    Lasa codul de original pentru ca ala este normal sa se schimbe (apar alte versiuni, etc., etc) dar nici macar codul de piesa adica 7.22903.09 nu este identic cu cel anterior.

    Da, poti slefui acele proeminente pentru ca sa intre, dar tare imi e ca o montezi degeaba pentru ca nu va lucra in parametrii. Bafta.
     
  7. Tirpitz

    Tirpitz 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2016
    Locație:
    Galați
    Masina:
    A4 Avant 1.9 t.d.i awx 2002
    Salut Cristi. Am fost informat (greșit cred),cum că acel cod a fost înlocuit .Asta este cea de pe mașină. Mulțumesc 20181201_124018.jpg Ce aș putea să fac acum de sărbători, când totul este închis.
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca tu nu stii ce vrei de unde sa stiu eu sau alti colegi ce ai tu nevoie ca si piesa ? :) Pe bune. Este N75 ce ai tu nevoie
    Iti trebuie piesa ce are codul 8E0906627 A sau alta cu alt cod daca a fost inlocuita. Te mai poti uita la Pierburg pentru ca si asta conform codului de piesa AM este tot Pierburg. Nu cumpara decat originala sau in cel mai rau caz Pierburg. Nu cumperi nimic altceva indiferent ce iti propun alti vanzatori. Le spui ca te intereseaza doar cea originala sau Pierburg. Dupa cum intrebi nu te pricepi deloc ce ai nevoie si trebuie sa te ajute cineva care stie si cunoaste.

    Se identifica defecul si piesa ce a generat defectul si pe baza codului de piesa se comanda la un bun furnizor de piese auto exact piesa de care ai nevoie. Pana dupa 3-4 ianuarie nu mai poti comanda nimic pentru ca nu mai lucreza niciun depozit si niciun serviciu de curierat.

    Ti-am cauta eu si echivalentul de piesa conform codului de piesa AM existent pe masina ta este asta de aici: https://www.pieseauto.ro/alte-piese...iune-turbocompresor-pierburg-7-907759473.html

    Asta pare a fi ce iti trebuie. In plus nu are nici acele ghidaje si este identica la mufa.

    Tu ai cumparat o prostie sau a fost un mare prost cine ti-a vandut piesa din poza ta anterioara.

    Atentie la limitarea de sasiu. Mare atentie. Daca nu intelegi ce este limitarea de sasiu chiar ca te sfatuiesc sa apelezi la un profesionist sau mergi la orice reprezentanta VAG si cumpara originala conform seriei de sasiu.

    Ce ai cumparat tu nu este buna pentru masina ta.
     
  9. Tirpitz

    Tirpitz 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2016
    Locație:
    Galați
    Masina:
    A4 Avant 1.9 t.d.i awx 2002
    Am priceput. Sărbători cu bine!
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
  11. Steelman 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4,1.9 TDI AVB,2002
    Recapitulez problema mea:tremurat al motorului pe plaja de turație 1600 - 1800 atât la turarea motorului pe loc scoasă din viteza precum și accelerație cu trepidatii pe aceași plaja de turație de la pe treptele 3,4 și 5 in sarcina.Am schimbat până acum: volanta,ax cu came,culbutorului hidraulici,1 injector care sarea de 1 compensare pe vcds,acum toate injectoarele au valori bune pe vcds.Nici o schimbare,problema persista...Ce ar mai putea fi?
     
  12. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Pai de la volanta , am scris eu prin ceva topic ca nu vibreaza masina in ture de la ea. Am condus zeci de masini cu volanta vai de mama ei ca nu puteai sta langa masina si nu vibra masina in ture. Acum ca ai bagat o caruta de bani , da jos injectoarele si testeaza-le pe banc. Tot tu esti dar scapi de o grija , s-a mai scris ca vcds e informativ cu privire la valorile injectoarelor. Totodata mersul prost al injectoarelor poate fi cauzat si de pompa tandem.
     
  13. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Ce valori ai , pe canalul 23, la injectoare?
    Pompa tandem se poate verifica cu un manometru!
     
  14. Steelman 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4,1.9 TDI AVB,2002
    Pe grupul 23 toate sunt in limita -100 +100
     
  15. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Poate m-am exprimat eu gresit. Vroiam valorile exacte, nu intervalul lor(ala il stiu).
     
  16. Steelman 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4,1.9 TDI AVB,2002


    Motorul era cald și avea întreruperi în momentul asta.
     
  17. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Pai ce cauta avansul la 4.4 la motor de 1.9 edc 15 ? Pune-l apropiat de ZERO.
     
  18. Steelman 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4,1.9 TDI AVB,2002
    L-am avut 0 fix și la fel face,am avut o bătaie/pufăit în filtru de aer,am schimbat axa cu came și culbutorii și surpriza,făcea la fel.Singura rezolvare a fost sa dau avansul pe + că sa scap de acel zgomot.Repet,am avut mult timp avansul pe 0 și aveam aceeași problemă.
     
  19. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Eu n-am mai auzit sa ameliorezi batai ale motorului din avans. Verifica injectoarele pe banc de testare si revino cu detalii cat de bune sunt.

    Ai schimbat ax came, oringuri si ce ai mai precizat in paginile anterioare verifica pompa tandem iar daca e ok, problema ta e de la injectoare.

    Totodata cand schimbi piese , le pui dupa datele de fabrica daca piesele sunt noi. E ca si cum ai pune suruburi noi de reglaj al injectoarelor dar le reglezi la 380* nu cat e nevoie , atunci eu nu mai vad rostul schimbarii pieselor. O lasi sa mearga cum vrea ea.
     
    Ultima editare: 8 Ian 2019
  20. Steelman 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4,1.9 TDI AVB,2002
    Nici eu nu am mai auzit sa rezolvi problema bătăii in filtru din avans dar crede-mă că asta a fost singura rezolvare văzând că face la fel cu axa came și culbutori noi..Cu avansul asta motorul suna foarte bine.Injectoarele le-am reglat la 180 de grade.
     

Distribuie pagina asta