1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Diesel merge intrerupt - trepideaza - nu se accelereaza - nu trage - se opreste la A4 B6

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de ziggo, 25 Feb 2008.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    De ce nu faci un log in mers inainte sa tot cumperi, ca tot omul, piese noi pe ghicite ?
     
  2. Theodor91 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2020
    Locație:
    Franta / Bucuresti
    Masina:
    A4, 1.9 TDI AVF, 2003
    Pentru ca initial cand am scos mufa de la debitmetru masina merge cum trebuie in turatii joase si am zis ca este debitmetrul dar m-am dezumflat cand l-am pus si merge la fel.
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Bun, acum du-te si fa o scanare si un log in mers.
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Theodor sunt sute de pagini pe acest forum si zeci de topicuri despre tot ce trebuie sa faci la masina si motorul asta dar voi tot intrebati dupa 20 ani de cand motorul asta a fost produs. Nu o sa invatati nimic niciodata si ne racim gura de pomana aiurea si inutil. Sa tii minte o regula toata viata de acum incolo: cand te inscrii pe orice forum nu incepi cu intrebarile ci incepi sa citesti luni de zile pentru ca sa inveti. Nu mai avem nimic de spus pentru ca tot ce era de spus despre acest motor si absolut tot ce era de facut s-a mentionat deja.
     
  5. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Un log in mers ar fi concludent.
    Cum ai verificat turbina? Tija se misca usor cand pui furtunul de la vaccum?
     
  6. Theodor91 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2020
    Locație:
    Franta / Bucuresti
    Masina:
    A4, 1.9 TDI AVF, 2003
    Salutare si scuze de intarziere dar am fost plecat. Am rezolvat cu puterea. Eu cand am cumparat debitmetrul am luat Pierburg si ca sa vezi si acela era stricat din fabrica sa zic asa. Mi se parea foarte ciudat sa mearga la fel si cu cu al meu si cu cel nou. Am fost la firma de la care am cumparat piesa si am schimbat-o cu una BOSCH. Totul bun. Va multumesc pentru raspunsuri.
     
  7. Georgexnet

    Georgexnet 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0 CAGB 136cp
    Salutare tuturor!
    Vreau sa schimb pompa de tandem si am nevoie de codurile compatibile cu 1.9 tdi awx 131cp, eu momentan am Luk si am avut numai probleme cu ea, as vrea sa o schimb cu bosch dar nu stiu ce coduri se mai potrivesc ( codul meu LUK BMF 038145209A)
     
  8. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Daca o iei de noua mergi la magazin si ceri pe baza seriei de sasiu pompa tandem pentru seria de caroserie. Daca o iei din dezmembrari era undeva informatia asta pe forum sper ca nu spun vreo prostie dar mergea de la toate motorizarile diesel de 1.9 2.0 PD.

    http://www.oemepc.com/tvn_result/search/tvn/038145209A da click pe RDW EUROPE si ai sa vezi pe ce masini gasesti pompa tandem.
     
  9. Georgexnet

    Georgexnet 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0 CAGB 136cp
    Din dezmembrari o iau, dar cea bosch are terminatia M nu A in rest pare identica, ma gandesc sa nu fie vreo diferenta de presiune/vacum.
     
  10. Gullit 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Noi 2015
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A4 1.9 AVF 2004
    Am schimbat chiuloasa și mașina nu mai trage că înainte a pierdut din putere, pină in 100 mai merge de la 100 la 150 se accelerează foarte greu atașez un log, IMG_20200213_085344.jpg
     
  11. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    I-ai facut test de compresie? In ce conditii ai facut testul: treapta, viteza?
     
  12. Gullit 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Noi 2015
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A4 1.9 AVF 2004
    Treapta 3 1500 4000
     
  13. grigo112

    grigo112 Bronze Member

    Înscris:
    3 Noi 2009
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    A6 C6, 2.0 TDI. BRF, Audi A4 B7, Avant, 2.0TDI, BRD
    Salut, am o problema tare ciudata la un A4 B6, 1.9 AVB, in urma cu doua saptamani am schimbat garnitura de chiuloasa, am pus oringuri noi la injectoare, totul ok, motorul a pornit a mers foarte bine, mai silentios ca inainte, iar aseara surpriza a scos putin fum alb, dar a mers, azi dimineata ii dau cheie a pornit putin mai greu dar a pornit si mergea intrerupt cu fum alb, l-am oprit si nu mai vrea sa porneasca, am inlocuit filtrul de motorina crezand ca aia este cauza, nu am erori pe VCDS, am scos pe rand fiecare mufa de la injectoare si nimic, invarte dar nu porneste, daca ii dau spray porneste la sfert, dar merge cat are spray, ce sa verific? Posibil pompa tandem? Sa fii sarit distributia? Pompa din rezervor baga.
     
  14. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Injectoarele le-ai reglat? Cand le-ai bagat in chiuloasa le-ai gresat?daca nu e posibil sa fi piscat oringurile.
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Grigo ai 56 pagini aici si alte sute pe forum cu problema ta. Cat ai facut din ce scrie aici si in celelalte sute de pagini ? Nu mai puneti intrebari care au zeci de raspunsuri.

    Un forum functioneaza in felul urmator: dupa ce ai facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, inlocuire piese defecte cu alte piese noi si originale, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, atunci cand ai probleme, citesti si intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers.

    Ulterior trebuie sa scrii si sa spui cum ai rezolvat o problema pentru ca un forum asa se construieste, nu pe intrebari ci despre cum am rezolvat o problema. Bafta.
     
  16. grigo112

    grigo112 Bronze Member

    Înscris:
    3 Noi 2009
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    A6 C6, 2.0 TDI. BRF, Audi A4 B7, Avant, 2.0TDI, BRD
    Am citit, dar problema asta ciudata zic eu cand totul a fost facut, reglaj injectoare, oringuri noi, totul a mers perfect, iar acum nu vrea sa mai porneasca.
     
  17. Costel R. 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2016
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A4 B5 facelift, 1.9 TDI, 2000
    Poți verifica turbina, să nu se fi dus. Din câte știu, când scoate fum alb, are legătură cu turbina. Eu am avut o experienta nefastă cu un vw golf 4 alh, mi s-a dus turbina în RAR. I-au dat aia la automat și mi-au îndoit două biele. Deci, zic că nu ar fi rău să verifici turbina, dar, părerea mea, nu îi mai da la automat, depistează mai întâi problema
     
  18. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Daca sarea distributia, ai fi avut eroare, ceva cu desincronizare fiindca vedea diferente intre senzorul de axa cu came si cel de vibrochen. Daca nu sunt erori, probabil injectoarele si alti senzori functioneaza. Masoara presiunea de motorina la pompa tandem, are un spate un loc unde se conecteaza un manometru. Cand dai sa pornesti, pune si vcds si vezi daca arata turatie. Sigur sunt bine puse furtunele la filtrul de motorina? Supapa aia de pe el e ok?
     
  19. grigo112

    grigo112 Bronze Member

    Înscris:
    3 Noi 2009
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    A6 C6, 2.0 TDI. BRF, Audi A4 B7, Avant, 2.0TDI, BRD
    100% sunt puse bine furtnele la filtru. Ce am observat este faptul ca daca scot supapa de pe filtru am presiune in filtru, dar cand dau la automat vine motorina pe supapa.
    Am fost chiar acum inca o data la masina, am scos supapa aia de pe filtru si i-am dat la automat, vine motorina, pe partea care intra in filtru curge bine, deci supapa nu e infundata, din cate stiu ala e returul de la pompa tandem (daca gresesc sa ma corectati). Daca era cablajul de la injectoare intrerupt sau in alt loc intrerupt, dadea eroare pe VCDS. Ce am mai observat este faptul ca in momentul cand ii dau la automat cu VCDS-ul pus, daca pe uit pe canalul 4, avansul fluctueaza intre 0 si -1,7 deci clar este bun. Ramane pompa de tandem zic eu, pentru ca injectoarele nu au cum sa pice toate in acelasi timp.
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Grigo gata cu discutiile si intrebarile. Ti-am spus ca nu ai facut nimic si iti spun eu ca am dreptate. Lasa intrebarile si fa tot ce scrie aici pe forum. Tot ce ti-a spus Razvan anterior, s-a mai repetat aici pe forum de zeci de ori. Vezi ca forumul asta nu este mizeria aia de facebook. Aici pe acest forum nu ne repetam cu intrebarile si cu raspunsurile.
     

Distribuie pagina asta