1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor TDI 1,9 NU TRAGE

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de dannypapuc, 5 Oct 2007.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. Tha JiM

    Tha JiM 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Noi 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7 2013, 2.0 TDI 177cp CGLC, multitronic
    golf 4 e mai nervos decat audi pt ca probabil e mai usor cu cateva sute de kg...
     
  2. bogdantomav 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Aug 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 Avant 1.9TDI
    Golf IV Variant (cum e al meu) e mai usor cu vreo 50-100 de kile. Nu cred ca asta face diferenta...
     
  3. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Asa cum a zis ICE 2K,diferenta intre cele doua o face cutia de viteze.In ce priveste EGR-ul acesta se infunda de la mers subturat.
     
  4. Nerra007

    Nerra007 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Mai 2008
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    Audi A4
    Buna seara...Am si eu problema cu masina lenesa...A mea are si motor mai mic..de 1,6 benzina si 101 cai...Problema nu e de mult,de aia ...mi-am dat seama ca e ceva schimbat! Am fost la tester si imi zicea de debitmetru, ca da erori. Problema e alta...cateodata e ok...fuge de rupe asfaltul cand bag talpa in ea...alteori..nu... OK, sa trec la subiect: imi poate spune cineva despre EGR-ul asta?Cu ce se mananca?
    Sa incerc intai cu asta, sau sa schimb debitmetru(care nu e ieftin deloc!!!) Si inca o mare curiozitate..Am auzit, ca un motor bun, la 3000 rpm, are 130km/h. A mea la 3000 are abia 100..e ok? Multumesc Frumos!!!..Sunt femeie..dar asa ce imi place sa discut despre masini.....:)
     
    Georgecryss apreciază asta.
  5. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Nu exista EGR la benzinare,doar la diesel;daca mecanicul ti-a spus ca ai probleme cu debitmetrul,schimba-l;viteza la o anumita turatie e data de cutia de viteze(ce ti s-a spus tie,se aplica la diesel,nu benzina,care intr-adevar multe dieseluri la 3000 rpm au 140km/h,dar asta este direct data de cutia de viteza).Ca sa intelegi concret,intotdeauna rpm la o anumita viteza sunt date de cutie,unle fiind de demaraj,rapoarte mai scurte in cutie,iar altele cruiser,rapoarte mai lungi in cutie.La tine,la 3000rpm cred ca ai cuplul maxim,deci de acolo incepe sa traga motorul,sa ai demaraj si forta.
     
  6. Nerra007

    Nerra007 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Mai 2008
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    Audi A4
    Mersi mult, Ashihara! Am inteles......
     
  7. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Si inca ceva,motorul tau nu este de putere,are cilindreea mica si implicit mai putini cp,daca s-ar pune o cutie cruiser pe acest motor,nu ai mai avea demaraj deloc,asa ca ai o cutie cu rapoarte scurte,sa fie mai sprintara;100km/h la 3000rmp e viteza corecta pt motorul si cutia ta.
     
  8. marian_tks_22

    marian_tks_22 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2008
    Locație:
    Târgoviște
    Masina:
    AUDI A3, 1,6, 102 CP, benzina, 2007
    ajutati-ma nu mai trage motorul

    Am un audi a4 1.9 TDI 116 cp iar de la un timp am observat ceva. Accelerata brusc masina se plafoneaza dintr-o data si nu mai trage. Daca iau contactul si il pun masina isi revine. ajutati-ma cu un o solutie si unde as putea sa o repar. sunt din targoviste
     
  9. dorutzu

    dorutzu Silver Member

    Înscris:
    8 Sep 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    1.6 + 2.0
    Bag mana in foc ca iti intra in limp-mode pe la vreo 2.5 bari presiune undeva la turatia de 2700 RPM cand accelerezi. Cred ca turbina iti baga prea multa presiune. Fa un log in mers si vezi daca iti apare o eroare gen "Control charge pressure - Positive deviation". Daca va fi asa vom discuta cauzele.
     
    Dodo marian apreciază asta.
  10. marian_tks_22

    marian_tks_22 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2008
    Locație:
    Târgoviște
    Masina:
    AUDI A3, 1,6, 102 CP, benzina, 2007
    imi dai si mie numarul tau de telefon ?
    poate ma ajuti
     
  11. ady_mircea 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Oct 2008
    Locație:
    Medias
    Masina:
    audi A4 B5 1996 tdi 110 cp AFN
    Salutare, am si eu o problema.Masina mea se comporta ca un SDI. Acum cateva luni cand am luat-o, alergau sub capota toti cei 110 caluti, dar acum nu mai are sprint. Nu am auzit nici un zgomot mai deosebit de la turbina afara de un tacanit care cred ca e de la un injector care nu-si face treaba perfect, dar zgomotul asta il are de cand am luat-o. Poate fii turbina infundata? Sau debitmetru?(Apropos, unde e localizat?) Stie careva vreau service bun prin zona mea (Sibiu, Mures)?
     
  12. felceru81 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Noi 2008
    Locație:
    TARNAVENI
    Masina:
    AUDI A4 1,8 125CP 1996
    debitmetru

    debitmetrul este situat imediat dupa filtrul de aer
     
  13. BRT

    BRT 6th Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2008
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi Q5 2.0 2012
    E foarte probabil sa trebuiasca sa curati turbina...cam astea sunt simptomele...
     
  14. dannypapuc

    dannypapuc Bronze Member

    Înscris:
    9 Sep 2007
    Locație:
    Găești
    Masina:
    Audi A4,1.9 TDI,motor AVF,2002,6 viteze,130 cai. The best!!!!
    Urmareste topicul ¨Probleme turbina¨ de la sectiunea asta si ai sa gasesti acolo tot ce te intereseaza de problema ta...
    Bafta.
    Peste toate mai mult ca sigur iti trebuie o curatare de turbina-;)
     
  15. dannypapuc

    dannypapuc Bronze Member

    Înscris:
    9 Sep 2007
    Locație:
    Găești
    Masina:
    Audi A4,1.9 TDI,motor AVF,2002,6 viteze,130 cai. The best!!!!
    Urmareste topicul ¨Probleme turbina¨ de la sectiunea asta sau ¨nu mai trage motorul...¨de la sectiunea A4,ambele deschise de mine,si ai sa gasesti acolo tot ce te intereseaza de problema ta...
    Bafta.
    Peste toate mai mult ca sigur iti trebuie o curatare de turbina-;)
     
  16. blajinu' 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Iun 2008
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6 1.9 TDI
    Salve,

    Cati km reali are masina? Da mai multe amanunte. La ce turatie simti ca nu mai "trage"?

    Sa ai bafta
     
  17. cristi_61

    cristi_61 3rd Gear Member

    Înscris:
    5 Iul 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 Avant, 131hp, 6 gang,bose sound
    salut
    aceeasi problema am avut si eu. de 2 ori
    am 1.9 Tdi avant cu 131 hp.
    si la 3 saptamani dupa ce am mers cu ea (luata din germania cu 150 de mii de km) s-a intamplat chestia asta . am cautat pe forum baietii m-au ajutat sa imi spuna de unde si de ce...
    urmarea? drum pana la tulcea - autostrada soarelui am dus-o pana in 4000 in a 4 si am mers ceva cu ea asa.(cum se zice am incercat sa o curat) apoi mereu schimb vitezele dupa 2300 .2500 de rotatii si nu am mai avut probleme, trage superrrrr
    asa ca nu te speria prea tare, vezi ce poti face
    bafta
     
  18. alex.petrariu

    alex.petrariu Gold Member

    Înscris:
    17 Noi 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A8 4.2 quattro 2004 / Audi A4 2.0i 2001
    Turbina e sigur de vina ! Ceva fum alb nu scoate masina din cand in cand ?
     
  19. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Si la mine suspectez ca e o problema. La 1-a, a 2-a si a 3-a totul e ok, trage bine. La a 4-a insa (nu mai vorbesc de a 5-a) are momente cand trage bine si are momente cand nu.

    Pe tester e curat de erori. Furtunase de vacum ok. Masina nu consuma ulei, nu scoase fum. Masurat pe tester senzorul de presiune arata valori foarte bune, deci intercoolerul merge bine. Sunt inclinat sa cred dupa toate acestea ca, si turbo e ok, altfel nu ar trage deloc.

    Excluzand si electrovalva suspectez ca ori debitmetrul e "obosit" (pe tester nu da erori) ori valva EGR e cam infundata.
    Asadar:
    Debitmetrul as vrea sa il curat nu sa il inlocuiesc, ar trebui sa se poata curata.
    Valva EGR... habar n-am unde se afla, altfel era deja desfacuta pentru curatare.

    Pareri?
    Solutii de curatat?
     
    Ultima editare: 26 Dec 2008
  20. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta