Motor TDI 1,9 NU TRAGE

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de dannypapuc, 5 Oct 2007.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. dannypapuc

    dannypapuc Bronze Member

    Înscris:
    9 Sep 2007
    Locație:
    Gaesti(Dambovita)
    Masina:
    Audi A4,1.9 TDI,motor AVF,2002,6 viteze,130 cai. The best!!!!
    nu stiu ce se intampla,dar simt ca motorul nu mai trage ca la inceput...
    nu mai e asa sprinten,la cei 131 de cai ai lui.trebuie sa ma duc la un service sa vad ce are,cum se poate remedia problema...:yes:

    ovidiutm EDIT:
    Pentru asta e indicat sa se scaneze masina pentru a se vedea ce erori sunt, si ar fi bine sa se faca si un LOG in mers. Logurile se salveaza in format .csv, se deschid cu Microsoft Excel. Mai jos aveti indicatiile pentru Excel ca sa poate fi citite datele:

    Ca sa il vizualizezi il deschizi cu Microsoft Excel si ca sa poata fi citit, trebuie sa il aranjezi in pagina.
    Pentru aranjarea in pagina trebuie sa:
    - Deschizi fisierul .csv cu excel;
    - Apesi butonul “Data”;
    - Selectezi prima coloana A (coloana, NU rand);
    - Apesi butonul “Text to columns”;
    - Bifezi “delimited” > Next;
    - Bifezi DOAR “comma” > Next;
    - Bifezi “text” pentru fiecare din coloanele care iti apar in fereastra mica; > Finish.


    LOG-ul in mers se efectueaza dupa cum urmeaza:
     

    Fișiere atașate:

    Ultima editare de un moderator: 27 Iun 2012
  2. sergiuor 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Iul 2007
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Fiat Stilo Mw, 1.9 JTD, A4 1.9tdi 130 cp
    ai verificat turbina? cum se comporta ..nu scoate un zgomot diferit?
     
  3. orgonaskaroly

    orgonaskaroly Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4
    Salutare sunt nou pe forum si am citit problema ta, dar poate ai si rezolvat-o deja. Vin si eu cu o idee ce ar putea fi: debitmetru de aer. Asta este o problema destul de comuna la tdi-uri. Multi prieteni au patit asa si era debitmetru de aer. Doamne fereste sa fie turbina. In legatura cu turbina, daca e de la turbina nu este neaparat dusa turbina, poate fi si din cauza depunerilor in turbina, de multe ori se curata turbina si merge ca si noua. Depunerile apar mai ales daca umbli mult prin oras sau daca umbli subturata cu ea. Daca schimbi vitezele intre 2500 - 3000 de ture nu se intampla asa ceva. Multa bafta, daca nu ai remediat inca problema!
     
  4. dannypapuc

    dannypapuc Bronze Member

    Înscris:
    9 Sep 2007
    Locație:
    Gaesti(Dambovita)
    Masina:
    Audi A4,1.9 TDI,motor AVF,2002,6 viteze,130 cai. The best!!!!
    multumesc pt indicatie...Stiam si eu chestia asta cu turatiile,dar vreau sa-ti spun ca am fost la un service si mi-a verificat-o cu Vag-Com-ul,si mi-au spus ca totul e in ordine(amestecul de gaze,turbina...) asa ca eu cred(cum mi-au spus si mecanicii) ca totul a fost in inchipuirea mea.Treaba era ca tocmai cand am simtit eu scaparea de putere,bagasem motorina mai slaba,si plus de asta ploa puternic afara(am auzit ca si umiditatea poate fi o cauza)!!!

    In legatura cu turatiile si eu aveam prostul obicei(din nestiinta) sa merg cu ea subturata,dar de cand am citit pe forum,schimb cand e motorul cald numai in jur de 2600-3000 ture iar rece in jur de 2200-2400!!!:o:
     
  5. orgonaskaroly

    orgonaskaroly Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4
    Normal, cand motorul este rece nu ai ce sa o turezi, oricum nu trage! Motorul lucreaza la capacitate maxima cand este cald (apa la 90 grade).
     
  6. Iulian 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Noi 2007
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    a4 1.9 tdi 2002
    salut. sunt membru nou. Am deschis subiectul asta acolo unde suntem noi-cei noi, repartizati, dar mi-e teama ca nici dracu nu-mi va raspunde acolo.Deci nici masina mea nu trage si nu stiu un' sa ma duc. Macar recomandati-mi un diagnosticator ca lumea, sa nu imi ia banii degeaba.
    Eu schimb la sub 2000 :):), ca-s zgarcit la motorina si piese. Ziceti ca nu e bine la turbina? Dar la motor? Ca doar e diesel.
    Scuze de deranj si merci.
     
  7. orgonaskaroly

    orgonaskaroly Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4
    Sub 2000?????????? Omule asta inseamna ca la tine abia ca apuca turbina sa intre in functiune!!! La mersul asta tre sa-ti iei o masina SDI! (simplu diesel) Serios, la cum ai zis ca circuli, eu sunt 100% convins ca turbina este infundata! Sa meri la un mecanic buna ca sa-ti dea turbina jos si sa ti-o curete si va fi ca noua!!! Ar mai putea sa fie si debitmetrul de aer (aia iti spune testeru), dar la cum circuli tu , cred ca este turbina! Nu este grav, doar trebe sa o cureti, dar pentru viitor iti recomand sa iti schimbi stilul de mers! Vezi, mai citeste topicurile referitoare la turbina sau la mersul subturat si o sa vezi ce am mai discutat acolo. Bafta, sa ne tii la curent!
     
  8. alex.petrariu

    alex.petrariu Gold Member

    Înscris:
    17 Noi 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A8 4.2 quattro 2004 / Audi A4 2.0i 2001
    schimba la 3000 ca nu se intampla nimic.vezi si tu la ce turatii are cuplu maxim masina si atunci schimba viteza.masina mea de ex are un cuplu de 190Nm si il atinge la 3000-3300rot/min
     
    Ultima editare: 21 Noi 2007
  9. jony

    jony Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2007
    Locație:
    craiova
    Masina:
    audi a4 2004, 1.9TDI, 131 cp, 6 trepte
    si daca te uiti la consum pe computeru de bord iti consuma mai mult subturata
     
  10. Iulian 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Noi 2007
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    a4 1.9 tdi 2002
    M-am distrat de raspunsul lui Orgonas... . Mai, masina nu trage de cand am luat-o. Adica din primavara acestui an. Nu am distrus-o eu. banuiesc ca prim-proprietar a fost vre-un pensionar. Altfel nu-mi explic, la o diferenta de 1- 2000 de euro (noua) cine-i ala care nu si-ar fi luato pe aia de 131 de cai. (a mea are 101). Iar de fugarit masina, nu va faceti griji, ca o fugaresc. Dar dat fiind faptul ca stau in bucuresti, chiar nu e necesar si posibil sa turez motorul. Decat, poate, ca sa am de ce pune frana blana.
    Frate...tot intreb de o saptamana juma, de un diagnosticator. Chiar nu stie nimeni?? Unde sa merg, sa platesc si sa-mi si spuna ce are. caci fusai undeva si mi-au spus ca s-ar putea sa-mi ia banii dar sa nu-si dea seama ce are !!!!
     
    gigi apreciază asta.
  11. orgonaskaroly

    orgonaskaroly Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4
    Tu te distrezi pe seama mea???:motz: Hai ca glumesc, eu am inteles ca tu esti zgarcit la motorina si schimbi vitezele sub 2000:):):). Eu degeaba iti dau pe cineva care face test vag-com ca e din Timisoara! Acuma serios, ai rezolvat problema???
     
  12. V8TDI

    V8TDI Gold Member

    Înscris:
    21 Noi 2007
    Locație:
    la casa
    Masina:
    Q7 4.2 TDI. De la Abt.
    Da' la reprezentanta ai incercat?
     
  13. orgonaskaroly

    orgonaskaroly Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4
    Aia iti manca nervii si banii!!!:crying:
     
  14. Iulian 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Noi 2007
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    a4 1.9 tdi 2002
    diagnostic

    Nu am rezolvat problema cu diagnosticatorul. Adevarul e ca nici nu sunt in tara pentru moment. Am sperat cand ma intorc sa merg la punct ochit,punct lovit.Al dracu' bucuresti, greu de gasit asa ceva!.
    P.S. am trimis mail la vreo 4 reprezentante audi din ro. stiti cine mi-a raspuns? Dracu! Ii doare-n pulpa! Nici de-al naibi nu ma duc la ei!
     
  15. orgonaskaroly

    orgonaskaroly Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4
    Ahahahahahahh, asa te vrem! Acuma lasand gluma la o parte, nu cred ca nu gasesti pe nimeni in Bucurestiul ala mare, care sa se ocupe de diagnoza! Chiar nu ti-a dat nimeni nici o varianta? Referitor la reprezentanta, daca le scrii, ei iti spun sa treci pe la cea mai apropiata si .... se va rezolva! :)
     
  16. cj81mjj 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Noi 2007
    Locație:
    Romania
    Masina:
    A4,1.9,2001
    Stiati ca?... (probleme putere motor)

    Salutare!
    Revin pe forum cu o problema de care m-am lovit eu de curand si am rezolvat-o, in speranta ca poate ajuta si pe altcineva.
    Audi meu: A4/2001, 1.9 TDI 131 PS
    Simptome: putere scazuta a motorului, se tura foarte greu, iar in a 3-a si a 4-a mai mult de 2700 ture nu vroia sa treaca nici cum chiar daca eram cu acceleratia "blana". Viteza maxima atinsa in conditiile de mai sus 130 km/h (pe deal in jos).
    Am fost la vreo 5 testere si nici unul n-a depistat eroarea. Dimpotriva toate ziceau ca motorul functioneaza in parametrii si pe bord nimik aprins (ca defectiune). Nu scotea fum negru si nici zgomote sau vibratii ciudate la functionarea motorului.
    Problema totusi era debitmetrul de aer. Am scos mufa de pe debiutmetru' si am constatat ca cu el sau fara el era la fel. So in concluzie probleme la debitmetru nu in todeauna apar la tester.
    Hope it Helpes. :idea:
     
  17. adibose

    adibose 6th Gear Member Staff Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    perfect de acord cu tine! mai avem oameni care spun ca nu are treaba debitmetrul cu chestia asta! desi de la toti posesorii de tdi care au intampinat-o , majoritatea au spus DEBITMETRUL!

    Multumim pentru feedback!
     
  18. bogn80

    bogn80 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2008
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4
    Cea mai mare treaba o are debitmetrul, atat la diesel cat si la benzina in cazul in care nu trage masina. Si asta se intampla datorita prafului de prin Romanica care este din abundenta si nu e pe gustul debitmetrelor. Asta nu insemna ca nu pica aceasta piesa si la masinile de afara.....
     
  19. andreipit

    andreipit 3rd Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2008
    Locație:
    PITESTI
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI, 140 CP, 2005
    Din cate stiu eu atunci cand deconectezi debitmtrul din circuit, motorul trebuie sa traga semnificativ mai bine decat cu el in circuit!calculatorul seteaza o valoare medie a acestuia!
     
  20. aditza 23

    aditza 23 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2008
    Locație:
    galati
    Masina:
    AUDI A4 AVANT 2002 131cp
    salutare,m-am confruntat cu aceeasi problema,masina nu mai tragea dupa 2000 de ture.am fost la tester si nimic,0 erori.te lasa knd iti era lumea mai draga.masina era abia adusa din germanica si fusese exploatata cum trebuie.am fost cu ea la un meserias,i-am explicat,si ce credeti.mi-a schimbat o sonda(de presiune)cred.nush pe unde e asezata,oricum se depusese calamina pe ea si cica nu mai deschidea turbina.sper sa-ti fie de folos.see ya
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta