1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Diesel merge intrerupt - trepideaza - nu se accelereaza - nu trage - se opreste la A4 B6

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de ziggo, 25 Feb 2008.

  1. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Nu iti ramane decat sa le pui pe banc. Pe vcds pot arata 0.01 toate, daca motoru are intreruperi nu te incalzeste cu nimic ce valori arata in vcds.
     
  2. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Cu avans pe minus ai incercat? La tine flucteaza prea mult acel avans. Sigur distributia e la punct?
    Eu zic ca nu au nimic injectoarele.
     
  3. Steelman 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4,1.9 TDI AVB,2002
    Avansul fluctuează de când am schimbat axa cu came,posibil sa se fi întins puțin cureaua sau de la întinzător.Pe minus daca pun avansul la fel bate in admisie.
     
  4. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Verifica intinzatorul de la curea sa fie in interval(limba in crapatura).
    p.s ai verificat cumva compresia? Aceleasi simptome le aveam si eu, si compresia era praf.
     
    Ultima editare: 8 Ian 2019
  5. Steelman 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4,1.9 TDI AVB,2002
    Nu am verificat niciodată compresia,care ar fi simptomele problemelor de compresie in afara de pornirea grea?
     
  6. alecsdani

    alecsdani 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2013
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    AUDI A4 B6 ,1.9TDI, AWX, 2002
    Va salut baieti,
    Vin si eu cu o intrebare: urmeaza sa fac un stage 2+ la 250/260 cp si usor usor incep sa caut bubele pentru a le remedia cand dau motorul jos si sa bag chiuloasa la rectificat si verificat arbore cuzineti etc. Am facut un test de compresie si am ramas putin "paralizat" motorul avand 700.000 km am zis bai nou nu are cum sa fie ma asteptam undeva la 24 bar pe cilindru maxim, unde nu cred ca reuseam sa scot puterea dorita dar dupa test am schimbat planul. Pe cilindrii 2, 3 si 4 am 28 bar adica dupa atatia km sa ai presiunea asta e ceva iar pe 1 am 23 bar.
    Acum stau si ma gandesc si va intreb si pe voi: posibil sa fie uzat asa excesiv pe 1 sau supapele sa fie cu problema ele neetansand cum trebuie ? Intreb pentru ca ma framanta sa iau cat mai multe indicii sau un sfat sa verific etansarea supapelor fara a da chiulasa jos pentru ca nu vreau din doua motive:
    1 este foarte frig
    2 o sa fie demontat tot motorul in august si facuta chiulasa.
     
  7. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Baga putin ulei si vezi la cat urca compresia. Daca nu se modifica mare lucru , s-ar putea sa scapi doar cu supapele. Ce probleme intampini in momentu de fata?
     
  8. alecsdani

    alecsdani 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2013
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    AUDI A4 B6 ,1.9TDI, AWX, 2002
    absolut nici o problema nici consum de ulei abslut nimic masina vreau sa o pregatest pentru 260 cai si primul lucru pe timpul asta am facut test de compresie.nici 23 de bar nu este o problema este o presiune buna. porneste la sfert indiferent de temperatura de afara. ca si consum de ulei am avut 150ml dupa 3 zile de mers continuu regim de autostrada 50000km. la ce te referi sa bag ulei? in camera de ardere si sa refac testul?
     
  9. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
  10. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Compresie 23 bar ....nu e deloc ok (vezi specificatiile din manualul de reparatie )
     
  11. alecsdani

    alecsdani 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2013
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    AUDI A4 B6 ,1.9TDI, AWX, 2002
    23 bar este ok de la 19bar se pune probleme inclusiv de pornire.masina trage de toti caii sa spun asa, nu da cu fum, nu consuma ulei si porneste imediat si la -15 grade cum am prins iarna asta. pe mine ma deranjaza sa spun asa faptul ca este o scadere mare fata de restul pistoanelor si nu stiu daca voi putea scoate puterea dorita din motivul asta. ma gandesc ca cineva pe aici a intalnit problema de genul pana la desfacerea motorului eu unul am greieri in cap si cand am pozitia arsa
     
  12. x3mzone

    x3mzone 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Sep 2015
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B8 - 2013 - 2.0 TDI CJCD - Multitronic 8+1
    Salut baieti.
    Am urmatoarea problema: am un lag imens cand apas pedala de acceleratie, de cam 1+ secunda.
    Ca idee, daca apas f scurt pe pedala, uneori nici nu se tureaza.
    In VCDS imi arata ok pozitia pedalei de acceleratie. Nu am erori.
    Am fost la mecanic, a verificat furtunele de vacuum si le-a schimbat le toate. Unele erau coapte, dar zice ca nu erau sparte. Nici o diferenta.

    As incerca sa fac o readaptare a clapetei de acceleratie. Stie cineva care e procedura pt A4 B6 - 1.9TDI?
     
  13. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    A verificat avansul, cantitatea injectata, test pe egr, valoarea debitului de aer, test pe N75, log in mers, etc etc ?
    A schimbat 3 furtune de vacuum si gata, da din umeri ?
     
  14. x3mzone

    x3mzone 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Sep 2015
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B8 - 2013 - 2.0 TDI CJCD - Multitronic 8+1
    Da...ma rog, nu comentez.
    EGR + admisie + furtun intercooler sunt curatate recent. Nici o schimbare.

    Masina nu mai trage ca inainte de cand am schimbat distributia + filtre.
    Avansul e la 1.1~1.7 iar consumul la relanti e 0.4.
    Am incercat sa merg cu mufa de la debitmetru scos dar rezultatul e jalnic. Nu trage deloc.
    Urmeaza sa-i fac eu un log in mers.

    PS: masina nu scoate fum, nu consuma ulei deloc.
     
  15. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Obtureaza furtunul care intra in egr in partea de sus si teava egr-ului care ramane libera dupa ce scoti furtunul si fa o proba vezi daca se schimba raspunsul pedalei de acceleratie.
     
    x3mzone apreciază asta.
  16. x3mzone

    x3mzone 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Sep 2015
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B8 - 2013 - 2.0 TDI CJCD - Multitronic 8+1
    nucugheri Salutare,
    Am facut asta, dar nu se simte nici o schimbare. In afara de faptul ca mi-a aparut eroare pe EGR dupa vreo 2 ore :)

    Am sa incerc sa gadil' avansul...tind sa cred ca de acolo ar fi diferenta de putere fata de cum era inainte sa schimb distributia.

    Ca idee, inainte cand tragea bine, aveam consum ~6 la drum lung si ~10 in oras (Cluj, aglomerat).
    Acum cand trage mediocru am consum 4.5~5 la drum lung si ~7 in oras.

    Am sa revin cu feedback.
     
  17. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Atunci incearca cu avansul. Fa proba cu el la 0, la +2,x cat si la -2,x (valori aproximative) si vezi in fiecare situatie cum se comporta.
    Dupa fiecare schimbare, verifica si valoarea compensatiei injectoarelor.
     
    x3mzone apreciază asta.
  18. Bejandecebal 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Iul 2019
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    Audi a4 b6 1.9 tdi 130CP avf 2092
    Salut. În compartimentul ecu am releul 202,395 și o siguranță de 20 A. Am un Audi a4 b6 1.9 tdi 130CP cod motor avf din2002. Care este rolul acestor relee și în special a acestei siguranțe de 20 A. Poate influenta în vreun fel puterea motorului. Motorul pornește fără probleme, numai ca are o pierdere de putere la un moment dat. Am un prieten care a avut aceeași problemă ca a mea la același model de mașină, dar din păcate nu își mai aduce aminte despre ce releu sau dacă a fost de vina siguranța. Rog un coleg sa ma ajute. Mulțumesc
     
  19. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Fa o scanare de erori cu vcds lasa sigurantele.
     
  20. Daniel 96 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Mar 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A4 B7 BPW
    Vin si eu cu o curiozitate
    Motor 1.9AVF
    Se da eroarea missfire pe cilindrul 4 si valoarea de 2.99.
    S-a inlocuit injectorul 4 cu 3, reglajul a fost efectuat la 180' problema ramane aceeasi, tot pe cilindrul 4.
    S-a inlocuit cablajul injectoarelor, si s-a verificat pana la ecu, totul e ok, s-a testat cu un alt ecu, aceeasi problema.
    De unde ar putea fi problema? Ce variante ar mai fi?

    Axul cu came la o prima impresie pare ok.
     

Distribuie pagina asta