1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor TDI 1,9 NU TRAGE

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de dannypapuc, 5 Oct 2007.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    knoxville un LOG in mers ai facut ?
    Ti-am mutat mesajul in topicul unde trebuia sa scrii de la inceput. Bafta
     
  2. knoxville 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI/90CP, 1999 , AHH
    Nu am gasit topicul potrivit pentru a-mi posta problema, multumesc pentru ajutor ! :)
    Nu am facut niciun LOG deocamdata, am zis ca prima oara intreb, asa dupa simptome cam ce ar putea fi. Se face cu ajutorul unui mecanic si a unui tester, banuiesc..
    Multumesc.
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Pe ghicite este greu sa-ti dai seama si sunt multe cauze care iti creeaza problema. Exista topic special chiar in aceasta arie cum se face un LOG in mers. Citeste acolo. Iti trebuie o interfata VCDS si cu putin efort il poti face chiar tu, acel LOG. Bafta
     
  4. faragriji 2nd Gear Member

    Înscris:
    31 Aug 2010
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 2004 , 175 CP
    Salut.Am o problema cu masina.Pur si simplu nu mai trage.pe loc cand nu e in viteza nu are treaba dar cand pornesti din loc nu mai trage,abia se mai tureaza,abia mai ajunge la 3000 ture.Am schimbat ieri electrovalva de comanda n75 si flexibilul de la evacuare de la motor din fata pt ca se aude si un suierat ca si cum ar pierde aer pe undeva.Daca cineva a mai patit la gel mi-ar fi de mare ajutor sa imi dea cateva sfaturi.Va multumesc
     
  5. paparyksick 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2011
    Locație:
    liege
    Masina:
    A4 1.9 2003 131hp
    buna am si eu o problema tot cu pierderea de putere, am un a4 1.9 de 130 cai si in ultimele zile imi perde din putere in mers adica abia mai acelereaza cu pedala in podea calcata asta dupa ce totul mergea ok primii km, daca o opresc si o repornesc totul revine la normal. Un sfat ceva cam ce ar putea avea? multumesc
     
    Ultima editare: 16 Mar 2013
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sa faci un LOG in mers. Bafta
     
  7. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    paparyksick, da-ne mai multe detalii (la ce turatie, viteza, motorul cald 90gr, rece, etc. ) daca nu ai posibilitatea efectuarii unui log in mers, nu de alta dar vad ca nu locuiesti pe plaiurile mioritice si stiu ca pe "afara" e mai greu cu logurile daca nu ai interfata personala.
     
  8. dany1988

    dany1988 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2013
    Locație:
    ALEXANDRIA
    Masina:
    audi a4 an 2002 motor 19 tdi 155 cp Awx
    Salutare oameni buni,
    De cateva zile ma confrunt cu o mare problema. Ma aflam intr_o depasire aveam 140 km\h si dintr-o data am simtit cum ii sa taiat aceleratia. Nu mai avea putere (adica sprint) prindea viteza in timp si foarte foarte greu.
    M-am speriat, am oprit in parcare si am accelerat-o la 2000-2500 de ture sa vad daca mai are aceleratie (am crezut ca mi-a picat acceleratia) dupa care am oprit motorul si l-am pornit din nou si surpriza, masina si-a revenit pe moment.
    O perioada a functionat normal si nu mi-a mai facut asa. A 2-a zi iar mi-a facut la fel. Din ce am observat imi face numai la turati mari cand bag picioru in ea.
    In fine, am ajuns acasa si am pus-o pe tester. La diagnoza mi-a aratat ca am presiune prea mare in turbo decat trebuie si mi-a spus mecanicul ca este electrovalva (sau cum ii mai spune ca nu mai stiu) de la turbo defecta si ca trebuie schimbata. Este adevarat ce mi-a spus mecanicul, sau este altceva ?Va rog frumos sa-mi spuneti si mie daca este adevarat.
    Imi cer mii de scuze daca am greseli dar sunt nou pe forum
     
    Ultima editare de un moderator: 25 Mar 2013
  9. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    dany1988, in primul rand completeaza-ti profilul cu toate datele despre masina, an fabricatie, cod motor, cilindree, etc. sa poti primi raspunsuri pentru problemele tale. Poate sa fie si electrovalva N75, pot sa fie si alte cauze. Edificator ar fi sa faci o scanare de erori pe Engine si un log in mers, sa existe un punct de plecare concret. Bafta.
     
  10. dany1988

    dany1988 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2013
    Locație:
    ALEXANDRIA
    Masina:
    audi a4 an 2002 motor 19 tdi 155 cp Awx
    Imi cer scuze nucugheri. Masina este din 2002. motor 1.9 tdi abt. Din cate vad eu, ca nu ma pricep. Ca sa ma fac mai ineles, masina merge bine in toate treptele are putere (1, 2, 3).dar cand dau pe a 4-a si a 5-a si o calc mai mult dintr-o data isi pierde puterea (parca se taie turbo). Daca opresc motorul si il pornesc din nou isi revine perfect. Dupa cum am spus am pus testerul pe ea si imi arata (pe limbajul meu va spun) ca este presinue prea mare in turbina decat trebuie. Asa mi-a spus mecanicul. Trebuie schimbata electrovalva care da presiune in turbo (convertor presiune turbo). Va rog frumos lamuriti-ma si pe mine sa stiu ce am de facut.
     
    Ultima editare de un moderator: 26 Mar 2013
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    dany1988 asa cum ti-a spus si colegul nucugheri completeaza-ti profilul cu toate datele despre masina, an fabricatie, cod motor, cilindree. Dupa aia mai stam de vorba.
     
  12. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nu trebuie sa-ti ceri scuze ca nu ai de ce.
    Fenomenul se numeste limp mode, calculatorul masinii (ECU) citeste presiunea prea mare si introduce modul de protectie (pe scurt). Acest fenomen e generat de mai multe cauze, printre care si de functionarea necorespunzatoare (sau deloc) a valvei N75(convertor presiune turbo). Daca mecanicul tau a decis ca acolo e cauza, atunci sa o schimbe, cred ca stie el ce face.;) Succes.
    LE. Nu am citit intre timp mesajul tau Cristi, am sters ce se repeta :)
     
    Ultima editare: 26 Mar 2013
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    dany1988 ca sa fi si mai edificat incearca sa faci un LOG in mers ca sa vezi parametrii exacti de functionare ai turbinei, valvei N75, debitmetru si/sau sistemului de vacuum pentru turbo. Bafta
     
  14. dany1988

    dany1988 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2013
    Locație:
    ALEXANDRIA
    Masina:
    audi a4 an 2002 motor 19 tdi 155 cp Awx
    Asa mi-a zs mecanicul ca este convertor presiune turbo. Dar eu nu stiu ce sa cred pentru ca sunt foarte speriat. Ma gandesc sa nu fie ceva mai rau. Intrebarea mea ar fi: ar putea sa fie si alte cauze in afara de convertorul de presiune ? Daca ii cumpar (convertorul de presiune) trebuie sa fie acelasi ca cel de pe masina sa corespunda la serie sau pot pune si altul de pe alta masina ?

    Masina o am de 2 saptamani. Am si facut prezentarea pe forum. O intrebare as mai avea: daca nu sunt prea insistent, masina mea este 1.9 tdi. Din cunostintele mele stiu ca trebuia sa aibe 131 de cp. Dar m-am uitat pe cartea masini, pe brief mic si cel mare (este din Germania) si imi arata ca are 114 kw. I-am transformat in cp si imi arata ca are 155 de cp. Este posibil asa ceva ? Pe carte scrie asa ""audi a4 ww.audi s4. "" 114 kw
     
    Ultima editare de un moderator: 26 Mar 2013
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    dany te rog insistent sa respecti ce te-am rugat adica sa modifici profilul cu datele complete. Este a 3-a oara cand ne repetam si deja imi pierd rabdarea.

    Invata sa folosesti functiile forumului si fa intai ce ti-am spus noi si pe urma pune intrebari. Multumesc
     
  16. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Uita-te pe acte si scrie aici codul motor.
    Apoi fa ce te-au rugat colegii mei, scrie datele masinii si fa un log in mers si o scanare.
     
  17. dany1988

    dany1988 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2013
    Locație:
    ALEXANDRIA
    Masina:
    audi a4 an 2002 motor 19 tdi 155 cp Awx
    gata am scris datele .nu va suparati baieti luati-o mai usor cu mine ca sunt nou aici(incepator) pe site si nu prea ma pricep intr-un cuvant.
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Tot nu ai scris bine. Codul tau de motor la masina ta nu este cel care l-ai completat. Trebuie sa fie AVB AWX sau AVF. Ai diesel si pe masina ta nu s-au montata decat acele coduri de motor. Spre sfarsitul fabricatiei B6 adica in 2004 s-au montat si BKE, motoare care indeplineau norma Euro 4 dar nu este cazul la masina ta.

    ABT este un tuner de casa al grupului VAG in speta si Audi. Invata cat mai multe despre masina care ai achizitionat-o. Lasa intrebarile pe forum si pune mana si citeste forumul ca sa inveti.

    Nu are rabdare nimeni sa-ti explice si mai ales sa se repete in privinta anumitor lucruri care s-au tot mentionat pe acest forum de zeci de ori sau chiar sute de ori pana acum.

    Cauta codul de motor care il ai la masina si modifica profilul.
     
    Ultima editare: 26 Mar 2013
  19. paparyksick 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2011
    Locație:
    liege
    Masina:
    A4 1.9 2003 131hp
    scuze nu am mai intrat cateva zile revin cu informatii despre pierderea de putere . log in mers nu am cum sa il frac nu cunosc . pierde putere doar cand motorul e rece si cand schimb dintr-a 4-a intr-a 5-a de obicei e putin panta la intrarea pe autostrada cand merg la munk. ms de sfaturi
     
  20. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    dany1988, daca nu te descurci cu codul motorului dupa explicatiile primite de la macristian1, ataseaza o poza cu brieful masinii (facuta in asa fel incat sa se inteleaga ce scrie) si vei primi ajutor.
    paparyksick, e mult prea dificil dupa ce ne-ai descris sa putem da un diagnostic exact. Fenomenul e acelasi si la tine cu cel descris colegului dany1988 dar avand mai multe cauze nu se poate ghici care e cea care te-ar scapa de acest fenomen. Pot fi furtune de vacuum, debitmetru, senzor MAP, valva N75 , turbo imbacsit ca sa enumar cateva . Sfatul meu daca tot ai drumuri pe autostrada, circula o perioada (dupa ce se incalzeste motorul) mai turat, adica dute cu a4-a constant la 3000-4000rpm, cativa kilometrii, in mai multe zile, daca ai putin noroc se poate sa scapi doar cu asta. Aici ai procedura cum se face un log in mers.
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta