1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Diesel oprit in mers la A4 B5 - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de jemil, 20 Sep 2010.

  1. vicos 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2008
    Locație:
    Oltenita
    Masina:
    Audi A4 8D - B5 2001
    Atasez codurile si imagini.
    Nu stiu care ar fi din cele 2 de mai jos:
    RELEU 202 COD 8A0951253 Releu pompa combustibil buji incandescente
    RELEU 167 COD 191906383C POMPA COMBUSTIBIL
     
  2. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Ai vazut ca te ajuta internetul daca stii unde sa cauti. Schimba releul cu codul 191 906 383c cu unul nou.
     
  3. vicos 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2008
    Locație:
    Oltenita
    Masina:
    Audi A4 8D - B5 2001
    Multam mult pentru raspuns. Revin cu rezultatul dupa ce schimb ambele relee.
     
  4. vicos 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2008
    Locație:
    Oltenita
    Masina:
    Audi A4 8D - B5 2001
    Din pacate simptomele au ramas aceleasi, dupa schimbarea releelor 167 si 202.
    Reamintesc ca pana acum am schimbat pompa de motorina din rezervor, senzorul ax-came si releele de mai sus.

    Alte pareri, va rog.
     
  5. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Ce alte simptome aveai inainte sa patesti sa iti moara motorul in mers si sa nu mai porneasca dupa? Cum era pornirea inainte sa patesti lucrul asta? Nu avea momente cand invartea mult?
     
  6. vicos 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2008
    Locație:
    Oltenita
    Masina:
    Audi A4 8D - B5 2001
    Pornea imediat la prima cheie inainte sa mi se intample nenorocirea asta.
     
  7. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Bun , dupa schimbarea releului si a pompei de motorina din rezervor cand pui contactul se aude cum "baga" motorina? Daca da , cauta mai departe problema la pompa tandem.
     
  8. vicos 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2008
    Locație:
    Oltenita
    Masina:
    Audi A4 8D - B5 2001
    Multam mult pt. raspuns. O sa-i spun mecanicului.
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Expresia asta: "o sa-i spun mecanicului" spune tot despre locul unde ai fost tu cu masina la reparat. Cred ca i-ai gasit pe cei mai prosti.
     
  10. vicos 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2008
    Locație:
    Oltenita
    Masina:
    Audi A4 8D - B5 2001
    Nu stiu ce ai vrut sa zici cu:
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Traducere = cand "se pune" contactul in penultima treapta inainte de a porni motorul adica de a rotii pana la capat cheia in contact se aude la propriu cum lucreaza = porneste pompa din rezervor pentru ca sa "impinga" motorina catre pompa tandem. Asta se aude bine cu usa spate deschisa.
    "Se pune" contactul pentru amorsarea sistemului de injectie de obicei in mod repetat la masina ta cand se schimba filtrul de motorina pentru incarcarea lui cu combustibil din rezervor.
    Daca deja intrebi asta (de ce si pentru ce "se pune" contactul) iti spun eu ca te depasesc problemele si sfatul meu este sa cauti pe cineva competent pe care tu, din pacate nu l-ai gasit.
     
  12. vicos 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2008
    Locație:
    Oltenita
    Masina:
    Audi A4 8D - B5 2001
    Imi cer scuze daca am fost prea insistent.
    Iti multumesc pentru ajutor.
     
  13. vicos 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2008
    Locație:
    Oltenita
    Masina:
    Audi A4 8D - B5 2001
    A mai venit cineva sa se uite si mi-a spus ca banuieste ca e distributia sarita de la punct.
    M-a sfatuit sa iau un kit de distributie nou daca tot trebuie sa umble la ea.
    Se poate sa nu mai porneasca masina deloc daca este distributia sarita de la punct?
     
  14. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Cati km ai cu distributia actuala? Daca e ok distributia dupa verificare nu vad de ce ai schimba-o daca nu e pe sfarsit de viata. Da , se poate sa nu porneasca.
     
  15. vicos 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2008
    Locație:
    Oltenita
    Masina:
    Audi A4 8D - B5 2001
    Am inteles, o sa o schimb mai ales ca se apropia de termen.
     
  16. vicos 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2008
    Locație:
    Oltenita
    Masina:
    Audi A4 8D - B5 2001
    Am schimbat distributia si un pinion de la arbore, care avea cativa dinti sparti.
    Masina a pornit la cheie si mergea perfect.
    Dupa aprox. 30 km a inceput sa se auda o bataie, parca la roata din fata dreapta, mecanicul mi-a zis ca s-ar putea sa fie de la discurile de frana care au ruginit.
    A doua zi cand am plecat cu masina, zgomotul s-a accentuat si masina trepida dupa 50 km/ora, dupa care s-a aprins in bord semnul de ulei.
    Cand am verificat, toate de sub capota erau pline de ulei si in spatele masinii era o dara de ulei.
    Am tractat masina la mecanic si acesta a constatat ca pinionul nou s-a spart mai mult pe partea interioara si cureaua de distributie noua avea fasii rupte.
    A zis ca nu a mai intalnit asa ceva si nu pricepe de unde poate fi problema, de asemenea nu si-a dat seama pe unde a curs uleiul.

    Ati avut probleme de genul asta, aveti vreo idee?
     
    Ultima editare: 7 Ian 2019
  17. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Sa intelegem ca mecanicul a afirmat ca s-a ruginit discul de frana in mers si de acolo a provenit zgomotul. :lmfao:

    Nu avem de unde sa stim pe unde curge uleiul daca tu nu poti vedea.
    Ai ramas fara ulei , presiunea a scazut roaga-te sa nu fi bulit motorul dar daca zici ca a scos zgomote 2 zile Dumnezeu cu mila.

    Ps. Schimba mecanicul.. OBLIGATORIU!
     
  18. vicos 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2008
    Locație:
    Oltenita
    Masina:
    Audi A4 8D - B5 2001
    Acum m-a pus sa dau comanda si de motor.
    Sa vedem ce va mai fi.
     

Distribuie pagina asta