1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motorul 2.5 TDI cod AKE pe A6 C5

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de audipowervl, 26 Oct 2008.

  1. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    Sub distributie. Trebuie demontata distributia jos.
     
  2. eeddy4

    eeddy4 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Iun 2011
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A6 2,5 2001
    atunci astept pana cand o sa schimb distributia
    Are ceva daca merg asa?
    O sa pun un carton in fata
     
    Ultima editare: 21 Noi 2011
  3. S0rinake

    S0rinake 3rd Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2.5TDI quattro 2002 motor AKE
    O sa te rupa la consum! Mai ales in perioada asta de frig...!!! Evita pe cat posibil distantele scurte si foarte scurte. Succes la strans banutii pt distrubutie...!
     
  4. eeddy4

    eeddy4 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Iun 2011
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A6 2,5 2001
    Cred ca o sa coste ceva sa schimb distributia , acum strang bani pentru impozit.
    Poate vorbesc cu mecanicu sa o schimbe fara sa schimb distributia dar cred ca platesc la manopera prea mult si nu cred ca merita ,am inteles ca trebuie sa demonteze toata fata.
     
  5. valy74 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Dec 2011
    Locație:
    BRAILA
    Masina:
    A4,AKE,1999
    Salut
    Am si eu o intrebare: am un audi A4 C4 din 1998, a avut un motor AFB si l-am schimbat cu un AKE. Nu se mai potriveste mufa de la injectorul cu senzor. sunt diferite mufele ?

    Mufele sunt langa filtrul de motorina.
     
    Ultima editare de un moderator: 3 Feb 2015
  6. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    salut

    Difera mufele. Pentru ca AKE care l-ai pus e de pe o masina dupa 2002. Se poate scimba mufa, dar nu stiu ce sfaraiala ai facut pentru ca cei 180 cp a lui AKE sunt dati de managementul motorului (calculator, pompa de injectie) lucruri pe care nu le poti pune la tine pe masina deoarece ele sunt la AKE euro 3 iar AFB cu euro 2.
    Mufa la ECU nu-i la fel iar pompa de pe AKE nu ai s-o poti coda pentru ca are IMMO in ea iar a ta nu are.
    In concluzie trebuia pus un AFB bun, te costa putin si la RAR. Iar tu cu AKE vei avea tot 150 cp.
     
    Ultima editare de un moderator: 6 Feb 2012
  7. valy74 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Dec 2011
    Locație:
    BRAILA
    Masina:
    A4,AKE,1999
    Rodyca asa l-am cumparat din Italia, cu motorul schimbat. Spune-mi te rog nu este nici o solutie ?

    Nu ma prea pricep la motoare. Ce trebuie sa fac ? Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 3 Feb 2015
  8. valy74 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Dec 2011
    Locație:
    BRAILA
    Masina:
    A4,AKE,1999
    Am fost aici in Braila la mecanic, si mi-a spus ca mufa de la debitmetru are 4 fire care merg la calculator, unul din cele doua care are tensiune osccilanta , nu are deloc tensiune.
    A controlat si a ajuns la urmatoarea concluzie: calculatorul este de vina. Debitmetrul de aer nu deschide turbina corespunzator. Am vorbit cu cel care a avut masina, dar nu mai are motorul vechi AFB acesta este AKE.
     
    Ultima editare de un moderator: 3 Feb 2015
  9. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    Buna!

    Nu cheltui banii aiurea!Daca problemele sunt complicate nu cred ca mecanicii se vor descurca,si toate banuielile le vei suporta tu!Vezica tipul de la Iasi a adus zilele trecute o masina ca a ta la dezmembrat,si are si platforma.Nu te complica,pana acum aveai masina gata si nu te durea capul!Cine stie ce modificari au facut aia cand au schimbat motorul?Daca vrei s-o faci cat mai originala si cat mai repede atunci mergi pe mana mea ca Iasul nu-i in Germania!Pierzi o zi s-o aduci si o zi s-o iei la cheie!Ai sa fiii supermultumit.Apropo turbina nu-i comandata de debitmetru de aer iar calculatorul se poate vedea daca e defect in urma unei diagnoze!
     
    Ultima editare: 25 Mar 2012
  10. b0n3s

    b0n3s 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Allroad, 2.5 TDI, 2001
    OT: Rodyca , trebuia sa te faci mecanic(a). Oricum cred ca defapt esti domnul Titel.
    Te ajuta sa ai mai multa credibilitate
     
  11. para6

    para6 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2011
    Locație:
    constanta
    Masina:
    audi a6 2.5tdi quattro 2002
    Injectoare valori mari si plecare lenta dupa loc.

    Salut,
    Sunt posesorul unui "nou" Audi A6 C5 cod motor AKE de 180 cp quattro an 2001 care are cutie automata.
    Am observat la plecarea de pe loc imi ia circa 7 secunde sa ia demarajul ca sa traga cat de cat si ea. De asemenea cand o pun pe D sau R si nu e pe drum asfaltat drept nu pleaca deloc singura si atunci cand o face merge foarte incet. La tester mi-a dat defect debimetrul de aer. Am pus altul bun de pe o masina care functiona cu acelasi motor cod etc si imi dadea aceleasi valori pe tester ca si cu al meu.
    Dupa care am verificat injectoarele si care la 4 din ele au valori de 4.00 ; 4.31 ; 3.69 ; 1.25. Am ramas uimit deoarece masina nu da nici un semn sa nu pornneasca, ba din contra porneste foarte bine nu scoate fum, etc. ..
    Atasez si niste poze cu foaia de la diagnoza. Va multumesc si sper sa fi explicat corect. Astept pareri
     
    Ultima editare de un moderator: 28 Oct 2012
  12. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    Valoare aia la debitmetru/Maf ii facuta la relantiu si singurul lucru care il poti vedea ii ca EGR este blocat pe inchis. Ar trebui facut un log in mers pe canalele 03 , 10 si 11 ca sa vezi exact cum lucra debitmetrul, turbina, etc.
    Ai avut si erori stocate sau mecanicul ti-o zis ca debitmetrul treubuie schimbat doar dupa valorile la relantiu ?
     
  13. para6

    para6 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2011
    Locație:
    constanta
    Masina:
    audi a6 2.5tdi quattro 2002
    Da, la relanti. Dar am facut si in mers si turbina merge cica baga 2.3 bari, mi-a zis. Sa curat EGR ? dar cu valorile alea la injectoare cum stau ? Merci.

    Nu am avut erori stocate. Adica cel putin nu mi-a zis de nici una.
     
    Ultima editare de un moderator: 3 Feb 2015
  14. mapbleutz 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Iul 2011
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 2.5TDI AKE 2001
    Va salut,
    Am si eu un A6 2.5 TDI quattro AKE din 2000 si recent m-am ivit de o problema: porneste greu la rece si scoate putin fum, cand se incalzeste e normal.
    Sa va explic mai pe larg. Masina are acum 340.000 km, cumparata din Italia cu 300.000. Am adus-o in toamna anului trecut in Romania si am schimbat tot la motor: chiuloase, axuri cu came noi, tacheti, culbutiri, pastilute, bujii incandescente, distributia si pompa de apa, tot. Practic un motor nou. Am stat cu mecanicul cate zile a lucrat si credeti-ma, e un chin. Am pus ulei Castrol 5W-30. Masina a functionat impecabil, motorul suna impecabil, la -30 de grade iarna trecuta pornea la 'sfert', nu scotea decat abur 2-3 secunde.
    La urmatorul schimb am pus Castrol Magnatec 10W-40 pentru ca mi s-a spus ca motorul are multi km si trebuie un ulei mai gros. Nicio problema iar, masina a functionat impecabil. Am reusit sa o inscriu, o sa pun si o poza cu ea si in august am adus-o in Italia, unde lucrez. De atunci am facut 30-40.000 de km fara nicio problema.
    Problema vine acum. Masina pierdea apa pe la radiator, care era fisurat. Si trebuia sa mai completez cu apa. Apoi la urmatorul schimb iar Castrol 10W-40 Magnatec. Insa uleiul asta cred ca era contrafacut, desi l-am cumparat din magazin, pentru ca dupa 6000 de km a inceput motorul sa clantaneasca, ca o bataie de tacheti,uleiul parca era apa.
    Si a inceput problema cu pornirea, porneste greu si scoate fum alb la rece. Dupa, porneste impecabil. Am schimbat uleiul am pus Castrol EDGE 5W-40 Turbo Diesel, motorul a revenit la sunetul normal, insa problema cu pornirea persista.Trebuie sa o tin 4-5 secunde sa porneasca la prima cheie si vibreaza si motorul.
    Am fost la un mecanic aici si mi-a spus ca s-ar fi fisurat o garnitura la chiuloasa si intra apa in piston si de asta porneste greu si scoate fum. Insa vreau inainte sa ma apuc de schimbat garnituri sa va intreb si pe voi care detineti Audi, pentru ca stiu ca o sa am o MARE durere de cap daca ma apuc.
    Va multumesc anticipat si sper sa nu va fi plictisit cu povestea mea.
     
    Ultima editare de un moderator: 30 Oct 2012
  15. A6auro 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6, 2.5 TDI, 2001
    audi A6 2,5TDI AKE, electromotorul nu porneste

    Buna. Am o problema cu masina, nu mai porneste electromotorul. Cand invart de cheie se aude doar un sunet de la bendix si electromtorul nu porneste. Bateria am incarcat-o dar situatia e la fel. Am inteles ca exista un releu de cuplare care ar putea fi defect. Stiti cumva unde se afla acest releu ? Pot sa fie si periile de la electromotor ?
    Precizez ca inainte sa apara aceasta problema masina a pornit dupa care s-a oprit brusc si electromotorul nu a mai pornit.
    Multumesc pentru ajutor.
     
    Ultima editare de un moderator: 30 Oct 2012
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Dar de ce te complici si nu demontezi electromotorul de pe masina si te duci cu el la reparat ?. Daca nu te pricepi, sfatul meu este sa apelezi la cineva care se pricepe la reparat electromotoare. Te pot ajuta colegii din Timisoara unde sa te duci sa il repari. Multa bafta.
     
  17. Mitzone

    Mitzone 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Tulcea / București
    Masina:
    A4 B7 , 3.0 TDI BKN ,2006
    mapbleutz Salut, iti pot oferi eu cateva indicii:

    1. Bujiile incandescente ;

    2. Supapa de retur din filtrul de motorina, trebuie sa aibe un arc in ea care acel arc nu permite motorului sa traga aer "fals" sau sa se duca aerul pe returul injectoarelor.

    3. Avansul la pompa injectie (asta in caz ca ai umblat recent pe acolo.

    4. Pompa de injectie posibil sa fie cu probleme.

    Sper sa-ti fost de ajutor informatiile mele si astept feedback in cazul in care rezolvi problema.
     
    Ultima editare de un moderator: 30 Oct 2012
  18. mapbleutz 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Iul 2011
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 2.5TDI AKE 2001
    Iti multumesc. Punctele 1,3 si 4 sunt putin probabile. O sa verific 2. Bujiile merg pentru ca au fost verificate,insa am vorbit cu mecanicul care mi-a facut prima oara masina si mi-a spus ca ar putea fi senzorul de temperatura de pe motor, ala fiind ars ar fi dat semnal la bujii ca motorul este cald si atunci acestea nu se mai aprind. Oricum vineri o duc la tester si o sa vad acolo crudul adevar. Daca aveti in continuare opinii va rog sa imi spuneti. Va multumesc si o sa revin cu rezultatul VAG-Com.
     
    Ultima editare de un moderator: 31 Oct 2012
  19. para6

    para6 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2011
    Locație:
    constanta
    Masina:
    audi a6 2.5tdi quattro 2002
    Convertizor sau schimb ulei cutie?

    Dupa alte pareri si alte ,,en,, Testere pe masina mi sa zis asa!
    Sa schimb uleiu din cutie plus filtru pentru ca din cauza asta nu ar trage si ar pleca greu de pe loc(cica uleiu din cutie are 85 grade si normal cica ar trebuie 65 grade sa corecteze cineva daca stie) iar daca nu ar fi convertizoru de la cutia de viteze!
    Vorbesc de un a6 2.5 tdi v6 4x4 ake
    Si am avut si urmatoarea eroare: 06257 system function test activated
    multumesc!
     
  20. audipowervl

    audipowervl 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2008
    Locație:
    valcea
    Masina:
    a4 2.5 tdi
    sal

    pleaca greu din cauza ca nu merge vreun senzor de presiune adica cel de pe intercooler sau injectoru cu fir.
     

Distribuie pagina asta