1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motorul 2.5 TDI cod AKE pe A6 C5

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de audipowervl, 26 Oct 2008.

  1. sv06hig 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2009
    Locație:
    suceava
    Masina:
    Audi A6 QUATTRO AKE
    E adevarat..am stat si eu si am vazut cum au demontat botul si toate alea...dar banuiesc ca daca pui o pompa hepu si role ina, curea contitech, nu cred ca sunt proaste...parerea mea ca important e si de unde le cumperi. In momentul asta eu trebuie sa schimb distributia si tot ma uit pe site-uri pentru un pret avantajos. Inca mai caut..dar cred ca o sa gasesc un pret bun
     
  2. Nel123

    Nel123 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2016
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi a6 c5 quattro 2.5 2000 AKE 180 hp
    Eu de manopera am intrebat. Eu cu 300 de euro am cumparat tot kitul cu tot cu pompa apa din Cehia aici unde ma aflu momentan si vroiam sa stiu cat e acasa manopera si cat e aici ca sa vad unde o montez. Decat sa dau 800 euro pe un kit de distributie mai bine vand masina.
     
  3. dhan67

    dhan67 Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2014
    Locație:
    LOGROÑO,LA RIOJA,ESPAÑA
    Masina:
    Audi A6/C7 Avant, 2.0 tdi 177 cp,multitronic, an fab. 2014,luna octombrie
    Pe mine in Spania m-au costat toate piesele descrise de Skywalker 635€ +250€ manopera, totul OM, asa ca ceea ce cautati voi pentru 300€ numai original nu e.
    Daca considerati ca e bine sa va riscati si sa puneti piese de origine necunoscuta numai ca sa economisiti citiva bani, e treaba voastra.
    Eu nu ma risc, distributia la o masina o faci o data la 120k sau citiva ani buni, in functie de cit se foloseste, asa ca eu cred ca se merita investitia.
    Asta daca nu vreti sa stati tot cu frica ca poate da ghinionul peste voi si se rupe o curea sau alta piesa din cele noname si ajungeti cu masina direct la dezmembrari
     
  4. Skywalker

    Skywalker Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Renault Grand Scenic 1.9dCi
    În 300 euro nu ai toate piesele doar o parte, se poate sări peste vâsco-cuplaj, termostat, pompă apă și curelele de la pompa de injecție și accesorii.
    Sunt riscuri pe care ți le asumi inutil, decât un doi jumate așa de amorul artei mai bine ceva ce poți întreține corect. Vorbesc din proprie experiență, mi-a plăcut cum trage și confortul iar restul nu a mai contat. Am aflat prea târziu în ce m-am băgat.
     
  5. Nel123

    Nel123 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2016
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi a6 c5 quattro 2.5 2000 AKE 180 hp
    Am sa fac poze si ai sa vezi cam ce in consta kitul. La marca am uitat sa ma uit. Am sa scriu maine.
     
  6. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Confirm cele spuse de colegi. Nu exista kit de distributie original la 300 euro...in conditiile im care numai pompa de apa si amortizorul de vibratii se apropie de 200...plus mai ai asa.
    Doua curele distributie(una e a pompei de injectie).
    Doua role ghidaj (una cu rol de intinzator).
    Pompa apa.
    Amortizor vibratii.
    Doua curele accesorii.
    Doua role ghidaj.
    Rola intinzatoare.
    Teemostat.
    Rola intinzatoare curea pompa injectie.
    Amortizor vibratii.
    Rola intinzatoare curea compresor.
    Vascocuplaj.
    Pret apropiat de 750 euro.
    Se verifica neaparat:
    Suportul de aluminiu al accesoriilor si fulia vibrochenului.
    Daca nu respectii pasii astia risti:
    O stiu pe pielea mea....la cca 30000 km amortizorul de vibratii al accesoriilor a cedat(nu l.am schimbat)...a luat dupa el toate rolele de pe accesorii si curelele de accesorii si eram la un pas de a rupe distributia...dauna 410 euro.
    P.S. din pacate mai punctez inca odata, daca nu aveti bani pentru un motor in V nu va luati unul, doar de dragul de al avea in parcare, o sa ajungeti in a da masina la dezmebrat...eu nu pot insira cati bani am investit in masina(raportat la cat o alerg eu e convenabil) , dar am mai platit-o de vreo doua ori...avantajul meu este...ca oricand la orice ora imi masor motorul cu oricare alt 2.5tdi si probabil exista 2-3% in starea in care se afla al meu, dar repet .....am mai platit masina de vreo doua ori
     
    Ultima editare: 31 Mar 2016
  7. Nel123

    Nel123 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2016
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi a6 c5 quattro 2.5 2000 AKE 180 hp
    Kitul se numeste INA si nu are toate cele enumerate de voi. Are cureaua principala si trei role. Habar n-am de la ce ca nu ma prea pricep asa bine. De o luna am cumparat masina. Masina are 187.000 km, am cartea tehnica iar distributia a fost schimbata completa la 137.000 si este Continental. Eu am cumparat asa sa fiu sigur si sa nu am alte probleme. Intradevar cine nu are bani sa nu isi cumpere Audi. Cumparati-va masini mai bune nu care trebuie sa bagati bani.
     
  8. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Probabil ai doua role de la distributie...cea de ghidaj si cea care vine pe intinzator..si rola intinzatoare de la cureaua pompei de injectie.
    Ce sa zic..daca masina are kilometrii reali (ceea ce este foarte foarte greu de crezut cu sau fara carte service pe care si eu o pot falsifica) sa o stapanesti sanatos. Cat despre intretinere...masina nu cere mult, dar toate trebuie la timp si fara compromisuri.
     
  9. Nel123

    Nel123 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2016
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi a6 c5 quattro 2.5 2000 AKE 180 hp
    Aici nu prea se falsfica. Pe carte service-ul este facut la Porsche si in revizia tehnica este scris numarul de km care erau in 25.08.2014 adica 172.556 km. Sper sa fie reali pentru ca de la cine am cumparat-o o avea de noua masina dar nu mai vroia sa o tina din cauza consumului, i se marise familia si vroia sa cumpere alta masina cu mai multe locuri.
     
  10. dhan67

    dhan67 Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2014
    Locație:
    LOGROÑO,LA RIOJA,ESPAÑA
    Masina:
    Audi A6/C7 Avant, 2.0 tdi 177 cp,multitronic, an fab. 2014,luna octombrie
    Si inainte de acea data si nr.de km care spui ca sunt trecuti mai ai si alte date din anii trecuti?
    Fiindca daca nu mai e nimic anterior...da mult de gindit
     
  11. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Prietenul meu...eu locuiesc in Germania,am luat masina de la unicul proprietar pe care l-a avut si crede-ma ....nu am fost 100% convins pina nu am verificat eu totul.
    Masina a avut din prima zi si pina in ziua cand am cumparat-o revizii regulate la 7-9 luni...absolut totul trecut pe carte si totul insotit cu facturi, inclusiv kitul de axe si tacheti schimbati la 155000km in 2012 insotiti cu factura.
    Pina nu am fost proprietarul ei nu am putut extrage istoricul din reprezentanta...si atunci cand l-am extras au corespuns 100% toate datele stiute de mine cu toate datele inregistrate in baza lor. Si aici vorbesc incepand cu 04.2001 pina in 03.2014.
    Dar iti spun am vazut cel putin 50 bucati cu acte refacute si km dati inapoi si devine si in Germania o moda si chiar neamtul insusi o face
     
  12. nitanuvlad

    nitanuvlad 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iul 2012
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6 C5-2.5(AKE)TDI-180- 2002
    Salutare baieti.
    Citesc topicul de azi dimineata sperand sa gasesc si problema mea. Acum ajuns la ultima pagina nu am gasit-o si indraznesc sa va cer o parere.
    Detin si eu un frumos A6 2.5 Ake din 2002 si il am cam de un an jumate fara a avea mari probleme in afara de o pompa de servo si capete de bara.
    De vreo cateva zile a inceput sa manifeste un simptom ciudat si anume ca imediat dupa pornire balbaie la ralanti pana la oprire uneori, si in mers cand e subturata intre 1000-1500 rpm da in nas. Tin sa precizez ca pe Vcds nu da nici o eroare, pompa de injectie este reconditionata acum vreun an jumate la Bosch Bucuresti (contra sumei de 4.800 lei).
    Ieri am schimbat ulei (Motul 5w40) si filtre (Mahle), intr-adevar in filtrul de motorina am gasit apa. Imediat dupa revizie si amorsarea traseului am lasat-o pornita vreo 20 de minute, am facut un drum de vreo 30 km special pentru a verifica daca mai face si nu mai facea. Dimineata cand am pornit-o ... surpriza ... balbaiala aparuse la locul ei.
    Niste precizari:
    -am schimbat senzorul de temperatura a motorului(G62).
    -am inlocuit toate retururile de la injectoare inclusiv cele din pompa.
    -masina trage foarte bine,nu scoate fum,nu bate absolut nimic in motor.
    -in urma logului facut in mers ieri turbina lucreaza bine,maf-ul intr-adevar undeva la 3700 rpm ramane 10-15% in urma.
    -pe furtunul care vine dinspre filtru spre pompa nu se vede nici o bula.
    -cutia de viteze este una manuala ca sa excludem smunciturile de cutie de viteze automata(cu toate ca seamana izbitor de bine).
    Sper ca nu v-am plictisit cu postul meu prea lung si daca aveti vreo sugestie/parere v-as fi recunoscator.

    O seara buna va doresc!
     
  13. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Te-ai uitat cu vcds la injectoare cu motorul rece? Imediat dupa pornire? Esti sigur 100% ca nu tragi aer fals? Exista posibilitatea sa ai dezamorsare in pompa de injectie.
    Daca cauti topicul respectiv gasesti rezolvarea in ultimele 2pagini....si eu am patit-o si alti colegi. Problema erau 3 garnituri din pompa de injectie.
    http://www.clubaudi.ro/threads/pomp...el-2-5-tdi-probleme-si-rezolvari.4691/page-34
    Daca ma contacte-zi in privat iti dau codurile de piesa si locurile unde se monteaza
     
    Ultima editare: 2 Apr 2016
  14. nitanuvlad

    nitanuvlad 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iul 2012
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6 C5-2.5(AKE)TDI-180- 2002
    Nu face doar cu motorul rece. Face si cu apa la 90. In seara asta am observat ca s-au rarit trepidatiile la ralanti, si in mers a facut doar o singura data. Cu apa calda in motor,dar motorul oprit de vreo jumatate de ora,am pornit-o,a trepidat,s-a oprit la ralanti,am repornit-o,am mers cu ea vreo 20 de minute si pana am oprit-o nu a mai facut.
    Injectoarele sunt verificate si la rece cu toate ca stiu ca nu sunt concludente masuratorile in conditiile astea si nu au valori mari. Cea mai mare valoare pe injectoare este 0.3. Ieri am stat cu vcds pe injectoare pana a inceput sa balbaie si s-a oprit, si injectoarele nu au avut nici o fluctuatie,si nu a inregistrat nici vreo alta eroare.
    Si pe furtunul transparent care vine spre pompa nu apare nici un fel de bula, si de pornit dimineata porneste la sfert.
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Fluctuatii la ralanti pot aparea si din cauza unui EGR dus.
     
    Ultima editare: 2 Apr 2016
  16. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Ai dezamorsare in pompa in cazul asta...problema costa 3,15euro si 30min din timpul tau sau al mecanicului...daca ai whatsapp asta e nr meu 004915171339040 iti pot explica mai usor acolo.
    AUDI66 nu te contrazic,dar nu pina in pozitia care iti omoara motorul.
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca dupa 4.800 Ron dati la Bosch pe reconditionat are dezamorsare in pompa, e cel mai ghinionist om posibil. :)
     
  18. nitanuvlad

    nitanuvlad 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iul 2012
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6 C5-2.5(AKE)TDI-180- 2002
    Am luat in calcul un EGR infundat si tot ieri i-am dat EGR Off din soft sa vad daca face si tot a facut.
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu stiu ce sa iti mai zic, ai cam elimat toate variantele plauzibile.
    Avansul l-ai verificat ? Din cate stiu la 2.5 trebuie sa fie intre 0 si 4 ATDC, optim fiind undeva la 2.
     
  20. nitanuvlad

    nitanuvlad 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iul 2012
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6 C5-2.5(AKE)TDI-180- 2002
    La mine avansul e intre 1 si 2 de cand am schimbat distributia. De atunci nu s-a mai umblat acolo si pana acum cateva zile nu facea.
     

Distribuie pagina asta