1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor TDI 1,9 NU TRAGE

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de dannypapuc, 5 Oct 2007.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. corradi 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Apr 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    AUDI A4
    Masina nu trage A4 1.9 Tdi

    Am Un Audi A4 Din 1998 Motorina problema ESTE Ca Nu Mai Trage Dupa 120-130 La Ora Unde Se Plafoneaza.demarajul A Scazut Si Masina Nu Mai Are Vlaga.....dupa 120 -140 km/h la 3000 de ture masina nu se duce mai mult...
     
  2. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    ai pus vag comul pe ea sa vezi ce erori da?
    la mine face asa dupa ce am schimbat filtrul de aer si a ramas o valva deschisa
    asta ar trebui sa fie primul pas...vag comul
     
  3. george

    george Gold Member

    Înscris:
    21 Feb 2008
    Locație:
    Iași
    Masina:
    [quattro] - A4 B8.5 2013 & Q5 8R 2017
    s-ar putea sa fie debitmetrul...si eu am patit asa si avea aceleasi simptome
    dar daca o pui pe tester iti va spune exact ce are;)
     
    DARBO apreciază asta.
  4. irdaro 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iun 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 2002
    Nu trage cand ploua torential

    Audi A4 2002 1.9TDI-Help! Cand nu ploua, totul e OK. Daca ploua torential, masina nu mai trage, accelerez si nu creste turatia motorului, isi schimba sunetul (motorul) fara sa se tureze si este nevoie sa schimb intr-o viteza inferioara si parca da sa se opreasca. Cand ies din zona cu ploaie totul revine incet la normal. Ambreiajul este OK. Poate ajunge apa pe unde nu trebuie dar nu stiu pe unde, Daca stiti pe unde trebuie sapat....Multumiri!
     
  5. LuChIaN0

    LuChIaN0 Gold Member

    Înscris:
    2 Feb 2008
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A4 1,9 tdi 116 CP AJM 2001 B5 (facelift) DUK
    ce fel de cauciucuri ai pe masina?
     
  6. 4AUDI Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2007
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 Avant, 2003, 1.9TDI, 131CP
    cred ca nu conteaza, omul zicea ca nu se mai tureaza...
     
  7. satwien

    satwien 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Apr 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8
    Cauta pe cineva cu vag-com si vezi cum se comporta motorul daca il stropesti cu apa in timp ce functioneaza. Fa testul dupa ce te-ai convins ca "pe uscat" e OK.
     
  8. dannypapuc

    dannypapuc Bronze Member

    Înscris:
    9 Sep 2007
    Locație:
    Găești
    Masina:
    Audi A4,1.9 TDI,motor AVF,2002,6 viteze,130 cai. The best!!!!
    am avut si eu problema asta...
    am fost cu ea la un test vag com si totul ok.turbina,debimetru...
    explicatia mecanicului a fost ca este de vina aerul fff umed,car nu mai arde asa bine cand este amestecat cu vaporii de motorina.deci nu ai de ce sa iti faci probleme
    bafta si sper ca te-ai mai linistit.
     
  9. xpertu77

    xpertu77 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2008
    Locație:
    mures
    Masina:
    audi q7
    vezi ca iti intra apa la computerul care este situat sub capota la partea soferului aproape de parbriz.du-te la un mecanic sa iti curete canalele pe unde trebuie sa iasa apa care se scurge de la parbriz si in stanga si in dreapta si ai rezolvat problema.
     
    Bano apreciază asta.
  10. V8TDI

    V8TDI Gold Member

    Înscris:
    21 Noi 2007
    Locație:
    la casa
    Masina:
    Q7 4.2 TDI. De la Abt.
    Pai de-aia se pune filtru la admisia de aer, sa opreasca impuritatile, si chiar umezeala. Poate omul nu a mai schimbat filtrul de mult si praful, in contact cu umezeala din aer se face beton si nu mai lasa suficient aer sa treaca...
     
  11. 4AUDI Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2007
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 Avant, 2003, 1.9TDI, 131CP
    raspunsul cu aerul umed nu e ok.
    imi aduc aminte cand am fost in martie in germania ca am facut un drum de vre-o 360 km pe o ploaie torentiala ca abia duceau stergatoarele, si motorul tragea de rupea. n-am simtit nici o schimbare in rau.
     
  12. pmrazvan 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Ian 2008
    Locație:
    Tg-Jiu
    Masina:
    A4 AVANT 1.9 TDI 131CP+
    si eu cred ca e tot filtrul de aer...se imbicseste si se umezeste de la vaporii de apa...deci intra aer mai putin...schimba-l
     
  13. bogdantomav 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Aug 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 Avant 1.9TDI
    Parca nu trage cum trebuie....

    Salut, am un Audi a4 avant 1,9tdi 116CP din 2005. Masina e super dar parca nu trage cum as vrea. Pana pe la 2000 de ture e mort. Dupa aia rupe. Si trage destul de greu dupa 160km/h. A ajuns la 200 km/h ceea ce la puterea lui e cam maxim insa destul de greu mi s-a parut. Am fost cu ea la tester si cei de acolo au zis ca masina e ok, compresie buna, injectoare bune, turbo bun, totul in regula. Nu scoate fum, nu mananca ulei, nimic. Si totusi.... Am si un VW Golf IV, tot 1,9 TDI de 101 CP si este mai nervos decat Audi. Daca ma poate lamuri si pe mine cineva... Normal nu mi se pare... Sa fie debitmetrul sau o valva (nush cum ii zice) de la aer (bubele motoarelor 1,9 TDI de la VW) ? Va rog daca ma puteti ajuta cu ceva sfaturi.... Multumesc.
     
  14. Ice_2k

    Ice_2k Gold Member

    Înscris:
    29 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi S5 B8.5
    1. Sa nu "prea" traga pana in 2000 e normal, este cam subturat.
    2. Motorul de 116CP este motorul cu cea mai "cruiser" cutie de viteze ca sa zic asa. Adica treapta a 6a este foarte lunga, mai lunga si decat la cel de 131cp si 6 viteze. Ca atare, obtii un consum mai mic la drum lung dar de asemenea pierzi din putere datorita raportului f lung. In aceste conditii, sa traga mai greu dupa 160km/h este zic eu normal.
     
  15. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Tu nu stii ca,cuplul masinii tale incepe de la 2000 de ture si implicit intra turbina ,ca e normal ca pana atunci motorul sa nu aiba prea mare forta?Cu cat esti mai aproape de viteza maxima,cuplu scade si e normal sa urce putin mai greu pana la viteza maxima.Banuiesc ca ai cuplul maxim pana in 3000 de ture,pe la 160 ai cam 3400 de ture,deci cuplu ioc,numai cai putere.Golful e mai usor ca Audi,de asta e si o mica diferenta.
     
  16. Ice_2k

    Ice_2k Gold Member

    Înscris:
    29 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi S5 B8.5
    Are maxim 3000rpm la 160km/h.
     
  17. bogdantomav 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Aug 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 Avant 1.9TDI
    Masina are cutia in 5 trepte, iar la 160km/h are fix 3100 de ture. Stiu si eu ca la 2000 intra turbina, dar mi se pare totusi ca sub 2000 e cam prea mort. In fine, poate nu m-am obisnuit eu cu masina inca. Multumesc pentru raspunsurile foarte prompte.:friends:
     
  18. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Intr-adevar,cutia de viteze e cruise,nu ca la mine,de aia si diferenta de turatie la o anumita viteza.
     
  19. bencheacata

    bencheacata Silver Member

    Înscris:
    28 Aug 2008
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi Q7 4L 3.0TDI quattro
    Am patit si eu mai de mult kestia asta la o masina din grupul Vag; pe tester era totul ok dar cand am desfacut si am luat-o babeste(cum se zice) am gasit valva EGR care nu mai lucra la parametri normali.Am schimbat-o si a inceput sa traga cum trebuia
     
  20. bogdantomav 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Aug 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 Avant 1.9TDI
    Ii schimb Valva EGR . Am auzit destul de multa lume ca asta ar fi o buba la motoarele VW. Sper sa se amelioreze "problema", sau aceasta problema o fi numai in capul meu...Va tin la curent. Multumesc...
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta