1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor TDI 1,9 NU TRAGE

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de dannypapuc, 5 Oct 2007.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. mihai.brandau

    mihai.brandau 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Campulung Moldovenesc
    Masina:
    Audi A6 - 2,0 TDI - 2006
    Am rezolvat

    Am rezolvat problema. Se pare ca nu facea contact bine mufa de la debitmetru de aer. Oricum multumesc frumos.:anbet:
     
  2. szabika80 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Noi 2008
    Locație:
    Tg Mures
    Masina:
    Audi Avant A4 quattro 1,9 TDI
    salut.
    acum sunt 100 % sigur ca la mine este vorba chiar de limp mode...cauza nu o stiu exact. la viteze mici nu trage dar numai cand a intrat deja in limp mode, daca opresc si pornesc motorul din nou nu mai face pana cand intra iarasi in limp mode. Motorul e 1,9 TDI de 110 cai (81 kw). Am o scurgere destul de serioasa la pompa...oare asta ar putea cauza intrarii in limp mode?
    mersi
     
  3. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Am acelasi motor ca si tine.
    La ce pompa ai scurgere? Sau ai vrut sa zici ca ai ulei in Turbo?
    Ai verificat senzorul N75? Dar presiunea pe senzorul de presiune in treapta a 3-a la 2000 rpm ?
     
  4. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Scurgerea pompei nu are treaba cu turbina;turbo intra in limp mode datorita mersului subturat,din acest motiv s-a depus calamina.Incearca sa o forjezi o perioada dupa ce motorul s-a incalzit(asta e varianta cea mai fericita),daca tot nu-si revine,va trebui sa o demontezi sa vezi daca se poata rezolva prin curatire sau trebuie inlocuita.Cat despre pompa,da mai multe detalii.
     
  5. szabika80 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Noi 2008
    Locație:
    Tg Mures
    Masina:
    Audi Avant A4 quattro 1,9 TDI
    Salut. Scuze ca nu am fost mai explicit, scurgerea o am in pompa de motorina (sper ca asa se cheama...oricum, e pompa in care este o presiune foarte mare). Deci am a scurgere serioasa de motorina din aceasta pompa (sper ca numai de la o garnitura...) care este o problema si trebuie rezolvata dar nu sunt sigur daca asta ar cauza intrarea in limp mode (pierderea puterii), mai ales ca am avut scurgerea si inainte de a fi avut acest limp mode. Nu am verificat pana in acest moment nimic care ar putea cauza problema dar as fi incantat daca mi-ati explica cateva teste care as putea chiar eu sa fac in vederea gasirii problemei. Oricum, daca asa nu merge, o sa-l duc pe un tester sa vada care e problema.
    mersi
     
  6. szabika80 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Noi 2008
    Locație:
    Tg Mures
    Masina:
    Audi Avant A4 quattro 1,9 TDI

    Salut. In legatura cu pompa de motorina (?), oare unde se pot produce scurgeri. Stiu ca de pompele astea nu se ocupa mecanicul de auto, numai cel specializat in astfel de pompe. Inca nu am dus la un astfel de specialist dar oare exista posibilitatea ca pompa sa fie dusa si sa nu fie numai o garnitura prin care scapa motorina?
    Mersi
     
  7. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Man,tocmai ti-am explicat in postul de mai sus care e treaba cu limp mode si ce ai de facut;cat despre pompa du-te la un mecanic sa ti-o verifice,sa vada exact despre ce e vorba.Am postat amandoi in acelasi timp;in general,din cate stiu,cand pompa e dusa iti da un flux prea mare sau prea mic de motorina,masina merge in suturi,inecat sau f fumigina.
     
    Ultima editare: 29 Ian 2009
    Bano apreciază asta.
  8. szabika80 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Noi 2008
    Locație:
    Tg Mures
    Masina:
    Audi Avant A4 quattro 1,9 TDI
    Da, am postat in acelasi timp, tocmai de asta nu am vazut comentul tau. Am citit despre mersul subturat, probabil si la mine asta e problema cauzatoare (masina a fost cumparata recent). Totusi, am citit in alte parti ca limp mode poate fi cauzat si de alte probleme, nu numai de turbina.
    In cazul in care este turbina, pot si eu sa demontez incazul in care o sa fie nevoie de asta si sa o curat? Si daca da, cum se face asta (cu ce solutie, etc)?
     
  9. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Turbina pentru curatare, e bine sa cauti pe cineva care se ocupa cu asa ceva, el vazand pana la cel mai mic detaliu ce face.
    Limp mode poti sa ai si din cauza catalizatorului.
    Oricum, iti recomand un tester care sa verifice masina atat pe loc cat si in mers, ma refer la cineva care sa stie sa interpreteze valorile afisate de Vag-com, nu doar sa citeasca erorile. Poate face si un test la injectoare sa iti arate in ce masura pulverizeaza cele 4. Chiar si asa, sunt unele lucruri care nu ti le arata un tester, de obicei un tester iti arata o problema electrica/electronica, iar cele mecanice mai putin.
     
    Ultima editare: 29 Ian 2009
    Bano apreciază asta.
  10. Stanley

    Stanley 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Ian 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi b4 Cabriolet 2.0E
    Si eu cred ca tot filtru de aer e problema..
     
  11. ady_mircea 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Oct 2008
    Locație:
    Medias
    Masina:
    audi A4 B5 1996 tdi 110 cp AFN
    Salut, te rog spune-mi si mie daca ai rezolvat problema si cum , caci eu am aceleasi simptome si vreau sa stiu la ce sa ma astept.
     
  12. lin67

    lin67 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    arad
    Masina:
    audi a4 1.9tdi 101cp anul 2003
    salut

    deci: ori turbina ori debitmetrul!!! daca ai bani curata turbina si schimba debitmetrul cam 8 bulioane!
     
  13. packard 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 1,9 TDI
    as sugera sa se verifice si traseul intercoolerului, se poate intampla sa ai scapari de aer ( care mai mult ca sigur o sa fie insotite si de scapari de ulei).

    La mine cel putin asta a fost cauza unui limp mode si se duce in Positive deviation pe Charge pressure control
     
  14. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Cineva care stie sa iti interpreteze valorile afisate in VagCom te va scuti de piese schimbate care inca mai merg bine, astfel schimband doar piesa defecta (curatind valva EGR, turbina etc) si nu doar din "vorbe".
     
  15. cristian3411 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Apr 2009
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    audi a4 2003 1,9 tdi 131 cp
    Ia o distanta de 500-600 m in linie dreapta ,mergi cu ea sub 50 km|h si scoasa din viteza si o opresti,o pornesti in mers din cheie ,repeti de cateva ori operatiunea sa vezi daca merge
     
  16. Cristian S.

    Cristian S. Audi Expert

    Înscris:
    8 Mar 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Nu vad efectul la ce ai spus tu,e ca si cum ai face aceasta treaba in relanti si sincer nui prea indicat sa opresti motorul in mers,nu se stie ce obstacol apare si nu prea ai nici directie,nici frane
     
  17. mircea_suba

    mircea_suba 5th Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2008
    Locație:
    Deva
    Masina:
    audi a4 b8 2.0 tdi CAGA
    eu cred ca nu se poate intampla nimic daca faci asa ceva. parerea mea ,acum daca mai e cineva care sa poata comfirma aceste spuse sa scrie.:readit:
     
  18. bsorinion 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mai 2009
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    audi a4 1.9 TDI 2003
    Limp mode in a 5-a

    Salutare,
    am si eu o problema....Am un audi a4 2003 1.9 TDI. Merge perfect pana schimb a 5-a si atunci imi intra in limp mode. nu mai trage nici s-o ...bati.
    Am dus-o la service, mi-au curatat turbo dar tot asa face...
    Please Help!

    Multumesc!
     
  19. Vlad Rusu 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mai 2009
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 131 CP AWX
    Am si eu un A4 TDI din 2002 de 131 CP. Motorul nu trage cum ar trebui. Am condus un model exact ca al meu si de la 2000 RPM la 4500 zbura. De la 2000 la 3000 de ture urca f bine, dar de la 3000 la 4000 urca slab, parca se chinuie masina (ca si cum as avea frana de mana trasa). Turbina se simte ca functioneaza pt ca de la 2000 la 3000 RPM ma baga in scaun. Cel mai bine trage in treapta a 2-a. Am schimbat debitmetrul, am curatat turbina, testerele imi arata parametrii normali, numai injectorul 4 are valori mari ridicate fata de restu. Puteti da cu parerea ce ar putea fi ? Sper sa nu fie injectoarele ! Multumesc.
     
  20. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Valori ridicate ce inseamna?Filtrul de aer,de motorina,cand le-ai schimbat?Poti sa pui un log facut pt debitmetru si turbina?
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta