1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motorul 2.5 TDI cod AKE pe A6 C5

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de audipowervl, 26 Oct 2008.

  1. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Pai sa iti spun asa....panaramele alea reconditioneaza doar ce e stricat...asa ca daca la suruburile alea nu au umblat....banii tot iau luat
     
  2. nitanuvlad

    nitanuvlad 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iul 2012
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6 C5-2.5(AKE)TDI-180- 2002
    Am dat comanda de garniturile recomandate de mare_hotz dar astazi am fost si in service. Am stat in service aproape o ora ca sa se manifeste problema si nici ca nu vroia,cand deodata tot umbland pe acolo, am miscat mufa,implicit cablul care intra in pompa de injectie si s-a oprit. Am repornit-o si abia a pornit(lucru pe care nu il facea pana acum) si cum miscam firul ala gros izolat ce duce in pompa tremura si se oprea. Cica in concluzie ar fi ceva legat de partea electrica si miercuri dimineata m-a programat ca sa desfaca instalatia.
    O sa revin cu completari.
     
  3. dhan67

    dhan67 Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2014
    Locație:
    LOGROÑO,LA RIOJA,ESPAÑA
    Masina:
    Audi A6/C7 Avant, 2.0 tdi 177 cp,multitronic, an fab. 2014,luna octombrie
    Ala e modulul electronic al pompei.Ai grija cine si cum iti umbla la el, nu cumva sa dai peste un nenea stie tot si sa strice mai rau decit sa repare.
    Prima data verifica foarte atent ca fireke de conexiune sa nu fie cumva intrerupte si asta sa fie cauza.
    Poate scapi numai cu asta
     
  4. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Au....sper sa fie un contact imperfect prin traseu .
     
  5. nitanuvlad

    nitanuvlad 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iul 2012
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6 C5-2.5(AKE)TDI-180- 2002
    Miercuri dimineara o sa vad exact,dar din ce spuneau mecanicii din service si din ce am observat si eu...ar fi o problema pe instalatia masinii,cand misca firele alea care duc in pompa,la sonda de apa,si inca la vreo 2 mufe se oprea. Oricum o sa va tin la curent.
     
  6. nitanuvlad

    nitanuvlad 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iul 2012
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6 C5-2.5(AKE)TDI-180- 2002
    Revin cu informatii noi. Pana la urma a fost senzorul de rotatie de pe pompa de injectie. Am demontat pompa de pe masina si am trimis-o domnului Vlad Nicolae si el membru aici pe forum pentru schimbarea senzorului.
    Eroare data intr-un final pe vag a fost 01376.
     
  7. dhan67

    dhan67 Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2014
    Locație:
    LOGROÑO,LA RIOJA,ESPAÑA
    Masina:
    Audi A6/C7 Avant, 2.0 tdi 177 cp,multitronic, an fab. 2014,luna octombrie
    Daca tot ai dat pompa jos, profita de ocazie si schimba si cele 3 garnituri.Sunt 2 minute de lucru si vei ramine surprins cit de uzate sunt.Cel putin te asiguri ca pompa nu va prinde aer pe acolo.
    Ma bucur ca in final ai gasit problema si se poate rezolva.
     
  8. drcoman

    drcoman 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Mar 2016
    Locație:
    moisei
    Masina:
    audi ake 2002
    Salut
    Sa fie aceasta problema din avans cauza lipsei de putere si consumului ridicat ? Motorul porneste la sfert de cheie doar ca parca nu trage de cei 180 cp. Multumesc.

    avans.jpg
     
  9. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Este posibil.Dar nu vei stii pana cand nu aduci avansul in specificatii.
     
  10. drcoman

    drcoman 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Mar 2016
    Locație:
    moisei
    Masina:
    audi ake 2002
    Dar e mare deviata sau cum ii spune ? ca din cate am citit trebuie sa fie undeva la linia albastra. Nu ma pricep. Daca nu e asa grav n-as umbla ca poate o fac si mai rau.
     
  11. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nu e mare, e doar cateva grade. Dar se vede si pe imagine ca scrie: timing out of specifications .
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    E posibil daca il aduce la linie sa mearga motorul mai rau din cauza uzurii (nu mai e nou ca sa ai avansul reglat "ca la carte"). :)
     
  13. drcoman

    drcoman 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Mar 2016
    Locație:
    moisei
    Masina:
    audi ake 2002
    Deci sa il las asa ? Masina acum are 300.000 km.


    Aveam la ralanti valorile din imagine.

    image.jpeg

    Am umblat la avans si acum valorile pe injectoare sunt undeva la 1. Le las asa sau le las cum sunt in imagine ? Multumesc.
     
  14. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Corectiile la injectoare trebuie sa le ai intre -2 +2 ...orice valoare apropiata de 0 este perfecta,deci daca le ai apropiate de 1 esti pe linia de plutire
     
  15. drcoman

    drcoman 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Mar 2016
    Locație:
    moisei
    Masina:
    audi ake 2002
    Multumesc. Duminica placuta la toti.
     
    mare_hotz apreciază asta.
  16. Maximilian

    Maximilian 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mai 2016
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6 motor 2,5 tdi 1999
    Baieti vreau o parere,peste un timp urmeaza sa fac distributia si as vrea sa ii schimb axele cu came,vreau sa ii pun de titan,motorul meu are cod motor AFB (axele cu came nu au nici o problema) pot minta axe cu came de titan?
    Mersi mult si astept ceva sugestii sau pareri
     
  17. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Ai nevoie de chiuloase complet echipate.
    Vezi ca s-a mai scris pe aici și la AKN și la AKE ce implica schimbarea
     
  18. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Ai nevoie de chiulase complet echipate....circa toate garniturile posibile,inclusiv cele de chiulasa,pompa de vacuum,prezoanele de chiulasa....si cel mai important un meserias bun.
    Daca axele tale nu au nimic,lasa-le acolo...fa schimburi regulate de ulei si filtre cu uleiuri bune si nu o sa ai nici un fel de problema.
    Preventiv desfa baia de ulei odata si curata sorbul de ulei de impuritati.
    Bunicuta mea are peste 300000km cu vestitele axe,iar problemele intarzie sa apara.
    P.S. asta in caz ca vrei sa scutesti 1000de euro conversia
     
  19. drcoman

    drcoman 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Mar 2016
    Locație:
    moisei
    Masina:
    audi ake 2002
    si al meu are 310000 ake si nu are nici cea mai mica problema
     
  20. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Si atunci de ce ai investi 1000euro in el plus distributie? Pentru info...am doua chiulase de Bau carora le trebuiesc preventiv 24tacheti noi si doua axe cu came....si nu le-am montat desi candva visam la ele...de ce? Pentru ca nu are rost sa repar ceva ce nu este stricat.
    Revizii la 8-10mii km,motorina de buna calitate si omor la propriu(ca asta e situatia la mine).
     

Distribuie pagina asta