Am o problema cu audiul meu si mecanicii nu-i dau decap. Imi intra motorina in baia de ulei. circa 5 litri in 20 Km rulati. am scimbat garniturile la injectoare si tot acelasi lucru. masina amerge foarte bine. va rog ajutati-ma.
Nu cred ca e de ajuns sa schimbi doar garniturile de la injectoare. Ce spui tu acolo inseamna ca are un debit de motorina foarte mare si nu apuca sa-l arda motorul.Nu am avut asemenea problema si nici nu am mai auzit la altcineva.este enorm 5 L in 20 km rulati. Poate injectoarele sunt de vina , sau calculatorul care comanda aprinderea.
unde mai intra 5 litrii daca deja ai acolo vreo 3 litrii de ulei??? nu-ti da pe afara pe la joja? sau poate n-am inteles eu bine ceva....
corect 5l motorina+uleiul ar trebui sa dea pe afara pe undeva sau sa scada presiunea la ulei in motor daca are atata motorina in ulei....ma gandesc ca la asa cantitate mare de motorina in ulei sigur ar trebui sa se aprinda becul la ulei....si sunt curios cum a ajuns la concluzia ca intra exact 5 litrii de motorina intra la 20 de km? Sper sa te poate ajuta cu sfaturi ceva colegi cu mai multe cunostinte despre diesel
Se poate sa-ti intre motorina pe la pompa tandem, pe linga axul pompei si intra in pompa de vacum care are un orificiu si comunica cu partea superioara a chiulasei unde circula ulei.Vezi o poza cu pompa tandem care poate sa scape motorina pe linga ax ,mai ales ca in spatele ei este vacum.
cel mai probabil e de la garnitura de chiulasa.s-a impuscat si amesteca uleiul cu motorina...................sa ne tii la curent cu evolutia reparatiilor!!!
Sa vezi ce patesc: Azi la pranz am dat o fuga pana la piata, cand m-am intors (pe la 13,30) am lasat masina fara nici o problema in fata blocului, pe la 18,15, pe ploaia aia torentiala care a cazut la Timisoara, am vrut sa plec de acasa (zona Bucovina) insa apa sub masina era aproape de sasiu, pornesc fara probleme dar frana tare ca o piatra, mai insis, mai turez putin motorul si insist cu frana, nimic, tot tare, daca apasam frana nu foarte tare dar o tineam constant apasata cobora incet c-am 30% din cursa si ramanea iar tare. Plec cu ea (frana mergea totusi dupa ce cobora pedala la 30%) incerc sa ajung pe Calea Sagului, viaductul de pe Gheorghe Lazar plin de apa, ma incumet sa trec si eu ca si altii, pe la piata 700 parca ceva era in neregula cu motoru, am crezut ca mi se pare, fortez putin, parca nu e aceeasi, la semaforul cu Brancoveanu ma uit in oglinda si vad plin de fum in spatele meu, opresc in fata la pompieri (apa la 80⁰), scot joja, plina de „o substanta gri” pentru ca nu se poate numi ulei ce era pe ea iar nivelul era depasit de vreo 10 ori sau mai mult. Dupa vreo ora am pornit-o din nou, cu greu din a-3-a cheie si am mai mers in jur de 2 km iar apa a ajuns aproape de 90⁰. Ce credeti ca poate fi, are vreo legatura cu apa in care a stat/trecut masina sau frana care mi-a facut probleme ? In ulei nu cred ca este apa pt ca nu a facut spuma iar antigelului era la nivel plus ca atunci cand a picurat pe jos, picaturile se intindeau repede si faceau flori colorate. Poate sa ma ajute careva cu o informatie ?!
Va meritati soarta cateodata. Trebuia sa lasi masini acolo pana apa trecea si plecai pe urma cu masina. Mai degraba pompa ta tandem este terminata. Nu avea nimic masina daca doar a stat in apa. Daca se inunda masina adica apa trecea peste prag atunci era o problema pe partea electrica. Nu trebuia sa treci prin apa sub nici o forma. Poate ti-ai distrus motorul pentru ca exista posibilitatea sa fi tras apa prin aspiratie daca treci prin apa mai adanca.
Merci pentru raspuns. Stii cum e, pana nu o paţesti nu te inveţi minte. Astazi o sa vad ce spun cei de la service. All the best !
Salut, Imi băga motorină în ulei, cică oringurile sunt duse. Ok, sunt scoase injectoarele, uzură la locașurile injectoarelor, schimbat chiulasa cu una second, oringuri. Mașina nu mai are putere si chinuit prinde 140 km/h unde unde inainte prindea 180 km/h. Trage foarte greu. Am ax cu came in regulă de anul trecut injectoare reglate la 180. De la ce vine lipsa de putere ? Pe tester totul e in regulă
Nu exista sa fie totul in regula si sa ai limp mode sau lipsa de putere. Fa un log in mers (ca deaia exista tester, nu numai pentru a citi erori).
pt Gullit - la fosta mea masina, cod motor BPW, pompa de tamdem motorina era vinovata (pompa din capatul chiuloasei). Ea este actionata de axul cu came si motorina se scurge din pompa prin orificiul din chiuloasa, pe langa axul cu came, direct in baia de ulei. Verifica garnitura de la pompa tandem sau schimba pompa!
Am făcut și LOG in mers totul e in parametri. Cand am dus-o trăgea dar cand am luat-o este leneșă că naiba. O sa o duc la ăla care mi-a schimbat axul sa se uite pentru că nici el nu-și dă seama pană nu o desface. Spunea ceva de niste pastile. Dacă o rezolv, revin cu rezolvarea.
Zice mecanicul ceva dar din aceasta cauza nu creste nivelul de ulei. El vorbeste de pastilele tehnologice care inchid canalul de ulei din axele care actioneaza injectoarele si tachetii hidraulici(in capetele axelor sunt 2 pastile care inchid canalele). Pompa tandem este vinovata!